شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

شهدای عملیات والفجر 2 در تابستان 1362

يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۳۸ ب.ظ

شهدایی که عکس آن ها را منتشر می کنم در مرداد سال 1362 در عملیات والفجر دو به شهادت رسیدند. نام بردن از طلبه شهید مسعود کامران در یک پیام خصوصی بهانه ای شد تا من عکس این شهدا را منتشر کنم.








و اما عکس های شهید عزیز مجتبی کافی که منتشر می کنم توسط یکی از بستگان ایشان ارسال شده است. ضمن تشکر از ایشان لازم به یادآوری است که هر گونه عکس، خاطره، وصیت نامه و هر مطلبی در مورد شهدا برای سایت ارسال شود منتشر خواهد شد. فعالیت این سایت و بازدیدها و نظراتی که برای سایت ارسال می شود نشان می دهد که علاقمندان به موضوعات دفاع مقدس بسیار زیاد می باشند و علیرغم این که فعالیت ما محدود و هیچگونه اطلاع رسانی انجام نشده ولی روز به روز به بازدیدکنندگان سایت اضافه می شود و این باعث دلگرمی ماست.






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۵
محله پایتخت

نظرات  (۱۴)

سلام
چگونه میتونیم عکس شهدای عملیات والفجر دو را برای شما ارسال کنیم
پاسخ:
سلام

ضمن عرض سلام و خداقوت به شما

 لطفاً عکس های خود را به ایمیل motahar_aziz@yahoo.com  ارسال نمایید. 

مایل بودید مشخصات خود را اعلام کنید تا با انتشار عکس ها اعلام نماییم.

با سپاس
تسبیح مسعود که توی جانمازش بود دست منه. این روزها بیشتر حواسم بهش هست.
پاسخ:
ما را هم دعا کن من که روزهایم را با خاطرات ... می گذرانم.

این روزها عجیب زندانی بودن دنیا را بیشتر حس می کنم.
اگه امکان آپلود عکس شهدا را در وبتون بگذارید خیلی عالی میشه.
پاسخ:
با سلام

خدمتتون عرض کنم که چنین امکانی ندارم ولی شما می تونید به  ایمیل mohammadamir1388@yahoo.com تصاویر را برایمان بفرستید تا منتشر کنم.
انشاء الله در آینده یک فضای اختصاصی را به این منظور فراهم می کنم.

روح همه شهدا با امیرالمومنین محشور باد انشاءالله ا.ن دنیا دست مارو هم بگیرند. با تشکر از وب زیباتون
پاسخ:
انشاء الله

ممنونم که با اظهار لطفتون به ما انرژی می دید.
آواز مهربانی شهدا
در کوچه باغ های محبت
مثل شکوفه های سپید سیب
ایثار سادگی هاست ...
پاسخ:
درود بر شما که حرف هایتان بوی ایثار می دهد و نشان می دهید که خون سعیدها در رگ هایتان در جریان است.
باتشکرفراوان از شما بخاطر انتشار تصاویر شهدا
پاسخ:
من باید تشکر کنم که به همت شما سایت مزین به تصاویر شهدا می شود.
۱۷ دی ۹۲ ، ۱۱:۴۲ مجیدخوساری
ااگر امکان دارد مثل بعضی وبلاگا یک اهنگ ملایمی روی ساییتتون مگذاشتید قشنگتر میشد
پاسخ:
ظاهراً سرویس دهنده بیان چنین امکانی ندارد. بررسی می کنم اگه امکانش باشه حتماً این کار را می کنم.
با سلام وقتی این تصاویرو میبینی به فکر میری که چقدر رزمندها با جبهه خوو داشتند انگار شده بود خونه دومشون واسه دفاع از ملت وناموس حاضر به تحمل هر سختیو رنجی بودند تصاویر جالبو زیبایی بود 
پاسخ:
ممنون از نکته زیبایی که به اون اشاره کردید واقعاً همین طوره
۱۷ دی ۹۲ ، ۰۸:۲۸ سوغات خوانسار
سلام
برای خرید محصولات از فروشگاه من دیدن کنید .
بزودی محصولاتی از خوانسار زیبا .

http://silkoh.blog.ir/

پاسخ:
قابل توجه بازدیدکنندگان گرامی
چه کار خوبی که تصاویر دیده نشده رو از اقوام این بزرگمردان منتشر میکنید. سپاس فراوان از شما.
پاسخ:
ممنون از اظهار لطفتون
روزگاری ابری سیاه آمد و جلوی صورت ماه زیبایمان را گرفت
ستاره هایی بودند که به مبارزه با آن ابر رفتند
خوب که نگاه کنی جای پای آن ستاره ها هنوز در آسمان پیداست ...
پاسخ:
ممد جون ضمن عرض سلام التماس دعا داریم.
 کاش میشد از این نوع تصاویر که شهید در جبهه بوده بیشتر منتشر بشه به نظر من عکس شهدا در جبهها تاثیر گزار تره انگار یه جورایی حس غیرت به ادم دست میده وحسرت اینکه ای کاش ماهم جزئی از اون فرشتهای اسمونی بودیم
پاسخ:
به روی چشم 
حتماً این کار را می کنم.
یادشون گرامی
پاسخ:

ممنون از اظهار نظرتون

ممنون از بابت این تصاویر.
میدونید احساسم رو نمیتونم بگم.بغض کردم.تمام گفته های مامانم مثل یه فیلم پلان به پلان از توی ذهنم رد میشه. من که هنوز نیومده بودم به این دنیا.میگفت مسعود که تو خونه جعفر صداش میکردن رو بچه ها اسم گذاشته بود،علی بی غم، طوطی، مامانم میگه وقتی نامه مینوشت توی نامه از لقب های بچه ها استفاده میکرد.
یه شعر توی وصیت نامه اش هست:
میان سنگرم و لحظه های آخر من
سلام من به تو ای سربلند مادرمن
مادر مگو که حجله کجا بود و نوعروس که بود عروسم اسلحه ام و حجله سنگر من مادر مگو که دست چه کسی نقل ریخت بر سرم که ریخت بارش رگبار مسلسل نقل بر سرمن.
اللهم صل علی محمد وآل محمد
دلم میخواست خیلی چیزا بگم......نتونستم......نمیتونم.خیلی تشکر از شما
پاسخ:

       ممنون از اظهار نظرتون

اتفاقاً من هم خیلی چیزها در مورد مسعود می دونم که اگه موقعش فرا برسه حتماً می نویسم ولی به دلایلی امروز نمی تونم بنویسم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی