شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

خداحافظ احمدی نژاد

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹ ب.ظ


حقیقت امر این است که ضمن احترامی که برای رای مردم در دو انتخابات گذشته قائلم ولی از عملکرد آقای احمدی نژاد در 8 سال گذشته رضایت ندارم. بحث تورم، بیکاری، بداخلاقی و ... در 8 سال گذشته به حدی آزار دهنده بوده که حقیر امشب خیلی خوشحالم که دوره آحمدی نژاد تمام می شود. آقای دکتر احمد توکلی در مصاحبه با یکی از سایت ها که در سایت انتخاب نیز منتشر شده به عنوان یک اصول گرا  که هم در سال 1384 و هم در سال 1388 به احمدی نژاد رای داده گفته مطمئنم که احمدی نژاد دیگر در تاریخ تکرار نخواهد شد ایشان جمله جالبی گفته که ذکر آن خالی از لطف نیست" در این چند سال مردم ناله می کردند و اصول گرایان ماله می کشیدند" به هر حال ضمن تبریک شروع ریاست جمهوری آقای روحانی امیدوارم 4 سال دیگر از این انتخابمان خوشحال باشیم نه این که لحظه شماری کنیم که فردی بیاید و ....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۱
محله پایتخت

نظرات  (۲۸)

۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۸:۲۷ لبیک اللـــهم لبیک
سلام
چقدر خوب هست که سیاســـت هست وبا نظرات سیاسی، آدم ها بهتر شناخته میشوند.
انشاالله از انتخاب های گذشته ( دولت های قبلی و عملکرد هاشون) درس گرفته باشیم و برای انتخابات آینده، هم خودمون عالی تصمیم بگیریم هم اطرافیان رو آگاه کنیم
تا دولتی روی پا بیاد که بیشترین کمک برای پیشرفت واقتدار اســـلام وایِِِِِـــــران باشه!
انشاالله.

بنده با صحبت های جناب آقای غضنفـــری کاملا موافقم.
مناظره و بحث سیاسی خیلی خوبه وباعث رشد میشه اما باید آرام وبا منطق باشه !
آن هم برای دوستداران شهدا ، ما همشهری و هم وطنیم نه بعثی وایرانی !!!!
یاعلــــی

یه سوال دارم

اگه کسی قبل از پایان رای گیری  و پیش از شروع شمارش آرا اعلام کنه من "میر حسین موسوی" پیروز "قطعی" انتخابات هستم، نظریه داماد لرستان رو مطرح کنه و تو مراسم ختم آدمای زنده شرکت کنه، خدایی در موردش چی فکر می کنی؟ از انصاف نگذریم رای به حماقتش نمی دی؟

آیا همچین کسی رو مناسب برای بر عهده گرفتن مسوولیت اونم در نظام اسلامی می دونی؟

به نظرت در صداقت حامیان همچین فردی از جمله هاشمی و خاتمی که اون رو مناسب برای مسوولیت جا می زنن نباید شک کرد؟ تشت رسوایی امثال هاشمی و خاتمی سالهاست که از پشت بام به زیر افتاده و کیه که ندونه خط اونها با خط ولایت نمی خونه.

به خون همین شهدایی که تو وبلاگت از اونها یاد کردی، بدون اینکه بحث رو بکشونی سمت احمدی نژاد و اصولگراها و بحث رو به نحوی بپیچونی، جواب سوالام رو رک و پوست کنده بده؟ ضمنا گفته باشم منم از عملکرد احمدی نژاد صد در صد دفاع نمی کنم.

پاسخ:
دوست عزیز از این متعجبم که شما هر چه می خواهی می گویی ولی از من می خواهی بحث را به سمت ... نبرم. آخر این چه طرز تفکریست که شما خود را قیم همه می دانی. 
مگر می شود در مورد انتخابات 88 بحث کرد ولی در مورد نقش احمدی نژاد صحبت نکرد.
ببینم این دروغ و دغل را که در کشور باب کرد؟ آحمدی نژاد یا دیگران.
احمدی نژاد عکس رهنورد را در مناظره نشان داد. یکی نبود سوال کند که اگر این خانم مدرک تقلبی دارد چرا شما به عنوان رئیس شورای انقلاب فرهنگی در 4 سال گذشته او را از دانشگاه اخراج نکردی.
اگر انگونه که گفته ای تشت رسوایی خاتمی و هاشمی از پشت بام زیر افتاده است مردم با این همه تبلیغات رنگارنگ جلیلی و قالیباف با حمایت هاشمی و خاتمی سرنوشت انتخابات را تغییر نمی دادند. 
دوست عزیز آزوهایت را به عنوان نظریه مطرح نکن. توصیه می کنم از موضع آمرانه بحث نکنی.
چه اشکالی دارد یک وبلاگ عاشق امام و شهدا باشد ولی مانند شما نیاندیشد.چرا فکر می کنید شهدا متعلق به شما هستند. 
سلام . من یک خوانساری مقیم تهران هستم امروز به این مطالب دسترسی پیدا کردم.هرشخصی هم خوبی داره هم بدی پس هیچ کس مطلق نیست طرفداری از رییس جمهور ها باید روی خط اعتدال وعدالت باشه به قول معروف نه از این ور بوم بیافتیم نه از اون ور بوم! اقای احمدی نژاد هم خوبی ‌ها داشتند هم نواقص در حال حاضر که حدود10ماه از انتخابات میگذره خوبی ها ونواقص ایشون نیز مشخص میشه پس طوری حمایت کنینم که هر دو قطب یک شخص رادر نظر داشته باشیم.

من عکس واسم اقای کامران میر محمدی در کاندیدهای شورای شهر دیدم نمیدونم ایشون در حال حاضر انتخاب شدن یا خیر ولی با این دیدگاه واعتدالی که دارند واقعا متاسفم .باتشکر از وبلاگتون استفاده کردیم.
پاسخ:
ضمن تشکر از شما حرف دل ما را زدید اگه یادتون بباشه احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری تقریباً در تمام سخنرانی هاش قبل از ریاست جمهوری خودش را زیر سوال برد.
ولی الحق و و النصاف شما مقایسه کنید عملکرد ایشان را با عملکرد آقایان هاشمی و خاتمی.
۲۷ آبان ۹۲ ، ۱۳:۵۹ ابراهیم غضنفری
سلام دوستان عزیز و زحمت کش وبلاگ امیدوارم با استعانت از خداوند منان و رضایت حضرت حق بتوانید در مسیر و منویات امام و شهدا و مقام معظم رهبری با همکاری و همدلی تمام اقشار جامعه به سازندگی مملکت خود بپردازیم چند نکته را لازم دیدم بعرض برسانم . بنده یکی از منتقدان در بعضی از اعمال و گفتار آقای احمدی نژاد بودم و اینکه ایشان در طول صدارتش اشتباهات فاحشی داشت شکی نیست اما انصاف هم باید داشت که خدمات بیشمار دولت را نباید فراموش کنیم همانگونه که رهبر معظم بارها به این امر اشاره داشتند دوستان عزیز ما نبایستی اشارات و شعارها و ... که فتنه گران استفاده میکردند و میکنند را بزرگنمایی کنیم . دوستان عزیز بلاخره هر دولتی که آمده منشاء خیرات و برکاتی بوده و اشتباهاتی نیز داشته است و این را مردم تاکنون خوب تشخیص داده اند  پس نمیشود گفت مردمی که در این سی و چند سال رای داده اند هر گروهی که اقبال آورده و بر مسند نشسته خود را محق محص بداند . تا آنجایی که بنده دیده ام هر دولتی که آمده وعده داده که فرا جناحی عمل میکند ولی اینگونه نشده فقط تا حدود زیادی در دهه اول انقلاب این امر اتفاق افتاد ودر دیگر دولتها همه اتوبوسی آمدند و اتوبوسی رفتند که این روند هم در دولت آقای احمدی نژاد رخ داد و هم در دولت آقای روحانی برادران عزیز مطالب فراوانی داشتم ولی نمی خواهم به آنها بپردازم ولی از همه دوستان تقاضادارم بیایید دست در دست هم دهیم بمهر تا کشورمان راآباد و شاداب کنیم مراقب دشمنان قسم خورده خود نیز باشیم دشمن بیدار است حواسمان باشد خوابمان که نه چرتمان نزند خدا نگهدار
پاسخ:

       ضمن عرض سلام و ادب و احترام به شما برادر ایثارگر عزیز که سایت ما زینت بخش خاطره زیبای شما نیز می باشد.

اما در مورد مطالبی که عنوان کرده اید باید عرض کنم که مقایسه آمار و ارقام و عملکرد دولت ها نشان می دهد که دولت احمدی نژاد ضعیف ترین دولت بوده. در بحث بی اعتمادی مردم و رفتارهای سبک و به دور از شان هم که دیگر نیاز به توضیح نیست. در بحث ولایت مداری که دولت احمدی نژاد از دست بوسی شروع کرد و تا تکمین نکردن به حکم حکومتی پیش رفت. برادر عزیز هیچ شکی نداشته باشید که اگر رفتارهای احمدی نژاد از طرف آقای خاتمی سر می زد  با 3 سوت برکنار می شد. احمدی نژاد با نام اصول گرایی ضرباتی سهمگین به نظام وارد کرد.

من هم موافق شما هستم آیا اصول گرایان در خصوص آقای خاتمی انصاف داشتند. که ما در مورد احمدی نژاد داشته باشیم.

دوست عزیز فتنه و فتنه گری هم چماقی شده برای زدن بر سر عده ای.

می دانید که همین آقای روحانی از ساکتین فتنه بود و حتی برخی اصول گرایان تند رو آقای هاشمی را از سران فتنه معرفی می کردند. دیدید مردم کسی را انتخاب کردند که بیشترین نزدیکی را به فتنه گران مورد نظر شما داشت. چرا مردم به جلیلی که به نزدیکی از انقلاب و ایستادگی در مقابل غرب مطرح بود رای ندادند. چرا مردم به کسی رای دادند که به نزدیکی به فتنه گران و وادادگی در مقابل غرب  مطرح بود رای دادند. یک زمانی همین احمدی نژاد گفته بود تیم هسته ای قبلی( منظور روحانی و افراد تیم هسته ای) باید به دلیل خیانت محاکمه شوند. آن وقت شما دم از انصاف می زنید کدام انصاف همان انصافی که احمدی نژاد در 8 سال گذشته مطرح می کرد.

۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۸ پاتوق بچه های پایتخت خوانسار
یه کم واقع بین باشید بدنیستا
پاسخ:
چگونه واقع بین باشیم شما بفرمایید.
من که این کارکاتور رو قبول ندارم

آخه اون بنده خدا کجاش خوشحال بود این چند روزه

انقد ناراحت بود وعبوس که نمیشد حتی نگاش کنی ...!

خدارا شکر که رفتش ...

خدارا شکر که هممون رفتنی هستیم

راستی حالا که میدونیم رفتنی هستیم ،اینجوری هستیم ...!

مصیبتا بود اگه موندنی بودیم ....مصیبت ...!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
تموم این بدبختیا زیر سر ***** **** ***** *** هو اندی کنده انگاری نکردین
پاسخ:
دوست عزیزم به دلیل اسم بردن از برخی افراد و مطالب توهین آمیز ببخشید من اسامی را حذف کردم. ایکاش به صورت خصوصی برایم می نوشتید آن دو نفر چه حقی از شما ضایع کرده اند تا من پی گیری می کردم.
شما نباید انتقاد بنده را حذف می کردید باید همه می دیدند که شما افرادی هزار چهره وهزار رنگ هستید دوستانتان دوره قبل برای احمدی نژاد یقه دیگران را پاره می کردند اینبار هم چسبیده بودند به کاندیدی دیگر عزیزان حقیقاثابت شد که منافع طلبید -
پاسخ:
حقیر انتقاد شما را به جهت توهین آمیز بودن برخی از قسمت هاش را حذف کردم.
در کل ما حامی رهبریم هرچی که ایشون بگنو هر کیو مورد تایید قرار بدند مام روی چشممون میزاریم به هر حال من هیچ کاری با سیاست هیچ کدوم از رجال دولتی ندارم حرف من اینه  باید مطیع تام رهبر عزیزمون باشیم همین
خطاب به غریبه

حرف ما هم همینه غریبه جان، ولی باید یاد بگیریم که نقد منصفانه با تخریب و تمسخر فرق داره. مطمئن باشید هرگز و هرگز هیچ اصولگرایی برای نقد مثلا آقای روحانی از کاریکاتور استفاده نمیکنه. اگرم کرد مطمئنا اشتباه کرده و باید بهش انتقاد جدی کرد.

این فرق اخلاق طرفداران اصولگرایی و اصلاح طلبی است!


مشخصه که چه کسی از رو نفرت مینویسه و چه کسی ازروی دلسوزی
پاسخ:
ممنون

معلومه دیگه در این انتخابات با کاندیداهای رنگارنگ اصول گرایان و ائتلاف های 2+1 و 3+2 و ... مشخص شد که مردم به اخلاق گرایی اصول گرایان رای دادند. خواهش می کنم سرمقاله های کیهان که خود را پیشتاز اصول گرایان می داند را بخوانید آن موقع به کاریکاتور ما تخریب نمی گویید.
اقای امیری اگر مطلب منو با دقت میخوندید متوجه میشدید من از کاریکاتور حرفی به میون نیوردم حرف من به مدیر وبلاگ بود که گفتن عکس شهدا رو منتشر نمیکنن من میگم شهداو راهشونو فدای دفاع از یه ادم خاص نکن که حاضر باشی واسه دفاع از کس دیگه تصویر اونارو منتشر نکنی دیگه وقتی رییس جمهور مشخص شدهو سر کار اومده بلاخره مورد تایید نظام بوده که الان به این مقام رسیده دیگه اصلا جای مشاجره سر این موضوع باقی نمیمونه اگه ما که همه هموطنیم باهم سر ناسازگاری بزاریم وای به حال غربیا معلومه اونا از این اب گل الود ماهی میگیرن احمدی  وظیفشو انجام دادو رفت الانم نوبت روحانی که این وظیفه رو به مقصد بروسونه که انشاالله خدا کمکش کنه به نظر من همه ما چه موافق چه مخالف یه جورایی دلمون واسه وطنمون میتپه وهدف همه عاقبت بخیری ایران عزیزه
عزیز دل برادر، میشه مصادیق تمسخر رو بشمارید. خوب توجیه میکنید و با چهره روشنفکری کاریکاتور رو که کاملا غربی و غیر اسلامی هست با نام روشنفکرانه «کاریکاتور یک روش انتقادی همراه با طنز است» بیان میکنید.


میشه بگید کلا با کاریکتور عمل فرد نقد میشه یا چهره فرد؟؟ خدا رو در نظر بگیرید

مگه چهره فرد رو خدا این طور خلق نکرده؟ به نقش ایراد میگیری یا نقاش؟




نفرمودید از کجای اسلام استخراج کردید؟

نفرمودید از کجای سیره شهدا استخراج کردید؟

خود واقفید که من هرگز به شما توهین نکردم و از لفظ بد استفاده نکردم و در کل با این نوع نقد مخالفم.

ولی بینی و بین الله برای خدا بنویس نه برای هوای نفس و نفرت و ....


بل الانسان علی نفسه بصیره ولو القی معاذیره
پاسخ:
دوست عزیز هم وطن روزه دار

اگر دقت کرده باشید این کاریکاتور را همشهری جوان چاپ کرده است. اگر بر اساس قانون مظبوعات خلاف قانون بود حتماً با آن برخورد می شد. می دانید که قوانین موضوعی کشور ما بعد از تصویب در مجلس و قانونی شدن به تایید شورای نگهبان از نظر شرعی هم می رسد با توجه به این که قوانین کشور ما شرعی هم می شوند پس این کاریکاتور و سایر کاریکاتورها هیچ منع قانونی و شرعی ندارند. البته طبق قانون کشیدن کاریکاتور از افراد روحانی به دلیل قداست لباس غیر قانونی است. یادم است زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی آقای هادی حیدری کاریکاتوریست معرف یک کاریکاتور از ایشان کشیده بود و آن را قاب کرده بود و در مراسمی به آقای خاتمی اهدا کرده بود. عکس کاریکاتور در یکی دو روزنامه منتشر شده بود که هیئت نظارت و قوه قضائیه تذکر داده بودند. بدشانسی ما این است که از امروز رئیس جمهورمان روحانی است و نمی توانیم کاریکاتور آن را منتشر کنیم. باور کنید من خودم به روحانی رای داده ام ولی به خدا قسم از امروز اولین منتقد او هستم. 
اینقدر حساس نباشید باید هاله قداست مسئولان را به کنار زد و از آن ها انتقاد کرد تا انتقاد نباشد مطمئن باشید کشور درست نمی شود. در همین کشورهای غربی که شما کاریکاتور را ساخته و پرداخته آنها می دانید به خاطر یک سهل انگاری کوچک وزیر استعفا می دهد. ولی در ایران ما فقط بلدیم قهرمان های خیالی درست کنیم. 
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۱ محله پایتخت
پاسخ پیام خصوصی یک فرهنگی

دوست عزیز نه اشتباه می کنید آن شخصی که در پیام خصوصیتان نام بردید هیچ دخل و تصرفی در سایت ندارد. برخی از پیام های خصوصی دوستان گفته اند ما به آقای الف- ع که در تهران ساکن است و از جانبازان چپ پاتختی است وابسته ایم ولی باور کنید اینگونه نیست. اتفاقاً اگر به آن فردی که از او نام برده اید بگویید متوجه می شوید که خبر ندارد. ما هم نسبت به ایشان ارادت داریم ولی خوب مواضعمان به آن جانبازی که ساکن تهران است و اهل پایتخت است نزدیک تر است. در هر صورت از پیام متواضعانه شما بسیار سپاسگزارم. حقا که طوری قلم زده اید که در برابر آن سر تعظیم فرود می آوریم و قبول می کنیم که برخی از پاسخ های ما تند بوده است. ما را مشمول دعاهای خود قرار دهید.

دوستان عزیز

از توهین به همدیگر خودداری کنیم. من متوجه نمی شوم این کاریکاتور که ظاهرا در روزنامه همشهری هم درج شده چه اشکالی داره که باعث برآشفتن عده ایی شده است و از الفاظ تند در باره مدیر سایت استفاده می کنید.
8 سال کشور دست احمدی نژاد بود حالا با این همه مشکلات که ایشان باقی گذاشته و به نارمک رفته برای آرامش حتی اجازه نشر یک کاریکاتور هم نمی دهید. چرا تحمل حر فهای هم را نداریم. بابا این فقط یک کاریکاتوره که به قول مدیر سایت نقد کرده نه مسخره. دوست عزیزی که می گویی در کجای اسلام کاریکاتور آمده . ببینم مگر در اسلام استفاده از اینترنت و ماهواره و ... آمده که شما اینچنین راحت با اینترنت پیام می فرستید. بیایید آستانه تحمل خود را بالا ببریم. مگر به همین خاتمی در 8 سال گذشته از رکیک ترین جملات نسبت داده نشده خوب او هم رئیس جمهور بوده است البته چون او اصلاح طلب بوده و اصول گرا نبوده حتماً نقد او و توهین به او جایز بوده است. به خدا قسم من اگر به جای مدیر سایت بودم هرگز این پیام های توهین آمیز را منتشر نمی کردم.
پاسخ:
رونوشت به خودم و دوستان منتقد.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
احمدی نژاد بچه جنگ وجبهه بوده در انتخابات نهم ودهم برای احمدی نژاد خودتان راگشتید حالا زشت نیست به حرمت این فرد (جه خوب یا چه بد )این کاریکاتور را در روی سایت قرار دهید اینجا مشخص شد که مدیران این سایت *** ******* ***** ***** **** *** ***** ** ** *** ** **** ***** ******** ******** **** ***** ** ** *** **** *** ******* ** *****متاسفم
پاسخ:
ما از اول با ایشان مخالف بودیم ببخشید. من به دلیل توهین برخی از قسمت های پیام شما را حذف کردم.
سلام 

تو دیگه محشری بابا!!

عوض اینه که کار اشتباهتو درست کنی میزنی کار درستتو خراب میکنی؟ من میگم کاریکاتور جایی ر اسلام نداره و تو به جای حذف کاریکاتور میگی عکش شهدا رو دیگه منتشر نمیکنم؟!


تو خودت بینی و بین الله ببین این مطلب رو از بغض  و هوای نفس منتشر کردی یا برای خدا. اگه برای خداست، خدا گفته مسخره نکنید. در حالی هر عقل سلیمی میگه کاریکاتور به نوعی تمسخره. اونم نه تمسخر عمل بلکه تمسخر چهره ای که خدا آفریده. 


شاید از پاسخ دادن به این سؤالات طفره بری، ولی فکر قیامت هم باش. برای خدا بنویس نه هوای نفس. اونجا دیگه نمیتونیم از پاسخ دادن به خدا طفره بریم. خدا به ضمیر باطنی ما آگاه است.


خطاب به امیر علی خان!

در جریان نیستی ما از قبل مباحثه داشتیم. ولی :

1. کسی شهدا رو منحصر نکرده. من میگم کسی که عکس شهدا رو منتشر میکنه نباید با درج کاریکاتور کسی که شخص دوم نظامه، روش تمسخر رو که روشی کاملا غربی و غیر دینی است و به هیچ وجه با سیره شهدا همخوانی نداره در پی بگیره.
2. توضیح بدید اصل کاریکاتور از کجای اسلام استخراج شده؟ مگه نوعی تمسخر نیست؟ حالا سوره حجرات رو یه نگاه بندازید ببینید در اسلام تمسخر داریم یا نه؟
3. اصل انتقاد من به روش نقد ایشونه. ایشون احمدی نژاد رو به بی اخلاقی متهم میکنند ولی خودشون با درج کاریکاتور و تمسخر بد اخلاقی شون بیشتره.

پاسخ:
به حرمت پاسخ زیبایی که یک فرهنگی داده سعی می کنم محترمانه و محدود پاسخ بدهم:

1- الان که پاسخ شما را می دهم دیگر ایشان شخص دوم نظام نیست. ضمناً مگر شخص دوم نظام معصومه که نمی شه ازش کاریکاتور منتشر کرد.
2- کاریکاتور یک روش انتقادی همراه با طنز است. همین و بس تمسخر نیست طنز است.
3- ببینید دوست من چند سال پیش همین احمدی نژاد در جمع مردم یکی از شهرها تیم سابق هسته ایی را به خیانت متهم کرد در صورتی که آفتاب پشت ابرها نماند و مسئول تیم هسته ایی سابق اکنون رئیس جمهور شده است. مگر مناظره های سال 1388 را یاد نداری که احمدی نژاد چگونه با نام بردن از افراد چگونه عمل کرد. مگر احمدی نژاد همان فردی نیست که در وزارت کشور دست آقای مشایی را برای اعلام حمایت بالا برد. مگر همان کسی نیست که 11 روز قهر کرد. مگر همان کسی نیست که با انتشار cd در مجلس مقام معظم رهبری کار او را غیر شرعی نامید. خوب مگر کسی نیست که در زمان او ارزش پول کشور ما به یک سوم سقوط کرد. مگر با تورم 40 درصدی مواجه نیستیم. خوب چنین شخصی با این کارنامه آیا نباید نقد شود.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

چه خبره این جا ؟؟؟؟؟؟

آقای ***** از انصاف به دوره . درسته پایان خدمت احمدی نژاد با تورم بیکاری بداخلاقی و یک سری چیزهای دیگرهمراه بود اما اسلامی که شهدای عزیزمان عزیزانی که زینت بخش وبلاگ غنی و پربار شما هستند برای برپایی و ماندگاری آن از بهترین داشته های دنیویشان گذشتند نگفته چشم به روی واقعیت ها ببندیم از خدمت های زیادی که در طول این 8 سال داشته نباید چشم پوشی کرد بالابردن آستانه صبر و تحمل داشتن سعه صدر از خصوصیات یک وبلاگ نویس موفق می تواند باشد شهدا سرقفلی هیچ حزب و گروهی نیست شهدا از آن همه ست من خیلی از هم محلی های عزیز و دیدگاه های سیاسی آن ها را می شناسم خانواده های معزم ومحترم شهدا را می شناسم که هریک با دیدگاه سیاسی خاص. درجایگاهی نیستم که برای شما خط مشی تعیین کنم اما درست نیست سایتی که معنویت و نورانیت چهره های آسمانی شهدا آن را زیبا کرده صحنه تاخت و تاز شود درست است دین از سیاست جدا نیست اما هریک از ما در هر جایگاهی که هستیم مدیر وبلاگ مهمان وبلاگ باید اخلاق را رعایت کنیم

من مطلبی در جایی خواندم که نوشته بود آقای روحانی در دیدار مقام معظم رهبری سه چیز از ایشان خواستند (هدایت - حمایت - دعا)

انشا... در سایه حمایت ها و دعاهای رهبری عزیز دولت اعتدال دولتی پاینده و پایدار باشد ما ملت حماسه سیاسی اش را خلق کردیم انتظار معجزه نداریم ولی از خدا می خواهیم  ایشان و تیم همراهش را یاری کند تا در آینده نزدیک شاهد حماسه اقتصادی نیز باشیم

اگر در کلام من مطلبی باعث رنجش خاطر هریک از عزیران شد حلالیت می طلبم

سخن آخر

همه با هم برای ایرانی اسلامی آباد سربلند در آخرین روزهای ماه مبارک دعا کنیم به قول و فرمایش آقای روحانی در مراسم تنفیذ حادثه مقارن بودن مراسم را با ایام پرخیر و برکت ماه رمضان به فال نیک بگیریم

درپناه حق

پاسخ:
از مطالب به حق شما لذت بردم. سعی می کنم همانگونه عمل کنم که شما به حق گفتید.
فقط آن اسمی را که برده بودید متوجه نشدم امیدوارم به صورت خصوصی توضیح دهید.


۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۲ امیر علی امیری
پاسخ به bbc و غریبه

من برای همه شما متاسفم. من نمی دانم این کاریکاتور چه اشکالی داره که به آن تاخته اید. اصلاً ارتباط شهدا با کاریکاتور چیست. خوشم آمد که وبلاگ پاتخت پاسخ سوالات bbc را نداد. اصلاً این چه سوالاتی است که مطرح کرده اید. این وبلاگ چه ارتباطی با سال 1388 دارد. من که امروز هر چه گشتم چیزی ندیدم. فقط این موضوع را دریافتم که این وبلاگ طرفدار حسن روحانی و مخالف احمدی نژاد است. خداوکیلی این احمدی نژاد چه کار کرده که برخی سنگ اون را به سینه می زنند.
و اما غریبه عزیز خیلی تند رفته ایی ای کاش سایت مطلب شما را منتشر نمی کرد چون این نوع پاسخ ها فضا را خراب می کند. من نمی دانم چه اشکالی دارد که وبلاگی طرفدار روحانی و هاشمی و ناطق و خاتمی باشد و عکس شهدا را منتشر کند مگر شهدا سرقفلی احمدی نژاد ها ست.اصلا به من بگویید شما که سنگ جلیلی را به سینه می زنید و جلیلی هم مقتدایش آیت الله مصباح یزدی است خود آقای مصباح چند روز در جبهه بوده است. یکی از سایت ها نوشته بود آیت الله مصباح گفته توفیق حضور در جبهه نصیب من نشد. البته از همین الان جواب من مشخص است می گویید مصباح باید می ماند تا مانند زینب رسالت شهدا را به دوش بکشد. دوستان هم به شما و هم به سایت پاتخت می گویم دست از این لج بازی ها بردارید تعصب را کنار بگذارید.
پاسخ:
رونوشت به ....

عکس مطلبتون خیلی زیباست
خخخخخخخخخخخ!!!
پاسخ:
ممنون قابل شما را نداره.
 یعنی واقعا شما حاضری واسه دفاع از اصلاح طلب دیگه عکس شهدارو منتشر نکنی اگه اینجوریه و تو واقعا حاضری شهدا رو فدای سیاست حالا یا حق یا نا حقه خودت کنی واقعا متاسفم من فکر میکردم وبلاگت روی شهدا تعصب داره شهدا راهشون حذب بازی وچپ و راستیو این چرتو پرتا نبود بهتره بیشتر راه اونارو هدفشونو واسه امثال من توضیح بدی تا اینکه یکیو سرکوبو یکیو بزرگش کنی زمان کارکرد همه رجال دولتیو به همه میفهمونه دیگه لزومی نیس انقدر از کس خاصی دفاع بشه
پاسخ:
نه برادر من به خاطر این که گروهی فکر می کنند شهدا فقط متعلق به اونها هستند. من این مطلب را عنوان کردم ببینم پاسخ اون افرادی که تا مطلبی منتشر می شه که باب میلشون نیست بلافاصله شهدا را مطرح می کنند. من همیشه شرمنده شهدا خواهم بود و همیشه در مقابل عظمتشان سر تعظیم فرود می آورم. متاسفانه انگار در این 8 سال دولت احمدی نژاد همه ارزش ها به نفع برخی آقایان مصادره شده است.  
ممنون که نظرمو منتشر کردید

فقط نفرمودید کدوم یک از شهیدایی که عکساشونو منتشر میکنید وصیت کردند از کاریکاتور استفاده کنید؟!!!؟؟؟!؟!؟!؟1

ولی بهتر بود پاسخ میدادید تا نگند پاسخی ندارید که بدید.

پاسخ بدید تا موضعتون روشن بشه. و الا مردم به وبلاگتون بد بین میشند از ما گفتن بود.
پاسخ:

البته پاسخ ندادن و بدبینی نهایتاً به نفع شما تمام می شود.

شهدا نه وصیت کزده اند که کاریکاتور منتشر کنم و نه وصیت کرده اند که از احمدی نژاد و سایر مسئولین انتقاد نکنم.

پاسخ کاملی دارم ولی اکنون زمان آن نیست در آینده شاید با بازتر شدن فضا شاید این کار را کردم.

شاید با این فضا دیگر عکس شهدا را منتشر نکردم اگر احساس کنم با این فضا انتشار عکس های شهدا سو استفاده است هرگز عکس ها را منتشر نمی کنم.

بنده به هیچ وجه حاضر نیستم از دیدگاه اصلاح طلبانه خود دست بردارم چون حداقل این 8 سال تورم، بیکاری، کاهش ارزش پول ملی و .... ثابت کرد که اصلاح طلبان کارآیی بیشتری دارند. در این هیچ شکی ندارم .

 

اولا چرا مغالطه میکنی؟ من کجا گفتم عین حقم؟ من میگم شما که اینقدر به دولت میتازید لا اقل خودتون رعایت کنید که رطب خورده منع رطب نمیکند.

باز نگفتید هنوز موضعتون درباره انتخابات 88 چیه؟

رهبری در دیدگاه شما چه جایگاهی داره؟ نظر رهبری درباره انتخابات 88 چیه؟

ثانیا انتقاداتی که به احمدی نژاد وارده به من چه؟

من عملکرد شما رو نقد کردم. درج کاریکاتور و عنوان معنادار احمدی بای بای مصداق تمخسر است و تمسخر و کاریکاتور جایگاهی در اسلام ندارد. و امثال شمایی که ایثارگرید یا دم از شهدا میزنید باید بیشتر مراقب باشید.


ثالثا شرکت در تجمعات خلاف نیست ولی همراهی با کسانی که خواسته یا ناخواسته اصل ولایت فقیه و نظام و شورای نگهبان و انتخابات 88 و همه اینها رو زیر سُؤال بردند اشکال داره. تازه اگه ابتدای پستتون نگفته بودید«من به رأی مردم در دو انتخابات گذشته احترام میذارم» بیشتر قابل تحمل بود.
از یک طرف میگید احترام میذارم و از یه طرف اعتراض به صحت انتخابات؟!


سؤال بعدی منو جواب ندادید انتخابات 92 اگه کس دیگه ای مثلا آقای جلیلی رأی آورده بود به نظرتون انتخابات سالم بود یا تقلب شده ؟!

طرفداران آقای جلیلی هرگز اعتراض نکردند بلکه تبریک هم گفتند. اخلاق کدام است؟


پیش خودت فکر کن ببین پستاتو از روی خشم و نفرت میذاری یا عقل و بینش. کاریکاتور هرگز عقلانی نیست بلکه از روی نفرت و خشم و هوای نفس است.

لطفا اگه پاسخ میدید به تمام سؤالات به طور مشخص پاسخ بدید.

ممنونم
پاسخ:
نظر شما را منتشر کردم ولی به چون سوالاتتان بیشتر حالت بازجویی دارد از پاسخ به آن معذورم. فقط به دلیل مشابهتی که بین عنوان پست با شعارهای معترضان برقرار کرده اید عنوان پست را عوض می کنم      
سلام

راستی شما که میگی به رأی مردم احترام گذاشتی، مگه نگفتی خودت تو راهپیمایی اعتراض به انتخابات 88 شرکت کردی. 

نکنه هنوزم معتقدی تقلب شده بود؟

البته نام پستتون( احمدی بای بای) همون شعار شما تو سال 88 بود که داشتید مملکت رو به نابودی میکشوندید.

دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس(علیه السلام) رو؟!

اگه کس دیگه ای هم امروز رأی اورده بود باز احترام میذاشتید یا بازم تقلب شده بود؟!

خودتون رو اصلاح کنید و قیافه انسانهای با وجدان و منصف رو به خودتون نگیرید.

من اشاره کردم ولی خوتون بهتر به نفس خوتون واقفید.

دم از اخلاق مداری هم نزنید و دولت رو به بی اخلاقی متهم نکنید. اصل استفاده از کاریکاتور یه نوع تمسخره که به هیچ وجه من الوجوه در اسلام جایی نداره. کاملا غربیه و از غرب کپی برداری شده. اسلام با تمسخر مخالفه. بی اخلاقی رو پوستر پسستتون کردید و دم از اخلاف میزنید؟!

عکس شهدا میزنید و عکس شهدا عمل میکنید؟1

برای اصلاح منم دعا کنید
پاسخ:

دوست عزیز من گفتم روز قدس بودم  نگفتم در اعتراضات بودم. فرض کنید در اعتراضات هم بوده ام مگر بر اساس  اصل 27 قاون اساسی شرکت در اجتماعات بدون حمل سلاح مجاز نیست.

اینجور که شما تاخته اید چگونه از من انتظار دعا دارید. ببینم این هتک حرمتی که این 8 سال نثار افرادی مانند هاشمی و روحانی و ناطق و خاتمی و ... شد را چگونه باید ارزیابی کرد. آنروز که احمدی نژاد در اجتماعات مردم تیم قبلی هسته ای را به خیانت متهم کرد چرا کسی دم نزد. راستی لیست رانت خواران که در جیب معجزه هزاره سوم بود چه شد. دیشب در تلویزیون گفت تورم پایین آمده، اشتغال زایی زیاد شده، صادرات غیر نفتی افزایش یافته، ارزش ریال کشور را نگذاشته اند پایین بیاید خوب با این هم خدمت چرا خواهر ایشان در انتخابات شورای شهر 35 هزار رای آورد و نفر 95 شد. بگذریم چرا فکر می کنید هر کسی که دل در گرو شهدا این افتخارات ملی دارد حتما باید مثل شما فکر کند.

شما فکر من را خوانده اید بفرمایید نام کاربری و رمز عبور را به شما برادر یا خواهر متدین بدهم تا شما که ایمان بیشتری دارید مطالب سایت را مدیریت کنید. فکر نمی کنید زمان آن رسیده که خودمان را عین حق ندانیم.
، 

۱۲ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۲۲ زهره شاه حیدری

باسلام
عشق به معرفی شهر زیبامون خوانسار گاهی سبب فراموشی معرفی صاحب عکس می شود.غرضی درکارنیست.انشالله ازاین پس دقت لازم رابه خرج خواهم داد.شمابزرگوارهم مطمئن باشید منظوری درکارنبوده وهدف فقط خوانسارزیبایمان بوده.باشه چشم حق شماعزیز محفوظه

تمنادارم عکسهای زیبایتان رادرسایتهای معروف منتشرکنید

من همیشه دوست دار سایت شما بوده ام و از عکس های شهدای شهر در سایت لذت بردم و استفاده کردم ولی این را بگویم  که از سیاست دل خوشی ندارم. 
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۰۸ کامران میرمحمدی
من هم به شخصه از رفتن ایشان و تیمشان واقعا خوشحالم و امیدوارم هیچ گاه ایران عزیزمان همچون اوئی را در پست های مدیریتی خود نبیند .
آمین
الهی عاقبت محمود گردان...
پاسخ:
بخیر
سلام
ممنونم که به وبلاگ من اومدید

پاسخ:
پره بینان ویدرو حباب های قرمز بترکنان یا حباب های آبی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی