شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها
















موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۷
محله پایتخت

نظرات  (۹)

با سلام .همه اینهایی که نام بردید کوچه و خیابون به نامشون هست، نام تکراری تو شورای نامگذاری رد میشه.
من که اگه فامیل داییمو بگم خیلی ها میشناسندم و دیگه اسم مستعار بی ربط میشه.
پاسخ:

سلام

 

خودتون را که می شناسم. حداقل به صورت خصوصی نام دائیتون را بگید. نمی دونستم مادرتون خواهر شهیده. به خاطر این که فامیل مادرتون را نمی دونم.

ببخشید نظر میدم ولی مگه محلتون شهید نداره چه اسمی قشنگتر از اسم شهدا؟هنوز خیلی شهید هست که  اسمش سر هیچ کوچه ای نیست حتی اگه واسه اون محلم نباشه شما میتونید از شهرداری تقاضای یه اسم شهید بکنید که غریب مونده لااقل با این کار اسم یه شهید دیگرو زنده میکنید
پاسخ:
سلام خدمت شما بزرگوار
اتفاقاً خیلی کار خوبی کردید و ما را هم از خواب بیدار کردید.

به  زندانی پیشنهاد می دهم که اسم خیابان را شهیدان عزیزی( محمود و محمد رضا) بگذارند.
می دانید که عموی شهید محمد رضا عزیزی( مشهدی احمد عزیزی) و خواهر شهید محمود عزیزی( همان شخصی که منزل حاج فضل الله عظیمی را خریداری کرده) در آن محل زندگی می کنند. 
و یا شهیدان مقیمی( علی مقیمی و محسن مقیمی) بگذارید.
۱۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۴۷ حمیدعقیقی
سلام آقای شریعتمداری تاکنون هیچ نقدی از احمدی نزاد نداره و مهاجرانی و صادق صبا و پناهی و ارجمند و نوری زاده و صد تا وظن فروش دیگه و رابط های سیا جریان انحرافی اختلاس مالی و مشکلات کهریزک و دزدی های میلیاردی بیمه و بمب داخل هواپیمای خاتمی و هر چی  مشکل دوران به اصطلاح  احمدی نژاد را کشف کردند
پاسخ:
از افکارتون استنباط می کنم که از حامیان احمدی نژاد هستید. در این 8 سال که اصلاح طلب ها نبودند ولی دیدیم که بدترین رانت خواری و اختلاس شکل گرفت. الان هم که کسی که خودش را سرباز نظام نامیده دستگیر شد(بابک زنجانی) این ها همه از دست پرورده های احمدی نژادند.. متاسفانه این افراد متوجه شدند که بهتره خودشون را به نظام پچسبونند و رانت خواری کنند. اگه امثال نورای زاده و صبا با اعتقاداتشون وطن فروشی کردند امثال خاوری و زنجانی و ... نیز یک جوری دیگه وطن فروشی کردند. راستی چرا شما حساسیتی نسبت به مفاسد اقتصادی ندارید. در این 8 سال تمام مشکلات فرهنگی کشور را به هاشمی و خاتمی ربط دادند و اختاپوسی از شبکه های پول شویی درست شد که داد همون طرفداراشون را هم درآورد. من خودم انتقاداتی به خاتمی دارم. به هاشمی هم انتقاد دارم ولی بلایی که احمدی نژاد سر کشور آورد با هیچ زمانی قابل مقایسه نیست. ولی متاسفانه حامیان آن " مرد می شود و می تواند" واقعاً یک طرفه قضاوت می کنند. شکی نکنید که مردم با رای به روحانی خواهان برگشت به زمان خاتمی و هاشمی بودند. حال شما همان حرف های گذشته امثال شریعتمداری را تکرار کنید.
دورایه گه یکیژ اشو سمت قبرسونه؟ کیچه خاکیه داژدین؟واخا کیچه نی. د امگوا وا تابلو نداربو که ماشین غریبی گه اچو نشو دیر تپیه . این میلیه جی یاقاژ بیدکو مین خیابون اصلی شرقی غربی قدس.
آخه چغا معنیژ یعنی تپه. خیابان تپه ایزن یگ جوریو.بابام داژو شهرک امیرالمومنین خبو. برام داژو دیر حسنق،‌مانیم داژو مزرا.
همیزن بموندان چکران.
پاسخ:

خیابون واهار خبو خا

راستی ندونوات فامیل دایدون چیشیبو

خوشا آنان که الله یارشان بی 
ایام شهادت برشما جی تسلیت.
آقا یگ اسم با مسمی مطرح کردین واس محله هاما. تابلو نامگذاری ندارو امگو درخواست تابلو بکران گه ورودی کی میرزا رحیم پورهاشمی نصب کرنده.خیابون دیر تپیه اسم ندارو.نظردون چیشی بو. اسم تپه تیلویزونژون قبیل نکرتی.
امگو آرا جمع کران و درخواست وانویسمین واس شهرداری.تینایان. کمکم کردین.
پاسخ:

با سلام

ضمن تشکر از شما و عرض تسلیت متقابل

به نظر من چون اسم محلدون شهرک بهارو اسم خیابون از میان این نام ها انتخاب کزدین:

خیابان بهار

خیابان واهار( بهار) مین پرانتز جی وانویسدین بهار

خیابان چقا یا چغا

البته مشکلی که دورو دو راهی بعد از فرعیه  هو  شما باید یگ اسمی واسه ورودی اصلیه انتخاب کردین انوقت هر کدام از راه ها جی یگ نامی واسژ انتخاب کردین

۰۸ دی ۹۲ ، ۱۹:۵۵ حمیدعقیقی
کاش کمی هم راه شهدا را دنبال می کردید و از 9 دی یادی ...
   نه اینکه فقط اسم و عکس شهدارا  برای عوام فریبی منتشر کنید
پاسخ:
الحمدالله صدا و سیما و امثال شما برادر اهل بهشت به اندازه کافی تبلیغ می کنند و تکلیف را از ما ساقط می کنند. 

متاسفانه امثال شما با چراغ دنبال کشف فتنه گر و و عوام فریب هستید.
به شما تبریک عرض می کنم که با بصیرتی بی نظیر یکی از عوام فریبان که ما هستیم را کشف کردید. لطفاً مدرکتان را به آقای شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان بدهید و جایزه ای طلایی بگیرید.
برادر تکلیف گرا در مورد اختلاس های میلیاردی زمان احمدی نژاد کی به شما تکلیف می شود تا پی گیری کنید. آخر عملکرد امثال مرتضوی، بابک زنجانی و خاوری خیلی دیگه شور شده؟؟؟؟؟؟؟
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۴:۵۵ مردمان رباط
دقیقا منظورم به شخص خودمه من خیلی مغرور بودم واز اون بدتر جاهل لجبازی بودم که به مرور دریافتم باید از این الکاتراس بدر آیم .بیماری خاص من توی این رهائی خیلی بدادم رسید ممنونم از خدای بزرگم .رباط دو تا شهید خاص محلو داره اما شهدای بااصالت رباطی بیش از اینستکه من وشما میدانیم بنظرم همین محلیا رو نام ببرید احتمالا توی نظرات اطلاعاتی کسب خواهید نمود .اتفاقا یه پیشنهاد دیگیم دارم که بیاین شهدا را از نظر همنام بودن تقسیم بندی کنید اونم قشنگ میشه البته بنظر من  .ممنونم
پاسخ:
ممنون از نظرتون ما را هم دعا کنید. انسان ها همه اشتباه می کنند و ما هم از اشتباه و خطا مصون نیستیم. اگه از برخی از اظهار نظرهای ما رنجیده خاطر شدید به بزرگواری خودتون ببخشید. کلاً بچه ها جبهه یک صفا و صمیمیتی دیگه دارند و هم نشینی و هم کلامی با اون ها لذت بخشه. 
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۷:۱۵ مردمان رباط
سلام
فکر میکنم اگر شهدای عزیز خوانسا را با تقسیم بندی محلی ازشون یاد کنید خوب باشه .ممنونم هر گاه این کارا کردید بمن خبر دهید تا بیایم وبه فیض برسم .
پاسخ:
چشم ولی نیاز داریم یک بزرگواری اطلاعات محلات و شهداش را برامون بفرسته.
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۷:۱۲ اسداله اورعی
دست همتون درد نکنه وبلاگ مردم رباطی رو از کار انداختیدش یه نفس راحتی بکشید تو خو خیلی ار دست اورعی مینالیدید .خلا خوبد شد راخت شدی والا منم بش گفتم تو حریف ما خونساریا نمیشی جغتی منکه اصالتم وسه خونسار درتلوندمش ،پاتیختیامم که انگار قاتل گیر اوردند همچنین همش مالندی که اگر از صدام بگذره شما اسارائیلیلا نمیگذره بقیمم خو جا خوشونو دارن .پایان 
پاسخ:
الهی من قربون اون لهجه رباطید برم. مجید جون چند انتقاد که نباید باعث از کار افتادن وبلاگ قشنگ رباط بشد. منمم هیچ تخصیری ندارم. به آقای اورعی مم بگید که خیلی خاطرش را میخامم. 
وبلاگ رباط هم تو تخم چشم ماست. البته منمم چند وقتیست که اونجا نرفته بیدم مجید جون.
یک اختلاف جزئی بین من و آقای اورعی بوده که اون هم با حذف دو وبلاگ از لینک ها حل شد. اول اورعی وبلاگ من را از لینکاش پاک کرد. من مم مقابله به مثل کردمو اونا پاک کردم

۰۷ دی ۹۲ ، ۰۶:۱۰ مجید پایتختی(نه پاتختی)
عجب عکس قشنگی از آقای روحانی منتشر کرده اید. پس کلیداش کجاست.
پاسخ:
       کلیدش جزو  اسراره. باید یک جایی قائم  کنه  تا لو نره.

سلام مدیر محترم وبلاگ پاتخت خونسار
از کجا مطمئنید که این مجید رباطیه در پیام دیگری مجید خود را پایتختی اعلام کرده .

من از شما هیچ دلخوری بدلم ندارم و البته دو دوستی هستیم که در برخی از مواضع اختلاف داریم .من اعتقاد دارم که دنبال این بحثو رها کنیم .شما به فعالییت قشنگ خودتون بپردازید منهم توی تاریکی مطلق که میتوان نامش را دنیا مغرور وادمهای جاهل دست بدست هم داده تا ..........ممنونم به همه دوستان پاتختی خصوصا اقا مجید سلام میکنم .

پاسخ:
جناب اورعی بزرگوار شکست نفسی می فرمایید شما جزو اولیای مقرب درگاه الهی هستید. من هم موافقم که بحث را رها کنیم. 
در ارتباط با مجید هم من از بررسی IP ها فکر می کنم یکی نیستند من اصلا تا قبل از این که شما مطرح کنید همچین استنباطی نداشتم که این دو مجید یکی هستند. هیچ وقت هم چنین بررسی های انجام نمی دم.
آقای اورعی دوباره کنایه زدید منظورتون چیست از این جمله "من اعتقاد دارم که دنبال این بحثو رها کنیم .شما به فعالییت قشنگ خودتون بپردازید منهم توی تاریکی مطلق که میتوان نامش را دنیا مغرور وادمهای جاهل دست بدست هم داده تا ..........ممنونم " شما بزرگوارید و بازهم می گم از اولیای خدا هستید. خدا بهتون طول عمر همرا با سلامتی بده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی