شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

کنایه سایت احمد توکلی به جلیلی

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰ ق.ظ

سایت توکلی بخاطر نخواندن نماز اول وقت وسط مناظره به جلیلی کنایه زد و نوشت: جلیلی در فیلم تبلغاتی خود تاکید می کند که حین نماز ظهر از مذاکرات 5+1 بیرون آمده است و نماز اول وقت خود را ترک نکرده است.

او توضیح می دهد که از قبل به غربی ها گفته بودند که هنگام نماز جلسه را قطع خواهند کرد.

برخی انتظار داشتند شب گذشته وی، نه اینکه جلسه را ترک کند اما نسبت به این فریضه مهم به سبک آنچه همواره تاکید داشته است تذکر دهد. البته که این انتظار را خود ایجاد کرده است.

این که کسی مقید به اقامه نماز اول وقت باشد، قطعا پسندیده است، اما این که بخاطر یک امر واجب تر و با اهمیت تر، (مثلا شاید مذاکرات هسته ای) یک مستحب کنار گذاشته شود، ایرادی ندارد.

نکته دیگر آن که مشخص نیست بیان این موضوع که یک امر فردی است و مطرح کردن آن در برنامه مستند تبلیغاتی تلویزیونی تا چه حد در راستای رفتار اسلامی می گنجد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۷
محله پایتخت

نظرات  (۵)

۲۱ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۵۳ واژه بیدار
بنده طرفداری مستقیم ازهیچیک از نامزدها تاکنون نکرده ام اما گاهی اوقات اگر حقی را دیدی باید آن را بازگوکنی
لطفا اینجا را حتماببینید .
ضمنا خدا کند طرفداری ما از هر فرد یا گروه ما را از جاده حق بیرون نکند .


http://mardomi.parsiblog.com/Posts/179/%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D9%8A+%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1+%D8%AC%D9%84%D9%8A%D9%84%D9%8A+%D8%A8%D9%87+%D8%AD%D8%AF%D8%A7%D8%AF/
پاسخ:

انشاء الله

نظر افراد محترم است.

چشم می بینم.

سلام مجدد

شما با این پستتان در صدد دروغگو جلوه دادن آقای جلیلی در فیلم تبلیغاتی هستید که چرا ایشان نسبت به نماز اول وقت در مناظره پایبند نبود.

بنده در صدد رفع این اتهام نابجا از سوی شما و سایت آقای توکلی هستم.

نماز اول وقت یعنی نماز را در وقت فضیلت خواندن. وقت نماز مغرب تا چهار رکعت مانده به نیمه شب است نه سه رکعت.

اماوقت فضیلت آن تا بر طرف شدن قرمزی افق است. این مبنای فقهی تمام علماست.

آیا به نظر شما تا زمانی که مناظره تمام شد، قرمزی افق رفته بود؟؟؟!!؟!؟!؟!؟


شما حق ندارید هر چیزی رو اطلاع رسانی کنید. مگه آقای توکلی فقه خونده که اظهار نظر میکنه و شما هم بدون تحقیق در مورد صحتش اطلاع رسانی میکنید؟!


پاسخ:

دوست عزیز  در مورد وقت نماز حق با شماست. من می خواستم بگویم که در فیلم تبلیغاتی تاکید بر نماز اول وقت به قیمت به هم زدن جلسه بین المللی روشی پر هزینه است.

دیدید که دیشب خیلی از گفته های  جلیلی تکذیب شد.

 

پیشنهاد می کنم از موضع قدرت صحبت نکنید. این روش خوبی نیست که تعیین کنید من حق دارم یا ندارم.در سایت ها رجا و صراط و دیگر سایت ها 4 سال است که هزارن اهمت به اصلاح طلب ها زدند این انتخابات حسنش این بود که این جو تهمت و دروغ را شکست. دیدید که  آقای ولایتی به عنوان مشاور رهبری دیشب حقیقتی تلخ را گفت.

سلام مجدد

جواب نفرمودید؟ وقت فضیلت نماز مغرب که اول وقت حساب میشود تا چه زمانی است و آیا مناظره در وقت فضیلت نماز مغرب به پایان رسید یا نه؟؟ لطفا با مبنا صحبت بفرمایید.

متشکر
پاسخ:
این چه بحث هایی است مسئله این است که در دیپلماسی باید به قواعد احترام گذاشت. وقت نماز مغرب هم که مشخص است بعد از ازان مغرب تا اندازه سه رکعت به نیمه شب شرعی. البته فضیلت آن در اول وقت است که آن هم مسئله خصوصی است که مربوط به حق الله است. بر اساس موضوع سایت الف این آقای جلیلی است که وقت اول نماز را در مستندش مطرح کرده بنده هم فقط اطلاع رسانی کرده ام و بس.
سلام مجدد

اگه لطف کنید در باره وقت فضیلت نماز مغرب یه تحقیقی بکنید بعد نظر بدید متشکر میشم. مناظره که تموم شد هنوز وقت فضیلت نماز مغرب تموم نشده بود. الکی تهمت نزنید
پاسخ:
تهمت نیست نگاه یک سایت اصول گرا به عملکرد آقای جلیلی است. در مستند جلیلی تاکید بر نماز اول وقت شده بود ولی در مناظره ایشان حساسیتی  نشان نداد. 8 سال است که اصول گرایان هر تهمتی که می دانستند به اصلاح طلبان زدند امروز خود اصول گرایان به جان هم افتاده اند.
سلام

از این که اطلاع رسانی می کنید تشکر می کنم. متاسفانه عده ایی در این کشور از همه طلب کارند. به سخنان آن فردی نگاه کنید که گفته شما با حمایت از اصلاح طلب ها از از ایثارگران نیستید این نگاه خیلی بدی است. بنده احتمال این که این شخص جبهه ای باشد خیلی کم می دانم. این افراد متاسفانه ارزش ها را در خودشان خلاصه می کنند به اسم ارزش شخصی مانند احمدی نژاد را تحمیل می کنند و وقتی که اوضاع خراب می شود زیر همه چیز می زنند و انگار نه انگار که این آقایان بودند که در سال 1384 و 1388 از ایشان حمایت کردند و پس از 8 سال همین حرف ها را در قبال دیگری می زنند. متاسف شدم از این کار آقای جلیلی که جلسه را برای نماز ترک کرده آن هم جلسه ای که خارج ایران بوده است. آن وقت در مناظره ها وقت نماز می نشیند و جلسه را ترک نمی کند. امیدوارم مردم به آن بوغ و آگاهی سیاسی برسند و فرق بین این کارهای عوام فریبانه را متوجه شوند. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی