شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

یک ساله شدن فعالیت وبلاگ

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۰۹ ب.ظ

سال گذشته در چنین روزی فعالیت وبلاگ شروع شد. وبلاگی که در این فعالیت یک ساله حدود 55  هزار بازدید، 70هزار نمایش و 1300 نظر  داشته است. نظرات زیبایی که چه به صورت عمومی و چه به صورت خصوصی برایمان ارسال کرده بودید علاوه بر این که قوت قلب ما بوده در جهت گیری وبلاگ بسیار موثر بوده است. وبلاگی که با هدف پرداختن به محله پایتخت طراحی شده بود ولی خوب یک نیروی پنهانی ما را بیشتر به سوی شهدا و خاطرات دفاع مقدس سوق داد. خوشحالیم که  در این فضا توانستیم به فعالیت خود ادامه دهیم و با استقبال همه شما خوبان مواجه شدیم. از همه رزمندگان و خانواده های شهدا  که در این مدت ما را یاری کردند و با ارسال خاطرات معنوی و تصایر زیبای شهدا  ما را در جهت نمایش  ذره ای از این اقیانوس دفاع ملی یاری نمودند سپاسگزاریم. باید اعتراف کنیم که تمام این موفقیت ها مرهون حضور مستمر و نظرات راهگشای شماست و در این راه ما پیکی بیش نبودیم( پیک ها در دفاع مقدس دستورات نظامی را بین فرماندهان رده های مختلف انتقال می دادند). باز هم می خواهیم ما را در این راه یاری کنید. مخصوصاً دوستانی که با ارسال پیام های خوب و هنرمندانه خود پای ثابت وبلاگ بوده اند.


۲۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۰۹
محله پایتخت

تصاویری از بهار در خوانسار

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۵۱ ق.ظ




۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۳ ، ۰۷:۵۱
محله پایتخت

درباره پرچمدار شهید جمشید زمانی دوست

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۲۶ ب.ظ

خدمتتان عرض کنم که شهید جمشید زمانی دوست در 8 سال دفاع مقدس حضور چشمگیری در جبهه ها داشت. جنگ که تمام شد خیلی ناراحت شده بود که چرا شهید نشده است. به همین دلیل برای پیدا کردن دریچه ای به سوی شهادت در لشکر 14 امام حسین ماند و در سطح فرماندهی خدمت می کرد. چند سال بعد گردانشان برای انجام ماموریت مبارزه با قاچاق و ضد انقلاب به غرب کشور رفت و رشادت های زیادی از خود نشان داد و در همان منطقه به دست اشرار به شهادت رسید. شهید زمانی دوست زمان شهادت فقط 6 ماه از ازدواجش گذشته بود. 

امروز تولد ام البنین سلام الله علیها همسر حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام و مادر حضرت عباس(ع) است. امروز به نام مادران و همسران شهدا نام گذاری شده است. ما نیز به نوبه خود یاد و خاطره تمام مادران و همسران شهدا را گرامی می داریم


 شهید زمانی دوست نفر دوم از سمت چپ


محسن زمانی دوست مدیر وبلاگ خوانسار شهر من خطه ای از بهشت مطلب زیر را به عنوان پیام برایمان ارسال کرده که با کمی تغییرات منتشر می کنیم:

انقدر نامردی زیاد شده که وقتی آدم رو به زندگی نامه شهدا میکنه واقعا به مردانگی شهدا پی میبره مثلا همین بحث ارتشا وقتی شهید جمشید زمانی دوست بزرگترین باند قاچاق کردستان را دستگیر میگنه سر دسته باند پیشنهاد 30 میلیون تومان رشوه را در سال 73 به ایشون میکنه که پولو بگیره و فقط سردستشون را آزاد کنه ولی این شهید بزرگوار این کارو نکردند و همه این اشرار را تحویل دادند برای همینه که یکی از بزرگترین افتخارات بنده همین شهید زمانی دوست هستند روحشان قرین رحمت الهی


مطلب زیر توسط ایثارگر عزیز حاج ابراهیم غضنفری در مورد شهیدزمانی دوست ارسال شده ضمن تشکر از ایشان مطلب را منتشر می کنیم.

علمدار شهید : به به چه صفت پرمعنایی و چه لقب با مسمایی است . و برازنده این شهید بزرگوار است . میدانید چرا این حقیر ایشان را اینگونه یاد کردم بخاطر اینکه شهید جمشید زمانی دوست از زمانی که عضو پایگاه مقاومت کربلا شد روز به روز شوق و علاقه اش برای حضور در جبهه بیشتر شد با وجود اینکه ایشان از نعمت پدر محروم بودند لذا قسمتی از بار زندگی بر دوشش بود .با همه این مشکلات تصمیم گرفت برای ادای دینی که خود احاس میکرد به جبهه ها اعزام شود  تا اینکه به لشکر مقدس 14 امام حسین علیه السلام آمد و در گردانی که معمولا بیشتر بچه های خوانسار بودند تقسیم شد . در انجام وظایف و تکالیفی که بعهده ایشان گذاشته میشد خیلی مصمم و جدی بود و اطاعت پذیری فوق العاده داشت . (اطاعت پذیری :یکی از نکات مهم در جنگ است )ایشان علاقه شدیدی به پرچمداری نشان میداد لذا از ایشان درخواست کردیم با توجه به نظم و انضباطی که از خود نشان داده بودند برای همیشه پرچمدار گروهان باشند و لذا تا پایان حضور ایشان در جبهه علمدار بودند . خداوند ایشان را با علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع)محشور نماید .
۱۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۲۶
محله پایتخت

در گذشت پدر شهیدان احسان و منصور امینی

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۴۸ ق.ظ

روح ابوالشهدا حاج حسن امینی پدر شهیدان احسان و منصور امینی سبکبال پر گشود و به سوی معبود خود شتافت. به روح این عزیز سفر کرده به ملکوت و روح تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستیم. پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه های خود گذشت تا روح قدسی آن طاهران ملکوت، حافظ و  پاسدار میهن اسلامیمان باشد. ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم، از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت می نماییم.                                                      

مدیریت وبلاگ


به اطلاع همشهریان گرامی می رساند مراسم ختم و شب هفت آن عزیز سفر کرده از ساعت ۱۵/۳۰ الی ۱۷ روز جمعه ۹۳/۱/۲۲ در مسجد ابوالفضل(ع) بیدهند برگزار خواهد شد. 



۱۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۰۷:۴۸
محله پایتخت




شهیدان عقیقی، محمدخانی و ذوالفقاری در حج سال 1366 در مکه مکره به دست سفاکان آل سعود به شهادت رسیدند.




شهیدان هوشنگی و هوشیاری اعضای یک خانواده بودند که در بمباران های اوایل سال 1367 جنگ تحمیلی در تهران به شهادت رسیدند..

۱۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۲۶
محله پایتخت

۹ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۱۰
محله پایتخت