شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها




شهیدان عقیقی، محمدخانی و ذوالفقاری در حج سال 1366 در مکه مکره به دست سفاکان آل سعود به شهادت رسیدند.




شهیدان هوشنگی و هوشیاری اعضای یک خانواده بودند که در بمباران های اوایل سال 1367 جنگ تحمیلی در تهران به شهادت رسیدند..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۳
محله پایتخت

نظرات  (۱۲)

۲۳ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۲۲ کامران میرمحمدی
سلام بر دوست بزرگوارم
سال نو شما گرچه دیر است ولی مبارک باشد
یک سوال همیشه در ذهن من بوده که چرا عکس شهدای خانم را نمیزنند و یا در اعلامیه های ترحیم عکس آنها درج نمیشود
شما در جواب کمکی به بنده میتونید بکنید ؟
ممنون از پست های عمیق و زیباتون
پاسخ:
سلام جناب میرمحمدی بزرگوار

راستش را بخواهید من عکسی از شهدای زن ندارم فایل آرشیو من همین گل هاست که منتشر کرده ام. بر اساس آموزه های دینی و حدود اسلامی هیچ منعی برای انتشار تصاویر خانم ها با حجاب وجود ندارد ولی خوب ظاهراً این موضوع عدم انتشار عکس خانم ها به رویه ای غلط تبدیل شده است. من عکس ها را ندارم حتی به محل قبور شهدا هم رفتم ولی نتوانستم به نتیجه ای برسم.
با سلام
همیشه برام جالب بود بدونم این شهدای زن خوانسار چطور به شهادت رسیدند . مممنون که در مورد نحوه شهادتشون هم توضیح دادید . اجرتون با حضرت زهرا
پاسخ:
ممنون از اظهار لطفتون

در مورد یادواره های فاطمی سعادت حضور نداشتم ولی خوب این گونه مراسم در هر سطحی که باشه بسیار با ارشند. زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه ای است که همواره بر دوشمان سنگینی کرده است. وقتی که می بینیم جوانان تشنه دانستن در مورد دوران 8 سال دفاع مقدس هستند بیشتر احساس وظیفه می کنیم.
سلام پاتختی عزیز
بهار فاطمی شما مبارک
امیدوارم سالی خوب و سرشار از سلامتی وموفقیت را در کنار خانواده محترم آغاز نموده باشید

یادآوری می کنم که سال 66سال سیل خوانسار بود
پاسخ:
سلام و درود بر شما

من هم به نوبه خودم سال جدید را تبریک می گویم.

سال 1366 سال پر رنج  و اندوهی برای خوانساری ها بود. سیل و شهدای حج و سالی که بهترین جوانان شهر در عملیات کربلای 5( زمستان سال 1365) شهید شده بودند و سال 1366 اولین سال فقدان آن ها بود.
دوست گرامی
ساعتی پیش متوجه فوت پدر شهیدان منصور واحسان امینی شدم .جزئیاتش را پیگیر فرمائید وتقاضا میکنم به غایت از ایشان یاد کنید اجرتان با حضرت امام حسن المجتبی (مرحوم حاج حسن امینی ).ممنون

پاسخ:
ممنون آقای اورعی 

یک پست به این موضوع اختصاص دادم. 
با عرض سلام و خسته نباشید لطفا  علمای پایتخت را معرفی کنید
پاسخ:
چشم

در آینده حتماً این کار مهم را انجام می دهیم.
شهدای سال 66 رو نمی‌شناختم و اصن خبر نداشتم از خانم‌های خوانسار تو اون حج عجیب کشته داشتیم. به هر حال مقام عالی همه شهدا متعالی.
پاسخ:
ممنون علی آقا
یه چیزی میخوام بدونم، شما شماره تلفن منو از کجا دارین که بهم زنگ میزنین؟؟؟؟؟
علان کلی ستاره داره دور سرم میچرخه!!!!!
در این که من از کل محله سه چهارتا آقایون رو میشناسم شکی نیست، اما فکر کنم یه بار دیگه هم گفتم من عصژ عزیزی ها و سعیدی ها و عربپورها از هم تشخیص نمیدم.تازه زرتابی، افغان، گودرزی و پریخانی و .... اینام قاطی بشن که دیگه واحسرتا....تازه مقیمی ها رو از قلم انداختم.بالاخره شم شما یکی از این فامیل ها هستین.
بگذریم که برخی ها هم گفتن که به شما اعتماد نکنم چون نمیشناسمتون ولی من کله خر(ببخشید) تر از این حرفا هستم.چون با شهدا مانوسید بهتون اعتماد کردم ولی خداییش سر اون تهدیدی که کردین سه چهار روز خواب و خوراک نداشتم.
حالا هم هرچه پیش آید خوش آید......
سلام.
آقا اداره پست مشکل رو حل میکنه.
تازشم اینقد محرم هستم که اگه یکی رو بشناسم جار نزنم اینور اونور.شما تصمیم بگیرین جایزه بدید من راه حل های پنهان موندن رو به شما نشون میدم.
اصلا زندون ما ملاقاتی قبول نمیکنه آقا...
ببینین من تو این قضیه هم پاکارم
پاسخ:
انشاء الله جایزتون را میارم در خونتون بعد بهتون زنگ می زنم و خبرتون می کنم تا تحویل بگیرید. ولی خوب شرمنده هستم. خدا را شکر هنوز لو نرفته ام. حتی با اون پیام هایی که گمانه زنی کرده بودید متوجه شدم که هنوز شناسایی نشده ام.

درباره شماره تلفن همراه شما در یکی از پیام های خصوصیتون که برای هماهنگی جهت دیدار با جانباز اسدالله اورعی داده بودید. من حتی اون را توی گوشیم هم ذخیره نکردم. و الان تو پیام های خصوصی باید بگردم تا پیدا کنم. در امانت داری من هیچ شکی نکنید بالاخره چند نشست و برخواست با شهدا داشتم و مرام اون ها روی من هم تاثیر گذاشته و حداقل رازداری و امانت داری را از اون ها یاد گرفتم./

نرو ای همدم تنهایی بابا، زهرا (س)

می‌شود بعد تو بابا تک و تنها، زهرا (س)

چه مگر بر سر تو رفته در آن کوچه‌ی شوم

پس از آن حادثه افتاده‌ای از پا، زهرا (س)

آخرین بار که گیسوی مرا شانه زدی

لرزه دست تو لرزانده دلم را  زهرا (س)

من و بی‌مادری، ای وای، برایم زود است

کاش می‌شد که از این جا بروم یازهرا (س)

پاسخ:
سپاس 


ای تربت گمگشته ات *****دارالســــلام اولیـــا

صــــحن بقیع غربتت ***** بیت الحــرام انــــبیا

ای مــادر حادی عشر****صاحب زمان صاحب عزا

قبر نهــــان حـــضرتت***** شدوعـــــدگاه اوصـیا


========================================================

پاسخ:
با سپاس فراوان از شما 

فاطمیه ماه خون ماه غم اØ


³ØªÙØ§Ø·Ù…یه یک محرم ماتم استفاطمیه چشم Ú¯Ù„ پر شبنم استفاطمیه عمر Ú¯Ù„ ها هم Ú©Ù… استفاطمیه دیده مهدی تر استاشک ریزان در عزای مادر استآجرک الله یا صاحب الزمان عج

به عنوان یک زن واقعا از شما تشکر میکنم.
شهدای حج سال 66 رو دقیقا می شناسم. آخه با بابام همسفر بودن.
اما اون خانواده هوشیاری...خدایشان بیامرزاد که به بهترین وجه به دیدار حق شتافتند . کاش یه ذره اش هم نصیب من میشد. بهترین شکل دیدار معبود.بهترین جلوه وصال انسانی به خالقش.بهترین نام برای پایان زندگی دنیایی.
اف بر این دنیا و روزگار....
خداوندا در شب شهادت بزرگ بانوی دوعالم ذره ای عشق الهی نصیبمان فرما.
فکر کنم پاکارترین مخاطب وبلاگ شما من باشم. باید بهم جایزه بدید.
پاسخ:
ضمن تشکر از اظهارات شما باید بگم که واقعاً باید جایزه بهتون بدم منتهی مسئله لو رفتنه که نمی دونم چه جوری حلش کنم. به هر حال نوشته های شما بسیار استادانه هستند و در اعماق وجود انسان جای می گیره. این را از ته دل گفتم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی