شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

در باره نام تغییر نام وبلاگ

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ق.ظ

خدمتتان عرض کنم طی یک هفته ایی که ما نام وبلاگ را تغییر دادیم. با هجمه های زیادی روبرو شدیم. در طول هفته گذشته حجم پیام های توهین آمیز و ناسزا بسیار بالا رفته بود. با توجه به این که افراد پیام دهنده فاقد وبلاگ بودند و همچنین شرم از ناسزاهایی که به ما نسبت می دادند، پیام ها را منتشر نکردم. با این اوضاع تصمیم گرفته بودم وبلاگ را به کلی تعطیل کنم. وقتی که نیت خودم از راه اندازی وبلاگ را در کنار الفاظی از این افراد که مرا متهم به تخریب ایثارگری و دفاع مقدس می کردند مقایسه می کردم می دیدم که در پیاده سازی آن چه که در ذهنم بود موفق نبوده ام. به هر حال دیشب تصمیم نهایی گرفتم که پایان کار وبلاگ را اعلام نمایم. وقتی که سحر بیدار شدم. بعد از  نماز صبح تفأل به قران زدم.این آیه آمده بود.

"قُلْ کَفَى بِاللّهِ شَهِیدًا بَیْنِی وَبَیْنَکُمْ إِنَّهُ کَانَ بِعِبَادِهِ خَبِیرًا بَصِیرًا"

ای پیغمبر بگو خدا شاهد میان من و شما کافی است که او به احوال بندگانش آگاه و بصیر است.

واقعاً وقتی که آیه را با معنی آن خواندم متعجب شدم. از تصمیمی که برای تعطیلی وبلاگ گرفته بودم منصرف شدم. جالب است یکی از رزمندگان هم پیشنهاد داده بود نام وبلاگ را شاهدان خوانسار بگذاریم. 

من اینجا از تمام افرادی که برای نام وبلاگ نظر دادند عذرخواهی می کنم. به خصوص کمش، هیچکس، محسن زمانی دوست، پرنده می داند و ..... که به نام " چره چلفته" رای داده بودند. باور کنید من به دمکراسی اعتقاد داشته و دارم و بر اساس دمکراسی عمل کردم ولی خوب با تهدیدهایی که شد وبلاگ تا مرز تعطیلی پیش رفت. برای این که بهانه را از افرادی خاص بگیرم. با اجازه شما تصمیم گرفتم نام وبلاگ را " شاهدان خوسار " بگذارم. می دانم که افراد ناسزا گو خیلی دوست داشتند این وبلاگ تعطیل شود. همان افرادی که دفاع مقدس و شهدا را سرقفلی یک جناح خاص می دانستند و بارها به ما پیام داده بودند  که شما چگونه با این نگرش از ایثارگری و دفاع مقدس می نویسید. 

این تفأل نشان داد که آن افرادی که نیت ما را تخریب ایثارگری و شهدا تشخیص داده بودند، به گواه قرآن چه پندار اشتباهی در تشخیص نیت ما داشتند و فقط ذات هستی دو عالم است که به احوال بندگانش آگاه و بصیر است.

باز هم از همه شما خوبان عذر می خواهم.


این هم عکسی که به تازگی دریافت کرده ام در این عکس جانباز اسداله اورعی( نفر اول ایستاده از چپ) حضور دارد. همان عسداله معروف که مدیر وبلاگ نگاه و نشان و مردمان رباط است.


 از چپ به راست شهید مصطفی ذیلابی،شهید اکبر بیدرام ،شهید امیر قربانی، شهید حاج مجمد علی قوچانی و اسداله اورعی


پی نوشت آقای اورعی برای این عکس
نفر اول سمت راست
شهید مصطفی ذیلابی نیرو ساده ،البته برادر ایشان هم در عملیات والفجر 4 در همین گردان (امام حسین به شهادت رسیدند ،مصطفی خیلی با غیرت بود وکم شوخی یادم که دائما یه تسبیح کوچولو داشت که هی فرت وفرت اونو تو دستا میچرخوند اون روز خیلی عکس انداختیم هر کس با هرکسی دلش میخواست تبلیغت ایرادی نمیگرفت خوده من شاید بیش از 20تا عکس گرفتم ،مصطفی با تنها کسیکه شوخی میکرد فقط با من بود ولاغیر ،بهش گفتم مصطفی بذار من یه عکس تنهائی با فرمانده گردان بندازم اما اون نه که خودش رو بلکه شهید امیر قربانی رو هم اورد 


نفر دوم شهید اکبر بیدرام

عزیزترین شهید که هیچگاه تو زندگیم نامش ویادش ومرامش و..........عرفانش را فراموش نخواهم کرد ولی این بار خیر الهیست میدانم، شهید اکبر بیدارم فرمانده دسته یکم گروهان ابوالفضل دلاور مرد وشجاع گردان، وی را همه ی گردان به دلیری در مقابل بعثیهای عراقی میشناختند اگر جائی صحبت از دلیری مردان لشگر بود بی چون وچرا نام اکبر بیدرام مزین بود وبس، اصلا میدونید چیه بذارید حرف اصلیمو بزنم این فراموشی بی سابقه در مورد این شخصیت را خفیفه دیگری از سمت خدا عز وجل میدانم به ارواح مقدس امام حسن المجتبی وحضرت علی ابن ابی طالب قسم میخورم که این حرفمو از اعماق وجودم والبته با یقین کامل گفتم واین فراموشی را افتخاری میدانم که از این شهید نسیبم شد خدایا شهید اکبر بیدرام  را  با شهید ان کرببلا هم مقام کن    الهی آمین امروز چه روزی خوبی شد خیلی خیلی شکرا لله حمدا لله .لنهدینهم سبلنا 


نفر سوم از سمت چپ
شهید امیر قربانی از مسئولین غیر مستقیم گردان ،یعنی اصلا از من نخواهید که از این ادم چیزی بگم ،اقای مدیر وبلاگ اجازه بده در خصوص این شهید با اخلاص سر فرصت یه خاطره میفرستم .
این دو نفر در عملیات خیبر به مقام شهادت رسیدند .


نفر چهارم شهید حاج محمد علی قوچانی

که من با افتخار کامل در این عکس شانه به شانه ایشان هستم کسی نیست بجز ابر مرد دلاور لشگر مقدس امام حسین ،فرمانده تیپ یکم لشگر که وی نیز در عملیات والفجر 8 به گونه ای خاص که خودش از خدا خواسته بود در منطقه سه راهی مرگ (خور عبدالله )فاو به ارزوی دیرینه اش رسید .(شهید حاج محمد علی قوچانی سر سپهسالار (امیر حاج حسین خرازی فرمانده لشگر امامحسین )بازهم قول میدهم تا از نحوه شهادت ایشان برایتان خاطره ای بفرستم .

ازاینکه عکس مرا در اینجا ودقیقا بعد از تغییر نام وبلاگ گذاشتید ضمن جالب بودنش لازمست تشکر بویژه از شما وسایر دوستانی که زحمت ارسال عکس مرا در این زمان برای شما داشته اند بجا اورم پس بازم میگم بسیار ممنونم از جانب خدا که با لطف خفیه اش مرا در خط مقدم این وبلاگ تازه نام گرفته قرار داد .
در نهایت بیاد همه شهیدان عزیز مخصوصا شهرستان خوانسار از شما خواهش میکنم اگر چنانچه مایلید برای فرو کش کردن پیامهای ناسزا سریعا به اصل کارتان بپردازید. ای کاش برای تغییر مجدد نام وبلاگ(به شاهدان خوانسار که از نظر من بسیار جالب هست )پستی را مینوشتید که حساسیت واحتمالا تشبثی ویا احیانا سوئ تفاهمی بوجود نمیامد (امیدست که منظورم را خوب رسانده باشم ).

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۲
محله پایتخت

نظرات  (۲۰)

تو لینکای کمش اسم جدیدو دیدم فکر کردم وبلاگ جدیده :)
اسم جدید مبارک.این جا وبلاگ خودتونه پس مختارید هر اسمی دوست دارید براش بزارید.
عکس جالب بود :)
جالبتر توضیح آقا اسدا...

یه وقتا خدا خیلی رک و شفاف با آدم صحبت میکنه.منم چند شب پیش تفأل زدم خیلی جوابش واضح بود.
امیدوارم تو مسیرتون مستدام باشید
پاسخ:
ممنون
باعث دلگرمی ما هستید.
۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۷ رزمنده لشکر امام حسین
چقدر تصویر زیبائی است از شهدا به خصوص شهید قوچانی
با بچه های لشگر 14امام حسین که در دوران دفاع بوده باشی میدانی چقدر باصفا بودن و حتی اگه با اسامی اونا غریب باشی اما قیافه همه شون برات آشناست .

بهرحال مقر انرژی اتمی شهرک دارخوئین که مقر لشگر 14 امام حسین بود حرفهای زیادی با من و تو دارد که اگر گوش جان داشته باشی و کمی معرفت حتی اگر گوشهایت مانند من از موجهای انفجار سنگین باشد باز به یقین درددل این اردوگاه عشاق را می شنوی و این راز چیزی نیست بجز توصیه به عمل به وصیت شهدا و پیمودن راه آنها تا به این مملکت آسیبی نرسد.
یادشان زمزمه نیمه شب مستان باد
تا نگویند که از یاد فراموشانند........
پاسخ:
دوست عزیز رزمنده ام افتخار دادی و حرف زیبای دلت را به هنرمندانه ترین شکل ممکن بیان کردی.
وقتی وارد وبلاگ شما می شم خیلی بغض می کنم. هر چند من بعد از جنگ بدنیا آمده ام ولی نمی دونم چرا در این وبلاگ احساس عجیبی دارم و حس می کنم با این عکس ها و درون این عکس ها هستم. همین عکسی که 4 شهید در اون حضور دارند اشک من را درآورد.
پاسخ:
ممنون دوست عزیز

من هم احساس خوبی دارم وقتی نظرات شما و دیگر دوستان را می خوانم.
به هر حال این جوانان حق زیادی به گردن ما دارند. کافیست راهشان را ادامه دهیم و قدردان زحمت های آن ها باشیم.

 مراسم ضیافت افطاری حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور با ایتام کمیته امداد امام خمینی‌(ره) عصر سه شنبه گذشته برگزار شد .

تصاویر منتشر شده از این مراسم حاکی از آن است که همه حاضران با لباس متحد الشکل به دیدار رئیس جمهور رفته و روزه خود را با آقای روحانی افطار کرده اند.

اما تصاویری به دست نماینده از این مراسم رسیده که نشان می دهد نوجوانان حاضر در سالن ضمن بر تن داشتن پوشش متحد الشکل، چفیه هم بر دوش داشتند و قبل از ورود روحانی، با کمال تعجب چفیه های حاضران جمع آوری شده است !

در این میان یک سوال جدی مطرح می شود که علت جمع آوری چفیه ها چیست؟ مگر چفیه چه اشکالی داشت؟

پاسخ:
چه عرض کنم دوست عزیز. فقط اینقدر می دانم که چفیه نماد 8 سال مقاومت ملت ایران در مقابل استکبار جهانی است. 
نه عزیزم ما فقط یه رای دادیم و بس شما کاملا در مورد وبلاگتون مختارید 4 دیواری اختیاری بعدشم از توهین آدما ناراحت نشو چون آدمای کوچیک دست به کارای کوچیک و واهی میزنند و طاقت دیدن آدمای بزرگو ندارند
پاسخ:
بزرگواری محسن خان.

اکثر کاربران مانند شما فهیم و متواضع هستند.  خوشبختانه افراد طلب کار تعدادشون خیلی کمه.
عکس خیلی قشنگیه.
این عکس خیلی حرف برای گفتن داره.
اینها چه کردند در این هشت سال.

پاسخ:
واقعاً همینطوره

خیلی عکس جالبیه.
چه عکس زیبایی و یادداشت زیباتری
زیاد نگران اسم نباشید
به قول حضرت مولانا: لفظ ها و نام ها چون دامها
پاسخ:
نظر لطفتونه

ببخشید مجبور شدیم قاعده را کنار بذاریم.
به قول مانیم
نزنان چونو داژنده ته خیار چونو تلو....
خبو گه به حرفای مون برسایدین. یگ هفته جی خا نگنا....
یاو که ادبالان به خوم گه ادبیاتم ورخوندی...
خاب جایزه مون چیشی گنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
خوش بدین.
التماس داعا.هاما خا مچد نچمین .شما یاقا هاما داعا بکردین.
پاسخ:
من امگوا ثابت کران به قاعده وازی پایبندان. به خاطر همین علیرغم میل باطنیم ولی به خاطر احترام به همه وب نویسا که پیامژون هادابه اسم چره چلفتم انتخاب کرت. اما فکرم ندکرت اندی ناسزا و توهین نثارم کرنده. باور کردین امگوا وبلاگه تعطیل کران تا این که سحر اون شی اون تفال به قرآن مجیدم بیخوست. واسه خم خیلی غیر منتظره به. بعد از تفال تازه حالیم گنا هاما چندی زی امونگو میدون خالی کرمین و دنبال راحتی خومون بشمین.
اسم شاهدان خوانسار جی انتخاب ابراهیم غضنفری به. هاما ابی از این اسم ورنگردمین. شما بیندین یگ رزمنده ای که از اول تا آخر جنگ بیدربه اسمی انتخاب کرو که همون اسمه از معانی بی نظیر قران جی برنچو.
هاما جی التماس داعا دارمین.
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۳:۲۵ نگاه و نشان
شاید باورتون نشه ولی خیلی خیلی حواسم پرت شد عزیزترین شهید که هیچگاه تو زندگیم نامش ویادش ومرامش و..........عرفانش را فراموش نخواهم کرد ولی این بار خیر الهیست میدانم، شهید اکیر بیدارم فرمانده دسته یکم گروهان ابوالفضل دلاور مرد وشجاع گردان، وی را همه ی گردان به دلیری در مقابل بعثیهای عراقی میشناختند اگر جائی صحبت از دلیری مردان لشگر بود بی چون وچرا نام اکبر بیدرام مزین بود وبس، اصلا میدونید چیه بذارید حرف اصلیمو بزنم این فراموشی بی سابقه در مورد این شخصیت را خفیفه دیگری از سمت خدا عز وجل میدانم به ارواح مقدس امام حسن المجتبی وحضرت علی ابن ابی طالب قسم میخورم که این حرفمو از اعماق وجودم والبته با یقین کامل گفتم واین فراموشی را افتخاری میدانم که از این شهید نسیبم شد خدایا شهید اکبر بیدرام  را  با شهید ان کرببلا هم مقام کن    الهی آمین امروز چه روزی خوبی شد خیلی خیلی شکرا لله حمدا لله .لنهدینهم سبلنا
اصلاحیه (از سمت چپ عکس )
شهید مصطفی ذیلابی،شهید اکبر بیدرام ،شهید امیر قربانی وشهید حاج مجمد علی قوچانی .
با عرض پوزش که وقت همتونو گرفتم .
شاد زی
پاسخ:
ممنون

انشاء الله این توضیحات را به پست اضافه می کنم
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۳:۰۸ نگاه و نشان
سلام
معرفی افراد توی عکس
نفر اول سمت چپ
شهید مصطفی ذیلابی نیرو ساده ،البته برادر ایشان هم در عملیات والفجر 4 در همین گردان (امام حسین به شهادت رسیدند ،مصطفی خیلی با غیرت بود وکم شوخی یادم که دائما یه تسبیح کوچولو داشت که هی فرت وفرت اونو تو دستا میچرخوند اون روز خیلی عکس انداختیم هر کس با هرکسی دلش میخواست تبلیغت ایرادی نمیگرفت خوده من شاید بیش از 20تا عکس گرفتم ،مصطفی با تنها کسیکه شوخی میکرد فقط با من بود ولاغیر ،بهش گفتم مصطفی بذار من یه عکس تنهائی با فرمانده گردان بندازم اما اون نه که خودش رو بلکه شهید امیر قربانی رو هم اورد .
نفر دوم از سمت چپ
شهید امیر قربانی از مسئولین غیر مستقیم گردان ،یعنی اصلا از من نخواهید که از این ادم چیزی بگم ،اقای مدیر وبلاگ اجازه بده در خصوص این شهید با اخلاص سر فرصت یه خاطره میفرستم .
این دو نفر در عملیات خیبر به مقام شهادت رسیدند .
نفر سوم (که من با افتخار کامل در این عکس شانه به شانه ایشان هستم کسی نیست بجز ابر مرد دلاور لشگر مقدس امام حسین ،فرمانده تیپ یکم لشگر که وی نیز در عملیات والفجر 8 به گونه ای خاص که خودش از خدا خواسته بود در منطقه سه راهی مرگ (خور عبدالله )فاو به ارزوی دیرینه اش رسید .(شهید حاج محمد علی قوچانی سر سپهسالار (امیر حاج حسین خرازی فرمانده لشگر امامحسین )بازهم قول میدهم تا از نحوه شهادت ایشان برایتان خاطره ای بفرستم .

ازاینکه عکس مرا در اینجا ودقیقا بعد از تغییر نام وبلاگ گذاشتید ضمن جالب بودنش لازمست تشکر بویژه از شما وسایر دوستانی که زحمت ارسال عکس مرا در این زمان برای شما داشته اند بجا اورم پس بازم میگم بسیار ممنونم از جانب خدا که با لطف خفیه اش مرا در خط مقدم این وبلاگ تازه نام گرفته قرار داد .
در نهایت بیاد همه شهیدان عزیز مخصوصا شهرستان خوانسار از شما خواهش میکنم اگر چنانچه مایلید برای فرو کش کردن پیامهای ناسزا سریعا به اصل کارتان بپردازید. ای کاش برای تغییر مجدد نام وبلاگ(به شاهدان خوانسار که از نظر من بسیار جالب هست )پستی را مینوشتید که حساسیت واحتمالا تشبثی ویا احیانا سوئ تفاهمی بوجود نمیامد (امیدست که منظورم را خوب رسانده باشم ).
گرچه من در نظر دهی برای نام جدید وبلاگ مشارکت کردم وشما هیچ پاسخی ندادید ولی به این نکته اشاره کرده بودم که شما در آینده مجبور به تغییر نام خواهید شد چرا که هم من وهم دوستمان میدانند چرا روی این واژه حساسیت است .ومن الله التوفیق
پاسخ:
ممنون از توضیح خوبی که دادید.
التماس دعا
سلام، قبول باشه
کمی رسمیه اما در شان مطالبش هست.. ببخشید ک دیر ب دیر میام!
راستی خیلی خیلی التماس دعا سر سفره افطار یادتون نره، تو این عکس ب جز آقای اورعی همه شهید شدن.. چه حسی داره این غربت؟
پاسخ:
خیلی سخته. اون هم افرادی که از هر نظر برتر بودند. در واقع مراتب تقوا را طی می کردند بعد انتخاب می شدند و پر می کشیدند.
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۱:۰۲ پاسخ به وارون
اول دلواپس اسلام شخص حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم بودند. رسالت بدون دلواپسی معنا ندارد.


لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَریصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنینَ رَؤُفٌ رَحیمٌ (سوره توبه/ 128)

به یقین، رسولى از خود شما بسویتان آمد که رنجهاى شما بر او سخت است و اصرار بر هدایت شما دارد و نسبت به مؤمنان، رئوف و مهربان است‏. (ترجمه آیت الله مکارم شیرازی)



مراقب باشیم ادبیات دینی رو فدای بازی های سیاسی نکنیم.

به جای تیکه و کنایه انداختن به یکدیگر، تلاش کنیم همدیگر را دوست داشته باشیم. هنر این است.

پاسخ:
رونوشت به وارون
یکی از رزمندگان که از طریق فضای مجازی ارتباط خود را با نسل جوان حفظ کرده همین اسداله اورعی است که علیرغم بیماری طاقت فرسای ناشی از شیمیایی ولی الگوی خوبی برای جوانان می تواند باشد. باآرزوی سلامتی برای ایشان
پاسخ:
همینطوره.
امیدواریم خدا به ایشون سلامتی کامل عطا کنه.
باید بهتون بگم که با تیز بینی خاصی دلواپس ها را خلع سلاح کردید. 

دیدم که کمش هم با این اسم کنار آمده بود.
سری که درد نمی کنه دستمال نمی بندند.

خیلی خوشم آمد از تفالی که زدید و اسم زیبایی که انتخاب کردید. کنجکاو شدم و وبلاگ را بررسی کردم دیدم آقای ابراهیم غضنفری پیشنهاد نام شاهدان خوانسار را داده بود.
کردم دیدم هم خاطرات خوبی در وبلاگ داره هم عکس های تماشایی. به هر حال ما که با این همه مراسم دفاع مقدس در خوانسار حتی یکی از رزمندگان را هم خوب نمی شناختیم ولی شما با کمترین هزینه دارید رزمندگان و شهدا را به جوان ها معرفی می کنید. خدا به شما اجر بدهد و در این راه موفق باشید.
پاسخ:
از شما سپاسگزارم. 
ما را هم دعا کنید.
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۲:۲۳ تا بیکران ...
سلام
در نظری که در پست قبلی گذاشتم؛ منظورم از توهین غیر مستقیم رابطه بین اسم و مسمی بود. معمولا اسم باید تناسب با مسمی داشته باشه. زمانی که اسم وبلاگی که به ایثارگران میپردازه «چره و چلفته» باشه یه جورایی به ذهن میاد که اشاره به اونا داره.

ولی با توضیحاتی که دادید و فرمودید یه جور رمز و شوخی بین رزمنده ها بوده یه کم قانع شدم. و با اضافه کردن این توضیح ذیل اسم وبلاگ میشد از همون نام استفاده کرد و شائبه توهینی که در پست قبل اشاره کردم هم از بین میرفت.

در هر صورت این تغییر نام و تفأل رو به فال نیک میگیریم و آرزوی توفیق روز افزون دارم.

راستی باید اعتراف کنم شدیدا به این کارتون و پرداختن به موضوع رزمندگان غبطه میخورم. با این که ظاهرا از نظر دیدگاه سیاسی 179 درجه اختلاف نظر داریم...

ولی اختلاف نظر های سیاسی نباید مشترکات ما خونساری ها رو خراب کنه. متأسفانه یه کمی احساس میکنم اتحاد و وحدت ما خونساری ها سر این موضوع داره از بین میره...

باز هم از شما و این کارتون قدردانی و برای توفیقتون دعا میکنم و از شما هم التماس دعا دارم...
پاسخ:
از تذکر خصوصیتون سپاسگزارم.
 برخی دوستان پیام های خصوصی توهین آمیز و حتی تهدید ارسال کردند. شما به صورت محترمانه نظرتان را مطرح کردید. 
دوست عزیز من هم نظرم اینه که نباید اختلاف سیاسی باعث بشه که مشترکات را فراموش کنیم. من هم التماس دعا دارم. برخی افراد متاسفانه همه چیز را در جناح بندی های متداول خلاصه می کنند.
به هر خوشحالم که علیرغم اختلاف سیاسی چقدر قلب هایمان به هم نزدیک است.
سلام خیلی خوشحالم که فعالیت شمادراین راه  ادامه داره اسمی هم که انتخاب شده واقعا برازنده این وبلاگ نورانیه از خداوند برای شما توفیق روز افزون میخواهم
پاسخ:
ممنون
التماس دعا داریم. شما همواره مشوق ما بوده اید. در این ماه مهمانی ما را فراموش نکنید.
ما به وبلاگ شما عادت کرده ایم و با سر زدن به وبلاگ و لذت بردت از مطالب آن حامی وبلاگ هستیم. تفعل به قرآن و آیه بسیار جالب بود به خصوص معنی قرآنی و نام انتخابی بسیار جالب بود.

از این که با تغییر نام دهان خیلی ها را بستید کار عاقلانه ای انجام دادید. در این ماه خدا ما را هم دعا کنید. خیلی به خرف افراد دلواپس گوش ندهید. آن ها به این کار عادت کرده اند.
پاسخ:
ممنون از اظهار نظرتون

ملتمس دعا هستیم.

خوب منم خیلی از تغییر اسمتون به چره چلفته خوشحال نشدم چونکه خیلی جامع ومحترامه نبود
ولی قبول کردم نظر دوستان رو
متاسفانه هنوز طریقه ی صحیح انتقاد وکلا گفتگو رو یاد نگرفتیم ونخواستیم به نظرات دیگران احترام بذاریم
اصلن فکربه تعطیلی وب زیباتون رو در مخیله شریفتون راه ندید و این پنجره نورانی رو بر روی ما نبندید
اسم جدیدتون هم قشنگه و تفعل به قرآنتونم برام خیلی جالب بود
التماس دعا دوست عزیز 

پاسخ:
بسیار سپاسگزارم. دمکراسی همینه که علیرغم این که شما از نام انتخابی راضی نبودید ولی برای احترام به دیگران قبول کردید.
همونطور که قبلا هم گفتم هر نامی که بذارید پذیرفته میشه و کم کم عادت می‌کنیم.
به نظر من چره چلفته بومی بود و با مسما و جذاب اما شاهدان خوسار هم زیباست. اما مهم‌تر از اون مطالبیه که توش مینویسید.
و البته بودنتون از همه چیز مهمتره. جوون‌ترها ذهنیت کاملی از دوران جنگ ندارند و اگر بتونید بچه های جنگ رو اونطور که واقعا بودند بهمون نشون بدید خیلی عالیه. آدمایی که آدم بودن با تمام خصوصیات انسانی نه موجوداتی افسانه‌ای و دست نیافتنی...
پاسخ:
درود بر شما
خوشحالم که واقع بینانه فکر می کنید. من هم با شما موافقم که اگر از افراد موجودات افسانه ای بسازیم به طور حتم اعتماد به نفس در نسل های بعدی از بین می ره.
بچه های جنگ هم افرادی عادی بودند که در یک محیط معنوی خوب سیر سلوک کردند.
به نظر من نباید نام وبلاگ را مجدداً تغییر می دادید این جماعت عادت کرده اند خود را آقای بالاسر دیگران بدانند.
این جماعت یک روز قهرمانند، یک روز دلواپسند و یک روز دیگر ...
پاسخ:
ایده ال ما هم این بود که بر اساس دمکراسی نام وبلاگ را همان نامی بگذاریم که بازدیدکنندگان انتخاب کرده بودند ولی خوب شرایط به سمتی رفت که ترجیح دادیم میان تعطیلی و تغییر مجدد نام، نام را تغییر دهیم. البته تفال به قرآن در تصمیم ما بیشترین تاثیر را داشت.
  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی