شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۱
محله پایتخت

نظرات  (۹)

«اى فاطمه خداوند از غضب و ناراحتى تو غضبناک و از خشنودى تو خشنود مى‌گردد» .



کتاب «مقامات حضرت فاطمه در کتاب و سنت» ص 101




آیت‌الله وحید خراسانی
در شعری به بیان اوصاف و ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا(س) پرداخته است.

قسمتی از سروده ایشان :

اى بلند اختر که ناموس خداى اکبرى
                               *** عقلِ کل را دخترى و علمِ کل را همسرى
زینت عرش خدا پرورده دامان توست
                                       *** یازده خورشید چرخ معرفت را مادرى
آن که بُد منت وجودش بر تمام ما سوى
                               *** گشت ممنون عطاى حق که دادش کوثرى
تاج فرق عالم و آدم بود ختم رسل
                                      *** بر سر آن سرور کون و مکان تو افسرى
از گلستان تو یک گُل خامس آل عباست
                                *** اى که در آغوش خود خون خدا مى‌پرورى
مقتداى حضرت عیسى بود فرزند تو
                                    *** آن چه در وصف تو گویم باز از آن برترى
در قیامت اولین و آخرین سرها به زیر
                                    *** تا تو با جاه و جلال حق، زمحشر بگذرى
بر بساط قرب بگذارد قدم چون مصطفى
                               *** تو بر او هستى مقدم ، گرچه او را دخترى
کهنه پیراهن چو بر سر افکنى در روز حشر
                                    *** غرقه در خون خدا برپا نمایى محشرى
با چه ذنبى کشته شد مؤوده آل رسول
                                         *** بود آیا اینچنین، أجرِ چنان پیغمبرى
قدر تو مجهول و مخفى قبر تو تا روز حشر
                                   *** جز خدا در حق تو کس را نشاید داورى

پاسخ:
جناب طریقت عزیز ممنون از ارسال شعر زیبای آیت الله وحید خراسانی در وصف حضرت صدیقه طاهره
کلاس سوم دبیرستان اولین سفرم با کاروان راهیان نور بود.یه دختر احساساتی خجالتی مردم گریز. اواخر اردیبهشت بود.بگدریم که غروب از اینجا راه افتادیم. خیلی برنامه سفر خاطرم نیست. ظهر توی پادگانی که تمامی مسافران برای صرف ناهار جمع شده بودن، هوا خیلی گرم بود.صبحش مسجد جامع و آبادان رو دیده بودیم. اونموقع آب آشامیدنی خیلی وجود نداشت. لیوانم کثیف شده بود رفتم که آب بزنم با آب سرد کلمن شستم. فرمانده قرارگاه جلوی همه سر داد و بیداد گذاشت و گفت تو دوران جنگ این آب هم نبود که بخورن حالا تو ظرفتو باهاش میشوری. انگار کل قرارگاه تاب خورد افتاد توی سرم. خودمو جمع و جور کردم و برگشتم سر سفره. بغضی عجیب بیخ گلومو گرفته بود. خیلی ناراحت شده بودم. همش با وجدان خودم درگیر.....
تا روز آخر سفرمون. غروب توی تنگه چزابه بودیم. صفایی داشت اون موقع...
فرمانده قرار گاه توی بلند گو گفت خواهرا اگه کسی از دست من ناراحته بذاره پای خستگی من من این سرمو با صورت میذارم روی خاک بیاد از روی صورتم رد بشه اما از من دلخور نباشه. من اون موقع مردم و زنده شدم. تا بالاخره توی اتوبوس نمیتونستم خودمو کنترل کنم ، وقتی اتوبوس به اتوبوس خداحافظی میکرد شیشه رو کشیدم و با بغض گفتم حاج آقا یه نصیحتم بکنین.
گفت دخترم خوب باش به همه دلیل.....
هیچ وقت این جمله اش از یادم نمیره.
روح بلند تک تک شهدا....اللهم صل علی محمد و آل محمد
پاسخ:
خیلی جالب بود به خصوص این قسمتش:
وقتی اتوبوس به اتوبوس خداحافظی میکرد شیشه رو کشیدم و با بغض گفتم حاج آقا یه نصیحتم بکنین.
گفت دخترم خوب باش به همه دلیل.....


سلام
این پست رو فبلن هم گذاشته بودین. صاحبی اول اومدم نظر بدارم دیدم دوتا نظر از من هست.
موندم همیزن. هلا چیشی بواژان؟
حال ما را اگر بپرسی می گویم خوب است ، اما تو باور نکن.
حال محله هم خوب است. شکوفه ها باز شده و خورشید دارد بهارانه میرقصد.نور می پراکند و مهرش را جاری می کند.
هاما کیه درمینا ادونگو بیدین عید دیدنی در خدمت بیدرمین.
این روزهای شهادت التماس داعا دارمین.
پاسخ:
اره این پسته مال دو هفته پیشو که بمارتی بالا از اون زیرا. من خیلی از این عکسه خوشمچو. ببخچدین. شما جی هاما داعا بکردین. مین یکی از وبلاگا بمدی نظرتون بینابه که عید بیشتیدین راهیان نور. خوشا به سعادتدون.

  ((( ایام فــــــاطـــــــــــمیه تسلیت باد))))



______________________________________


 ایام عیـــــــــد سعــــــــــــــــید باستانی اسلامی


بسم الله الرحمن الرحیم  = یکی بود  ، همه نابود

[گل])([گل])([گل])([گل])([گل])([گل])([گل])([گل])([گل])([گل]

سلام
ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

چو گل گر خرده‌ای داری خدا را صرف عشرت کن
که قارون را غلط‌ها داد سودای زر اندوزی

ز جام گل دگر بلبل چنان مست می لعل است
که زد بر چرخ فیروزه صفیر تخت فیروزی

به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی
به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی

[گل])([گل])([گل])([گل])([گل])([گل])([گل])([گل])([گل])([گل]




پاسخ:
ایام حزن و اندوه فاطمیه بر شما شاعر مذهبی نیز تسلیت باد.
عیدم تبریک نواته به.
بهار نودون پیشا پیش موارک بو
فاطمه یعنی گهر در عالمین
مادر آقای ما مولا حســــین
پاسخ:
ایام بر شما تسلیت باد
چند سال پیش وختی سوگواره ایام فاطمیه مین دانشگامون ورگزار کرت ،‌وختی بشتمین خارامون بکند واس دکور صحنیه که ژیرتابیت (تابوت) نمین، خیلی دلم بحمرکا،‌یا وختی هاچنیان تعزیه حضرت فاطمه بیدکسان یگ حالید گنان،‌ عصژ غیر قابل وصفو مظلومیت بهترین زن کون و مکان، خیلی زوونم نچرخو گه بواژان، ننان چونو...بگذریم
من هم این ایام را به شما و تمامی مخاطبان تسلیت می گویم.
مین عیده،‌حواسدون به وشکوای محلیه بو. بنیشا(بنفشه ها) دم کی بیبام بتول و رز آم محد باقر وای...دوبره بشتان مین نوستالژیک....
مانا باشیدو ماندگار
پاسخ:
ممنون
نوشته هادون از زیبایی غیر قابل توصیفو.

واهار نودون مبارک بو.
عشق حیدر شد گناه فاطمه ...

التماس دعا...
پاسخ:
ما هم التماس دعا داریم
گیرم نوشته اند که ما هم کسی شویم
تنها به خاطر دل زهـــــــرا نوشته اند.....
به وبلاگ من هم سر بزنید
پاسخ:
ممنون
چشم حتماً سر می زنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی