شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها









نماز ظهر عاشورا در خوانسار


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۳
محله پایتخت

نظرات  (۱۱)

سلام

یک کار قشنگی کرده بودید در ماه رمضان عکس شهدای سید را زده بودید و یا در عید غدیر شهدای با نام علی اگه می شه عکس های شهدای با نام حسین، عباس، علی اکبر، علی اصغر و مسلم را منتشر کنید. 
پاسخ:
به روی چشم

در چند پست این کار را انجام می دهم.
انشاالله در ترویج فرهنگ عاشورا موفق باشی
پاسخ:
انشاء الله  به ما هم دعا کنید.
پاتختی عزیز سلام
دراین روزهای با برکت وبا سعادت ماهارو هم یادت نره
هر وقت دلت گرفت ویاد تشنگی بچه های اربابمون کردی
یاد دوستان هم باش
التماس دعا
سلام اگه ممکنه تصاویری از هیات پایتخت وچهارباغ منتشر کنید ممنون میشم
پاسخ:
سلام
عکس های قدیمی که موجود بود برای عکس های جدید انشاء الله بعد از دهه محرم اگه خدا بخواد همه را شگفت زده می کنم.
با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا

خدمت شما عرض کنم که من به عنوان موافق شما پیام می گذاشتم و برخی از افرادی که نام برده اید به عنوان مخالف ولی خوب با دیدن پیام شما که از همه تشکر کرده بودید باید عنوان کنم که کلاً در این وبلاگ هر چند مشخص شده که خط شما به دولت روحانی و اصلاح طلبان نزدیک تر است. ولی همین روحیه احترام به مخالفان من را تحت تاثیر قرار داد. می دیدم که هر چند مثلا ادعای آزاد اندیشی دارم ولی تحمل دیگران را ندارم. بارها شده که به مرز نفرت از برخی افراد رسیده ام ولی خوب در حال حاضر آرامش دارم. شاید قسمتی از آن به خاطر رای آوردن آقای روحانی باشد ولی خط فکری شما در وبلاگ هم بی تاثیر نبوده است. پاسخ های مودبانه شما به منتقدین و مخالفین تاثیر زیادی داشته است. یادم است در یک مطلبی شما نوشته بودید احمدی نژاد بای بای. یکی از منتقدین اعتراض کرده بود با این احتراض شما نوشتید خداحافظ احمدی نژاد.
این کار چقدر زیبا بود چون که مفهوم مطلب عوض نشده بود ولی شما به مخالف خود احترام گذاشته بودید. به وبلاگ شما عادت کرده ام. با شهدا مانوس شده ام. باور کنید در صفحه ها می چرخم و به چشم های شهدا نگاه می کنم چقدر حرف برای گفتن دارند. هر روز این چشم ها درس جدیدی به ما می دهد. پاکی، مقاومت، شجاعت، از جان گذشتگی، ایثار، نورانیت، معصومیت، میهن دوستی و ...
پاسخ:

ناشناس عزیز

از  نظر مثبت شما ممنونم. ما هیچ کاری نکرده ایم. فقط دینی نسبت به شهدا داریم که باید ادا کنیم. وقتی عکس شهدا را منتشر می کنم آرامش عجیبی پیدا می کنم. شما هم دعا کنید تا بتوانیم طوری عمل کنیم که شرمنده بزرگان دین و شهدا نباشیم. ما را هم  دعا کنید.

 

فدای اون بیسوادی که ازش پرسیدم عشق چند حرفه؟گفت چهار حرفه همه بهش خندیدند اما زیر لب میگفت(( حسین ))مگه چند حرفه؟
پاسخ:

با عرض سلا و احترام

 

از این که پس از مدتی دوباره افتخار میدید و به وبلاگ محقر ما سر می زنید  و پیام می گذاریدخیلی خوشحالم و بیشتر خوشحال از پیام های زیبایی که شما، زندانی، خلدستان، مجید، احمد، دوست، ناشناس، علی، فرهنگی، همشهری و ...  می گذارید. حتی پیام های انتقادی واقعاً لذت می برم. افتخار می کنم که عضوی از شهری هستم که مردمی فرهیخته دارد.

اگه این روا دلدون بلرزا، اشکدون راکفت.اول بخچه ظهور آقا داعا بکردین. بعد جی واس مون سرتا پاگناه و تخصیر
پاسخ:

با عرض سلام و احترام

 

در مورد پیام خصوصی حتما اچان و سی دی جی هادگیران ازدون.

 

من جی از شما التماس داعا داران. به آجیمم بیاتی بیو کیدون واسه عزاداری ها

kholdestan.ir   مارا به روضه ابا عبدالله الحسین دعوت می تماید

 

 

پاسخ:
قابل نیستیم.
ممنون که به درخواستم عمل کردید من هم متقابلا از شما التماس دعا دارم
پاسخ:
احترام به نظرات همه وظیفه ماست.
۱۳ آبان ۹۲ ، ۲۰:۴۲ محله پایتخت
قابل توجه همراه همیشگی وبلاگ " غریبه"

ضمن عرض تسلیت ماه حزن و اندوه محرم و ضمن درخواست از شما برای دعا به این بنده سر تا پا گناه به استحضار می رساند بر اساس درخواست شما پیام های مورد نظر از حالت نمایش به عدم نمایش تغییر یافت. راستش را بخواهید به دلیل حساسیتی که برایم ایجاد شده بود تمام پیام ها را مرور کردم انصافاً تمام پیام ها بسیار معنوی و تاثیر گذار بود. البته به احترام شما آن پیام هایی را که درخواست کرده بودید من غیر فعال کردم. به نظر من حتی آن پیام هایی که شما نام برده بودید توهین آمیز نبود. شما نظرتان را گفته بودید ولی این را بگویم ای کاش همه ما و به خصوص خود من مانند شما می اندیشیدم و روحی لطیف مانند شما داشتم. در این ماه حسینی ما را هم مشمول دعاهای خود قرار دهید.
تسلیت متقابل و التماس دعا
پاسخ:
 حقیر نیز ملتمس دعا هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی