شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

انتخابات

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ

در خرداد سال جاری دو انتخابات مهم را در پیش داریم.  خبرهای دریافتی نشان می دهد که خوشبختانه در شوراها تعداد قابل توجهی برای ورود به شورای شهر  ثبت نام کرده اند. در خصوص ریاست جمهوری افرادی که اعلام کاندیداتوری کرده اند به حدی زیادند که باعث نگرانی بزرگان شده است. شعاری های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هم جالب و شنیدنی است. از کاهش خدمت سربازی تا رابطه با آمریکا در فاصله 6 ماهه و یا حل کردن مشکلات کشور در عرض 2 سال گرفته تا قول لغو تحریم ها و بر طرف کردن مشکلات اقتصادی در کوتاه مدت به چشم می خورد. جالب است حتی حامیان دولت احمدی نژاد هم شعارهایی مانند لغو تحریم ها را مطرح کرده اند در صورتی که همه می دانیم دولتی ها حداقل تا تابستان سال گذشته هیچ اعتقادی به تحریم ها نداشتند. همین آقای احمدی نژاد قطعنامه های تحریم را ورق پاره می دانست و می گفت آنقدر قطعنامه صادر کنید تا قلعنامه دانه تان پر شود. ولی شخص شخیص ایشان نیز از تاثیر تحریم ها بر اقتصاد می گوید. راستی ما که مانده ایم با این شرایط اقتصادی که داریم چگونه این افراد جرات کرده اند کاندید ریاست جمهوری شوند. مثلاً همین آقای کواکبیان که در انتخابات مجلس در سمنان 19 هزار رای آورد و از ورود به مجلس باز ماند چنان جدی وارد کارزار شده که نگو و نپرس. جالبه ایشان فقط خودش را اصلاح طلب می داند و دیگر نامزدهای اصلاح طلب را قبول ندارد. بگذریم ما که در این اوضاع جنبش خود تکلیفی کاندیداهای ریاست جمهوری مانده ایم . دیگر به حرف بزرگان هم نمی شود اعتماد کرد آخر مگر همین احمدی نژاد نبود که چه حمایتی از او شد و اکنون چه انتقادات تندی از او می شود.  

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۸
محله پایتخت

نظرات  (۱۵)

میرباقری میشه اسم کوچیکتو بنویسی میخام بدونم دوست گمشده من هستی یا نه ممنون
سلام از اینکه پاسخم را دادید ممنونم اما باتوجه به کل پاراگراف آخریتان میخواهم به چند نکته اشاراتی کنم .
البته مطمئن شدم که شما  قصدتان لله است واینگونه ابرازیاتتان جدا اگاهی دادن به عموم جامعه است پس با قید خاطر جمعی انشااله این رد وبدل شدن حرفهایمان منجر به اطلاع رسانی صحیح ودقیق به عموم جامعه شود تا اگر بعدها که ماجرای انتخابات شورا بپایان رسید .هیچکس در خوانسار از انتخاب شدگان  اعضای شورا نگران وناراحت نباشد .  در غیر اینصورت مردم خوانسار نگاه شان به هر دو انتخابات شبهناک میشود  پس باید هردو انتخابات را بقول دقیق شما مهم بدانیم ودر رای دادن نیز با دقت عمل کنیم ولی انچه مرا به چالش باشما میکشاند این جمله اخری شماست ++این را هم در نظر داشته باشید در سایت ها و وبلاگ ها به دلیل تعلق دست اندرکاران آنها به قشر با سواد خیلی نمی توانیم موثر باشیم. ++ متاسفم هیچجوری نتوانستم این حرف شما را بفهمم شاید توضیح بیشتر شما مرا تفهیم کند .لذا این حرفی را که میخواهم بگویم ارتباطی به نقل شما ندارد .من قصدی ندارم با اسامی افراد خودم را محصور کنم ولی دیدگاه شهید بهشتی درمورد تاسیس شوراهای از بخش شهری گرفته تا روستا چنینست که میفرمودند شورا میتواند در صورت عدم همکاری ویا مخالفتهای انگیزشی ازسطوح پائینی تا راس هرم مسئولیت هریک از قوای سه گانه مراتب را مستندا با مسئولین کتبا در میان گذاشته وپیگیری نمایند واز آنجائیکه این نهاد دقیقا توسط مردم انتخاب شده اند ودائما باایشان بطور مستقیم در ارتباطند وهر کوتاهی را که از سوی دوایر دولتی ویا هر اداره ای میبینند به صورت شفاف به مردم توضیح میدهند وچند دلیل دیگر که شهید والا مقام حضرت ایت الله سید محمد حسینس بهشتی سلمهم الله در آنجا بیان میکننمبرهن اینست که اگر این نهاد مثلا در خوانسار کرسیهایش توسط افاردی که سواد وتخصص و.....را داشته باشند و وامدار کسی نباشند من به شخصه میگویم رئیس جمهور هر شخص محترمی باشند از درخوستهای شورای شهر خوانسار استقبال میکند وانرا برای نشان دادن بارم فعالییتش همجا به رخ خواهد کشید  من میخواهم کسی را در شورای شهرم پس از انتخابات ببینم که وی از ابادانی منطقی دفاع وتا سرحد ریاست جمهور به پشتوانه ی همه مردم خوانسار پیش رود .از اینکه وقتتان را گرفتم پوزش میخواهم .اگر این حرف ها رویهم رفته مفید به فایده شود باید دانست که کم نوشته ایم ولی چون مردم بسیار هوشیارند نباید طولانی گفت (اینهم یک تناقض از من بود )ممنون .  

پاسخ:
سلام و درود بر شما عزیز رباطی

منظور ما این است که در دنیای اینترنت افراد با سواد حضور دارند. افراد با سواد و روشنفکر به دلیل دانایی انتخاب خود را کرده اند. تاثیر ما بیشتر بر قشر عامه می تواند باشد که آن هم متاسفانه در حال حاضر ارتباط ما با عامه رضایت بخش نیست. ما باید در حال حاضر قشر با سواد را ترغیب به شرکت در انتخابات کنیم. من افراد زیادی را می شناسم که با وجود تدین و خلوص نیتی که در آن ها می بینم ولی متاسفانه قصد شرکت در انتخابات را ندارند. این افراد در صورت حضور هم افراد زیادی را با خود همراه خواهند کرد هم کاندیداهای خوبی را هم معرفی خواهند کرد. پس اول شرکت مهم است و بعد انتخاب افراد باز هم می گویم انتخاب فردی مدیر در راس قوه مجریه به طور حتم تاثیر فراوانی بر شهر و به خصوص عملکرد شوراها هم خواهد داشت. شما بی نظمی مدیریتی اکنون کشور را ببینید. چرا باید ارزش پول ملی ما 30 درصد کم شود. چرا باید به راحتی دنیا را علیه خود متحد کردیم و امروز باید هزینه های زیادی بپردازیم. امروز ارزش عملکر ضعیف دولت در تمام نقاط کشور خود را نشان می دهد ولی اگر فلان شورای شهر عملکرد ضعیفی داشته باشد نتیجه آن فقط در آن شهر خود را نشان می دهد. سخن من این است که باید هم مشارکت فعال داشته باشیم و هم افراد اصلح و توانا انتخاب کنیم.
بدرود
۱۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۸:۴۱ وبلاگ ارزشی ها
عجب وبلاگ قشنگی دارید به ما هم سر بزنید.
پاسخ:
به روی چشم
چه عکس قشنگیو
پاسخ:
ممنون
۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۱۹ ابراهیم سعیدی
مطلب خوبی بود برخی افراد به خاطر این که از بی توجهی عقده ای شده اند کاندید شده اند.
پاسخ:
سلام

این هم نظر شماست. خوب هر کی نظری داره. به هر حال آقا ابراهیم از حضور شما ممنونیم.
۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۳۰ جوااد آقا یدالله

من فامیلم گودرزیو.

هزه یکی از وچا اژوات وبلاگ پاتخت مین اینترنت وجود دارو. خیلی خوشحال گنایان عکس مسجد ابوالفضل و مسجد امام جعفر صادق جی بیندین. عکس ها خیلی قشنگو واقعا هنرمنددین.

بینان اینا کار کبو.

پاسخ:

سلام

 

از لطفد متشکران.

 

حتما به پیشنهاد شما عمل کرمین.

 

تو چکار داره کار کبو مگه فضوله

ممنو ن از اینکه تا حدودی به توافق رسیدیم .کل از اجزا تشکیل میشود برفرض اینکه شورای خوانسار با غفلت وشورای هر شهر کوچک دیگر وهمینطور تمام شوراهای سراسر کشور مثل منتخبین  شورای شهر تهران براثر غفلت تعیین شدند از نظر شما این هیچ آسیبی به مملکت نمیزند چون ساختار قوه مجریه وفردی که بعنوان ریاست جمهوری قرارست انتخاب شود مهمست مگر این پیرمرد وآن جوانک برومند شورای شهر تهران میتوانند موثر در اقتصاد کلان شهر ویا کشور باشند به نظر شما خیر چون ملاک ریاست جمهوریست واین در حالیست که اختلافاتت ما بین احمدی نژاد وچمران بجائی رسید که هر لحظه حس میشد یکی از دو طرف بحث مورد نقادی رهبر جامعه اسلامی قرار گیرند من از این تمثیل فقط برای نشان دادن اهمییت جزءدر مقابل کل استفاده نمودم لطفا به حاشیه نروید .خب کسیکه رای جزئی را در مقابل رای کلی بی اثر ویا حداکثر یک آسیب میداند چطور میشود گفت که رای کلی ایشان نیز ..........
به نظر من بحثی خوبی الو گرفته تا هر جا که بشود عموم افکار را متنور نمود ادامه دهیم منتها مراقب حواشی نیز باشیم .
یک نظر دارم از آنجائیکه این بحث مهم وعمومیت دارد موافقید با توافق ویکسری قواعد از اینجا (بخش نظرات )به مطلب اصلی انتقال دهیم .در هر صورت ادامه دادن مهمتر ست لطفا تا جائیکه حرمتها حفظ میشود منقطع بحث نشوید .
پاسخ:

جناب آقای اورعی ضمن احترام به نظرات شما به محضرتان می رسانیم که حالا که بحث را باز کردید بهتر است به این نکته اشاره کنم کهخ بحث قانون شوراها را آقای خاتمی احیا کرد.  خوب آیا شما فکر می کنید که تا قبل از تاسیس شوراها شهرها اداره نمی شد. حتی خیلی از افراد اعتقاد دارند که در زمان آقای کرباسچی که شوراها ایجاد نشده بود مدیریت شهری تهران خیلی بهتر بود. حرف من این است که اهمیت انتخابات ریاست جمهوری بیشتر است. هر چند که شوراها هم اهمیت خود را دارد به خصوص برای شهرهای بزرگ

ولی در شهرهای کوچک انتخابات شوراها خود به خود حساسیت لازم را دارد و مردم با نگاه قبیله ای شرکت می کنند. به اعتقاد من در شهرهای کوچک مشارکت خود شکل می گیرد و انتخاب  بهترین ها هم با گرایی که نخبگان می دهند شکل می گیرد. این را هم در نظر داشته باشید در سایت ها و وبلاگ ها به دلیل تعلق دست اندرکاران آنها به قشر با سواد خیلی نمی توانیم موثر باشیم. 

سلام عزیزان دلیل مخالفت شما بر سر چه موضوعیست من یا ما رباطیها میگیم اول مسئله شورا را تحلیل کنیم سپس بریم سراغ مسئله مهم کشور یعنی انتخاب فردی که بعنوان ریاست جمهور باید مسایل کلان کشور را بررسی کرده وبهترین قوانین را اجرا کنند تا عموم مردم احساس امنیت کنند خب حالا برای من توضیح بدید چرا با من موافق نیستید این که کلیت بحثه .

شاید ازاینجا به بعد یه کمی حرفم به مذاقها خوش نیاید تجربه نشان میدهد که دستاندکاران شورا امروزی ودو دوره قبل به هر دلیل تمام انتظارات را که از سوی مردم ارائه میشد نتوانستند اجرا کنند خب این را هم میدانیم که خیلی از در خواستها قابلییت اجرا را ندارند .ولی دادن توضیح وعدم برگزاری جلسات مستقیم با مردم از سوی شورا که شدنی بود چه خوب شد الان یادم افتد به یک درخواست این جانب که از طرق مختلف به عرض عزیزن میرساندم لیکن هیچوقت پاسخی در یافت نکردم امروز اینجا اون رو برای شما نقل میکنم قضاوت منطقی این درخواست با خودتان وهرکسی که میخواند .نظر تون چیه که بخش شهری خوانسار به جند منطقه تقسیم شوند اسا این تقسیم بندی بر پایه ی جغرافیائی باشد ایا چرا شورا با این پیشنهاد مخالفت ویا سر سری از آن گذشت مدیر محترم پاتخت ایا این موضوع را باید ریاست جمهور بیاید وحل وفصل کنند یا شورای محترم شهر .دوست دارید در آینده نظراتیکه من ودیگردوستانم به سایر دوایر دولتی میگفتیم اما هیچ ..........ممنون 

پاسخ:
دوست عزیزم همسایه پایتخت خدمتتان عرض کنم که در سطح جزئی حرف شما صحیح است ولی همچنان اعتقاد داریم که انتخابات ریاست جمهوری اهمیت زیادی دارد. اگر در انتخابات شورا غفلت کنیم ممکن است فقط خوانسار آسیب ببیند ولی اگر در انتخابات ریاست جمهوری کم تحرکی و غفلت کنیم کل کشور آسیب می بیند.
با سلام وتشکر از شما عزیزان

وبلاگ وزینتان در ( وبلاگ روستای باصفای وانشان ) قسمت همسایه های وانشان لینک شد

با تجدید احترام
اطیابی
پاسخ:

با سلام و احترام

ضمن تشکر ما هم شما را لینک میکنیم.

از همه شما دست اندرکاران وبلاگ تشکر می کنم به خصوص برای انتشار عکس شهید سید عباس میرباقری
پاسخ:
از حضور شما سپاسگزاریم. انتشار یاد و خاطره شهدا را وظیفه ملی و دینی خود می دانیم. شهدا برای آسایش و امنیت ما گرانبها ترین چیز خود را تقدیم حق کردند.
دقیقا
اصلا نمیشه به حرف کسی امید بست.
کاش تو این مملکت هم احزاب شکل میگرفتند چون احزاب دست کم به خاطر منافع بلند مدتشون دروغ نمیگند.
پاسخ:
کاملا با نظر شما موافقیم. حتی اگه موافق هم نبودیم باز نظر شما را تایید می کردیم.
پاتخت خوانسار ما بعنوان محله کنار دست شما نظرمان اینست که اگر چه هر دو انتخابات بسیار مهمست لاکن بیائید همه با هم (منظور از همه وبلاگیانست) به این توفق برسیم که کدامیک از این دوانتخابات را در وهله اول ارزیابی وسپس منتج به یک دستور بنمائیم وسپس برای بعدی نیز همینطور >بذارید توضیحم رو کمی با دید مناسبتر بگویم من یا ما جوانان رباطی میگوئیم تا قبل از رسیدن به تاریخ انتخابات ،اول موضوع انتخاب شورای شهر وقواعد بازی اون رو بررسی کنیم تا خدای ناکرده این وسط از هول حلیم توی دیگ نیوفتیم یعنی توجه زیاد به قصه ریاست حمهوری ما را از انتخاب شایسته ترین افراد برای شورای را در پیچ .خم نیاندازد اگر افراد شایسته برای کرسی شورا منتخب شوند خیلی از مشکلات ما مرتفع میشود خصوصا اینکه امروز ریاست حمهورها برای اینکه نظر مردم را بخود جلب کنند به اتفاق همه رفتارهای احمدی نزاد را رد میکنند خب پس یعنی باید مواظب شورایمان باشیم ریاست جمهور بعدی سری بما نخواهد زد .ادامه دارد مجبورم بنا به دلایلی الان اتصال به شبکه را قطع کنم فعلا خدا حافظ
پاسخ:
ضمن عرض ارادت به شما برادر بزرگوار ببخشید من با شما موافق نیستم. اگر مشکلات کشور در سطح کلان حل بشه مطمئن باشید مشکلات شهرستان ها هم به راحتی قابل حله. 
۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۲۳ ایثارگران خوانسار
سلام اگر به سایت ایثار گران خوانساری بروید امشب رو قول میدهیم با کیف از خاطرات رزمندگان ارام بخوابید .نظر یادتان نرود به دوستان رزمنده پاتخی ما سلام ابلاغ فرمائید ممنون
پاسخ:
چشم در اولین فرصت به وبلاگ شما هم سر می زنیم.
از حسن انتخاب شما بسیار ممنونم !

منظورم انتخاب عکس به این زیبایی است که موسم بهار و ریزش باران این نعمت زیبای خدارا به نشانه رفته  است
واقعا لذت بردم که این عکس را دیدم
یک جورایی خستگیم دررفت
مخصوصا که این عکس از محله بالا هم که هست ...!


پاسخ:
ممنون از لطف شما. اظهار نظر شما به ما انرژی می ده
کاملا با شما موافق هستم. واقعا انتخاب فردی قابل اعتماد کار سختی است. من نظرم اینه که خودمون باید تحقیق کنیم و اعتقادی به این که فلان شخص از فلان کاندید حمایت کرد ندارم. باید سابقه افراد و شعارهاشون را بررسی کنیم و تصمیم گیری کنیم.
پاسخ:

سلام

 

ممنون  از اظهار نظرتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی