شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

دلنوشته ای از یک همشهری دل شکسته

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ب.ظ

خدمتتان عرض کنم که مطلب زیر به صورت پیام توسط یکی از همشهری های گرامی ارسال شده است. ضمن تشکر از ایشان تصمیم گرفتیم یک پست به آن اختصاص دهیم.

" اون روز خیلی دلم گرفته بود ناامید از همه جا نمیدونستم چه کار کنم اول به اتفاق همسرم به زیارت اهل قبور رفتم کمی با پدرم درددل کردم از غصه هایی که نمیشه به هرکسی گفت براش گفتم گلایه پسرم را به او کردم چند وقتی بود احساس می کردم از پسرم دارم فاصله می گیرم هرچند به دوراز هرگونه تعریفی با جوون های این دوره زمونه خیلی فرق داره اما وقتی به این فکر می کردم که خداوند چه ودیعه های گرانبهایی در وجودش گذاشته که بی خیال از کنار آن ها می گذره غم تمام وجودم را می گرفت بعد از زیارت اهل قبور وقتی به خانه برمی گشتیم انگار یکی ناخودآگاه ما را به سمت بوستان شهدا و بعد گلستان شهدا کشید نمیدونم باز ناخواسته بر سرقبور شهدای سید بزرگوار شهید مهدوی و ناشرالاحکام و شهید صادقی و میرباقری نشستم با آن ها درددل کردم آن ها را به جدشان خانم فاطمه زهرا (س) قسم دادم کمکم کنند برای پسرم از آنان طلب عاقبت بخیری کردم .

دوروز از این ماجرا گذشت احساس کردم اتفاقاتی در زندگی ما افتاده آرامش پسرم نماز خواندنش(سوءتفاهم نشه اهل نماز بود اما شیوه اش تغییر کرده بود) نگاهش کلامش و... همه و همه انگار فرق کرده بود کم کم متوجه عبادات نصف شبش شدم گوشه و کنار مطالعات مذهبی اش ........ و خیلی اتفاقات که شاید در این جا مجال نیست الان که دارم این مطلب را می نویسم در درجه ی اول از خدای بزرگ شاکرم به خدا لطف بزرگی که در حق من و فرزندم کرد و بعد قدردان شهدای عزیزمون هستم اون عزیزایی که برای نسل دهه هفتاد و هشتاد ناشناخته ناشناخته اند امروز فرزندم در وادی قدم گذاشته که من از قدم گذاشتن در این وادی می ترسم چرا که می دانم کجا هستم می دانم لیاقت قدم گذاشتن در این وادی را ندارم می دانم که از امروز وجود او باعث خیر و برکت زندگی من در این دنیا وآن دنیاست .

ای کاش همه روزی می فهمیدند چه دسته گل هایی در این شهرمان در زیرخاک آرامیده اند ای کاش می فهمیدند اگر با شهدا باشند  همه چیز دارند ممنون از صبر و حوصله شما.

اللهم اجعل عواقب امورنا و امور اولادنا و اهلنا خیرا فی الدنیا و الاخره "


این هم تصاویر شهدایی که در این دل نوشته از آن ها نام برده شده:


 سردار شهید سید اکبر صادقی داخل اطاق فرماندهی شهرک دارخوئین لشکر 14 امام حسین (ع) 


شهید سید علی ناشرالاحکامی کردستان قبل از عملیات والفجر 4 (سال 1362)

شهید سید سعید میرباقری کردستان قبل از عملیات والفجر 4 (سال 1362)


شهید سید محمد مهدوی - ابراهیم غضنفری - جانباز حمید سعادتیار - شهید علیرضا احمدی - شهید اسدالله سرپرست داخل سنگر بعد از عملیات طریق القدس 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۶
محله پایتخت

نظرات  (۱۵)

۰۸ مهر ۹۳ ، ۲۲:۳۲ علیرضاجعفریان

یادهمه شهدای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بخیر،خاصه شهدای عملایات کربلای پنج،علی الخصوص شهدای گردان امام سجاد(ع)وفرمانده گرانقدرش شهیدسیداکبرصادق وفرمانده گوهان حضرت قاسم شهیدداودمهران وجانشین اومرحوم جانبازعلیرضاگنجی ارواح پاک ومقدس آنان فاتحه وصلوات.    

دعای تمام انسانهای مومن وباتقوابدرقه راه همراهان وهمرزمان شهدای پرافتخارعملیات کربلای پنج که  جهاداکبررا لحظه لحظه تجربه می کنندومتوسل به لطف وعنایت خداوند متعال وتوجه ائمه اطهار هستند. 

پاسخ:
سپاس برادر رزمنده

التماس دعا
صبح پنجشنبه دمدمای صبح با دونفر دیگه اومدید تو خوابم.
گفیتید: زندانی به ما سر نمیزنی. اونروز اومدم نظر بذارم نشد، کار پیش اومد. حالا اومدم.
خوش باشید و موفق...
پاسخ:
ممنون.
خدمتتون عرض کنم که من هم یک جورایی نظرات شما را در وبلاگ های دیگه دنبال می کنم وقتی می بینم جهای دیگه نظر می دید ولی انجا نه دلم می گیره.

بگذریم ببینم حالا که تو خواب ما را دیدید حتما مار را شناسایی کردید.
حالا می تونید بگید ما سه نفر کی هستیم؟
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۰ محسن رجایی
سلام.اولین باریه که موفق شدم به وبلاگتون سر زدم.عزیزفهیمی می گفت:شهادت آلیاژخاص می خواست وگفتن ازشهدا هم همینطور.امید که با گفتن ازشهدا آلیاژی ازجنس آنها پیداکنیم.موفق باشید.خوشحال می شم که به وبلاگ من سری بزنید وبا نظرتون مرا ازفکرخودتون بهره مند کنید.یا علی!
پاسخ:
نظر لطفتونه در مورد وبلاگ ما.
سر زدم پیغام هم گذاشتم. آدرس وبلاگ خوبتون را هم به پیوندها اضافه کردم.

۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۱ سعید قلایی

مراسم عزاداری به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) در هیئت حیدریه شهرستان خوانسار منعقد می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی هیئت حیدریه مراجعه نمایید .

پاسخ:
چشم حتماً

خدا قبول کنه.
التماس دعا
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۹ خوانسار بلاگ
با افتخار به خوانسار بلاگ لینک شدید و مطلبتان در این وبلاگ منتشر شد وحرف ما جامعه وبلاگی استان اصفهان نیز  از آن به عنوان پست برتر استفاده کرد.منتظر مطالب جالب بعدی  شما هستیم .
پاسخ:
بسیار سپاسگزارم.
]چهره های آسمانی که به زمین تعلق ندارند
پاسخ:
واقعاً همین طوره.
به نظر من نباید در هیچ برهه از زمان الطاف شهدا را فراموش کرد چه در زمان جنگ و چه اکنون که آرامش ما مدیون و مرهون رشادت آنهاست و چه در آینده منم تجربه های زیادی از این جور مسائل دارمزمانی که چیزی از خدا خواستم با رفتن به سر قبر شهدا به دست اوردم
پاسخ:
واقعاً همین طوره آقا محسن من خودم وقتی کم میارم. وسط هفته می رم گلستان شهدا. البته فرقی میان گلستان( جنب دانشگاه پیام نور) و بوستان( پشت دبیرستان دکتر شریعتی) و گلزار شهدا( سنگ شیر) نیست. ولی خوب گلستان شهدا انگار آدم راحت تره. حتی میتونه فریاد بکشه. تا صداش سریعتر به گوش شهدا برسه و اون ها هم واسطه بشند برای شفاعت محضر پروردگار عالمیان.

با سلام . روز خبرنگار را در غربت هر چه تمام ، به شما اهل قلم و تلاشگر عرصه ی فضای مجازی تبریک گفته و از خداوند منان سربلندی و سعادت را در تمام لحظات زندگی برایتان خواستارم . امیدوارم در ادامه این راه سخت و شیری همیشه سرافراز و موفق باشید.
پاسخ:
سپاسگزارم آقای نبی زاده
متقابلاً این روز را به شما و تمام اهل قلم تبریک می گویم.
موفق باشید.
<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0in; margin-right:0in; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page Section1 {size:8.5in 11.0in; margin:1.0in 1.0in 1.0in 1.0in; mso-header-margin:.5in; mso-footer-margin:.5in; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

سلام ممنون از اعتمادی که به من و نوشته ی من داشتید

امیدوارم این دلنوشته تلنگری باشد برای آنان که هنوز ارزش های این انقلاب را باور نکردند به دوستان عزیز شاهدان خوانسار که مرتب با شما در ارتباط هستند سفارش می کنم فرزندانتان حتی اگر خردسال هستند را حداقل دو یا سه ماه یک باربه زیارت قبور شهدا ببرید تاثیربرکت این زیارت  را درزندگی شخصی و اخلاق فرزندانتان خواهید دید اگر در حین زیارت گریزی به خاطرات زمان جنگ، رشادت های رزمندگان بزنید خالی از لطف نیست

با زهم از حسن توجه شما به نوشته ی اینجانب سپاسگزارم

اجرتان با سالار شهدا حضرت امام حسین(ع)

پاسخ:
دوست عزیزم با دلنوشته زیبایتان یاد شهدا و مظلومیت و معنویت این قشر را به همه به خصوص ما یادآوری کردید.
التماس دعا داریم.
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۲ نگاه و نشان
شهدا زنده اند ویکی مثل سید اکبر وسید سعید ویا اقا ناشر ویا محمد مهدوی اگه یقین داریم که زنده اند خب جای تعجب نداره باید ایمان داشته باشیم ما همه امورمان را اگر مطابق با این زندگان کنیم ممکنه سختی بکسیم اما هیچوقت بدبخت وروسیاه نیستیم ونمیشیم خوشبختانی هستیم که خدا به عشق شهداش یه نمه هم ازمایشمون میکنه تا ببننید ایا لیاقت داریم مورد ومشمول تذکرات شهدا باشیم یا خیر چون شهدا اهل حقند ومست مست ربند وشادی اوردن رسالتشونه من با اونا تا الان موندم والا عدمم حتمی بود عدمیکه روحم را از جسمم دور و دور ودرتر میکرد ولی الانه وبا دعای خیر شما عزیزان والبته یاد شهدا دارم امیدوارنه گام برمیدارم امان از امام حسین وراهش ورهروانش !!!!!!!!

ممنون.حرف دلمو زدم .نمیدونم چی شد که اینا رو نوشتم .؟!


شاید فردا هم برای  عکسائی که نشون دادین یه حرفائی بزنم .
پاسخ:
آقای اورعی شما که یادگار آن دوران هستید.
از خدا می خواهم که سالیان سال زنده باشید تا جامعه از برکت حضور شما فیض ببرد.
@---/---


پاسخ:
سپاس
خب شهدا زنده هستند. درد دل قشنگی نوشته و تذکر بجایی هم داره. مثل همیشه سپاس از شما.
پاسخ:
و ممنون از شما و تمام فرهیختگان خوانساری.

سپاسگزارم.
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۸ ۩۩۩ ☫خـلـدستان طریقت ☫۩۩۩

 ۩۩۩  ☫اندیشه های تازه☫  ۩۩۩

 آسمان بالی که آزادی به من می داد نیست

 یک پرنده هیچ جا غیر از قفــــس آزاد نیست

 گاه دل بستن به ساحل، گه قرار وبی قرار

 علت بی تابی امـــــواج دریــــــا باد نیست

 عشق آهوئیست وحشی از برای صید آن

"هیچ راهی جز به دام افتادن صیاد نیست"

بی جهت آئینه دارد بی بصـــرمی خواندم  

درجهان بیــناتر از یک کور مادرزاد نیست!

ای (طریقت)در پی اندیشه های تازه باش

 کــوه کندن چارهء دل کندنِ فرهاد نیست

۩    محمد  مهـدی طریقت ۩


http://sorodehay-tarighat.blogfa.com/


عـــــالــــی بود

پاسخ:
بسیار ممنونم از این سروده زیبا.
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۰ زهرا مهدوی
سلام
هم خوندن این متن برام خیلی جذاب بود هم دیدن تصاویر.مخصوصا تصویر آخر.با این که این شهید عموی خودم بوده ولی هیچوقت این عکس و ندیده بودم.دلم برای مزارش تنگ شد
پاسخ:
ممنون زهرا خانم.
ببینم شما دختر سید مرتضی مهدوی هستید.
همان استاد بزرگواری که خیلی از تحصیل کرده های دانشگاهی دو سه دهه گذشته مدیون ایشان هستند.         
این عکس آخریه خیلی طبیعی و قشنگه. با تمام وجود احساس نویسنده را که نوشته بود بهترین جوانان شهر زیر خاک خوابیده اند را با نگاه به این عکس ها به خصوص عکس آخر درک کردم.
پاسخ:
دعا کنید خدا به ما توان ادامه راهشون را بده.
تا شرمندشون نباشیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی