شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها


حال که بابک زنجانی بازداشت شده است و سرنخ مهمی هنوز در دست مسئولین می‌باشد، سوال مهمی که برای افکار عمومی این روزها مطرح می‌شود این است که سرانجام دانه درشت‌ها و وزراء و مدیرانی که قطعا" بدون نظر مساعد آنها بابک زنجانی وجود خارجی نمی‌داشت، چه خواهدشد؟

در پرونده فساد سه هزارمیلیاردی (اختلاس بزرگ) آنچنانکه باید و شاید، افکارعمومی از روند برخورد و پی‌گیریها با عاملان اصلی فساد و اختلاس راضی نشدند و همچنان این سئوال برای افکار عمومی در مورد آن پرونده مطرح می‌باشد که جناب خاوری به عنوان سرنخ اصلی معرف مدیران آلوده و دانه درشت چگونه از کشور فراری داده شد؟

مردم هنوز هم در مورد پرونده اختلاس بزرگ می‌گویند، قدرتی که جزایری را از سوراخش بعد فرار دوباره بیرون می‌کشد تا تاوان جرمش را بپردازد، چگونه نمی‌تواند خاوری را پای میز محاکمه بنشاند و تنها به حکم اعدام معلول‌ها بسنده می‌نماید؟ همچنانکه در پرونده اختلاس بزرگ، مه‌آفرید و دوستانش ابزاری در دست دانه درشتها بودند که در نهایت به عنوان مهره‌های سوخته تنها گذاشته شدند هم اینک نیز افکار عمومی ازدستگاه قضایی انتظار دارد که دانه درشتها و علت‌های اصلی پرورش بابک زنجانی را به افکار عمومی معرفی و مجازات نماید.

اگر بعد از مدت کوتاهی از پرونده اختلاس بزرگ، میلیاردر دیگری نیز بی‌محابا با سوء استفاده از شرایط تحریم به اغفال دولت مردان و ویژه خواری و رانتخواری از بیت‌المال مبادرت می‌ورزد، این یعنی اینکه متاسفانه به علت‌ها و بسترهای اصلی بوجود آورنده فسادها پرداخته نمی‌شود. آیا بابک زنجانی بدون نظر مساعد برخی از وزراء و مدیران اسبق و حتی حاضر، امکان اینهمه سوء استفاده ار بیت‌المال را داشت؟ 

آیا بابک زنجانی با علم به ضعفهای سیستمی ناکارآمد به خرید افراد مبادرت نمی‌نموده است، اگر پاسخ این سوال مثبت است که قطعا" همین است، کی وقت این را پیدا خواهیم کرد که با آسیب شناسی سیستم مدیریتی معیوب، قوانین بازدارنده محکمی را در جهت برخورد با دانه درشتها و علت‌های اصلی اعمال نماییم؟
به گزارش عصر ایران، سه هفته قبل دوتن از نمایندگان عضو کمیسیون اصل نود در مصاحبه هایی مدعی شدند که بابک زنجانی بدهی دو ونیم میلیارد یورویی خود را به وزارت نفت پرداخته است در حالیکه بانک مرکزی و وزرات نفت دریافتن چنین پولی را تایید نمی کردند. اصرار این نمایندگان بر دفاع از بابک زنجانی به حدی رسید که 12 نماینده طی نامه سرگشاده به روسای قوا خواستار برخورد با بابک زنجانی شده واز اینکه برخی اعضای کمیسیون اصل نود به وکیل مدافع بابک زنجانی تبدیل شده اند اظهار تاسف کردند. با این وجود حمایت این نمایندگان از بابک زنجانی همچنان ادامه پیدا کرده است به نحوی که حتی پس از دستگیری وی نیز در جعلی بودن واریزی پول توسط بابک زنجانی تردید می‌کنند.

در این شرایط برای نخستین بار جزئیاتی از این موضوع فاش می‌شود. حدود چهل روز قبل بانک کنت متعلق به بابک زنجانی ادعا می‌کند که بیش از دومیلیارد یورو از بابت بدهی زنجانی به وزارت نفت، به حساب یک بانک خصوصی ایرانی در تاجیکستان واریز کرده است، پیرو این اقدام بانک مرکزی تاجیکستان که به نام بانک ملی تاجیکستان مشهور است نامه ای به بانک کنت بابک زنجانی می‌دهد که بصورت تلویحی واریزی پول را تایید می‌کند.

برای بررسی این موضوع یکی از معاونین بانک مرکزی به همراه معاون مربوطه بانک خصوصی به تاجیکستان سفر می‌کند و با معاونین بانک ملی تاجیسکتان دیدار کرده اما آنان از ارائه تاییدیه رسمی واریزی پول توسط بابک زنجانی خودداری می‌کنند. به فاصله چند روز مجدداً هیات ایرانی به همراه درخواست رسمی بانک مرکزی ایران برای واریز پول به حساب ایران به تاجیکستان سفر می‌کند که در این بار با رییس بانک مرکزی تاجیکستان ملاقات می‌کنند و وی رسما به هیات ایرانی اعلام می‌کند که پولی در کار نیست و نامه های قبلی بی اعتبار است!

در واقع، بابک زنجانی و برخی مقامات تاجیک، در طرحی مشترک، در صدد بودند با سندسازی هایی، عملاً وزارت نفت ایران را از این مبلغ محروم سازند! در این شرایط اصرار برخی نمایندگان برجعلی نبودن واریزی پول توسط بابک زنجانی به شدت شائبه ساز است. گفته می‌شود بخش مهمی از ثروت زنجانی، از راه هایی مشابه این به دست آمده است و برخی صاحب منصبان در دولت قبل نیز در این راه، او را یاری کرده اند و ای بسا اگر شرایط مانند قبل بود، این دو میلیارد یورو نیز با اسناد مجعول، کارسازی و بایگانی می‌شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۲
محله پایتخت

نظرات  (۱۴)

۳۰ دی ۹۲ ، ۱۵:۵۰ مفت آبادی دوم

آقا مجید مساله را درست فهمیدی سال 88 دو طرف داشت   یک طرف نظام سلطه بین المللی بود و یک طرف نظام جمهوری اسلامی ایران بود

 متاسفانه من فکر می کردم شما خیلی بیشتر از این افق دید داردید اگه یه مقدار دیدتون  بلند تر کنید می بینید  احمدی نزاد و موسوی کروبی بازیگران میدانی بودند لیکن قضیه  خیلی بزگتر از این مطالب بود به همیخاطر شمرا را ارجاع می دهم به  ده ها سخنرانی مقام معظم رهبی در سال 88 لطفا به خاطر شهدا هم که شده یک بار این سختی را به خودتان بدهید و سخنرانی های ابتدای سال 88 تا آخر  که مقام معظم رهبری در جمع افراد مختلف ایراد فرمودند را  یک بار فقط یک بار به خاطر شهدای کربلای 5 مطالعه کنید

البته اگر با مقام معظم رهبری خودتون را همطراز نمیدونید

در مورد کمک به مستمندان هم شما می توانید راه  های  شناسیایی  دو طرف را در سیستم را هنمایی کنید اگه کارتان را با اعتماد و بدون سوئ نیت شروع شود شما میتوانید این کار خدا پسندانه را برای اولین با در فضای مجازی شهرستان شروع کنید و ما هم اعتماد می کنیم 

کمترین کار هم ذکر احادیث ائمه معصومین و بزرگان برای ترقیب بازدید کنند گان فضای مجازی و  نشان داد ن راه صحصح به دیگران می باشد که این هم  امر به معروف است هم  ثواب زیادی دارد

پاسخ:
قبلاً برایتان نوشته بودم که نمی خواهم وارد این بازی فرسایشی شوم. به نظر من مردم خوب می فهمند. فهم مردم اینقدر زیاد بود که علیرغم تبلیغات زیاد با نگاهی عمیق به کسی رای دادند که قول داده بود در صورت انتخاب حصر شدگان را از بلاتکلیفی درآورد. دوست عزیز آزادید هر چه از دل تنگتان می خواهد بنویسید من بدون هیچ محدودیت و اعمال نظری منتشر می کنم. مثلاً شما اینقدر می فهمید که با دو جمله مناظره متوجه شده اید افق دید من پایین است. و تاسف هم به حال من می خورید. من همچنان شما را خود عمار پندار می نامم چون که سیلی محکمی که مردم در انتخابات به تهمت زنندگان و هتاکان زد را هنوز متوجه نشده اید.
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۸:۵۳ مفت آبادی
من از   شما خواهش می کنم یه سیستمی برای کمک به مستمندان راه اندازی کنیدتو سایتون ؟
..................................

من از شما می پرسم مقام معظم رهبری هم گیر سال هشتادوهشته!؟که دائم یاد آوری می کنه ؟؟؟
پاسخ:
قضایای سال 1388 دو طرف داشت یک طرف احمدی نژاد که با آن دروغ ها و مناظره ها جو را خراب کرد و طرف دیگر هم موسوی و کروبی بود متاسفانه اکنون هیچ اجازه ای برای دفاع از یک طرف ماجرا داده نمی شود. در صورتی که طرف دیگر هم در آن قضیه و هم در زمان ریاست جمهوریش در کشور فاجعه ایجاد کرد و در دولت پاک دست او چه اختلاس هایی که انجام نشد. حرف من این است تا زمانی که عادلانه به قضیه سال 1388 رسیدگی نشود مطمئن باشید این قضیه آتش زیر خاکستر می ماند. شما دیدید که تمام افرادی که در انتخابات سال 1388 از موسوی و کروبی حمایت کردند در انتخابات 1392 از عارف و روحانی حمایت کردند. دیدید که طرف احمدی نژاد تمام قد از جلیلی حمایت کرد. دیدید که چه اتفاقی افتاد. من این سخن آقای روحانی را قبول دارم که ملت به خاطر مظلومیت امام حسین روز 9 دی حماسه افریدند ولی طرف احمدی نژاد از آن سو استفاده کرد. آقای روحانی گفت عده ای این حماسه را جناحی کرده اند و از آن سو استفاده می کنند.
ما که داعیه حمایت از نظام و انقلاب و شهدا  داریم باید کاری کنیم که این زخم در جهت اتحاد التیام پیدا کند و باید در جهت اتحاد ملت تلاش کنیم.
و اما در مورد سیستم کمک به مستمندان حقیقتاً من خودم به عنوان شخص این کار را می کنم ولی موافق اقدام از طرف سایت نیستم. فرض کنید من این کار را کردم شما چگونه اعتماد می کنید که از طریق سایت ما اقدام کمک به مستمندان کنید. به عقیده من هر فرد دارای تمکن مالی اگر از  اطرافیان مستمند خود شروع کند شاید دیگر مستمندی نداشته باشیم.. متاسفانه افراد زیادی را سراغ دارم که به غریبه ها کمک می کنند ولی در مورد آشنایان هیچ اقدامی نمی کنند. در هر صورت طبق توصیه های قران سعی من این است که تا حد توان این کار را در مورد اطرافیان انجام دهم و اعتقاد دارم که کمک به مستمندان ارزش معنوی زیادی دارد. افرادی هستند که ترجیح می دهند به جای زیارت و سیاحت و خریدن خودروهای آنچنانی به مستمندان کمک کنند.
اوی..اینجا من جاموندم.
یه روز مهندس ایرج حسابی (پسر دکتر حسابی) گفت : بدبختی و فقر هیچ وقت ته نداره. یه روز اگه این کت رو نداشته باشی بدبختی یه روز اگه به سرزمین و هنر و تمدنت افتخار نکنی بدبختی.
حالا نشستیم تا ببینیم کی زرنگه و به اقتصاد کشور کمک میکنه بعد کاشف عمل میاد طرف پولشویی کرده و قاچاق و ضربه اقتصادی به این مملکت زده و جالبه که همه از بزرگان هستند اومحل کسانی هستند که زیر خط مرگ دارن زندگی میکنن،‌به نون شبشون محتاجن. تو این سرمای زمستون اداره گاز گازشونو قطع میکنه و اداره برق،‌برقشونو.
خدایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییا. برسان فریاد رسی که دارم میترکم از درد.......
پاسخ:
جالبه بدونید صدا و سیما هیچ اشاره ای به این موضوع مهم نمی کنه و هنوز هم تو اتفاقات سال 1388 گیر کرده.
راس راسی که جیگرد بقربون...
پاسخ:
ممنون ممد جون واقعیتو گفتی. وقتی فکر کردم دیدم چقدر عکس زنجانی سایتو خراب کرده پس بدون معطلی حذفش کردم.
۱۴ دی ۹۲ ، ۲۱:۰۹ مفت آبادی
صراط: در جلسه رسانه های اصلاح طلب که سه شنبه هفته گذشته برگزار شد، حاضران در جلسه به شدت نسبت به مواضع رئیس جمهور درباره حماسه 9 دی اعتراض کردند.

برخی مدیران به کنایه می گفتند انگار متن سخنان آقای روحانی توسط حسین شریعتمداری و یا سعید جلیلی نوشته شده بود.

یکی از حاضران در جلسه در پاسخ به این اعتراض ها گفته است:" شما فراموش کرده اید که روحانی در حاکمیت است و بیشترین حمایت از وی را تاکنون جریان رهبری و ارکان نظام و نیروهای انقلاب از او داشته اند. وی نه اعتقاد دارد و نه بنا دارد با حاکمیت درگیر شود."

در روزهای اخیر جریان فتنه حملات سنگینی را علیه رئیس جمهور تدارک دیده اند. صادق زیبا کلام هم در نامه ای و در واکنش به مواضع روحانی با لحنی توهین آمیز نوشت: "حضرتعالى ناگریزانه و ناگزیر می‌بایست محض خالی نبودن عریضه هم که شده نظرى اظهار کنید."
منبع: مشرق
پاسخ:
انشاء الله کارهای آینده روحانی مورد تایید شما باشه. شما اقلیت 10 درصدی راضی باشید ما هم راضی هستیم.
۱۴ دی ۹۲ ، ۲۱:۰۸ مفت آبادی
حملات تندروها به رییس جمهور به خاطر موضع گیری صریح درباره 9 دی ادامه دارد
کدیور با پذیرش ارتباط برخی سبزها با دشمنان: سخنان روحانی درباره 9دی از «حقوقدان غیر سرهنگ» بعید بود/ لااقل بر زخم مان نمک نپاشید!

گروه سیاسی- رجانیوز: محسن کدیور ضد انقلاب فراری اخیرا طی گفتگویی با سایت جرس که زیر نظر مهاجرانی وزیر ارشاد دولت خاتمی اداره می شود، به شدت به حسن روحانی حمله کرده و بابت اظهارات شجاعانه وی در حمایت از حماسه تاریخی 9 دی، از رییس جمهور خواسته تا به جای این اظهارات «سکوت» پیشه کند.

به گزارش رجانیوز، کدیور که در میان بسیاری از اپوزیسیون هم به عنوان فردی پرخاشگر و هتاک شناخته می شود، در بخشی از این گفتگو با تاکید بر اینکه سران فتنه از جمله موسوی و کروبی از عناصر بیگانگان نبوده اند، به ارتباطات گسترده سبزها و مخالفان جمهوری اسلامی با دشمنان و بیگانگان اعتراف کرده و گفته است:

«اینکه گفته شود برخی از مخالفان جمهوری اسلامی وابسته به خارج بوده و هستند، احتمال صدق دارد، اینکه گفته شود برخی هواداران جنبش سبز مشکلی در توسل به دول خارجی نمی بینند این هم احتمال صدق دارد، هرچند چنین توسلی مکررا توسط رهبران نمادین جنبش و فعالانی از قبیل اینجانب به شدت محکوم شده است(!) اینکه گفته شود برخی دول خارجی از پیروزی جنبش سبز ابراز خوشحالی کرده اند (هم) خلاف واقع نیست.»

وی در بخش دیگری از این گفتگو نیز با حمله به دکتر حسن روحانی به خاطر مواضع اخیرش درباره 9 دی که این حماسه تاریخی را واکنش طبیعی مردم به «مداخلات بیگانگان در سال 88 و هتک حرمت ارزش ها» دانسته بود، با تعیین تکیلف برای دولت گفته است:

«دولت روحانی چاره ای جز رفع حصر ندارد ...  اظهارات اخیر ریاست جمهوری در سالگرد رسوای ۹ دی از یک حقوقدان غیر سرهنگ بسیار بعید بود. آیا سنجیده تر نبود منتخب مردم به دلیل موانع فوقانی اگر قدمی برای رفع آلام ملت بر نمی دارد حداقل بر زخم آنها نمک نپاشد و سکوت پیشه کند؟»

این اظهارات تند در حالی از سوی کدیور علیه رییس جمهور بیان شده است که پیش از این نیز تندروها با حملات گسترده ای علیه آقای روحانی، وی را به خاطر موضع گیری صریح و شفاف درباره حماسه 9 دی مورد تاخت و تاز رسانه ای خود قرار داده بودند.

به عنوان مثال مصطفی تاج زاده تنها ساعاتی پس از اظهارات رییس جمهور در این باره با انتشار یادداشتی از درون زندان! به این مساله واکنش نشان داد و نوشت: «عاشورای ۸۸ خواهد ماند و نهم دی ماه از یادها می رود!»

فخری محشتمی پور همسر تاج زاده نیز در گفتگو با جرس به تفسیر اظهارات همسر خود پرداخت و در اظهاراتی انفعالی نسبت به حماسه 9 دی گفت: «تمام برنامه ریزی‌هایی که برای بزرگ کردن روز نهم دی می‌شود برای این است که عاشورا فراموش شود در حالیکه این حادثه تاریخی هرگز فراموش نخواهد شد! ... تمام تبلیغات و هزینه‌هایی که برای نهم دی می‌شود برای این است که مردم به این مسئله باور ندارند و دستگاه تبلیغاتی با تمام قوا بکار افتاده تا نهم دی را تبلیغ کند.»

یک روز بعد نیز صادق زیباکلام با انتشار یادداشتی در این باره خطاب به روحانی اعلام کرد:

«اظهارات حضرتعالی در خصوص ۹ دی بى‌درنگ بر صدر رسانه‌های اصولگرا نشست و همان اندازه که براى ایشان دلخواه و دلنواز بود، کسرِ قابل توجهی از دل‌‌سپردگانتان را سرد و ناامید کرد. اگرچه فهم مى‌توان کرد که دایرهء وسیع تلاش و تقلاهای اصولگرایان چو نقطه در میانتان گرفته بود – که مصمم بودند داستان «فتنه» و «۹ دی» را امسال هرچه باشکوه و جلال‌تر برگزار کنند – و حضرتعالى ناگریزانه و ناگزیر می‌بایست محض خالی نبودن عریضه هم که شده نظرى اظهار کنید.»

علی افشاری دیگر اپوزیسیون خارج نشین نیز در واکنش به این موضوع در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: «این سخنان (روحانی) به شکلی فیصله بخش و قاطع نشان داد که مسیر جنبش سبز و گفتمان اعتدال کاملا متفاوت وبه لحاظ راهبردی با هم تقابل دارند.»
 
اینک نیز محسن کدیور با ادبیاتی متفاوت و تندتر نسبت به دیگر همفکرانش رییس جمهور را آماج حملات خود قرار داده است و در گفتگویی سراسر اهانت و افترا به نظام جمهوری اسلامی، آحاد مردم و رهبر معظم انقلاب، نتوانسته خشم خود را از سخنان اخیر آقای روحانی پنهان کند.
 
به نظر می رسد تداوم این اظهارات افراط گونه از سوی حلقه های خارج نشین فرقه سبز، در عمل به تثبیت انزوای سیاسی اجتماعی آنها منجر خواهد شد و بعید نیست در آینده نه چندان دور  آقای روحانی مرزبندی آشکار و دقیق تری با افراطیونی انجام دهد که در صدد تفسیر رای 18 میلیونی توده های مردم به مطالبات صرفا سیاسی و رادیکال خود هستند و حمایتشان از دولت جدید نیز صرفا به خاطر خروج خود از انزوای 4 سال گذشته بوده است.
 
گفتنی است محسن کدیور از عناصر بدنامی است که علیرغم تلاش برای ارائه یک وجهه حوزوی- دانشگاهی از سوی خود در عرصه رسانه ها و تقلای فراوان برای ارائه مباحث خود در پوشش تعابیر فقهی - حقوقی، قبل از فرار از ایران بارها به دعوت مجامع علمی برای مناظره با منتقدان خود پاسخ منفی داده بود، از جمله درخواست انجمن علمی علوم سیاسی دانشگاه تهران برای مناظره وی با استاد حسن رحیم پور که با طفره رفتن کدیور مواجه شده بود.
پاسخ:
روحانی در کنار اون حرف ها به شماها هم گفت که کمتر اهانت کنید و تهمت بزنید. آیا به این قسمت حرفش توجه کردیید خود عمارپندارها.
امیدوارم به همه مفسدها باهم رسیدگی بشه که اونم فقظ با ضهور حضرت حجت ارواحنا له الفدا امکانپذیر میشود
پاسخ:
ممنون انشاء الله
ظاهرا این داستان (یا داستانها) همچنان ادامه دارد ...!!!
در ضمن وشکو قشنگ گفته.
پاسخ:
بله دقیقاً همین طوره تا زمانی که سیستمی قوی نظارت نکنه همینه برادر.
الان افرادی که در زندان هستند را نگاه کنید. همین موضع گیری مسئولین در مورد فتنه را با موضع گیری آن ها در مورد اختلاس مقایسه کنید.
خیلی چیزها روشن می شه.
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۶:۳۳ محمد جواد
آفت بزرگ دولت ایران پارتی بازی است اگه به همه ی ایرانی ها توجه میشد ما ابر قدرت بودیم
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۵:۰۲ مردمان رباط
سلام

مطلب خوبی بود تا بابک زنجانی که یه فرد ازهمان گروهیست که محسن ومرتضای رفیق دوست سر دمدار اون بودند به مردم شناخته شوند
بفرمایش حضرت امام خائن خائنست چه شرقی وچه غربی در همه شرایط حساس مملکت ما انچه بیشتر باعث انشقاق شده دامن زدن به این موضوعست ولاغیر .

یا بابک زنجانی با علم به ضعفهای سیستمی ناکارآمد به خرید افراد مبادرت نمی‌نموده است، اگر پاسخ این سوال مثبت است که قطعا" همین است، کی وقت این را پیدا خواهیم کرد که با آسیب شناسی سیستم مدیریتی معیوب، قوانین بازدارنده محکمی را در جهت برخورد با دانه درشتها و علت‌های اصلی اعمال نماییم؟
بله من پاسخم مثبتست اما حرفیهم دارم که کجا وکی هردو جناح (مسئولینشون )بی غل وقش میشینن وبه همه مسائل پایان میدهند .وجود احزاب تو ایران برای همینه که هرکدام با قصد ادامه راه امام وشهدا از همه بدنه نظام مقدس ما ایرانیها یعنی جمهوری اسلامیدفاع کنند .اسداله اورعی

پاسخ:
ممنون آقای اورعی از اظهار نظرتون
۱۳ دی ۹۲ ، ۲۳:۱۶ محله پایتخت
قابل توجه بهاره

من نتوانستم عکس ها را دانلود نمایم اگه امکان داره مانند دفعه قبل عکس ها را zip کنید و برام بفرستید. با کمال میل سایت را با عکس این شهید عزیز مزین می کنم و به اون افتخار می کنم. ما خاک پای شهدا هستیم و هر چه داریم از شهداست.
اصراری ندارم ولی دوس ندارم وبلاگی که توش تمثال مبارک شهدای عزیز شهرمون توشه و با اومدن به اینجا دلمون حال وهواش دگرگون میشه
عکس کسایی باشه که مفسد اقتصادیند وتوی این گرونی و فشار اقتصادی که به بیشتر مردمه از فرصت استفاده میکنند و ثروتهای نامشروع جمع میکنند
پاسخ:
به احترام شما و شهدا عکسش را حذف می کنم
و ما هنوز هیچ نمی دانیم ...!!!
پاسخ:
واقعاً همینطوره.
جالبه بدونید دوست همین بابک خان چند روز پیش به همراه مداح معروف کشور یعنی محمود کریمی در یکی از اتوبان های تهران با عده ای از مردم درگیر می شود و به ماشین آن ها شلیک می کند. جاله در این کشور جوان ها اجازه آب پاشی با یک تفنگ آب پاش ندارند ولی؟؟؟
نه نمی‌شوند، تازه روز به روز احترامشان بیشتر و جایگاه‌هشان بالاتر می‌رود.
پاسخ:
سلام

بنده هم با شما موافق هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی