شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

شهرداری که رفتگر شد

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷ ب.ظ

اشتباه نکنید این شهرداری که رفتگر شد احمدی نژاد نبود. آخه زمانی که احمدی نژاد شهردار تهران بود یک روز در مراسم تجلیل از رفتگران لباس رفتگری به تن کرده بود و در مراسم شرکت کرده بود همین و بس مثل همه کارهای دیگش که فقط نمایشی بود.


حتماً نام شهیدان مهدی و حمید باکری را زیاد شنیده اید نام این دو برادر در کنار نام هایی مانند همت، زین الدین، باقری، خرازی و  سید اکبر صادقی  برای ما ایرانی ها غرورآفرین است. یکی از دوستان شهید مهدی باکری فرمانده دلاور لشکر 31 عاشورا تعریف می کند:

  اوایل انقلاب بود و مهدی باکری شهردار ارومیه؛ در گرگ و میش سحر، برای خرید نان از خانه خارج شدم. چشمم به رفتگر محله افتاد که مثل همیشه در حال کار بود؛ دیدم رفتگر امروز صورت خود را با پارچه ای پوشانده است. نزدیکتر رفتم، او رفتگر همیشگی محله نبود. کنجکاو شدم، سلام دادم و دیدم رفتگر امروز، آقا مهدی خودمان است. 

  

گفتم آقا مهدی، شما اینجا چیکار میکنی؟ آقا مهدی علاقه ای به جواب دادن نداشت. گفتم، آقا مهدی شما شهرداری اینجا چیکار میکنی؟ رفتگر همیشگی چرا نیست؟ شما رو چه به این کارا؟ جارو رو بدین به من، شما آخه چرا؟ خیلی تلاش کردم تا بالاخره زیر زبون آقا مهدی رو کشیدم. 
  
آقا مهدی گفت: زن رفتگر محله، مریض شده بود؛ بهش مرخصی نمی دادن می گفتن اگه شما بری، نفر جایگزین نداریم؛ از درماندگی اومد پیش من،  بهش مرخصی دادم و خودم اومدم جاش. 
  
اشک تو چشمام حلقه زد. هر چی اصرار کردم، آقا مهدی جارو رو بهم نداد؛ آقا مهدی ازم خواهش کرد که هرچه سریعتر برم تا دیگران متوجه نشن، رفتگر امروز محله، شهردار ارومیه است. 
  
آقا مهدی، پدر بچه های پرورشگاه شهرم بود. همیشه بهشون سر میزد؛ نزدیکای عید، کلی کادو میخرید میاورد براشون. خیلی دوستش داشتن، وقتی شهید شد، یه شهر یتیم شدن. شادی روحش صلوات. 
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۷
محله پایتخت

نظرات  (۶)

مرا اسب سفیدی بود روزی ...!
پاسخ:
یاد شهدا بخیر خیلی حیف بودند.
خیلی چیزا توی این دلمه که دوس دارم بگم ولی ولش کن بزار بمونه تا وقتش ...!
پاسخ:
هر جور دوست دارید محمد جون خیلی کارت درستو
۲۸ آذر ۹۲ ، ۲۲:۳۸ محمد جواد
واقعا اونا کی بودند ما کی هستیم اینم وضع مسئولان ماست
پاسخ:
در این که اون ها نسلی آسمانی بودند شکی نیست. نسلی که با اقتدار بساط ستم شاهی را برچید. 
ممنون از حضورتون
باز دوباره همون حرف تکراری خودم رو بگم؟
"اون یه نسل طلایی بود ..."
اونها افرادی بودند که پاداش گرفتند البته نه مانند پاداش های کنونی
بلکه پاداش و مدالی که خداوند به اونها داد و چیزی جز شهادت نبود
پاسخ:
نه برادر من این حرف ها تکراری نیست.
ممنون
خیلی حرف سر زبونم اومد که بگم،نمیدونم شهید باکری چون شهید شده این کارش امروز ارزش شده یا اینکه با خداش معامله کرد، خدا هم برای خودش خواستش.نمیدونم چه جور منظورمو بگم.
اگه شهید باکری شهید نمی شد، و امروز مسئول بوداین کارش چی تلقی میشد.امروزه هستند کسانی که همون رفتار شهید باکری رو دارند اما نه هویدا هستند و اگر هم کسی ببینه میگه این میخاد پست خودشو و جایگاه خودشو محکم کنه که این کارها رو میکنه.
حرف که زیاده. اما خوش بحال اون هایی که فقط با خدا معامله میکنن.برا خدا کار میکنن و با خدا زندگی می کنن.
پاسخ:
به نظر من هر کسی این رفتار را داشته باشه کارش با ارزشه اصلاً امثال باکری که کم هم نبودند به واسطه همین رفتارهاشون  به خدا نزدیک شدند و خدا هم به اون ها مرگ با عزت اون هم از نوع شهادت هدیه کرد. 
نمی شه اینقدر  در مورد احمدی نژاد ننویسید تازه داشتیم فراموشش می کردیم. این مرد با این شعارهای دهن پر کنش و با این عملکردش واقعاً حرفی برا گفتن باقی نگذاشت.
دیروز سایت اعتدال نوشته بود رئیس صندوق بازنشستگی حقوقش ماهانه 25 میلیون تومنه. تحقیق مجلس از تامین اجتماعی که پرده از اختلاس های بزرگی برداشت. در این چند سال فساد اداری به شدت زیاد شد. امثال بابک زنجانی، خاوری و ... ضربه زیادی به کشور زدند. انسان وقتی رفتار این شهدا در زمان زنده بودن را می بینه و با رفتار مسئولین امروزی مقایسه می کنه واقعاً می مونه چی بگه. افرادی با چک های کمتر از 10 میلیون زندانی و افرادی با اختلاس ها معلوم نیست کجا هستند. خاوری رئیس بانک ملی را چه کسی فراری داد.  
پاسخ:
دوست عزیز احمدی نژاد چه خوب و چه بد 8 سال تاریخ این کشور را رقم زده اون هم با همان خصوصیاتی که شما هم به قسمتی از اون اشاره کردید. باید در مورد این افراد مردم قضاوت کنند تا برای آیندگان درس عبرتی باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی