شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

مشروح سخنان مهم سید محمد خاتمی در جمع دانشجویان

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۷ ب.ظ

بسم الَله الرحمن الرحیم

 

دانشجویان و اساتید از روزهای نخست انقلاب تا کنون هزینه های بسیاری پردا خت کرده اند. آنها در هدایت جامعه به مسیر درست ،نقش مهمی داشته اند، اما در چند سال گذشته فشارهای توام با تحقیر بیشتری را هم به همان نسبت تحمل کرده اند. اخراج و بازنشسته کردن اساتید، ستاره دار کردن دانشجویان، محدود کردن انجمن های اسلامی و صنفی و ایجاد یک فضای امنیتی- نظامی در دانشگاه ها و نیز مساله تفکیک جنسیتی، فشارهایی بوده که به دانشگاه وارد شده است. به علاوه اینکه در این چهار- پنج سال اخیر دقیقا به نسبت جمعیت، بیشترین زندانی ها و حبس و حصر ها از میان دانشجویان و دانشگاهیان بوده است.سه بزرگوار در حصر گرچه به دلایل سیاسی در این موقعیت هستند؛ اما وجه دو نفر از آنان در درجه اول دانشگاهی و فرهنگی است. مطمئنا اصناف، کارگران و همه طبقات در این مدت رنج کشیدند اما انصافا بیشترین هزینه را دانشگاهیان و دانشجویان داده اند. با رشد و بلوغی که این بخش از جامعه دارد اثر گذار ترین بخش در جامعه هستند. با قاطعیت عرض می کنم نقشی که دانشگاه و دانشجویان عزیز در انتخابات اخیر داشتند قابل قیاس با عوامل موثر دیگر نیست.

 یک زمان فکر می کردم چطور در بعضی از روستاهای دور افتاده حتی صد در صد رایشان و تمام رای صندوق به آقای روحانی بوده است. مساله مهمی است، یعنی شعور و رشد در همه جا هست نه فقط آنها که در شهر هستند و به وسایل ارتباط جمعی دسترسی بیشتری دارند بلکه مردم در دورترین نقاط راهشان را پیدا می کنند. من این را مدیون نسل جدید و دانشجویان می دانم که در شهر و روستا با عشق و علاقه تبلیغ کردند. 

 اما شما چه کسانی هستید؟ شما بخش بزرگی از دانشگاه را نمایندگی می کنید. در اینجا نمایندگان انجمن های اسلامی هستند و دیگرانی که احیانا عضو انجمن های اسلامی نیستند اما با یکدیگر وجه اشتراکی دارند. یعنی دلتان برای کشور می سوزد، با رویکردهای براندازانه مخالف هستید و انتقاد دارید؛ اما در عین حال می خواهید تا کشور و نظام اصلاح شود. آن سوی این نظام و وضعیت کنونی و آشفته سیاه و تاریک را می بینید. شما می خواهید اصل بماند اما اصلاح شود. شما داخل نظام هستید اما منتقد هستید و می خواهید نظام اصلاح شود. متاسفانه طی این سالها، انجمن های اسلامی دانشگاهها محدود و حذف شدند و تشکل ها در محدودیت شدید بسر می برند. همه تشکل ها محترم و وجودشان در دانشگاه مغتنم است اما تشکل هایی که از جای دیگر برنامه می گیرند متفاوت از تشکل هایی هستند که از متن دانشگاه می آیند. شما فضای باز برای دانشجو، برای استاد و برای آنکه دانشگاه حرمت داشته باشد، می خواهید. نظام ما و در درجه اول رییس جمهور منتخب ما، باید صدای شما را بشنود. بهتر است این جمع دیداری با آقای روحانی داشته باشد، حرفها را بشنود و بزند.
علی رغم هیاهو و بداخلاقی کسانیکه باعث این وضع هستند و نمی خواهند پیام "شکست معنا دار" خود را بشنوند، فرصت طلبانه ادعا می کنند که آنچه پیش آمده به نفع آنها بوده است.

 

ما باید بی آنکه بگوییم پیروز شده ایم، کاری کنیم که همه احساس برد کنند. تعبیر مهندس موسوی که "پیروزی ما شکست هیچ کس نیست بلکه پیروزی ملت است" کاملا درست و به جا است. از حکومت و نظام تا طبقات مختلف و گروه های چپ و راست، کاری کنیم که همه احساس برد کنند. این کار شدنی است و این توجه کردن به مطالبات مردم و نیازهای زمانه است. چرا بگوییم کدام جریان، دسته و جناح پیروز شده اند، بگوییم کدام رویکرد و برنامه پیروز شد. برنامه و رویکرد آقایان روحانی و عارف مورد قبول ما بوده است و این نشانه بلوغ و تدبیر بود که رای های مردم شکسته نشود و نشد . اکنون معتقد هستیم آنچه که پیش آمده اگر دقت و انصاف باشد و قدر موقعیت را بدانیم به نفع همه است.ما مومن به برنامه و شعارهای عرضه شده در انتخابات هستیم.

 نکته ای خطاب به رییس جمهور محترم و پیروز می گویم؛ همان طور که خود تاکید فرمودید پایبندی به برنامه ها و رویکردهایی دارید که مورد تایید و توجه مردم با اکثریت قاطع قرار گرفت و این پایبندی همچنان باید تداوم داشته باشد. به جای دعواهایی که هست و در جای خود می تواند مفید باشد، باید بگوییم رویکردهای اشتباه وجود داشته است که باید تغییر کند. 

 حرمت و جایگاه جامعه ما نزول کرده، پر درآمد ترین دولت همه تاریخ ایران حاصل کارش پربدهکار ترین دولت شده است، وضع زندگی مردم بدتر و فساد افزایش پیدا کرده و .... در این انتخابات "تغییر رویکردها در درون نظام" و "اصلاح در درون نظام" پیروز شده است. 

 جناب آقای روحانی که شایستگی های فراوان دارد باید بر تحقق مطالبات مردم پافشاری کنند و متناسب با این رویکردها همکاران لازم را برای دولت خود انتخاب کنند، کسانیکه به برنامه های ایشان مومن باشند، حالا از هرجناحی که می خواهند باشد، فرقی نمی کند. دغدغه این است کسانی نیایند که با تغییر رویکردها مخالف بودند و تلاش کردند که جناب روحانی موفق نشود، هرچند که نتوانستند. 

 از طرف دیگر باید به جناب روحانی کمک کرد. مطالبات فروان است و اگر احساسات و هیجان پشت آن باشد کار مشکل می شود. رییس جمهور امکانات محدود دارد و مشکلات فراوان است. باید ایشان را کمک کنیم تا آنچه آسیب دیده است ترمیم شود. مشکلات و مسائل زیاد است و نمی توانیم توقع داشته باشیم همه مشکلات فورا حل شود. سطح مطالبات باید پایین بیاید و باید صبر کنیم. اما توقع این است بگونه ای عمل شود که جامعه احساس کند رویکردها عوض شده و رویکردی آمده که به اصلاح فرهنگ، سیاست و اجتماع معقتد است. 

 اگر جامعه دانشگاهی ما گله دارد که تحقیر شده، حتما افرادی بیایند که با این رفتارها مبارزه کنند و دانشگاه ها را به جایگاه واقعی خود برگردانند. روسا و مسوولان امر از دل دانشگاه بیرون بیایند، مانند دوران اصلاحات که دانشگاه و گروه های مختلف فرد شایسته را از میان خود برمی گزید. وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری موظف باشد او را بیاورد و در شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کنند. یعنی یک روش نیمه انتخاباتی بود و اکنون هم انتظار داریم دانشگاه ها مجددا انتخاباتی شوند و هیات امنا در دوران اصلاحات اختیار بیشتری داشت و دولت کمتر می توانست در کار آن دخالت کند و می توانست کارش را با صلاحدید خود انجام دهد. البته در آن روزها، فضای کلی دانشگاه ها ایده آل نبود اما همین که احساس می شد به سمت مناسبی می رود و بخشی از حکومت این را می خواهد امید و تحمل بیشتر می شد و دانشجویان و اساتید از اینکه می دیدند بخاطر انتقاد و آزادی بیان هزینه نمی پردازند راضی بودند. 

 همه باید حوصله داشته باشند. ما نماینده مطالبات مردم و طرفدار شعارهای انتخاباتی رییس جمهور منتخب هستیم و کمک می کنیم انشاء الله عملی شوند. باید رویکردها عوض شود. از خدا می خواهم فردا هیچ کس در حبس و حصر نباشد. باید ببینیم کدام رویکرد منجر به حصر و حبس می شود، اگر آن رویکرد اصلاح شود دیگر حبس و حصر نخواهد بود. رویکردی که منجر به ستاره دار شدن دانشجویان شده، اشتباه است و باید عوض شود و در شعارهای آقای روحانی این ها را می بینیم. در عین حال دغدغه معیشت مردم و تهدید های خارجی هم هست ، دولت جدید بحمدالله برای همه آنها برنامه دارد. مشکلات فراروی آقای روحانی را همه می دانیم و باید کمک کنیم تا اولویت ها با توجه به امکانات و محدودیت ها مشخص شود و در جهت اجرایی شدن آنها اقدام کنند. 

 نمی خواهیم جای هیچ کس را تنگ کنیم. آنکه آزادی خواه است آزادی را برای همه می خواهد حتی فاشیست ها، اما فاشیست ها جز برای خود برای کس دیگری آزادی نمی خواهند، وجود غیر خود را تحمل نمی کنند. بعضی از رویکردها، رویکرد فاشیستی بوده است دروغ پردازی، تحریف انقلاب، انحصار طلبی، خشونت طلبی و حذف همه جریان ها از خصیصه های این جریان است و حالا می بینیم که همان جریانات در حال صدور رهنمود برای رییس جمهور منتخب هستند. باید آرمان های انقلاب حاکم شود، انقلاب مال ملت است نه کسانیکه در آن نقشی نداشته اند و می خواهند گفتمان کج و کوله خود را بر گفتمان انقلاب حاکم کنند و به حذف، تحقیر و ترور شخصیت ها اقدام کنند.

 از هرجناحی باید در دولت استفاده شود وفقط کاردانی و انجام برنامه ها و تعهد به برنامه ها ملاک باشد. اما افراط، خشونت، تحریف و دروغ باید از عرصه قدرت رسمی کشور حذف شود اما به این معنی نیست که فردی که با من بد است خفه شود. در دوران مسئولیتم در قوه مجریه شنیدم یکی از این نشریات منتقد دولت که مرتب بد ما را می گفت تعطیل شده است به وزیر وقت نامه دادم که پیگیری کنند چرا این کار شده ، آنها هم حق دارند حرف بزنند.

 یکی از جوانان زندانی عزیز که زندانش را تمام کرده، از بعضی شعارها که علیه بعضی کاندیدا ها می دادند ناراحت شده و نوشته این فرد پایش را برای ایران و انقلاب داده یا دیگران سالها فرماندهی کرده اند و در مقابل دشمن ایستاده اند، حالا تفکر و سلوک او را قبول نداشته ای رای نداده ای، اما نباید توهین کرد. 

 نباید همه را حذف کرد، باید همه جریان ها در عرصه باشند و خدمت کنند. این رویکرد معقول و درست است. ما نماینده مطالبات مردم هستیم. تایید کننده شعارهایی که در انتخابات داده شد و رای آورد. تدبیر شد یکی از آقایان بماند و در واقع گفتمان اصلاح طلبی پیروز شد. ما در میان یک دوراهی بودیم و آنکه گفتمان اصلاح طلبی و اصلاح طلبان باهم شکست بخورند و یا گفتمان اصلاح طلبی پیروز شود که سرانجام با رای مردم گفتمان اصلاح طلبی و تدبیر و امید پیروز شد. اکنون، سخت ترین کار جناب روحانی تحویل گرفتن کشوری است که مشکلات فراوانی دارد امیدواریم در این مدت باقیمانده مشکلات را بیشتر نکنند و تا همین جا تحویل دهند، تصمیماتی گرفته نشود که وقتی دولت جدید رسما روی کار آمد با مشکلاتی بیش از مشکلات امروز مواجه باشد. 

 نکته ای را در آخر متذکر می شوم، فعلا من کاری ندارم که فضای ناگوار کنونی از جمله حبس ها و حصر چگونه بوجود آمده ولی پیشنهادم این است همین دولت فعلی بکوشد تا این مشکل حل شود و ذکر خیربزرگی را از خود به جا بگذارند که دیگر کسی در حبس و حصر نباشد. آنچه در این دولت شده ولو خودش می خواست یا نمی خواست، می تواند به عنوان باقیات الصالحات تلاش سازنده ای بکند و این مشکل حل شود چون این توقع را از آقای روحانی داشتن آسان نیست .این مشکل می تواند با خیر و خوبی حل شود وبا دل خوش زحمت بکشیم و فداکاری کنیم و به یاری خداوند کشور از نو ساخته شود. دانشجویان در این برهه نقش و وظیفه مهمی دارند. برایتان آرزوی توفیق دارم ، همیشه خوش و خرّم باشید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۲
محله پایتخت

نظرات  (۲۷)

۰۵ دی ۰۰ ، ۲۳:۳۳ یاد شهیدان

شما در یک جا نوشته آید که این سایت از هیچکدام از نامزدها سال ۹۲ حمایت نمی کند در حالیکه در چند پیام مثل همین بالا و تایید حمایت این الله مظاهری از روحانی و ... و کوبیدن احمدی نژاد و جلیلی و قالیباف کاملا مشخص است که نه تنها از روحانی حمایت کرده اید بلکه طرفدار و‌حامی جریان منحرف اصلاحات و اعتدال هستید.

و گمان نمی کنم الان که بعد از ۸ سال سخت برای مردم و آشکار شدن خیانت ها و دزدی های روحانی و و برادرش و دار و دسته های اطراف آنها و‌جهانگیری و بقیه مفسدان و جاسوسان و‌گاندوها و ... چند تا رو بگم !!! از خط آنها دست کشیده باشید .

 

شما نوشته آید 

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

 

من به شما نصیحت برادرانه می کنم که راه شهدا و امام و رهبر را با استناد به وصیت شهدا و قرآن و احادیث و .. خب بررسی کنید و از فتنه گران جدا بشوید تا عاقبت بخیر بشید.

 

پاسخ:
شما یک وبلاگ ساده را هم تحمل نمیکنید.
از مرجع تقلید آیت الله العظمی مظاهری هم بپرسید چرا از روحانی حمایت کرد.
ایشان را هم نصیحت کنید. شما خیلی مغرور و از خود راضی هستید.
مواظب خودتان باشید ممکن است تهمت های شما مسیرتان را برای رسیدن به جهنم هموار کند.
این تشخیص شماست که ما بی طرف نبودیم به تشخیص شما احترام میکذارم. وقتی چند نفر تایید میشوند مردم برای رای دادن آزاد هستند.
پیگیری کتید شورای نگهبان شما را هم به تایید کننه نامزدها اضافه کند. ظاهرا علم ماورایی دارید.
۰۵ دی ۰۰ ، ۲۳:۱۳ یاد شهیدان

سلام علیکم

برادر عزیز من بدنبال شهید مجید ملک‌ محمودی آمدم اینجا و در مورد شهدا مطالب خیلی ارزشمندی گذاشتید.

ولی بدانید که خاتمی و روحانی و ... راهشان خلاف راه شهدا است و شما که احتمالا خودتان هم از ذخیره های جبهه و جنگ باشید توصیه برادرانه می کنم که از اینها فاصله بگیرید . اینها کشور را نابود کردند و مردم را ناامید کردند و خلاف جهت راه شهدا و راه امام و ولایت حرکت کردند. 

امیدوارم به این مسیله فکر کنید .

والعاقبة للمتقین

پاسخ:
بنده هم توصیه میکنم بروید یقه قوه قضایه را بگیرید که چرا با خیانت اینها راست راست میگردند.

حکایت غریبی است حکایت جانبازی که در خط ولایت بود، اما در میانه راه چپ کرد.

شاید از این نکته نغز غفلت کرده بود که تمام اعتبار و آبروی جانبازان و خانواده شهدا در پیروی از ولایت مطلقه فقیه است بی هیچ کم و کاست.

پاسخ:
شما آزادید که هر طوری که دوست دارید فکر کنید و حرف بزنید. 
در مورد دفاع از ناموس و دین و کشور که به طور حتم آن پیر فرزانه با نفس های قدسی و کلام گرم و ... نقش اصلی را انتخاب این راه برای من داشته است بنده هیچ ادعایی ندارم معامله ای بین من و خدای خودم بوده است. امروز هم جدا از بحث های نفرت آور سیاسی برای دل خودم آن دوران را به تصویر و نگارش در می آورم. 
هیچ ادعایی هم ندارم اصلاً عاجزانه از شما می خواهم به جای کاربرد عنوان جانباز از عنوان هایی مانند منحرف، فتنه گر و استفاده کنید. 
داستان غریب کشور ما داستانی عبرت آموز است که عده ای بی ریا جنگیدند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و بعد از جنگ عده ای برای تقسیم غنایم، گذشته آن افراد رنج کشیده را منکر شدند.
دنیا تا بوده این بوده برادر من.
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۲ مردمان رباط
خدمت ناشناس عزیز من در طول روزهای قبل از انتخابات چند تحلیل ونفد ومقاله نوشتم تمام انها را خودم نوشتم از جائی کپی نکردم اگر به نظرتون غلط مینویسم فرق داره با اینکه من از جائی کپی کردم انچه من در این چند روز قصدداشتم این بود که مردم را نسبت به افرادیکه از نظر توانائی فادر به ادراه قوه مجریه نیستند را به مردم معرفی کنم هرگز به کسیکه رای دادم از ایشان هیچ تبلیغی نکردم اگرچه ایشان رای نیاورد لاکن اقای روحانی را شخصیتی میدانم که وی اگر ناکسان ونا محرمان نظام بگذارند وی انشاله همه مشکلات را حل وفصل مینماید ما باید وحدت کنیم ..
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۶:۴۳ مردمان رباط
سلام برادر اسم خیلی باحالی روی وبت گذاشتی نشون دادی ادم معتدلی هستی البته دوست داشتم اونجاهیکه حرف ناشناس میتونه به وب شما آسیب برسونه نقدش میکردی  اما صلاح مملکت خویش خسروان دانند .ممنون
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۸ مردمان رباط پاسخ به ناشناس

سلام برادر عزیزم اینکه میگید من کمی گنگ نویس هستم کاملا قبول دارم واین بخاطر اینکه تازه دست به نوشتن کرده ام اگر اشکالی داره به مرحمتت ببخش واگر جائی زا متوجه نمیشوید مقصر شما نیستید من باید یاد بگیرم که واضحتر وشفافتر بنویسم از شما کمک میخواهم پس من نه اینکه ناراحت نمیشوم تازه خیلی از شما خوشم امد همینجا از شما عزیز تقاضا میکنم به وبلاگ شخصیم بانام مردمان رباط بیائید وکمکم کنید

فرمودید که یعنی چه اولین رای دهندگان  منظورم کسانیکه برای اولین بار رای داده اند مثل گروه نوجوانان وانهائیکه تازه ویا بهر دلیل خواسته اند در انتخابات برای اولین بار شرکت کنند

من به حزمت خون شهیدان تا حالا هیچ مطلبی را از هیجا کپی نکرده ام با همه ایراداتی که از نظر انشائ واملائ به نوشته من وارد است نه شما که از هیچکسی توقع ندارم در مورد من اینگونه فکز کند از این بابت خدا را شاهد وگواه حرفم میگیرم وهر کسی منبعد قصد ابرویم را داشته باشد را به خدا میسپارم

الحمدالله من اگر وبدار خوبی نیستم ولی شاگرد خوبی هستم به توصیه های انانیکه کس باشند توجه خواهم کرد ولی اگر احساس کنم این موضوع قرارست مستمسک قرار گیرد خب انجاهم شاگردی از کسانیکه به من آموختن از حیثیتتت محافظت کن را نشان میدهم

دوست عزیز برای چه ابدهانت رو خرج صورت من میکنی زحمت میشه براتون رادیکال یعنی تند رو من به ترتیب اسم شش نفر را میبرم واینبار تو دفقیقتر فکر کن ببین حرف من درستست یا خیر 1.جلیلی از نطر شما رادیکالست ولایتی که معروف به جناح خاصی نبود ایا در این انتخابات رادیکالی عمل نکرد غرضی از دید شما همیشه همینگونه بوده کل کارهای وی را با صعه صدر در طول انقلاب بررسی کن ببین رادیکال بودنش مربوط به چه زمانی بوده اقای زضائی در مواردی که حساسیت مصلحت نظام ایجاب میکرد رادیکالی عمل نکرد ذز ضمن اقای قالیبافهم با گاز انبرش نشان داد که رادیکال هست برادر محترم ابدهنتو قورت بده یه جائی نگهش دار بذار بندازش تو صورت وسیرت اسرائیلیها من اسداله اورعی شهادت بخدا وشهادت میدهم به رسول خدا وشهادت میدهم به علی ابن ابی طالب این یعنی اینکه من مسلمانم حلال اگر اصولی واصلاحی نیستم اف بر من

اف بر جاهلانیکه مرز شناس نیستند وهمه چیز برایشان ناشناس است میگویند بعضی از انسانها وقتی حریم انسانیت را میدرند اسم خودشان را هم فراموش میکنند البته شما که استادیدی لازم نیست من انقلاب را برای شما بشناسانم

اقای ناشناس برای اینکه فضای وب پاتختیها شلوغ نشه بازم دعوت میکنم به وبلاگ خودمونی مردمان رباط برای ادامه بحث اونجا منتظرتم دوست دارم زنده باشی وپاینده قدر این مناظرات را بدانیم وبرای همدیگر خوب بخواهیم از اینکه مرا راهنمائی کردی ممنونم

۱۷ تیر ۹۲ ، ۰۷:۵۰ غریبه غریبه

خوشم اومد بچه حرف گوش کنی بودی

اعتدال گرایان و اصلاح طلبان مقیم مرکز هم بودا..........................

باشه من به عشق تصاویری که از شهداو منظرهای خونسار میزاشتید مخاطبتون شدم حالا که نظر مخاطبتون براتون ارزش نداره از یه سایته دیگه باز دید میکنم که فضاش شادو به دور از جنجالای سیاسی باشه
پاسخ:
به هر حال ما هم حرف دلمان را می زنیم. عاشق شهدا هستیم و کسانی که جوانی و سلامت خود را برای دفاع از نظام و کشور گذاشته اند مورد احترام همه هستند.
هر جور که صلاح می دانید عمل کنید ما در هر صورت به افکار همه احترام می گذاریم.
پاسخ رباط

من اصلا تحلیل شما را متوجه نشدم چیست. یعنی چه اولین رای دهندگان به غرضی و قالیباف و رضایی رای داده اندو چرا اینقدر گنگ می نویسید. شما که یک تحلیل درست نمی توانید بنویسید این هم مطالب متناقض را از کجا کپی کرده اید. کجا این وبلاگ نظام را زیر سوال برده است. به این می گویند تدین. اف بر شما از این همه تناقض و تهمت
مطلب سراپا تناقض شما را که گفته بودید کاندیداها همه از تندروهای نظام بوده اند را خودتان بخوانید.
""یکی ازویژگیهای انتخابات ریاست جمهوری 92دراینست که در فرصتهای باقیمانده تا روز رای گیری هنوزآحاد مردم دریک حالت بینا بین قرارگرفته اند،واین صرفا بخاطر وجودپنج +یک تعداد نامزدهاست بله بغیرازشخص محترم آقای قالیباف سایرنامزدهای محترم جزئ رادیکالهای فعلی ویا قدیمی نظامند وهمین باعث شده تا مردم برای تصمیم گیری کمی دقت بیشتری بخرج دهند .لیست زیرمربوط به نظرات مردمیست که من با ایشان درارتباط هستم ، اینک بانیت خیر آنرا جهت استفاده دیگران ذیلن تقدیم میکنم "".  

پاسخ:
رو نوشت به رباطیها البته اگر دوباره ناراحت نشوند.
ببخشید مگر سایت چه خطایی کرده بجز این که سخنان خاتمی را که بسیار وحدت بخش هم است منتشر کرده است. بنده سیاسی نیستم ولی حق سایت می دانم که در انتشار مطالب آزاد باشد. یادمان باشد دوران تخریبو دروغ و تهمت و افترا و ... گذشته دوران آزادی با احترام و اعتدال فر رسیده یادمان نرفته که روحانی گفت آقای قالیباف این 4 سال در این حنجره بغض گیر کرده نگذار من این دهانم را بگشایم.
فکر کنم بجای این که اصلاح طلبان و طرفداران روحانی طلب کار باشند قضیه بر عکس شده و بازندگان با این هم دوپینگ طلبکار شده اند 
الله اعلم از این بازی روز گار
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۷ مردمان رباط

مرا جناب عالی کامنتی را که من خصوصی برای شما نوشتم ودر آن قید کردم بین خودم وخودتان باشد بر ملا نکردی حالا دایه مهربانتر از مادر شدی چطور ما را برای دیدن نظرات علیه اصولکرایان دعوت به سایتهای مختلف میکنی اگر راست میگوئی که البته خلافش رانشان داده اید همه نظرات را چاپ ونشان بده شما تا همه جا نظام را زیر سوال بردی حالا دلت برای گروه اصول گراها سوخته شاید داری با افکر بازی میکنی لابد الان پیش خودتون فکر میکنی اصولیهای خوانساری امشب دیگه خواب ندارند چرا که شما مثلا ........از این بازیها بیا بیرون اقای خاتمی که خودش جواب نداد شما هم که مدعی دفاع از اون را داری جواب نمیدی چرا میزنی تو خاکی من دارم میگم اقا همه این مسائل رو رها کنیم بیا مثل قبل وحدت را مایه کار قرار بدیم .نذلر ادم از کروبی یه دوتا حرف بزنه که منجر به ...........

به فکر ابادانی باش با خراب کردن همدیگر بدان که نیازی به ابادانی نخواهد بود

هرچه بود گذشت تو نیز بگذر در این پیچ بزرگیکه من اعتراف دارم همه قصه  را نه شما ونه من ونه امثال من وشما  نمیدانیم گناه را از دیگران به خود نیفکن خیلی ها سر این قصه ها جهنمی شدند مراقبت باید کرد  تکلیف را با لجاجت مخلوط نکن .

امام (ره) در اواخر عمرشان پرونده شخصیتی را از ریئس قوه قضائیه میخواهد که نزد حضرت ایشان ببرند خود فرد مورد نظر نیز که شهرت فالنژ امام خمینی را به یدک میکشید ماجرائی پیدا کرد که برای حل وفصلش خود حضرت امام وارد صحنه شدند چرا باید کار به جائی برسد که همت کشور را در جهت تخریب ویا تضعیف کسی قرار بدهیم .

خاتمی وهاشمی خود بلدند که چگونه اگر لازم بود از خود دفاع کنند شما چرا خودت را آزار میدهی 

ایرادکه من به شما انرا وارد میدانم اینست که پاسخ به سوال را فراموش میکنید

ایا من ودیگران میخاهیم همه گوش به حرفمان دهند یا جنابعالی 

سیاست ورزی در مواقع لازم برهمه واجبست نه الان که اقای روحانی عزیز اعلام کرد بس است رها کنید وحدت را مثابه کارتان قرار دهید

راستی چرا شما به حرفها وروشنگریهای ریئس جمهور منتخب مردمی توجه ندارید راستی اقای خاتمی خطاب به مردم چه چیزی را اکنون مایه اصلی پیشرفت کشور دانسته ممنون

پاسخ:
دوست گرامی سر تا پای حرف هایت تناقض است. ببین تهدید می کنی که در مورد فلان و بهمان افشاگری می کنی ولی بعد می نویسی وحدت. راستی چرا یک درصد فکر نمی کنی بدلیل همین تهمت هایی که می خواهی بزنی و انشاء الله تا کنون نزدی خودت به جهنم نروی از کجا معلوم تو عین حقی و دیگران باطل و جهنمی. من در وبلاگ به چه کسی توهین کرده ام انصافاً بررسی کن و اعلام کن تا معذرت خواهی کنم. ببخشید تا همین دیروز فتنه گران پشت روحانی بودند و دو روز قبل از انتخابات او به اتهام افشای مسائل امنیتی می خواستند رد صلاحیت کنند. چه شد که به فاصله دو روز شد محبوب و منتخب.
اقای پاتخت انگار شما قصد ندارید از سیاست بیرون بیایید به عنوان یه خواهر میگم اگر اینجوری ادامه بدید شکی نیست که مراجعه کنندها به سایتتون خیلی کم بشن اگه براتون مهم نیس که ادامه بدین اگه مهمه که خواهشا از سیا ست بازی بیاید بیرون
پاسخ:
خواهر محترم شما مختارید اگر به سایت بیایید استقبال می کنیم و قدمتان روی چشممان.
اقایون تو رو خدا سر سیاست از هم دلخور نشید سیاستو میزش به هیچکس وفا نکرد حیف نیس دوتا همشهری سر چندتا ادم دیگه با هم نزاع کننوقهر توکل بر خدا کنین انشاالاه امام زمان جای اصولگراو اصلاح طلبو میگیرن همه به ارامش کامل میرسیم
پاسخ:
انشاء الله
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۴ مردمان رباط

سلام برادر گرامی
وقتی دفاع از یک مهم (که هر چه میخواهد باشد )منطقی نباشد گروه مدافع خود اولین فاکتور برای نابودی آن مهم تلقی میشود.
من بانام مردمان رباط قبلا تلاش کردم تا جنابعالی را که نظر به عدم شرکت در انتخابات داشتید را متقاعد به شرکت در انتخابات کنم وهمنطور که در یکی از کامنتهای قبلیت عنوان کردید حرف بنده را پذیرفتید وحتی در وبلاگتان با پستهای که زمینه تحلیل را داشت وارد عرصه شدید حقا خوبهم نوشتید البته این معنی ازادی منطقیست که شما تا سرحد لازمش ودر ادب کامل نظرتان را در معرض دید گذاشتید اتفاقا خیلی هم بیننده داشتید که نظرات متفاوت خود را منعکس میکردند .این روند تا جائیکه انتخابات به پایان رسید خوب بود ،اما من رفتارهای بعداز انتخاباتتان را نمی پذیرم شما با این کارتان کمی لطمه به حیثیت برخی گروهای سالم جامعه وارد نمودید چرا که اکثر مراجعین تعریفشان ازشما اینست که از طیف انقلابیون وطرفداران نظام  وحتی یک گام جلوتر شاید جزئ طیف رزمندگان وبسیجیان میدانند،که اگر این برداشت حقیر صحیح باشد لازمست بسرعت جبران مافات کنید بدون رو دربایستی عرض میکنم من بعید میدانم برو بچه های جنگ (خوانساریها را عرض میکنم )دلخوشی از شما داشته باشند بابت این حرکتهای اخیرتان مخصوصا بعد از انتخابات ، شما شفافیتتان را در این میبینید که مردم بدانند که هنوز طرفدار خاتمی هستید  خب این چه سودی برای ما دارد که بدانیم شما سوار کدام قطارید یا برعکس، گفته اید مردم بخاطر هاشمی وکروبی در انتخابات شرکت کرده اند ببینم اقای هاشمی چه راهی را برای دفاع از خودش گذاشته که علاوه بر شما سایرین نیز به دفاع از این شخصییت بپردازند یا اقای مهدی کروبی چطور . حضور اولین رای دهنده گان این انتخابات را که اغلب میگویند به افرادی مانند قالیباف رای داده اند چکار به طیف اصلاح طلبها دارد یا واضحتر بگویم کسانیکه به قالیباف ورضائی وغرضی رای دادند را جزئ طیف اقایان هاشمی وکروبی و خاتمی میدانید خب برادر ،مجموع ارای اقایان قالیباف ،رضائی،غرضی ،جلیلی ،ولایتی چقدر بود ایا این تعداد از رای دهندگان در طیف اقای هاشمی وخاتمی وکروبی بودند اگر اقایان هاشمی وخاتمی مدعی چنین حرفی که شما گفتید باشند باید به این سوال نیز پاسخ دهند که اقایان چرا رای دهندهگان شما به چپ وراست زده اند چرا نگفتید که رای شان را خرج کنند .
برادر عزیزم جناب پایتخت من شما را دوست دارم وهروز هم به وبتان سرکشی میکنم امروز بر خودم واجب دانستم با شما چند کلامی را مطرح کنم من مطمئنم شما دلخور نمیشوید لذا باکمال اگاهی با شما سخن گفتم امیدست با عنایت به سوابقی که این مدت از همدیگر دریافته ایم به همان اندازه نیز راه را بر هم هموار وروشن نمائیم .شما در اکثر این کامنتهای میبینید که مراجعین محترم  گلایه دارند پس بخود بیائید زمانه نقد بر خاتمی گذشت ،امروز حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی فردیکه امید را در مردم زنده کرده میفرماید به این جناح بندیها خاتمه دهیم وبا تدبیر جلو رویم و وحدت کنیم چرا هنوز خاتمی را مظلوم میبینی ،چرا خاتمی نسبت به اظهار نظرهای گنجی ،عبدی ،زیبا کلام ،اشکوری،خوش چهره ،واحدی،و....در این مدت واکنشی نشان نمیدهد اگر میخواید بگوئید صعه صدر دارد خب شما نیز این استادتان بیاموزید واگر هم نمیتواند پاسخ دهد خب موضعی برای دفاع از ایشان باقی نیست من به اقای سعید حجاریان بسیار معتقدم وی را یک تئو ریسین نظام میدانم چرا اقای خاتمی ایشان را در انتظار گذاشته میدانید که چه قصه ای را میگویم .
برادر عزیزم
خواهشمندم نشان بده که دیگر قصد پرداختن به این ماجرا را نداری کاسه داغتر از آش ......
در آخر هرگز گمان نمیکنم موجب دلخوری شخصی چون شما را فراهم نموده باشم به دو دلیل یک اینکه به حرمت خون شهدا من دریافته ام که تا عمر دارم به کسی طعنه ای ،ادعائی،منیتی،و.......را نداشته باشم وبا شما نیز سر این موضوع به هیچ عنوان قصد رنجشتان را ندارم و دلیل دوم اینست که من از شما آموختم که هیچ حرفی درونی ویا سری مابین شما وهیچکس وجود ندارد وشما اینجا همه نظرات را نشان میدهید
با آرزوی توفیق برای همه

پاسخ:

دوست عزیزم مردمان رباط من از دست شما دلخور نیستم چرا؟ چون که به آزادی بیان اعتقاد دارم. مشکل ما این است که سیاست ورزی را برای زمان انتخابات می خواهیم اتفاقاً سیاست ورزی و حضور در صحنه باید تداوم داشته باشد. چرا فکر می کنید رزمندگان و ایثارگران از ما ناراحت هستند دوست عزیز من کامنت های تند و تیز علیه اصول گرایان به خصوص جماعت قیم ماب خوانسار را منتشر نمی کنم و فقط انتقادها به اصلاح طلبان را منتشر می کنم.

شما به راحتی می توانید اثرات خاتمی و هاشمی را در 3 روز آخر تبلیغات ببینید. چه اشکالی دارد هر سایت و یا وبلاگی نظراتش را در حین احترام منتشر کند دیگران اگر خوششان نمی آید خوب باید به سایت های دیگر بروند.

من نظرات شما را به هیچ وجه قبول ندارم ولی احترام می گذارم. دوست عزیز مشکل ما این است که می خواهیم برای هم تعیین تکلیف کنیم. این روحیه از صدر تا ذیل کشور حاکم است. یکی از دوستان عزیز که سابقه جبهه هم دارد به ما گفته بود راهی که در پیش گرفته اید سنگلاخ زیاد دارد ولی خوب ما قبول کردیم که بنویسیم و تمرین تحمل کنیم.

بنده هیچ شکی ندارم که انصراف عارف و حمایت خاتمی و هاشمی کار را تمام کرد.

در مورد دیگر کاندیداها هم دیدیم که چه هزینه ایی کردند و چه شد. شما دیدید که در فیلم تبلیغاتی آقای روحانی خاتمی پس از 4 سال سخنانش در سیما پخش شد و این در حالی بود که همین سیما تا چند وقت پیش او را به صورت شطرنجی از عوامل فتنه نشان می داد.

۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۲ مردمان رباط
سلام برادر گرامی
وقتی دفاع از یک مهم (که هر چه میخواهد باشد )منطقی نباشد گروه مدافع خود اولین فاکتور برای نابودی آن مهم تلقی میشود.
من بانام مردمان رباط قبلا تلاش کردم تا جنابعالی را که نظر به عدم شرکت در انتخابات داشتید را متقاعد به شرکت در انتخابات کنم وهمنطور که در یکی از کامنتهای قبلیت عنوان کردید حرف بنده را پذیرفتید وحتی در وبلاگتان با پستهای که زمینه تحلیل را داشت وارد عرصه شدید حقا خوبهم نوشتید البته این معنی ازادی منطقیست که شما تا سرحد لازمش ودر ادب کامل نظرتان را در معرض دید گذاشتید اتفاقا خیلی هم بیننده داشتید که نظرات متفاوت خود را منعکس میکردند .این روند تا جائیکه انتخابات به پایان رسید خوب بود ،اما من رفتارهای بعداز انتخاباتتان را نمی پذیرم شما با این کارتان کمی لطمه به حیثیت برخی گروهای سالم جامعه وارد نمودید چرا که اکثر مراجعین تعریفشان ازشما اینست که از طیف انقلابیون وطرفداران نظام  وحتی یک گام جلوتر شاید جزئ طیف رزمندگان وبسیجیان میدانند،که اگر این برداشت حقیر صحیح باشد لازمست بسرعت جبران مافات کنید بدون رو دربایستی عرض میکنم من بعید میدانم برو بچه های جنگ (خوانساریها را عرض میکنم )دلخوشی از شما داشته باشند بابت این حرکتهای اخیرتان مخصوصا بعد از انتخابات ، شما شفافیتتان را در این میبینید که مردم بدانند که هنوز طرفدار خاتمی هستید  خب این چه سودی برای ما دارد که بدانیم شما سوار کدام قطارید یا برعکس، گفته اید مردم بخاطر هاشمی وکروبی در انتخابات شرکت کرده اند ببینم اقای هاشمی چه راهی را برای دفاع از خودش گذاشته که علاوه بر شما سایرین نیز به دفاع از این شخصییت بپردازند یا اقای مهدی کروبی چطور . حضور اولین رای دهنده گان این انتخابات را که اغلب میگویند به افرادی مانند قالیباف رای داده اند چکار به طیف اصلاح طلبها دارد یا واضحتر بگویم کسانیکه به قالیباف ورضائی وغرضی رای دادند را جزئ طیف اقایان هاشمی وکروبی و خاتمی میدانید خب برادر ،مجموع ارای اقایان قالیباف ،رضائی،غرضی ،جلیلی ،ولایتی چقدر بود ایا این تعداد از رای دهندگان در طیف اقای هاشمی وخاتمی وکروبی بودند اگر اقایان هاشمی وخاتمی مدعی چنین حرفی که شما گفتید باشند باید به این سوال نیز پاسخ دهند که اقایان چرا رای دهندهگان شما به چپ وراست زده اند چرا نگفتید که رای شان را خرج کنند .
برادر عزیزم جناب پایتخت من شما را دوست دارم وهروز هم به وبتان سرکشی میکنم امروز بر خودم واجب دانستم با شما چند کلامی را مطرح کنم من مطمئنم شما دلخور نمیشوید لذا باکمال اگاهی با شما سخن گفتم امیدست با عنایت به سوابقی که این مدت از همدیگر دریافته ایم به همان اندازه نیز راه را بر هم هموار وروشن نمائیم .شما در اکثر این کامنتهای میبینید که مراجعین محترم  گلایه دارند پس بخود بیائید زمانه نقد بر خاتمی گذشت ،امروز حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی فردیکه امید را در مردم زنده کرده میفرماید به این جناح بندیها خاتمه دهیم وبا تدبیر جلو رویم و وحدت کنیم چرا هنوز خاتمی را مظلوم میبینی ،چرا خاتمی نسبت به اظهار نظرهای گنجی ،عبدی ،زیبا کلام ،اشکوری،خوش چهره ،واحدی،و....در این مدت واکنشی نشان نمیدهد اگر میخواید بگوئید صعه صدر دارد خب شما نیز این استادتان بیاموزید واگر هم نمیتواند پاسخ دهد خب موضعی برای دفاع از ایشان باقی نیست من به اقای سعید حجاریان بسیار معتقدم وی را یک تئو ریسین نظام میدانم چرا اقای خاتمی ایشان را در انتظار گذاشته میدانید که چه قصه ای را میگویم .
برادر عزیزم
خواهشمندم نشان بده که دیگر قصد پرداختن به این ماجرا را نداری کاسه داغتر از آش ......
در آخر هرگز گمان نمیکنم موجب دلخوری شخصی چون شما را فراهم نموده باشم به دو دلیل یک اینکه به حرمت خون شهدا من دریافته ام که تا عمر دارم به کسی طعنه ای ،ادعائی،منیتی،و.......را نداشته باشم وبا شما نیز سر این موضوع به هیچ عنوان قصد رنجشتان را ندارم و دلیل دوم اینست که من از شما آموختم که هیچ حرفی درونی ویا سری مابین شما وهیچکس وجود ندارد وشما اینجا همه نظرات را نشان میدهید
با آرزوی توفیق برای همه
۱۶ تیر ۹۲ ، ۰۹:۵۷ همون آشنای دیروز که دیگه غریبه شد

یادم رفت بگم بهترین نام برای سایتتون این باشه خوبه........


به نام پاتخت

به کام سیاست

پاسخ:

پیشنهاد می کنم شما هم سایتی طراحی و هر چه که دوست دارید بنویسید اما با ادب و احترام

 

ما هم سعی کرده ایم با احترام بنویسیم ما حتی به خود اجازه نمی دهیم توهین های شما را حذف کنیم ولی باور کنید انتقادهای تندی از اصول گرایان مطرح شده ولی چون دیدگاه خود را اصلاح طلبی می دانیم توهین به اصول گرایان را منتشر نمی کنیم. ولی چون توهین به اصلاح طلبان را توهین به خود می دانیم برای آرام شدن اصول گرایان آن ها را منتشر می کنیم. ما از بس این 8 سال توهین شنیده ایم برایمان عادی شده است.

ببینید تنگ نظری تا جایی پیش می رود و در ذهن و فکر ما رسوخ می کند که افرادی تحمل شنیدن حرف های شخصی که 8 سال نفر دوم مملکت بوده را ندارند. برادر سعیدی ای کاش صحبت های خاتمی را تا آخر می خواندید مخصوصاً آنجایی کهدر مورد آقای جلیلی است. کاش سعه صدر را از خاتمی یاد می گرفتیم 8 سال توهین هایی مانند فتنه گر، جاسوس، بی اخلاق و ... را نثارش کرده اند ولی امروز می گوید باید گذشته را فراموش کرد برادر سعیدی اگر حرف های شما در مورد خاتمی درست است چرا قوه قضایه در مورد محاکمه او و موسوی و کروبی کوتاهی می کند. از خود پرسیده اید چرا اینها را محاکمه نمی کنند. از خود پرسیده اید چرا مردم به ساکت فتنه( روحانی) رای دادند. ساکت فتنه را ده ها بار طرفداران جلیلی و قالیباف و حداد عادل در مورد روحانی به کار بردند. وقت آن نرسیده کمی تامل کنیم و دست از لجاجت برداریم. مگر تمام مردم پایتخت مانند شما یا مانند من می اندیشند پیشنهادم این است که سایتی درست کنید و هر چه دوست دارید تبلیغ کنید. من هم برای این که شما را ناراحت نکرده باشم در اسرع وقت نام سایت را عوض می کنم ولی اگر شما سایتی به نام پایتخت درست کردید و حتی به اصلاح طلبان و خاتمی و ... فحش هم دادید من فحش ها را نادیده می گیریم و سعی می کنم از مطالبی که در ارتباط با پیتخت است لذت ببرم.

نه اصلا خوشم نیامد سایتی که با هدف ارتباط با مردم خونگرم پاتخت راه اندازی شده الان میدان تاخت و تاز اصولگرا و اصلاح طلب شده

آقای ......... سایتت بوی نزاع و سیاست بازی می ده فکر کنم هدفت را یا گم کردی یا از اول با این هدف شروع کردی

دلم خوش بود بعد از چهار روز از مشکلی که در این تهران خراب شده برایم پیش آمده امروز یه سری به محله بزنم تا آرامش بگیرم اما از همون اولش فهمیدم دیگه جایی در این سایت ندارم

روحانی جلیلی قالیباف ...کی و کی بسه دیگه؟خداوکیلی اینقدر که خاتمی و امثال شما دارید جو را متشنج می کنید روحانی خودش این جوریه ؟ به قول یکی از سایت ها که نوشته بود روحانی قابل مصادره نیست شما اصلاح طلبان یه جوری اصولگراها هم یه جوری می خواید اون رو به طرف خودتون بکشید به همون آقای خاتمی بفرمایید آره شعور مردم بالا رفته اما شعور تو هنوز درحد همون فتنه88 باقی مونده؟یادمون نمیره اون سال چه بلایی سر مردم و مملکت آوردید؟ من در دوره احمدی نژاد رو رای دادم اشتباه زیاد داشت خوبی هم داشتالان هم اصلا خیلی از کارهاش بخصوص مسئله ولایتش رو قبول ندارم اما دل خوشی هم از عاملین فتنه88 همان ها که حرمت عزیزترین روزی که همه ما داریم و برای اون روز اگر اون طرف دنیا هم باشبم خودمون رو به شهرمون می رسونیم تا اراداتمون رو به صاحبش نشون بدیم ندارم و نخواهم داشت زنده باد جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خداحافظ برای همیشه

نه بابا همون بریم تو حالو هوای خونسار رویایی وقشنگ بهتره دیگه این چند روز سر گیجه گرفتیم از بس در مورد سیاست بحث شده تو رو خدا دیگه سایتتونو با عکسای سیاسی زشت نکنید حیف عکسای این شهر نیس جاشو بده به سیاست
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۰ واژه بیدار
واقعا متاسفم !!!
پاسخ:
برای چه متاسفی . بهتر نیست کمی تمرین کنیم تا نظرات مخالف را هم بتوانیم بخوانیم و تحمل کنیم. متاسفانه در این 8 سال دولت احمدی نژاد تهمت های زیادی به خیل بزرگان زده شده شد و انواع و اقسام واژه ها مانند سران فتنه( موسوی و کروبی)، حامیان فتنه( هاشمی و خاتمی)، ساکتین فتنه( روحانی و ناطق نوری و قالیباف و ..) زده شد. واز آن طرف خودشان را بابصیرت نامیدند ولی با یک انتخابات متاسفانه همه بافته های جماعت خود عماریون پندارها بر باد رفت. دوست عزیز بیایید نظرات را بخوانیم و تامل کنیم و تحمل. 
در هر صورت همه ما ملت امیدواریم که همه رجال دولتی دست به دست هم بدنو ایرانو ابادتر از این حرفا کنن با طرفداریهای منو شمام هیچ چیز عوض نمیشه خدا به هموش کمک کنه این دنیا واون دنیا پیش خدا وبندهای خدا سر بلند باشند
پاسخ:

انشاء الله

 

اتفاقاً چرا ما باید مطالباتمون را پی گیری کنیم. مسئولین اگر متوجه شوند ملت پی گیر مطالباتشون هستند قطعاً درست عمل خواهند کرد.

حالا ببینیم این اصلاح طلبا چه گلی به سر ملت میزنن که همش دم از اعتدال میزنن هر وقت اصلاح طلبا مطیع کامل رهبر شدن منم باورم میشه که واقعا دلسوز مردمن نه منافع خودشون  اعتدالو رهبر تعیین میکنه اینا میخان جلوتر راه برن بگن ما خیلی میانه رویییم د  ر صورتی که فکر نمیکنن جلوتر از رهبر رفتن تند رویه نه اعتدال
پاسخ:
قانون اساسی وظیفه همه را تعیین کرده ما باید قانون اساسی را به عنوان فصل مشترک قبول کنیم در قانون اساسی وظایف رهبری و قوا تعریف شده و رهبری نظام  هماهنگ کننده قوا هستند. پس لطفاً تهت نزنید دیدیم که خاتمی که از اول به عنوان مخالف رهبری به مردم معرفی شد عملکردش در هماهنگی با رهبری از احمدی نژادی که زمانی دست بوسی می کرد بهتر بود خاتمی نه 11 روز قهر کرد و نه علناً مورد عتاب رهبری قرار گرفت. ولی احمدی نژاد در جریان افشای cd در مجلس دیدیم که چه مورد عتاب قرار گفت و رهبری کار او را غیر شرعی خواند.
الهی و ربی من لی غیرک ...
پاسخ:
ممنون دوست عزیز که به ما سر می زنید و پیام های معنوی شما دلنشین است.
اولا دانشگاه مورد نظر من دانشگاه تهران بود نه دانشگاه امیر کبیر در ثانی مردم به اقای روحانی رای دادند اگر احر کار قافیه رو باحت بازم مردیش پاش وایسید یا میرد سراغ تخلیل زورکیتون شما اصخاب اصلاخ طلبها واصول گراخا یک مشت افرادی هستید که باید کار در چشمانتان باشد به عمق مسائل تفکری ندارید البته اصل کشور ومردمند تا ببینیم هر چه مردم بگویند مردم امروز تمام فخشا در تهران را از منویات گفتگوی تمدن اقای خاتمی میدانند لابد اینم برای اقای احمدی نزاد درمونده است اره بابا یه کم به خودتئن بیائید 
پاسخ:
دوست عزیز فرقی نمیکنه که خاتمی در دانشگاه تهران به او پرخاش شده باشه یا در امیرکبیر. همین مردم که همه مثل گوشت قربونی آنها را به این ور و آن ور می برند. به روحانی رای دادند. سیاست ها هم که توسط کانیداها مشخص بود. مردم به دروغگویی، سیاست های ایستادگی مورد نظر احمدی نژاد، ورق پاره خواندن قطعنامه های  شورای امنیت، سیاست ایستادگی دروغ در مقابل دنیا، انزوای سیاسی، ورشکستگی اقتقادی، تورم، فقر و ... که توسط آقای جلیلی نمایندگی می شد نه بزرگی گفتند و به سیاست مورد نظر عارف و روحانی که همان سیاست های خاتمی و هاشمی است آره گفتند. برار من فضای آزاد دوره خاتمی را دانشجویان پاس نداشتند و امروز که از این سیاست ها به تنگ آمده اند به روحانی روی آوردند. روحانی با آیت الله مصباح و یزدی و جنتی و احمد خاتمی و آیت الله مهدوی کنی عکس تبلیغاتی نگرفت بلکه با خاتمی و هاشمی عکس تبلیغاتی گرفت. روحانی مسئول پرونده هسته ایی زمان خاتمی بود و دبیر شورای عالی امنیت ملی زمان خاتمی و با روی کار آمدن اصول گرایان کنار رفت و همیشه منتقد وضع موجود بود به نظر من اگر روحانی فضای سیاسی را تلطیف کند و اقتصاد و کار و کسب را رونق دهد ما هم حامی او باقی خواهیم ماند ولی اگر به قول هایی که داده عمل نکند ما از او روی خواهیم گرداند. بنده به عنوان یک سلول از ملت بزرگ ایران با هیچ کس عقد اخوت نبسته ام. و با هیچ کس هم دشمنی ندارم ولی شما ظاهراً عقده و کینه عجیبی از خاتمی دارید و این هم از دروغ هایی است که مخالفان خاتمی در جلسات می گویند که روی برخی از جوانان اثر گذاشته است. شما چه بخواهید چه نخواهید در حال حاضر خاتمی محبوبیت بالایی دارد. و این به راحتی از تغییر موضع روزنامه ها و صدا و سیما مشخص است.
صدا و سیما روزی خاتمی را شطرنجی نشان می داد و او را فتنه گر می نامید. به روزنامه ها دستور داده شده بود که تصاویر و سخنان او را منتشر نکنند ولی روحانی و عارف این فضا را شکستند و امروز در همین خوانسار عکس های خاتمی در کنار روحانی زده شده است و هنوز بر در و دیوار وجود دارد.
قبل از انتخابات خبرگزاری فارس نوشت به دلیل موضع ضد انقلابی روحانی احتمالا صلاحیت او دوباره بررسی می شود و کیهان روحانی را خائن به ملت نامید ولی به فاصله 5 روز همه چیز برگشت ای کاش یاد می گرفتیم به کسی توهین نکنیم. ای کاش یاد می گرفتیم بزرگان کشور را به عنوان ذخیره حفظ می کردیم ولی تا به این نقطه برسیم راه زیادی داریم.
منم نظر منقارو قبول دارم بله اونموقی که خاتمی بود صحبتی از مس.له هسته ای نبود تحریمی ام در کار نبود که بخاد به اقتصاد فشار بیاره معلومه وقتی یه نفر یک سره دم از ازادی بیاره برای ادمای که معنی ازادی واقعیو نمیدونن خیلی خوشاینده این خاتمی اگربا رهبرو مردم بودتوی شورش چند سال پیش صداش در میومدو راهشو از سران فتنه جدا میکردحالام زود که بعضی مردم بفهمن این ادمو دور بریاش اشرافی طلبن ودلشون برای قشر ضعیف جامعه نسوخته احمدی هر چی بود اما ذره ای ثروت برای خودش کنار نزاشت
پاسخ:
حالا چه بخواهید چه نخواهید در این انتخابات آقایان عارف و روحانی به صورت واضح سیاست های هشت ساله احمدی نژاد را به چالش کشیدند و سیاست های آقایان هاشمی و خاتمی را تایید کردند. در مناظره ها دیدید که آقای روحانی و عارف از تهمت هایی که تو این 8 سال و به خصوص 4 سال اخر با اسم فتنه و ساکت و ... به افراد زدند به شدت انتقاد کردند دیدید که روحانی گفت در این 4 سال در این سینه خیلی حرف ها دارم و ساکت ماندم. جالبه به روحانی تهمت جریان تردید و سازش و تسلیم و کرنش زدند ولی مردم او را انتخاب کردند حالا هم مخالفان خاتمی و هاشمی در واقع همان مخالفان روحانی هستند ولی چون هنوز تنور انتخابات سرد نشده فعلا تخریب ها به سمت هاشمی و به خصوص خاتمی است. شک نکنید که اگه خاتمی کاندید شده بود بالای 30 میلیون رای داشت. دیدید که از هر روشی استفاده شد برای حذف جریان اصلاحات و اعتدال. اجازه ورود به خاتمی داده نشد، هاشمی در کمال ناباوری حذف شد، حتی وزیر اطلاعات هاشمی و خاتمی را تهدید کرده بود و هزاران سنگ اندازی ولی مردم از سیاست های تخریبی به ستوه آمده بودند و از نظر اقتصادی تحت فشار بودند و خیلی ها به توصیه خاتمی و هاشمی به روحانی رای دادند. بنده نگران ایران هستم. می بینم که برای این کشور چه جوان هایی که جان خود را فدا کردند و نگذاشتد یک وجب خاک کشور از دست برود آن روز همه بودند. موسوی و کروبی و ناطق نوری و هاشمی و خاتمی و روحانی و آیت الله خامنه ایی برای این کشور زحمت کشیدند. امروز هم باید کاری کنیم همه باشند و هر کس که دلش در گروه ایرانی سرفراز و اسلامی است باشد. در این 8 سال کم تهمت زده شد، کم دروغ گفته شد، دیدید که مردم به نماینده فتنه گرانی مانند هاشمی و خاتمی رای دادند پس لطفاً سکوت کنید. مثل ما که در سال 1384 بعد از حذف هاشمی سکوت کردیم و تمام ارکان نظان از قوه مجریه و قضایه و مقننه و .... در دست اصول گرایان قرار گرفت و لی نتیجه این 8 سال حاکمیت یک دست پیش روی ماست. بنده در سال 1383 به عنوان یک اصلاح طلب سیاست های تند جبهه مشارکت را نقد کردم و گفتم که این سیاست ها منجر به این می شود که دولت بعد از خاتمی دولتی تند رو وابسته به اصول گرایان باشد و همین شد. در سال جاری نیز من شکی نداشتم که جلیلی انتخاب نمی شود و باور کنید اگر قالیباف مذبذب عمل نکرده بود و اگر دچار تناقض نمی شد احتمال رای آوری بالایی داشت.
این اقای خاتمی هم خدائیش خیلی پرو  است اخر مرد حسابی یه  روز توی مهمترین دانشگاه کشور که همین الانشم اصلاح طلباش میچربند به اصول گراها با فضیحتری وضعیت هو کردنت ....بیرون کردن .....گوجه تو سرت پرت کردن والا ادم میمونه چی باید بگه ،به اکبر گنجی گفتند دیگخ تا احر فمرت باید از این کشور به اون کشور کنی که گیر انصار حزب الله نیوفتی میکشنت میدونی چی گفته ارئ گته نترسید من کافیه یه کتابم برای خاتمی دارم گذاشتم سر وقت منتشرش کنم .بنظرم ایم خاتمی دیگه صداش در نیاد بهتره .حوش صورت بد سیرت واقعا خاتمی کاری شده برای این خاتمی دست خاتم کارش درد نکنه  مرد حسابی مردم دران از گشنگی میمیرند تو دوبارخ سر وکلت پیداشدخ لابد خرج بچه هات تو خارج سنگین شده امدی روضه خونی دیگه فایده نداره   
پاسخ:
دوست عزیز با کمال معذرت خواهی فکر می کنم تو جزو همون افراد باشی که سرشون را کردند زیر برف و هیچ چیزی را نمی بینند. می دانی که روحانی حداکثر 20 درصد رای داشت ولی کنار رفتن عارف و حمایت بی تکلف خاتمی و هاشمی از او در عرض 3 روز روحانی را پیروز میدان کرد. و اما ماجرای سال 1383 در دانشگاه امیرکبیر که خاتمی برای صخنرانی رفته بود دانشجوها اینقدر احساس آزادی داشتند و انقدر خواسته های تندروانه داشتند که به خاطمی حمله کردند و با پرخاش به او بی ادبی کردند. خاتمی آن روز گفته بود من می روم ولی چند سال دیگر شما حسرت این دوران را می خورید. بله خاتمی رفت و احمدی نژاد آمد فضای باز دانشگاه ها امنیتی شد و وضع اقتصاد به شدت خراب بود دیگر نه خبری از آزادی بود و نه خبری از نان. برادر من باور کن با باز بودن فضا و انتقاد است که اصلاح امور انجام می شود. رای به روحانی در واقع رای به هاشمی و خاتمی است. هنوز در سطح شهر خوانسار پوسترهای تبلیغاتی که خاتمی و هاشمی در دو طرف روحانی هستند به چشم می خورد. در آن سو حمایت های مهدوی کنی، مصباح یزدی، محمدیزدی، جنتی، احمدخاتمی، صادق لاریجانی و .... از ولایتی، جلیلی و قالیباف جواب نداد. تبلیغاتی که قالیباف کرد وحشتناک بود ولی با این همه کار عمرانی در تهران حتی در تهران هم نصف روحانی رای آورد. وقتی که خاتمی کشور را تحویل داد ما نه مشکل آزادی بیان داشتیم نه مشکل معیشتن. وضعیت اقتصادی نسبتاً مناسب بود ولی مردم سر دل سیری به احمدی نژاد رای دادند و تاوان آن را هم پرداخت کردند. و اما در مورد پر رویی خاتمی یاد بگیریم افراد و نظرات آنها را تحمل کنیم. این افراد ممکن است احمدی نژاد باشد یا خاتمی مردم کشور ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته اند. همین احمدی نژاد که روزی یکه تاز بود و در شهرها هزاران نفر به دنبال ماشین او می دویدند اکنون در برگشت از روسیه و با فراخوان برای استقبال از او در فرودگاه فقط 80 نفر رفته بودند این در حالی است که او 100 نفر را با خود به روسیه برده بود.
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۷ امیر عباس کریمی
شما از این همه تبلیغ برای اصلاح طلبان چه سودی می برید.
دیدید که رئیس جمهوری عدالت خواه را همین اصلاح طلبان چگونه ناکام گذاشتند و برکنار کردند. امروز مردم از این که دولت عدالت محور احمدی نژاد از صحنه سیاست خارج می شود به شدت غمگین هستند. ولی شما قدرت طلبان ساز خود را می زنید.
پاسخ:
انشاء الله اینگونه باشد که شما می گویید و مردم از عملکرد دولت احمدی نژاد راضی باشند. ولی حقایق چیز دیگری را نشان می دهد. خواهر احمدی نژاد در انتخابات شورای شهر تهران فقط 35 هزار رای آورد و نفر 95 شد. خواهر ایشان سر لیست حامیان دولت بود. ما قدرت طلب نیستیم. نتیجه انتخابات هم نشان داد که آقای جلیلی که نماینده تایید کننده سیاست های احمدی نژاد بود فقط 4 میلیون رای آورد تازه مجری انتخابات دولت مورد علاقه شما و رئیس شورای نظارت هم که آقای جنتی که علاقه او به احمدی نژاد بر کسی پوشیده نیست. همین آقای جنتی وقتی احمدی نژاد برای اولین بار به سازمان ملل رفت از سخنان احمدی نژاد چنان به وجد آمده بود که در نماز جمعه پیشنهاد داده بود سخنرانی احمدی نژاد در دانشگاه ها واحد درسی شود. آری این رئیس جمهوری بود که دور سر او هاله نور دیده شده بود.
ای کاش همیشه چنان ادامه میدادیم که آغاز کرده ایم...
پاسخ:
من امیدوارم چون که مردم کشور ما در دو دهه اخیر بسیار فهیم شده اند و درک سیاسیشون بالا رفته است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی