شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

دیروز عطر یاس 50 غواص شهید شهرمان را بهشتی کرد

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ب.ظ
8shohada
ظهر روز پنج شنبه پیکر 50 شهید غواص خط‌شکن و گمنام فضای شهر را عطرآگین کرده و حال و هوایی آسمانی آفریدند.

مردم شهیدپرور خوانسار با حضور پرشکوه و آغوش گرم این معراجیان ملکوتی را بدرقه کردند، در این میان خانواده شهدا به چشم می‌خوردند که بوی عزیزانشان را استشمام کرده و با شبنم دیده این بزم را همراهی‌ می‌کردند.

همچنین در این میان جوانان شهر به چشم می‌خوردند که شراب معنویت مستشان کرده بود و با شهدا تجدید پیمان می‌کردند، آری که آنها چه زیبا قمار عاشقانه کردند و یکه‌تاز میدان دلدادگی شدند.

 50 غواص خط‌شکن و گمنام با عبور از شهرستان های اران و بید گل، کاشان و گلپایگان ظهر پنج شنبه مهمان مردم شهید پرور خوانسار شدند. 
یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد. آن ها خط شکنان گران یونس بودند که در عملیات کربلای 4 به تاریخ  5 دی ماه 1365 در منطقه اروند رود به خط دشمن زده بودند و به دلیل لو رفتن عملیات توسط بعثی های تکفیری اسیر و با دست های بسته زنده به گور شده بودند و اکنون پس از 29 سال با پیامی نو به کشور بازگشته اند. 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
محله پایتخت

نظرات  (۱)

سراسر وجد و شور بودم.
تنها و تنها توی خلوت های خودم این حس ها بهم دست میده. ولی اونروز نمیتونستم توی خیابون جلوی خودمو بگیرم. واقن نمیتونستم. داش اسداله رو حس میکردم. نجواهام شبیه شب قدر بود.
این حس نورانی و حال عجیب عصـــــــــــــــلن قابل وصف نیست.عصــــــــــــــــــــــــــــلن
پاسخ:
درود بر شما

واقعاً صحنه غم انگیزی بود.
29 سال پیش با آن جنایت وحشتناک که من آن را نام داعشی روی آن می گذارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی