شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها


سید محمد خاتمی با صدور پیامی ضمن ستودن احساس مسؤولیت دکتر محمد رضا عارف و ارج نهادن بر تصمیم شجاعانه ایشان مبنی بر ترجیح مصالح کلی بر منافع شخصی و تلاش برای جلوگیری از تشتت آراء و پراکندگی نیروها، رسما اعلام نمود رأی خود را به دکتر حسن روحانی خواهد داد و از اصلاح طلبان و تحول خواهان و وفاداران به آرمان های بلند و مطالبات روشن ملت خواست حضور دکتر روحانی را فرصتی مناسب برای رسیدن به خواست ها و مطالبات خود بدانند.


به گزارش آفتاب، متن کامل این پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، دست نیاز به درگاه آفریننده بی نیاز بلند می کنیم و از او می خواهیم که ملت شریف ایران را در این موقعیت خطیر و حساس به انتخابی رهنمون شود که خیر جامعه و کشور در آن است.

جناب آقای دکتر محمدرضا عارف، دانشمندی با باور استوار و بینش روشن که خلوص و شایستگی و توانمندی خود را در همه دوران خدمت و حضور پربرکتش در عرصه های علمی، سیاسی و مدیریتی نشان داده است، بی هیچ چشم داشت، به عنوان و مقام، در اثر احساس مسؤولیت در برابر خداوند و مردمی که خود را وامدار آنان می داند در ساحت انتخابات حضور مبارک یافت و صمیمانه از پایگاه بلند اصلاح طلبی به ترسیم موقعیت حساس کشور و بیان دردها و نیازهای مردم پرداخت و راه حل های عالمانه و مسؤولانه برای گشودن گره ها و خدمت به انقلاب و میهن ارائه داده تا بیش از پیش شایستگی خود را نشان دهد و اصلاح طلبی را در دوران فشارها و تنگناها به خوبی نمایندگی کند. و بالمال نیز با ترجیح مصالح کلی بر منافع شخصی و تلاش برای جلوگیری از تشتت آراء و تفرقه و پراکندگی نیروها ظرفیت ممتاز خود را نشان داد.

اینک در حالی که دیگر فرزند توانمند ملت جناب آقای دکتر حسن روحانی که اهل خیر و خدمت و اندیشه و تدبیر در صحنه است و مواضع استوار خود را که در مسیر خیر و نیاز و مطالبه مردم شریف است به خوبی اعلام کرده است، علاقمندان به کشور و سرنوشت آن و خواستاران تحول مثبت در عرصه حیات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و بین المللی می توانند به انتخابی دست بزنند که به یاری خداوند جامعه را به سوی آینده بهتر رهنمون شود.

  • اینجانب با سپاس فراوان از برادر عزیزم جناب آقای دکتر عارف که بحمدالله موقعیت معنوی بالایی را نصیب خود کرده است و پیروز عرصه اخلاق و ادب و خیرخواهی و اصلاح طلبی است؛ به حکم وظیفه سنگینی که نسبت به کشور و سرنوشت ملت شریف دارم رأی خود را به برادر گرامی جناب آقای دکتر روحانی خواهم داد و از همگان به ویژه اصلاح طلبان و تحول خواهان و خواستاران عزتو سربلندی میهن و وفاداران به آرمانهای بلند و مطالبات روشن ملت می خواهم که با هوشیاری وظیفه مهم خود را در این انتخابات به جا آورند و حضور جناب آقای دکتر روحانی را فرصتی مناسب برای رسیدن به خواست ها و مطالبات خود بدانند؛ باشد که لطف حضرت پروردگار مددکارمان باشد و شاهد نیک بختی ایران و ایرانی باشیم.

سید محمد خاتمی
بیست و یکم خردادماه 1392
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۱
محله پایتخت

نظرات  (۹)

۲۲ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۶ حامی خانم کامران

درود بر شما همشهری خوب و فهیم

با مطالعه و بررسی برنامه ها و دیدگاه های مشروح خانم منیره کامران در وبلاگ شخصی او در زمینه های:

·         تشکیل صندوق حمایت از جوانان و نخبگان

·         دفاع از حقوق شهروندی و شهروند محوری

·         توسعه علمی و دانشگاهی

·         نگاه جامع به توسعه ی شهر و گسترش عادلانه امکانات

·         حمایت از صنعت گردشگری

·         سازماندهی مبلمان شهری و فضاهای عمومی

·         پیگیری امکانات و رفاهیات بانوان

·         تقویت همه جانبه مشارکت کلیه مردم در امور اجتماعی اقتصادی فرهنگی رفاهی و بهره گیری از نظرات متخصصان و افراد صاحبنظر و با تجربه

·         پیگیری رفع معضلات بهداشت و درمان شهری

·         کوشش برای تشکیل و تقویت نهادهای مردم نهاد برای پیشرفت کلیه اقشار جامعه

·         تلاش در جهت گسترش مراکز تفریحی ورزشی به ویژه برای قشر جوان

 

انتخابی آگاهانه برای آینده شهرمان خوانسار داشته باشیم. لطفاً در صورت موافقت با دیدگاههای ایشان شما نیز همراه ما برای معرفی این کاندیدای مستقل و جوان شهر به دیگران باشید.

اینهمه آدم از جلیلی حمایت کردن اما دریغ از دو تا هنرپیشه خوش تیپ، خواننده سوسول، بازیگر تو دل برو! همه‌اش شاعر و نویسنده و کارگردان و اندیشمند و روحانی جبهه فرهنگی انقلابه اومدن از اون حمایت کردن. اونم کیا؟! من کلی دکه روزنامه فروشی رو بالا پایین کردم اما حتی عکس یه نفر از اینا رو روی مجلات جدول و آشپزی و خانواده ندیدم! آخه اینم شد گروه حامیان؟!

باز اگر یه بازیگر طنزهای نود قسمتی یا یه فوتبالیست دماغ عمل کرده ازش حمایت کرده بود می‌شد یه کاری براش کرد اما دریغ از حتی یه نفر! طبیعتا از ما هم انتظار نداشته باشید بریم به چنین کسی رأی بدیم مخصوصاً که تو رقبا هستند افرادی که دور و برشون پره از هنرپیشه و خواننده و فوتبالیسته!!!!!!!!

۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۰ حمید رزمنده سال 60
به گزارش سرویس بین الملل رویداد، روزنامه بریتانیایی تلگراف نوشت: آکادمی علمی انگلیس در چند روز باقی مانده به انتخابات ریاست جمهوری ایران، بیش از هر زمان دیگری آن را مورد بررسی دقیق قرار می دهد.

این آکادمی درخصوص دکتر حسن روحانی کاندیدای اصلاح طلب، بررسی ها را به دقت انجام داده و ارزیابی کرده و ابهامات موجود را درخصوص اینکه وی کجا و چه موقع صلاحیت خود را به دست آورده، اطلاعاتی ارائه داده است.
دراین خصوص، تلگراف گزارشی را که به قلم روبرت تیت خبرنگار خود نوشته شده، درج کرده است که بدین شرح می باشد: در تلویزیون رسمی ایران، حسن روحانی رقیب انتخاباتی روز جمعه 14 ژوئن و نماینده شاخص چهره اصلاح طلبان و فارغ التحصیل دکترای حقوق از دانشگاه گلاسگو می باشد؛ اما نام دانشگاهی که ادعا شده وی در آنجا تحصیل می کرده اعتبارش را به چالش کشیده است.


تلگراف در این باره نوشته است: پس از آنکه سایت انگلیسی زبان" دیده بان انتخابات ایران Iran Election Watch" که به همت ایرانی های خارج از کشور برای رصد اخبار انتخاباتی ایران به راه انداخته شده، اعلام کرد که سخنگوی دانشگاه گلاسگو گفته است هیچ گونه مدرک و پرونده ای دال براینکه شخصی به نام "حسن روحانی" در این دانشگاه شرکت کرده باشد، وجود ندارد، حسن روحانی در فیلم انتخاباتی خود نام محل تحصیلش را عوض کرد.


در فیلم کمپین انتخاباتی روحانی که حدود نیم ساعت بود و تلویزیون ملی ایران آن را پخش کرد، اعلام شد حسن روحانی در دانشگاه گلاسکو کالدونیان تحصیل می کرده است یعنی پس از این افشاگری نام دانشگاه خلاف آن چیزی اعلام شد که در بیوگرافی وی گفته شده بود.
به نوشته تلگراف، گوینده این فیلم گفت: آقای روحانی از دانشگاه گلاسکو کالدونیان با مدرک کارشناسی و دکترا فارغ التحصیل شده است. برای اثبات اظهارات گفته شده تصاویری هم از محوطه این دانشگاه نشان داده شد.


اما این آلتراسیون یا به عبارتی تغییر ناگهانی اطلاعات داده شده درباره یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، شکستی بزرگ محسوب می شود که نتوانست سوال های به وجود آمده در رابطه با "اعتبار" آقای روحانی را پاسخ دهد.
این فیلم هیچ اطلاعاتی از زمان تحصیل وی در این دانشگاه نداد و گوینده تنها در لفافه ذکر کرد که آقای روحانی در سالهای دهه 1970 زمانی که وی در خصومت با شاه پهلوی بود، دانشجوی این دانشگاه بوده است.


اما دروغ گفته شده بار دیگر از اینجا فاش شد که سال تحصیل وی هیچ مطابقتی با سال تاسیس دانشگاه مذکور ندارد چراکه این مرکز علمی در سال 1993 بنا نهاده شده است.
زمانی که خبرنگار انگلیسی به این اختلاف فاحش اشاره کرد، یکی از حامیان آقای روحانی با ارسال لینکی از یک صفحه وب اعلام کرد وی دکترای خود را در سال 1999 دریافت کرده است؛ اما با نام متفاوت فریدون.
این گفته هم دروغ فاحش می باشد چراکه در این دوره روحانی در تصدی دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده و امر مذاکره با غرب مسئولیت اصلی وی بوده است. همچنین وی عضو اصلی بدنه دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.


خطوط زمانی ارائه شده در فیلم کمپین انتخاباتی روحانی و حضورش در دانشگاه گلاسگو قبل از نشان دادن اسنادی که مربوط به دوره ساواک بود نشان داده شد. روحانی در دوره های ذکر شده مشغول فعالیت های سیاسی بوده و می توان گفت که وی مدرک دکترا را پیش از انقلاب سال 1979 ایران داشته است.


سخنگوی دانشگاه گلاسگو گفت: پرونده دانشجویان خارجی را در سالی که اعلام شده، بار دیگر بررسی کرده و هیچ پرونده ای که صحت ادعای حسن روحانی را درخصوص سپری کردن دوران تحصیلش در این دانشگاه باشد، پیدا نکرده است.
با این تفاصیل در آستانه برهه حساس انتخابات ایران، ابهامات درخصوص سابقه تحصیلات روحانی همچنان باقی می ماند.
تلگراف ارزیابی خود را در پایان این گونه بیان می کند: علی رغم محبوبیت زیادی که آقای روحانی در میان مردم ایران دارد به نظر نمی رسد که وی بتواند در انتخابات پیروز شده و بر کاندیداهای محافظه کار تندرو غلبه کند.

پاسخ:
خوب دوباره بحث رد صلاحیتش را مطرح کنید به خبرگزاری فارس بگویید تکانی به جامعه بده.
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۵ حمید رزمنده سال 60
حمید داوودآبادی فعال فرهنگی و نویسنده دفاع مقدس در وبلاگ «خاطرات جبهه» نوشت: «به لطف و عنایت پروردگار، با افتخار تمام در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت می کنم و با کمال آگاهی و علاقه، رای خود را به نام برادر عزیز و جانباز و ساده زیست و مومن دکتر "سعید جلیلی" خواهم داد.» 
نویسنده کتاب «از معراج برگشتگان» در ادامه می نویسد: «با وجودی که تا امروز هیچ گونه ملاقات و همکلامی با ایشان نداشته ام، به دلیل اینکه طی هفته های اخیر بسیاری از آنچه در او مشاهده کرده ام در دیگران نیافتم، وی را بهترین فرد برای ریاست جمهوری اسلامی ایران می دانم.
 
حداقل این است که: آقازاده هایش دختر و پسر در لندن ساکن نیستند و نان اجنبی تناول نمی کنند.
 
حداقل این است که: پسرش به غرب پناهنده نشده و علیه جمهوری اسلامی هتاکی نکرده است.
 
حداقل این است که: پسرش از پوچی دست به خودکشی نزده است.
 
حداقل این است که: فرزندانش امپراطوری فرهنگی رسانه ای براه نینداخته و نشریات گل منگلی با پول ناقابل بیت المال (ببخشید، مال البیت) برای ترویج فرهنگی کاملا مغایر با فرهنگ اسلام و انقلاب اسلامی فراهم نیاورده اند.
 
حداقل این است که: به بهانه تعلیم و تربیت، مجتمع های فرهنگی و غیرانتفاعی از بیت المال فراهم نیاورده است.
 
حداقل این است که: غیرت داشت، اهل شرافت بود، شهامت به خرج داد و در شلمچه از جان خویش برای دفاع از دین و میهن مایه گذاشت.
 
حداقل این است که: در صحبت هایش یک بار پز جبهه بودن و سردار و دکتر بودن نداد.
 
حداقل این است که: به نظر شخصی بنده، در روزگاری که همه خود را آن می دانند که گفتن ندارد، او فقط خود را سربازی پای کار و آماده جانبازی برای ولی فقیه خویش حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای (حفظه الله) می داند.
 
پس روز جمعه 24 خرداد 1392 در حماسه ای دیگر، همه باهم:
دکتر سعید جلیلی

پاسخ:
آقای داود آبادی یادش رفته بنویسه که به حضرت نوح هم رای نمی ده چون که پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد.
دوستان بدتون نیاد گفتمان مورد نظر داود آبادی و آقا تهرانی 8 سال در کشور حاکم بوده و مردم با پوست و گوشتشون اون را لمس کردند اگر از این گفتمان خوششون اومده باشه حتماً به آقای جلیلی رای می دهند.
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۵ محسن جرقویی
وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ
 بندگان صالح  بندگان صالح  بندگان صالح نه تکنو کرتها .نه لیبرال دموکراتها . نه کمونیستها نه چپی های افراطی نه راستی های تند رو نه مرفهین  بی درد نه جبهه رفته های اجباری نه سه تیغ کرده های کروات زده  نه حزب الهی های فقط ریش دار نه حزب مشارکت نه مجاهدین انقلاب اسلامی نه نهضت آزادی ها نه حزب همبستگی نه حزب عدالت و توسعه نه همه و همه فقط صالحون خداهم بین بندگان فرق میذاره  ایثارگران هم مال همه هستند شهدا هم مال همه هستند جانبازان هم مال همه هستند مثل اینکه خداهم فقط بعضیها راآفریده  خداهم مصادره به مطلوب میکنه
اینها که اصلاح طلبند و فقط امور مردم را اصلاح میکنند
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۶ مجید نیک روش
به اطلاع کلیه همراهان پاتختی می رساند به حمد الهی آقای جلیلی به زودی انصراف می دهدچون توانایی ایستادگی مقا بل استکبار جهانی و شیطان بزرگ را ندارد و فقط ادعای آن را دارد
با وجون جوانان غیوری همچون حسن روحانی تو دهن آمریکا میزنیم و آن را زیر پا له میکنیم
به امید برافراشته شدن پرچم مهدی زهراسلام اله علیها
پاسخ:
نیازی به این کار نیست موضوع را حق و باطل نکنید دوستان چند نفر تایید صلاحیت شده اند و با هم رقابت می کنند فقط همین و بس
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۹ پروانه احمدی
در جاده انقلاب روی تابلو نوشته  جاده لغزنده است دشمنان مشغول کارند -پشتیبان ولایت باشید تا به مملکت آسیبی نرسد اگر چشتیبان ولایت نیستید لا اقل کمر بند دشمن را نبندید-با وضو وارد شوید این جاده به مهدی زهرا س می رسد
پاسخ:

ممنون

یاد شهدا بخیر باید پشتیان ولایت بود و راه شهدا را ادامه داد سلایق با هم متفاوت است.

ترس دشمن از رنگها یه روز از لباس سبز سپاه یه روز از لباس خاکی بسیج یه از کیک زرد نیروگاه هسته ای و جعه هم از جوهر آبی سبابه ها ان شا الله - به کوری چشم بدخواهان انقلاب اسلامی و بدخواهان امام خامنه ای
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۵ علیرضا قاضی
سلام لطفا بفرمایید اینکه امام خمینی (ره) فرمودند ولایت فقیه همان ولایت رسول ا.. است یعنی چه ؟
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیب نرسد یعنی چه؟
پاسخ:
یعنی این که برای اعتلای کشور کوشش کنید. در انتخابات ها با بصیرت شرکت کنید. وجدان کاری داشته باشید. افرادی را که توان اجرای کار ندارند انتخاب نکنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی