شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

دو تصویر زیبا از خوانسار

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۳۸ ق.ظ

هر سال در اواخر فروردین و اویل اردیبهشت منطقه گلستان کوه خوانسار مملو از گل های لاله سرنگون می شود. از هموطنان عزیز که به قصد بازدید از این منطقه عازم خوانسار می شوند تقاضا می شود از خارج کردن پیاز گل ها که وسیله تکثیر سال های آینده است خودداری نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

۱۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۰۸:۳۸
محله پایتخت


۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۰۸:۱۷
محله پایتخت






۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۰۲
محله پایتخت

به نام خداوند جان و خرد


 مدتی بود که تصمیم گرفته بودیم سایتی برای ارتباط اهالی محله پایتخت طراحی کنم. با تعدادی از بزرگان محله مشورت کردم. تقریباً نظر همه مساعد بود امروز به حول و قوه الهی ما تونستیم این کار را انجام دهیم. از همه دوستانی که در این خصوص همکاری کردند سپاسگزارم. ذکر این نکته ضروری است که یکی از بزرگان هم  محلی که  در مورد سایت ها تخصص داشت خیلی به ما کمک کرد. ایشان توصیه های خوبی به ما داشتند یکی این که همیشه به بزرگان محل احترام بگذارید، دوم این که یاد شهدا به خصوص شهدای محله را زنده نگاه دارید و سوم این که همواره در سایت با دیگران به احترام برخورد کنید. ایشان تصاویر شهدای محله را برایمان ارسال کردند و توصیه کردند که از ذکر نامشان در سایت خودداری کنیم. حتی توصیه کردند که سایت را به نام محل ثبت کنید و فعلاً از هیچ کس نام نبرید. به توصیه ایشان تصمیم گرفتیم فعالیتمان را با یاد شهدای محله شروع و به ترتیب تصاویر آنها را منتشر کنیم. البته در کنار تصاویر نورانی شهدا اگه مطلبی هم در باره گنجینه شهدا برسه حتماً منتشر می کنیم. شهدا به گردن همه ما حق دارند . امنیت امروز حاصل فداکاری های آنها است. امروز را با یاد شهیدان عزیز محمود عزیزی، خدارحم افغان، علی مقیمی و علی گودرزی شروع می کنیم و تصاویر آنها را منتشر می کنیم. البته در آینده  در تمام گزارش ها و مطالب منتشر شده در صورتی که تصاویر شهدای سایر محلات خوانسار برسه  آنها را هم با افتخار منتشر می کنیم.





۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۲۵
محله پایتخت