شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها





    بوی محرم می آید .....

کاش سهراب اینگونه می گفت:

آب را گل نکنید ...

شاید از دور علمدار حسین(ع)

مشک طفلان بر دوش،

زخم و خون بر اندام،

می رسد تا که از این آب روان،

پر کند مشک تهی، 

ببرد جرعه آبی برساند به حرم، 

تا علی اصغر(ع) بی شیر رباب(س) 

نفسش تازه شود و بخوابد آرام ...

آب را گل نکنید ....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۱
محله پایتخت

نظرات  (۱۳)

یادتون باشه خیلی وقته به من سر نزدیدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
پاسخ:
چشم

حتماً سر می زنم.
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
چشم حتماً سر می زنم.
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۲:۳۸ عباس جنابی
درود بر پایتخت عزیز
پیشاپیش عزاداری هاتون قبول باشه، انشاءالله همگیمون از یاوران واقعی امام زمانمون باشیم....
پاسخ:
درود بر شما

انشاء الله
سلام دوست عزیز وبزرگوار
حالا اگه یه عسکی از هییت محله بالا جی بیخوسه گناندکره وا...

التماس دعا
پاسخ:
چشم حتما
۰۶ آبان ۹۳ ، ۲۰:۵۶ پاتوق بچه های پایتخت
ایام حزن واندوه اهل بیت بر تمامی شیعیان تسلیت باد .
ملتمس دعا
پاسخ:
ما هم التماس دعا داریم.
سلام
بازدید از نمایشگاه اهل حرم ( روبروی پل دختر ) فراموش نشه
التماس دعا
پاسخ:
محتاج به دعا هستیم.

چشم حتماً
سلام
التماس دعای مخصوص 
عزاداریهایتان مقبول ان شاء الله
آخه نی گه هاما منشور نیمین.
اموات یعنی به آواجیدون بیاژدین.
عسگ درختا ری تپیه بیندین . کی هاما خا منظره ای ندارو.
پاسخ:
چشم حتماً

بعد دهه محرم

جدی نگیردین.
۰۴ آبان ۹۳ ، ۰۰:۵۲ ۩۩۩ ☫خــُاــدستان طریقت ☫۩۩۩

دم:«یا حسین»و بازدم:«جانم حسین»جان
نامت میان نوحــــه و دم  در  هبـــوط است

 
پیش خدا روز قیامــــت ســــربلند است
اشک غــزل اینجا مصمّم در هبوط است

 [گل]
[گل][گل]
[گل][گل][گل]

۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۴:۴۹ نگاه و نشان
سلام این ایام محرم را از طرف خودم وسایر مردم محله همجوارتان (رباط )به شخص جنابعالی وسایر عزاداران بی ریا ومخلص محله با شان پاتخت تسلیت عرض میکنم ،هیچ شکی ندارم که محله رباط ومحله پاتخت مثل همیشه این ایام را بنحو احسن مدیریت نموده واجازه نمیدهند کوچکترین شائبه ئی در این چند صباح وارد بر عرصه مقدس عزاداری امام حسین گردد .من بنده حقیر تقاضا دارم دراین چند روز الگوئی باشیم برای دیگران واز الگوهای خوبی که نهفته در میان ما ومحله امان هست پند بگیریم وبیشعترین تلاشمان در خود سازی باشد ونه اینکه فکر کنیم باید بخاطر امر به معروف ویا نهی از منکر عرصه عزاداری را برای دیگران بد جلوه دهیم به فرمایش حضرت ایت اله الخمینی آمر وناهی باید اول خودش اصلاح شده باشد وسپس به دیگران .......(به دیگران چی ...بماند!!!!...  تا انشااله در این ایام اگر عمری باقی باشه مطالبی را عرض میکنم که شاید بیشتر اونا مربوط به عدم خودسازی خودم بوده لاکن مسخواستم دیگران را متوجه امر ادب واخلاص نمایم )(چیزی که خودم در پی اون بودم ).


این چند خط بمنزله دعوت از شما وسایر عزازدارن امام حسین برای صرف ناهار وشام در مسجد محله محترم رباطست (ولی هرگز بدین معنیست که :حلا  ورگیره هر چی تیرونیو دعوت کره بیریژه  سر بشنمون، مکافات راس نکر،).
اگر میشد امسال یه هیئت مهم تو خونسار نسبت به پاکسازی از موضوعاتی که سالهاست مورد نقد اقایان فقها وعلما والبته اندیشمندان خوانسارسیت اقدام مینمود چقدر خوب میشد وای کاش زنده باشم یه همچین حماسه بزرگی رو ببینم که عزاداری امام حسین مجموعه ئی از مجالس وعظ علمائ روحانی وغیر روحانی والبته جلسات پرشوری که در آن جوانان شهرمان به تمام سوالاتشان در زمینه دین وغیر دین پاسخ داده شود ای کاش میشد از حضرت ایت اله حسن زاده آملی دعوت صورت گیرد واشان نیز افتخار میدادند وتشریف میاوردند وبه شبهات پاسخ میدادند .

من حقیقتا با اسب و دهل و اشتر الم وکتل شال بیرقای هزینه بر  ومداح گران قیمت بی فایده ویا شایدم بی انظباطی برخی مضیفخانه ها بسیار مخالف باشم ومستنداتی برای این حرفام دارم ،پا بده وبدونم ارزش مطرح کردنشو داره حتما با عرض مشروح اونها به وظیفم عمل میکنم  .

من از روحانی عزیزی مطالبی در این ارتباط اموخته وبیاد دارم و همین برای من سندیست که کفایت میکند نقل قولهایم اعتبار دارد البته مطمئنم وقتی حرفامو بزنم به دل همه خواهد نشست واکثرا چنین نظر میدهند (آقا حرف دل ما رو زدین ).


چون هیت پاتخت خیلی معروفه لذاست که امید دارم این همت از سوی برو بچه های محله همجوارم صورت گیرد (هیت جعفری پاتخت )

یکی از بچه های محل رباط (هیت ولی عصر رباط ).

اسداله اورعی (نگاه ونشان )
پاسخ:
التماس داعا داران.

پارسال بومیان هیئت شما یگ خورش سبزیم بخورت.
روضه های هاما یاددون وانشو گه اطلاع رسانی بکردین.
التماس داعا...
هاما خا ایزن حالمون قاطی پاتیو از این محرمه...هیچ چی آرومم ندکرو.هیچی
پاسخ:
هاما جی التماس داعا دارمین.
ادونگو اون عکس منتشر کران و کیدون لو دان
عالم همه قطره و دریاست حسین ، خوبان همه بنده و مولاست حسین ، ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش ، از بس که کَرَم دارد و آقاست حسین
پاسخ:
التماس دعا
ممنون بابت مطالب خوبتون
پاسخ:
سپاس از شما از حسن نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی