شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۳۰
محله پایتخت

نظرات  (۴)

سلام .من محمد ۳۲ ساله اهل شهر رشت هستم امروز ۱۹ تیر سال ۹۵ هست، دیشب تمام مدت خواب میدیدم با یه پسر جوون باهم دور میزنیم و ایشون خیلی شاد و سرزنده بودن ، جزییات کمی از  خوابم یادم مونده فقط یادمه توی یه شهر کوچیک دور میزدیم.اما قبل از پاشدنم از خواب این جوون بهم گفت من شهید شدما!!! با تعجب اسمشو پرسیدم بهم یه میدون رو نشون داد گفت اسمش روشه، دیدم نوشته شهید محمد رضا عزیزی .... از خواب پاشدم چند بار اسمشو تکرار کردم که یادم بمونه و اومدم تو اینترنت سرچ کردم ، شهدای زیادی به این اسم بودن اما این عکسه نفر دوم تو سایت شما همون پسر جونه...من تا حالا خوانسار نیومدم و تا الان اصلا نمیدنستم کجاست ! اما ایشون و من سرحال و خوشحال ،دیشب تا صبح با هم خندیدیم و صحبت کردیم و گردش کردیم، ...‌حیف این جوونا که الان بین ما نیستن.   روحش شاد. از طرف من به خانوادش سلام برسونید
پاسخ:
به ما و جوانان کشور هم دعا کنید.
واقعاً حیف از این که این شهدا میان ما نیستند.
چشم ما سلام شما را به این خانواده شهید می رسانیم. اما این را هم بدانید که شما هم از برگزیدگان هستید که شهدا با شما مراوده دارند.
دوباره سلام

ازاینکه یادو خاطره شهدا رو زنده کردید واقعا ممنونم

خدا عاقبت هممون رو ختمه به خیر کنه و بهمون توفیق رفتن در راه شهدا رو عنایت فرماید
پاسخ:

سلام

 

اگه خدا بخواد و  رزمندگان شهر  کمکمون کنند این کار را ادامه می دیم.

به راستی که ما بعد از شهدا چه کار کردیم ...؟

نگاه کردن به عکس شهدا یه جورایی جرات میخواد

من که شرمنده ی شهدام...
پاسخ:

با سلام و احترام

 

واقعاً همینطوره نگاه کردن به اونها جرات می خواد.

سلام
شهید ابراهیم فتاحی مسئول مسجد حضرت ابوالفضل پایتخت بود. او مردی با ایمان، ساده زیست و مصداق بارز مقربین درگاه الهی بود. عشق ایشان بر ائمه به خصوص امام حسین(ع) بر کسی پوشیده نیست.
عزاداری به صورت پابرهنه در سرما و گرما توسط ایشان را همه اهالی محله به یاد دارند. روح شهدا شاد و یادشان گرامی باد.
پاسخ:

از بیان زیبای شما متشکریم.

دعا کنید در این راه ثابت قدم  بمانیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی