شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

یک ساله شدن فعالیت وبلاگ

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۰۹ ب.ظ

سال گذشته در چنین روزی فعالیت وبلاگ شروع شد. وبلاگی که در این فعالیت یک ساله حدود 55  هزار بازدید، 70هزار نمایش و 1300 نظر  داشته است. نظرات زیبایی که چه به صورت عمومی و چه به صورت خصوصی برایمان ارسال کرده بودید علاوه بر این که قوت قلب ما بوده در جهت گیری وبلاگ بسیار موثر بوده است. وبلاگی که با هدف پرداختن به محله پایتخت طراحی شده بود ولی خوب یک نیروی پنهانی ما را بیشتر به سوی شهدا و خاطرات دفاع مقدس سوق داد. خوشحالیم که  در این فضا توانستیم به فعالیت خود ادامه دهیم و با استقبال همه شما خوبان مواجه شدیم. از همه رزمندگان و خانواده های شهدا  که در این مدت ما را یاری کردند و با ارسال خاطرات معنوی و تصایر زیبای شهدا  ما را در جهت نمایش  ذره ای از این اقیانوس دفاع ملی یاری نمودند سپاسگزاریم. باید اعتراف کنیم که تمام این موفقیت ها مرهون حضور مستمر و نظرات راهگشای شماست و در این راه ما پیکی بیش نبودیم( پیک ها در دفاع مقدس دستورات نظامی را بین فرماندهان رده های مختلف انتقال می دادند). باز هم می خواهیم ما را در این راه یاری کنید. مخصوصاً دوستانی که با ارسال پیام های خوب و هنرمندانه خود پای ثابت وبلاگ بوده اند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۹

نظرات  (۲۲)

سلام. تولدتون مبارک باشه.
ببخشید دیر خدمت رسیدم. پاینده باشید.
پاسخ:
زنده باشید مثل این که هر دومون تلد فروردین  1392 هستیم.
آقا یک دنیا ممنون به خاطر ارسال دعوتنامه
پاسخ:
قابل شما را نداشت انجام وظیفه کردیم برادر.

هر کاری از دستمون بر بیاد برای دوستان انجام می دهیم. به خصوص رباطی ها.
سلام
ببخشید دعوتنامه هنوز نیومده ؟
پاسخ:
ایمیل قبلیتون فرق می کرد همین حالا با این ایمیل جدید براتوم می فرستم.


0
0
0
 با این ایمیل براتون فرستادم.
اگه دعوتنامه به inbox نیامده، spam را بررسی کنید ممکنه به  spam ارسال شده باشه.

اگه آبری به این چیا اشه خا ابی هیشکی نژتنگاشت.دلم واسدون بسیزا گه ته سیگارادون ورگفت. از کمبود سیگار رنجدون ادبرت. بلدین تا مون جی یگ اعترافی بکران: کیسر که هیدان یگ رو  وسط خیابونه یگ کارتون مسریم بینا و بشتان مینژ. خو بژبرتیدان گه راننده یگ کمپرسی  تارگیسام ادینو گه از کارتونه برین ووسته به. خلاصه بر کیمون ادکودو وداژو پره چون این دتکه دون بینو وسط خیابونه نداژدین ماشین بژه خوسو. یگ کتک سیریمون نوش جان کرت. یگ پسا جی یگ طناف حلن قوقوم دیر گردن خوام دربست و هی فشارم دا. رنگژ گه سیا گنا بابام بومه و با چاقو طنافژ ببریند. خلاصه اونرو جی یگ کتکیمون نوش جان کرت.

یگ پسا تر چی تمام تیله های برام اینام بیرت مین هل بر آهنمیمون .این چارچواژ هو که قلف دسگیریه اشو مینژ. ولی هیچگاه بژونم بینواتی که  چمکرتی.

پاسخ:
پره خیلی شیطون هیده وا. حالا زونان بشان به اون براد بیاژان. اگه ادرسژم دارت نامم وادنوشت و بژم بیدوات که خراب کارید برکرتی.

فیلمه جی بیندین و نظردون بواژدین

با سلام مجدد

خم جی واسه امتحون فیلمم دانلود کرت. هیچ مشکلیژ ندارت. فکر کران از سرعت اینترنتدونو.
صبر کردین صاحب زیا که ویشتر کاربرا خو درنده فیلمه دانلود کردین .
مین فیلمه سه تا پاتختی جی اتنگارنده.
دوباره حدس بینخوسدین که اینا یکیژون حتماً دست اندکار وبلاگنده.
از حالا بدون بیاژان که فعلاً خدا را شکرکسی منژ شناسایی نکرتی.
به بابادون سلام برسندین و فیلمه جی نشون ددین. فکر کران خیلی تحث تاثیر قرار بگیرو. بابادون مرد خیلی خبیو. با شخصیت، کم حرف و متدینو
موفق بدین.

اشتباد کردین من از مقیمیا نیان. 
خب اعترافایی دون بکرتی. وختی یگ اسمی از کل گذشته ام ادینان ندگنو ننگاران. چغاکیسره یادآور کلی خاطرات وازی های هاماو. قبل از اینگه هرکی ورگیرو هر یاقاییژآلو راسکرنده و در کل سال جی خوژون مالک وا زونبنده ، پسین به پسین اشیدمی وازی. چندیمون درس ورخوند.علان جی محله هاما یگ فضای رویایی یو. مون خوم پیشینا گه اشان کیه عصژ از دیر تپیه یگ حالیدگنان و خدا شکر کران. این وشکوها ....وای غیرقابل توصیفو. 
پاسخ:
بدی آبریم بشه
سلام
چشمم روشن
چغاکیسر سیگاردونه کشا
خانمدون زوننده
همون جی ادکشدین
پاسخ:
نه بابا سیگار کشیدن های هاما فقط تا دو راهنمایی به. بعدژ آدم گنایمین.
سلام جناب با شرمندگی میگم هرکاری کردم فیلم باز نشد حتی کلمه دانلودهم پایینش نبود که دانلودش کنم میدونم خیلی زحمت کشیدید وبراتون وقتگیرهو خیلی کار میبره ولی اگه زحمت بکشیدو دوباره برام بفرستید خیلی ممنون میشم البته اگه به زحمت میفتید راضی نیستم اجرتون با شهدا وخداوند فرزندان عزیزتونو حفظ کنه که مثل خودتون برای جامعه میفیدن///با تشکر،،،،،،،،،،،
سلام ببخشید یه سوال داشتم؟چطوری باید میزبانی بلاگ بیان را برای وبلاگم داشته باشم و آیا هزینه ای هم داره؟
پاسخ:
شما باید ابتدا یک دعوتنامه دریافت کنید. سپس توسط اون دعوتنامه ثبت نام کنید. اگه ایمیلتون را بفرستید من یک دعوتنامه براتون می فرستم. افراد عضو با افزایش مطالبشون و افزایش تعداد بازدیدها دعوتنامه دریافت می کنند.

موفق باشید. 

دعتوتنامه براتون فرستادم.
ایجاد وبلاگ در بیان هزینه ای نداره ولی اگه از فضای کاربریتون برای آپلود فیلم ها و عکس ها استفاده کنید و حجم شما که فکر می کنم در حال حاضر 10 گیگه تموم بشه اون وقت باید حجم بخرید اون هم به اندازه هزینه دو تا پفک بزرگ( 5 هزار تومان)
سلام آپم  باmy byby
پاسخ:
ممنون

چشم حتماً سر می زنم.
در 42 دومین روز از فعالیت وبلاگی فاطمیون تصمیم ب نظر سنجی از فعالان مجازی گرفتیم
تا در صورت مثبت بودن برایند به فعالیت وبلاگیمون ادامه بدیم
لطفا با نظز خود ما را راهنمایی کنید

http://eheyat.blog.ir/1393/01/26-3

پاسخ:
چشم خدمت می رسیم
در 42 دومین روز از فعالیت وبلاگی فاطمیون تصمیم ب نظر سنجی از فعالان مجازی گرفتیم
تا در صورت مثبت بودن برایند به فعالیت وبلاگیمون ادامه بدیم
لطفا با نظز خود ما را راهنمایی کنید

http://eheyat.blog.ir/1393/01/26-3

اگه خبر مهمونی همسر رئیس جمهور واقعیت داره (البته من گشتم خیلی از خبرگزاری ها زندند)؛ مایه تأسفه. ما رأی ندادیم که همسر رئیس جمهورمون جشن های آن چنانی و خصوصی برپا کنه.
باید رئیس جمهور پاسخ گو باشه
روحانی منتظریم

پاسخ:
فکر نمی کنم شما به ایشون رای داده باشید. ولی خوب حق شماست که از ایشون سوال کنید. آن زمان که نور چشمی احمدی نژاد بعنی آقای مشایی در سازمان میراث فرهنگی برای اهدا هدیه رقص خانم ها را بر پا کرد هم اعتراض کردید یا نه. 
سخن من این است که ارزش ها با تغییر رئیس جمهورها عوض نمی شود.
همین مسئله دفن پروفسور فرای را نگاه کنید. قول دفن ایشان در کنار زاینده رود در سال 1389 در استانداری اصفهان توسط احمدی نژاد به ایشان داده شده است. همان موقع احمدی نژاد یک خانه هم به ایشان هدیه کرده است می توانید مستندات را در سایت بهار نیوز ببینید. اکنون گروه فشار اعتراض می کند. من نمی دانم این ها سال 1389 و کلاً در سال های طلایی دولت احمدی نژاد کجا بودند. اینجاست که ارزش ها عوض می شود. یک چیزی در زمان دولت احمدی نژاد ارزش بوده و اکنون ضد ارزش بوده است. مثلاً همین نامه های فدایت شوم او به سران دنیا کلی به به و چه چه داشت ولی مذاکرات اکنون خیانت می شود. 
این پاسخ برای پیام " جرقه اشرافیگری- جشن شاهانه" هم است.
و اما در مورد جشنی که گفته اید اگر صحت داشته باشد من هم با آن موافق نیستم.
مطمئن باشید همچنان که مردم به رفتار احمدی نژاد در سال 1392 نه بزرگی گفتند اگر روحانی نیز بخواهد به قول های  خود به مردم پشت کند مردم نه بزرگی به او خواهند گفت.
تولد کتاب وبلاگ پاتخت مبارک .
اقاجان رفتم ورگوی محل بالائیا تو زمینای ژی کوه سیله ، میدی رو پیدا کردم ،داشت ورگوا رو تمیز میکرد برای اویاری خیلیم ناراحت بود هی نق میزد که خدایا با این برف که بدرسنا با زداژنده او کم دارمین دبره امسال جی او رشن گنو ،خلاصه با نوک پنجه هایم وبه ارامی رفتم بسمتش ، سلام کردم     اونی پاسخ سلامم را  داد ،عرض کردم ،ام میدی ور وچا انتظارد کشنده نچدین ،اقا خلیخلی بیژکسا ووو  ، اژوات مگه کوره که داران کاره کران ووووو حلاجی بینرسنان بیان بش تا با توک بیله شلو پلدم نکرتی . ممنون
پاسخ:
ای بابا کادرده. حالا که میدی دوباره فعال گنو  جوابد وادو
۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۰۱ جرقه های اشرافیگری - جشن های شاهانه

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، جشن همسر رئیس جمهور دولت یازدهم برای بزرگداشت مقام زن شب گذشته در تالار حافظیه کاخ سعدآباد برگزار شد، مراسمی که خبر برپایی آن را پیش از این مولاوردی، معاون امور زنان رئیس جمهور وعده داده بود.

جشنی زنانه و اشرافی در فضای کاخ سعدآباد که فاصله طبقاتی زنان دولتمردان و مسئولان زن دولتی را به رخ عموم زنان جامعه می‌کشید. تمام زنانی که به این ضیافت دعوت شده بودند از پیش تعیین شده بودند و هیچ امکانی برای ورود افراد عادی نبود.

با ورود هر میهمان، تشریفات او را تا محل تحویل لوازم شخصی، لباس‌ها، تلفن همراه و دوربین عکاسی همراهی می‌کرد و جای هر فردی از پیش مشخص شده بود.

این جشن بزرگداشت مقام زن که با بی حجاب شدن میهمانان آن بیشتر شبیه یک دور همی زنانه شده بود از بخش‌های مختلفی غیر از دولت نیز میهمانانی داشت، فعالان امور زنان، بازیگر، کارگردان و نویسنده زن.

رقص لزگی 6 دختر، کنسرت موسیقی زنان و برگزاری شوی لباس زنان بخشی از ویژه برنامه‌های این ضیافت بود.

اما برپایی مراسمی به بهانه ولادت بانوی مکرمه اسلام حضرت فاطمه (س) حرمت‌ها و اقتضائاتی دارد که می‌توان آن را در فضایی بی تکلف و خارج از محیط اشرافی یک کاخ آن را برگزار کرد.

عیدفاطمه زهرا(س) برشما مبارک.التماس داعا....
پاسخ:
به نوبه خودم تولد حضرت فاطمه زهرا(س)  و روز زن را به شما و تمام زن های سرزمینم تبریک می گویم

[گل][گل])([گل])([گل][گل]
[گل][گل])([گل][گل]
[گل])([گل][گل]
[گل][گل]
[گل]
[گل]
[گل]
[گل]" یا فاطمه (س ) روز حشر ستّاری کن
[گل]
[گل]
دل سوختگان را ز کَرَم ، یاری کن
[گل]
[گل]
ما با همه گفتیم که با فاطمه ایم[گل]
[گل]
[گل]تـو نیـز بیا و آبـروداری کن " ... [گل]
[گل]
[گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل])([گل][گل]
[گل])([گل])([گل][گل][گل])([گل]
[گل])([گل])([گل][گل][گل])([گل][گل])([گل])([گل][گل][گل])([گل]
[گل])([گل])([گل][گل][گل])([گل][گل])([گل])([گل][گل][گل])([گل][گل]
[گل])([گل])([گل][گل][گل])([گل][گل])([گل])([گل][گل][گل])([گل][گل])([گل])([گل][گل][گل


مبارک باد ([گل])([گل][گل][گل])([  مبارک باد ([گل])([گل][گل][گل])([ مبارک باد  مبارک باد

پاسخ:
این روز بزرگ بر شما و خانواده هم مبارک باشه.
البته من روی اعتقادی که داشتم هنوزم هستم ولی نمیخواستم نظرم و به دیگران تحمیل کنم یا اینکه نظرم باعث بشه حتی یک نفر به گروه یا شخص خاصی بدبین بشه واسه همین ازتون خواستم حذفش کنید///((پاتخت خوسار خوشحالم که توام متولد بهاری بازم تولدت مبارک))
پاسخ:
درود بر شما.
منظور از تغییر رویه خودم بودم نه شما. این را هم بگم که از هیچ کدام از پیام های شما تغییر اعتقادات شما را استنباط نکردم. منظور من همون روح بلندی بود که شما داشتید و بر روی من تاثیر داشت. پیام های زیادی در این وبلاگ دریافت می شه. ولی خوب برخی از اون ها مثل پیام های شما از جنس دیگریه.راستش را بخواهیدوقتی خاطرات گذشته را مرور می کنم صراحت شما خیلی به دائی تون رفته است. ایشون هم کم حرف می زد ولی خوب همون حرف هاش هم بسیار تاثیر داشت. دائی تون خیلی هم جدی و صریح بود. الان دارم صحنه ای را مرور می کنم که ایشون به واحد زرهی رفته بود و بچه های خوانسار اکثراً در یکی دو گردان بودند. خیلی ازش خواستند که واحدش را عوض کنه ولی خوب همون جا موند. یکی از بچه ها می گفت که دائی تون به صورت خصوصی بهش گفته بود که این جوری بیشتر می تونم خودسازی کنم. منظورش تنهایی بود. آره اون خیلی کارش درست بود با این جوابتون خیلی منو به فکر فرو بردید.
من فیلمی ازش ندارم ولی خوب فیلمهایی از بچه های جبهه دارم که اگه ایمیلتون را بدید براتون می فرستم. پی گیری می کنم ببینم فیلمی از ایشون وجود داره.  اگه بود به روی چشم.

 1393/2/4 با سلام مجدد
نتونستمفیلم را ارسال کنم. سبب خیر شدید تا اون را در وبلاگ منتشر کنم. ببینید و نظر خودتون را بدید. نظرتون خیلی برام مهمه.
تولدت مبارک....جیغه...وحصو...سوت، کف...هورا...رقص نور و تاپ تاپ کرتن( جشن تولد هاما)
صلوات..برمه...جشن پتو..پخش نقل وسربند، شمع و سکوت و خلوت (جشن تولد شما)
عسگ جی در عین زیبایی خیلی حرفژ بخچ گفتن دارت.اگه ریشه محکم بو این سنگ به این مسری ادحمره و اچه برین. شکوفاد گنه و ثمره هاده.
درضمن تولددون گنا و همیزن از ژیرش وردون مالا.ناهاری،‌شامی،‌عصرونه ای،‌کیک بستنی . همیزن هشک و خالی خالی خا ندگنو.
پاسخ:
ممنون

با این اوضاع و احوال و این گرونی خدا را شکر کنید که هزینه ADSL را تا حالا تونستیم بدیم.
 از شیرینی و جشن صرف نظر کنید.

در ضمن در مورد اون درخواستتون با چند نفر مذاکره کرده ام باز هم در حد مقدور تلاش خواهم کرد.


سلام و دوصد بدرود خدمت دوست عزیز پاتختی
سالگرد شکوفایی وبلاگ زیبا ،معنوی و وزینتان مبارک
امیدوارم همیشه سلامت وموفق باشید

داژان کم با این عسکه بیشاد دله هاما بسیزنه برا
خوسار این رویا فصل وشکویای
یاقا من خالی :((( 
پاسخ:
ممنون
پره این عسکام واسه تو منتشر کرتی تا دلد بسیزو و بوره خوسار
تولدتون مبارک
امیدوارم موفق باشید
پاسخ:
ممنون

من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم.
سالروز تولد وبلاگ را به شما تبریک می گویم. من شما را نمی شناسم به اقتباس از این گمنامی شما من هم پیام هایم را با عنوان ناشناس می فرستم.
امیدوارم فعالیت شما تداوم داشته باشد.
پاسخ:
ممنون

براتون آرزوی موفقیت دارم.

واقعاً گمنامی و ناشناسی لذت دارد.
تولدتکرار امیدواری خداوندی است*یادآوری این تکرار برشما گرامی باد)(پاتخت خوسار تولد 1سالگیت مبارک)
پاسخ:
ممنون

به خصوص از اون پیامی که انتقادی بود ولی بعداً درخواست کردید اون را حذف کنم و با تغییر نام باز ناشناس ماندید. اون پیام روی من خیلی تاثیر داشت. بعد از اون پیام و تغییر رویه متوجه شدم که تحمل و سعه صدر چقدر لذت دارد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی