شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

در باره تغییر نام وبلاگ

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۴ ب.ظ

دوستان عزیز سلام


خدمتتان عرض کنم که به دنبال نظرات شما بزرگواران در خصوص تغییر نام وبلاگ، در این پست مجموع نظرات در مورد نام های پیشنهادی برای تغییر نام وبلاگ را اعلام می کنم. برخی از بازدیدکنندگان عزیز خواسته بودند که تمام نظرات را به رای بگذاریم و نام وبلاگ را از این طریق انتخاب کنیم. به همین منظور نام های دریافت شده توسط شما بزرگواران را منتشر می کنیم. امیدواریم با نظرات راهگشای شما ما بتوانیم نامی درخور مطالب و جهت گیری های این وبلاگ انتخاب کنیم.

نام هایی که بازدیدکنندگان برایمان ارسال کرده اند به قرار زیر است:

"یاران قدیم"

"سنگر خوساریا"

"خاکریز خوساریا"

"خوساریا مین سنگرا چژون کرت"

"چره چلفته ( کلمه رمزی که خوانساری ها شب های عملیات برای ارتباط با هم استفاده می کردند)"

"شاهدان خوانسار"

"ایثارگران خوانساری"

"پشت خاکریز خوساریا"

"سنگر مجازی رزمندگان خوانساری"

"سنگر مجازی خوساریا"

"یاد یاران"

"شهدای خوانسار"

"هلم نده آجی     خم داران اشانی"

"یاد باد آن روزگاران    یاد باد"

"جوانان دهه شصت خوسار"

" لاله های خوسار"

"همرزمان شهدای خوسار"

"اسب جنگی خوانسار" یا "سبا جنگ خوانسار "( اسب یا سبا مخفف ارتش، سپاه و بسیج)


این هم عکسی دیدنی از  خوانسار


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۳۰
محله پایتخت

نظرات  (۲۴)

۱۱ تیر ۹۳ ، ۲۰:۲۱ سعید قلایی
سلاولک
یگ لحظه هنگم کرت
ولی خیلی خبو
پاسخ:
ایسلام

چونو هنگد کرد
پشت خاکریز خوساریا
۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۱:۲۰ نگاه و نشان
سلام ئ
ای بد پاتختی چونو جووابم وانده ،در مورد نظر مون هیچ حرفی ،نقلی نداره وانویسه ؟
درود بر نگاه و نشان. منم همینو میگم. تازه والا چره چلفته معنی منفی داره صرف یه رمز بودن نمیشه اسم وبلاگ رو این گذاشت...
درسته اصالت خونساریه، درسته واج آرایی داره، درسته یه ربط کوچولوی محلی با دوران دفاع مقدس داره اما شما آینده این وبلاگ رو ببینین.
من هرچه شرط بلا غت هست می گویم. دیگه خود دانید....
پاسخ:
هم محلی گرامی. احساس زیبایی که نسبت به خوانسار دارید قابل تقدیره ولی خوب باید قبول کنیم که وقتی یک موضوعی را به رای می گذاریم باید نسبت به قولی که داده ایم مسئولیت پذیر باشیم.
خود من با نام سنگر مجازی خوساریا موافقم ولی خوب ظاهراً علاقمندان به وبلاگ نظر دیگه ایی دارند.
 
چره چلفته :))

هم واج آرایی داره
هم ایهام داره
هم کنجکاو برانگیزانندست
هم مرموزه
هم بامزست

هم همینی که هست :)))
در جواب زندانی عزیز بگم منو کمشو علی آقا دلامون باهمه برا همین نظراتمون مثل همه اکی افتاد؟
۰۲ تیر ۹۳ ، ۲۰:۲۹ وشند خوسار
اسم وبلاگ بیندین  سنگر مجازی خوساریا
ببخشیداونوقت معنی چره چلفته چیه؟بعدربطی به شهدا داره یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
چره چلفته رمز مورد استفاده رزمندگان خوانساری برای پیدا کردن هم در شب های عملیات بود.
مفهوم آن هم شاخ و برگ بریده شده درختان است.

۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۲ نگاه و نشان
دوست عزیز واژه چره چلفته اصلا مناسب نیست چرا که این وبلاگ با هدفی که داره روزی انشااله به برکت خون شهدا فراگیر خواهد شد واین اسم مناسب بازدید کننده های غیر خوانساری نخواهد بود من فک میکنم اگر این اسم برگزیده شود دیگه فقط ومنحصرا انانیکه میتونند چره چلفته را هم بخوانند وهم معنیش را بدانند جزء بازدید کننده ها خواهند بود واین یعنی دیوار بلند انحصار .
پاسخ:
خدمتتان عرض کنم که ما نمی توانیم به قولی که برای انتخاب نام وبلاگ از طریق رای گیری داده ایم ، عمل نکنیم.

همین الان کمش نوشته که اگر تقلب کنید می ریزیم توی خیابان ها
چی شد چی شد!!!!!!!!!!
رای ما رو زیر سوال میبرید!!!!!
ما رو به تبانی متهم میکنید!!!!
حالا که اینطور شد اگر به جز چره و چلفته اسمی انتخاب بشه من نتیجه رو نمی‌پذیرم و میریزم کف خیابون.....
:)))
پاسخ:
دوست عزیز شما را به تبانی متهم نکردم. فقط از این هماهنگی تعجب کردم.  "چره چلفته" را که مدتی پیش به صورت خصوصی برای ما ارسال شده بود من در یکی از پاسخ های پیام های زندانی مطرح کردم که از طرف زندانی مخالفت شد. من تا آخر هفته صبر می کنم و نتیجه نظر سنجی را اعلام می کنم. تا حالا که چره چلفته پیشتاز است. 
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۵:۱۰ نگاه و نشان
آپم (بیادت بودم )
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۴:۵۷ نگاه و نشان
اسب جنگی خوانسار ،سبا جنگ خوانسار

اگر موافق باشید که هر سه واحد نظامی در دوران دفاع مقدس (ارتش ،سپاه وبسیج )مشارکت برابر داشتند لذا بد نیست که در اسم گذاری نیز طوری عمل کنیم تا این برابری برای همیشه یگ قاعده باشد وچه بهتر که ماخوانساریها این بدعت را زنده کنیم وبا کنار هم گذاشتن حرف اول هریک از این سه واحد  نظامی اولین گام را بر داریم من تنها توانستم از این چیدمان همین دو تائی که عرض شد را معین کنم تا ببینیم شما وسایرین چه نظری داشته باشید .
توضیح لازم
الف ،نیرو ارتش در جنگ نقش بسزائی داشتند وشهر خوانسار نیز با دارا بودن واحد نظامی متعلق به ارتش در دوران دفاع مقدس بخوبی ایفای نقش کردند ،این واحد نظامی حتی در جرگه شهدا ،جانبازان هم سهیم بوده ولی اصلا از این گروه یادی نمیشود .یادمان باشد که امام خمینی در ارتباط با شعار ارتشی و سپاهی دو لشگر الهی گوشزد نمودند که همه یک لشگر الهی هستیم وهیچ فرقی مابین نیست مگر تقوای عمل.

سین ،منظورم نیرو سپاه  میباشد که نیازی به شرح آن نیست .چرا که درجنگ بخوبی ایفای نقش نمودند .طوریکه حضرت امام خمینی فرمودند ای کاش من یک سپاهی بودم .

با،واژه بسیج ،نیروی مردمی که امام با تکیه ی بر آن دست به مبارزه علنی زدند واتفاقا همیشه حضرتش به این نکته اشاره داشتند که اصل مردمند ودر مورد بسیج هم که اشاره فرمودند مملکتی که بسیج 20میلیونی دارد  شکستنش ممکن نیست (بدین مضمون).

اسب ،کلمه بسیار نجیبیست .
سبا، واژه پر طمطراقیست .

امید وارم نسبت به این نظریه واکنش خوبی را شاهد باشیم ........
شهدای خوانسار
چره چلفته
با اسم فعلی هم در ارتباطه
خاکریز خوساریا

هرکسی حق یه بار رای داره؟
یعنی من با اسمای مختلف بیام و 10 بار بگم خاکریز خوساریا، یعنی تایید میشه؟
پاسخ:
سلام

سعی می کنم از طزیق شماره شناسه کنترل کنم
این افرادی که پیام داده اند 6 نفرشون دارای وبلاگ هستند.
محسن زمانی دوست، کمش و پرنده می داند( علی آقا) نظرات مشابهی داده اند.
----
کاملاً با نظرتون موافقم. شاید منوجه شده باشید که در مورد تغییر نام من مدتی مقاومت کردم تا این که تعدادی از رزمندگان از جمله حج ابریم پیشنهاد تغییر نام را دوباره مطرح کردند. راستش را بخواهید خود من هم از این هماهنگی وبلاگ های پرنده می داند، کمش و محسن زمانی دوست تعجب کردم. زمان ارسال پیام های کمش و محسن  را نگاه کنید. به هر حال باید به نظرات احترام بگذاریم و از طریق دمکراسی نام را انتخاب کنیم. هر نامی را که اکثریت بازدیدکنندگان انتخاب کردند بدون شک آن را برمی گزینیم.
 
فکر کنم چره چلفته خیلی با حاله. البته توضیح هم می خواد.
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۱ حمید امیری
چره چلفته
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۶ ۩۩۩ ☫خـلـدستان طریقت ☫۩۩۩

"یاران قدیم"


۩ یاران قـــدیم ۩



۩   یاران قدیم ۩

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۵ حمید رضا میر شفیعی
انتخاب اول چره چلفته

و انتخاب دوم سنگر مجازی خوساریا
سلام

موافق انتخاب نام چره چلفته هستم.  ابتکار خیلی جالبی بود.
تا حالا نشنیده بودم.
چره چلفته
چره چلفته
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۴ مجید از پایتخت
فکر می کنم سنگر مجازی خوساریا خیلی نام جالبی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی