شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

شهید مجتبی شجاعی

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۴۵ ب.ظ

نیمه اول اسفند سال 1362 مصادف است با شهادت شهیدان مجتبی شجاعی، محمد آخوندی و غلامعلی سمیعیان در عملیات خیبر. یاد و خاطره این عزیزان گرامی باد

مراسم تشییع پیکر گلگون کفن شهیدان مجتبی شجاعی، محمد آخوندی و غلامعی سمیعیان در اسفند سال 1362



شهید مجتبی شجاعی


 از راست شهید سید سعید میرباقری و شهید مجتبی شجاعی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۱
محله پایتخت

شهید مجتبی شجاعی

نظرات  (۱۰)

۱۴ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۱۱ کامران میرمحمدی
عکس این عزیزان را که میبینم فقط شرمنده میشوم
این عزیزان در راه سربلندی وطن و شهرشان عزیزترین چیز انسان که جانش است داده اند
ولی من و ما چه کرده ایم ؟!
پاسخ:
با سپاس از شما

۱۳ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۱۰ ☫۩۩۩ خــــُــلــِدستان ۩۩۩ ☫

   ☫۩۩۩   آری چه  باک  ۩۩۩ ☫

گر شدم مست از شراب یار یک باری چه باک
           تا به پیران سر شکستم  توبه  یک باری  چه  با ک

شور  خلدستانیـانم  می رسـد  اینک  به گوش      
                          گرعیادت می کنم  احوال بیماری  چه باک  

روی مستان دیده ام مستـان زلف  آشفته    را
                          ور  بنالد   بلبل شوریده   گلزاری  چه  با ک

حال خود  با حال  من  این  ورطه را  آن ورطه کن
                  حال  و احوالی اگر    پرسی ز بیماری  چه  با ک

خصم  دون پرور به نیش  عاشقی جانم به خست 
                      عاشقم بر روی جانان  عاشقم آری چه  با ک

 بر سر م سودای  عشق خوبرویان است و بس
                  در   میان بستم   دلی با  نقش زناری   چه  با ک

در هیا هوئی  ( طـــریــقــت ) می رود تا بیکران 
                نعره ی   مستان اگر  نشنید   هشیاری   چه  با ک

پاسخ:
دوست عزیزم سپاسگزارم اشعار بسیار زیبا و دلنشین بود.
۱۳ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۴۰ نگاه و نشان

سلام بر طلایه طلائیه

سلام بر مردان طلائی طلائیه

سلام بر رهروان طلا صفت طلائیه دوست

یا مسبب الاسباب

با اقای حاج ابراهیم غضنفری صحبت تلفنی داشتم قرار شد که خاطره مربوط به شب عملیات خیبر ونحوه شهادت شهید سر افرازمان اقای غلامعلی سمیعیان راکه امروز مصادف با سالروز ان میباشد  مکتوب نموده وبه سه وبلاگ ارزشی واژه بیدار،خوانسار بلاگ وپاتخت هاما ارسال کنیم تا بدین ترتیب دژمستحکم اتحاد وبلاگیان خوانسار مزین بنام شهدا ومقاوم در برابر نا ملایمات باشند اما قضا وقدر کار دیگری کرد ونگاه ونشان بطور یکجانبه در یک بحران فرهنگی تصمیم دیگری اتخاذ نمود قبلا از این بابت از حاج ابراهیم وسه وبلاگ محترم خوانساری عذر خواهی میکنم .

تقدیم به همه شهیدان

شهیدی  که ابرویش را شکستم

خیلی وقتا میشد که توی بازی فوتبال نمیتونست توپو از من بگذراند از این بابت یه کل کل حسابی بین نگاه ونشان (اسدالله اورعی و شهید عزیز غلامعلی سمیعیان )سایه اندخته بود تا اینکه یه روزی دیگه جریان گل کردو یه مشاجره ای صورت گرفت من میدونستم ومیدیم که نباید بهش نزدیک بشم چون نیرو وقوای جسمیش از من بیشتر وقویتر بود .

محل بازیمون فتحآبه بود هرکسی با وسیله ویا پیاده میاومد انجا بازی میکرد، اونروز غلام با الاغشون اومده بود سفید رنگ خیلی الاغ قبراقی بود .بعداز بازی مثل همیشه وقتیکه درگیری مون بالا گرفت من سعی کردم تا دم در خونمون با هاش در نیفتم پس از طی مسیر فتحابه تا دم در خونه  ارام بودم ولی بمجرد اینکه رسیدم دم محل یه سنگ ورداشتمو سوت کردم به طرفش اقا سنگ خورد به ابروی سمت راستش ،بد جوری شکست خون فواره زد اهالی ریختن جلو با دستمال بستن تا از خونریزی جلو گیری شد .بطور خلاصه این شکستگی بیاد گار روی ابروی غلام ماند تا یکی دوماه مونده به عملیات خیبر من به جبهه اعزام شدم طبق روال رفتم گردان امام حسین به فرماندهی شهید حاج محمد قوچانی بعداز ظهر بود وقتی به گروهان ابوالفضل به فرماندهی شهید شیرازی معرفی شدم دیگه خستگیم نمیذاشت  که کاری غیر از خواب رو انتخاب کنم .توی استراحت کامل دیدم یه سر صدای خنده میاد چشمامو وا کردم دیدم بر بچه های بیدهندی مثل اقا مصطفای سمیعیانی وشهید عباسعلی سمیعیانی ومحمد جواد امینی وشهید غلامعلی سمیعیان ضمن خوردن چای لیوان پلاستیک قرمز رنگ معروف جنگ مرا متوجه خودشون کردند باور کنید اولین کاری که صورت گرفت جهد من وشهید غلام برای بغل کردن هم دیگه بود وقتی پریدیم تو بغل همدیگه من خیلی گریه کردم چرا که ........خب فبلا وهمین بالا براتون نقل کردم چه اتفاقی افتاده بود .

سریع برم سر اصل موضوع یکی دوروزیه توی مقر یا مهدی منتظریم تا شب عملیات فرا برسه خیلی فرازو نشیبهای نظامی را گذرونده بودیم بیشترمواقع غلام هوای منو داشت بد نیست براتون بگم که تویه این مدت غلام بخاطر مریضی  پدرش یسری اومده بود خونسار موقع برگشتن میره دم در خونه ما وبه مادرم میگه من دارم میرم جبهه کاری با فلانی نداری از اینجا به بعد و ماردم نقل میکنه که بهش گفتم غلام جون مراقب اسدالله باش این زیاد بچگی میکنه وبابت اون قضیه هم معذرت میخاهد غلام میگه حاج خانم مراقبتشو بده دست خدا از بابت اون جریانم (شکستگی ابرو )هیچ مشکلی نیست ما رو دعا کنید .

غلام آر پی جی زن معروف وشجاع لشگر امام حسین بود  وی را تقریبا همه میشناختند تو جبهه اتیش بپا میکرده (تو عملیاتای فبلی )وقتی درگیری تو خیبر توسط حاج حسین خرازی که اونشب جلو داره گردان ما بود واتفاقا در طلائیه دستش قطع شد شروع میشه بخاطر وجود یه ابراهی که از هور العظیم اب را به کانال معروف ماهی انداخته بودند حضور آر پی جی زنا برای ایجاد رعب ووحشت ودر نهایت فرار عراقیها لازمه لذا غلام مثل سایر ار پی جی زنا گردان میره جلو ولی متاسفانه دقیقیه ای ساعتی نمیگذرد  که با اصابت یه تیر وبعد هم ترکش به سینش به شدت مجروح میشه تا من تویه کانال متوجه  شدم سریع واکنش نشون دادم وبا فریاد رفتم به سمتش ولی کار دیگه تموم شده بود ونمیشد ایستاد باید ترک رفیق میکردم با گریه از وی گذشتم .امیدست باگریه کردنم از من بگذرد ومرا نگذارد .نثار روح پر فتوح حضرت ایت الله الخمینی وهمه یاران با وفایش صلوات .اسدالله اورعی 4/12/1362محور کوشک طلاییه شب عملیات خیبر .زنده وجاوید باد نام ،خون واثر شهیدان ما

پاسخ:
جناب آقای اورعی

بسیار سپاسگزارم. چه قلم شیوایی دارید حیف از این قلم که: مردمان رباط را بروز نمی کند. 
یاد باد آن روزگاران یاد باد...
پاسخ:
یاران چه غریبانه
                          رفتند از این خانه

هم سوخته شمع ما
                           هم سوخته پروانه
سلام
ضمن احترام به شعدا

خیلی جابو دیروینا اون موقع نوشته های مین عکساژ مثل آیینه برعکس نشونژدا.
پاسخ:
ممنون

آره ادینه عسکا نوشته ها بر عکس نشونه دو.
۱۲ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۴۵ اشعاری تقدیم به شهدا
ای روشنای خانه امید، ای شهید

ای معنی حماسه جاوید، ای شهید

چشم ستارگان فلک از تو روشن است

ای برتر از سراچه خورشید ای شهید

« زهره » به نام توست غزلخوان آسمان

با یاد توست مشعل « ناهید » ای شهید

« قد قامت الصلاه » به خون تو سکه زد

در گسترای ساحت تحمید ای شهید

تیغ سحر زجوهره خونت آبدار

گشت و شکست لشکر تردید، ای شهید

آئینه‌دار خون تو اند آسمانیان

رنگین‌کمان به شوق تو خندید ای شهید

ایمن شدند دین و وطن تا به رستخیز

فارغ شدند زآفت تهدید، ای شهید

در فتنه‌خیز حادثه‌ها جان پناه ماست

بانگی که در گلوی تو پیچید، ای شهید

صرافی جهان زتو گر نقد جان گرفت

جام شهادتش به تو بخشید، ای شهید

نام تو گشت جوهر گفتار عارفان

« عارف » زبان گشوده به تأکید، ای شهید

کتاب حماسه های همیشه

پاسخ:
ممنون

خیلی زیبا بود.
۱۲ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۵۸ وشند خوسار
دسدونادواره شهدای ویس که امرو12 هم به پخش کردین درد نکرو که یا شهیدا زندد کردید یه خبری جی از ی
پاسخ:
متوجه منظورتان نشدم بزرگوار
سلام
صاحبدون بخیر.
شهید سعید میرباقری برا حج حسین و حج رضاو؟ یادمو اسم اون ابوالفضل به؟نه سید عباسو.
ممنون که اول صاحب هامادون نورانی کرت.اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
 و ممنون از شما که با نظراتتدون هامه انرژی هیددین

ببخچدین سید سعید خوساریو و نسبتی با شهید سید عباس میرباقری ندور.

خیلی این سید سعید کارژ درست به.

همه شهدای خوسار اونایی که من امتشناسا خیلی کارژون درست به.
ولی خوب این سید سعید چی تر به تازه تک فرزند پیر جی به 


روحشان شاد. چه چهره های نورانی 

این وبلاگ نشان می دهد از اینترنت هم می شود درست استفاده کرد. از داخل منزل به زیارت قبور شهدا می رویم و صواب این کار نسیب شما می شود که ... 
پاسخ:
ممنون

امیدوارم اینگونه باشد که شما نوشته اید و همین ثواب برای ما اندوخته بزرگی است.
با سلام و تشکر فراوان از زحمات ارزشمندتان در زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای کربلای ایران که بحق رهروان راستین حضرت امام حسین علیه السلام بودند . وخالصانه از ایران اسلامی دفاع نمودند.
پاسخ:
ممنون از نظر لطفتون
شهدا به گردن همه ما حق دارند. دعا کنید شرمنده آن ها نشویم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی