شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

شبهای قدر با شهدای سید خوانسار 2

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۱۱ ب.ظ

حقیقتاً اجازه بدهید من چیزی ننویسم چون که قلم توان نوشتن را ندارد.









موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۶
محله پایتخت

نظرات  (۱۰)

از این که ما را به مقبره شهدا بردید بی نهایت سپاسگزارم. از این که از ابزار اینترنت برای اهداف والای دینی استفاده می کنید ممنونم. واقعاً استفاده کردم.
پاسخ:
در این ایام ما را هم دعا کنید
ببینم این شهید سجادی خیلی شبیه حاج آقا سید عباس سجادی است که نفر اول انتخابات شوراها شد آیا با هم فامیل هستند.
پاسخ:
بله برادر حجه الاسلام سجادی هستند.
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۹ محسن زمانی دوست
سلام به من هم سری بزنیدhttp://mohsen-zamanidoost.blogfa.com
پاسخ:
چشم حتماً
واقعاً حیف از این جوون ها، ای کاش جنگ همون سال61 بعد از فتح خرمشهر تموم می شد...
پاسخ:

ضمن تشکر از اظهار نظر شما در مورد اتمام جنگ به نظر می رسد که با رفتاری که صدام در سال 1369 در اشغال  کویت انجام داد همان بهتر که ایران پیشنهاد اتمام نداد.

تحلیل من این است که با اتمام جنگ بسیجی ها به شهرها بر می گشتند و اگر صدام زیر قول خود می زد و دوباره حمله می کرد برگرداندن بسیجی ها به جبهه ها کاری زمان بر بود و ممکن بود ما قسمت زیادی از خاک کشور را از دست بدهیم. ذکر این نکته ضروری است که ارتش ما به دلیل انقلاب ضعیف شده بود و ارتش عراق  یک ارتش قوی بود.

 سپاس از بزرگواری شما بابت درج مطلب در سایت

 

ای شهیدان ، عشق مدیون شماست """هرچه ما داریم از خون شماست

ای شقایق ها و ای آلاله ها """ دیدگانم دشت مفتون شماست . . .
التماس دعا در این شبه های عزیز
 

پاسخ:

تشکر از زحمت شما بابت ارسال مطلب

 

ما هم در این ایام پر فیض و برکت که مقدرات مومنین نوشته می شود التماس دعا داریم.

خیلی کار خوبی کردید عکس های شهدای مظلوم روستها را منتشر می کنی. ببینم عکس های ساجدها و بقیه یاسینی ها و میرشفیعی ها را هم داری. اگه داری بی صبرانه منتضریم رفیق. امشب که شب 21 رمضانه و شب پدر سید الشهداست با عکس کی ها می خواهی بترکونی.
واقعا کار خوبی کردی واقعا نوآوری بود برای موفقیتت دعا می کنم اگه قابل باشم و خدا قبول کنه. شب نوزدهم که به مسجد رفته بودم  قبلش عکس شهدا را دیده بودم همش سید اکبر صادقی و شهید میرباقری تو نظرم بودند. حس می کردم با من دارند دعای جوشن کبیر می خونند. واقعاً شهدا زنده اند.
پاسخ:
رفیق حرفات قوت قلب ماست. ما را هم دعا کنیدم
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۱ صادقی از ارسور
در این شب های عزیز براتون آرزوی سربلندی دارم که ما را از این فراموشی درآوردید. ای خدا این ملت چه چیزهایی که به خود ندیده. ای خدا کوچه های این شهر و کشور و روستا قدم  چه جوانانی را بر خود دیده. خدایا نمی خواهم شرمنده این چهره های آسمانی باشم. خدایا این جوانان چه کردند. خدایا تو چه نعمت هایی بر این ملت ارزانای داشتی و زود گرفتی. خدایا به حق این شب های عزیز ما را با شهدا محشور فرما.
پاسخ:
lممنون از پیام عرفانی شما
داری رکورد میشکنیا چقدر انلاین داری
پاسخ:
پره چشمم نکری این از برکت شهداو.
واقعا چقدر همشون بچه سالن ولی با فکرو قلبی بزرگ خوش به حالشون ما کجاییمو این بزرگواران کجا سیر میکردند
پاسخ:
فکرش را بکنید اکثر شهدای ما سنشان بین 15 الی 22 سال بوده حالا مقایسه کنیم با نوجوانان و جوانان امروز البته من نمی خوام خدای ناکرده در مورد جوانان امروز نگاه منفی داشته باشم. جوانان و نوجوانان امروز هم بچه های خوبی هستند ولی موضوع اینه که جوانان دهه 60 از سن خود بالاتر بودند و اون هایی که در زمان جنگ دستی بر آتش داشتند این موضوع را می دانند و به اتفاق بر این موضوع تاکید دارند که جوان 15 ساله آنروز اندازه جوانی 30 ساله می فهمید البته در مورد ایمان و تقوای آنها که واقعاً زبان قاصره.
من هم فقط سکوت میکنم و به احترامشون بلند میشم و تعظیم میکنم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی