شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

شهید مجتبی کافی

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۸ ب.ظ

بخشی از وصیت نامه شهید مجتبی کافی....پروردگارامیخواهم یادگاری بنویسم اما هر چه فکر میکنم چیزی ندارم که کاغذ را سیاه کنم زیرا انچه را میخواهم بنویسم عزیزانی که ما را معلم بودند نوشتندو رفتند اما به هر حال ما هم بمقدار یک قطره در این دریای عظیم می چکانیم وخود را شریک مینماییم تا شاید مورد رحمت و لطف قرار گیریم...از شما خواهران وبرادران میخواهم قران را بخوانید وبه ان عمل کنید که این وصیت همه شهیدان است از شما میخواهم هر قدم که اماممان برمیدارد شما جای ان را پر کنید و بدانید که پیروزی حتمی است...و اما پدرومادر عزیزم از خداوند برای شما طلب صبر میکنم و بدانید که فرزندتان نه تنها از بین نرفته بلکه تازه بوجود امده ودر کنارتان هست لیکن شما نمیدانید..عزیزان از شما میخواهم هر بار نوار مقام شهید از شیخ حسین انصاریان را گوش کنید تا بلکه تصلی قلبتان گردد...من در پایان از همه مردمان و اشنایان عزیزم طلب امرزش میکنم واز انها میخواهم اگر خدای ناکرده کوچکترین خطایی از بنده حقیر سرزده به بزرگی خودببخشندومارا مورد عفو خود قرار دهند.......


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۸
محله پایتخت

نظرات  (۲۹)

واقعا ناراحتم که عمویم راازدست داده ام چون مردی دلاوروشجاع بود وسعی میکنم به وصیتش عمل کنم 
پاسخ:
مجتبی کافی انسانی بزرگ، مومن و شجاع و جدی بود.
میان رزمندگان خوانساری ویژه بود.
یادش گرامی و راهش پر رهرو
سلام. خسته نباشید.وبلاگ قشنگی درست کردید.واقعا یاد و خاطر شهید و زنده نگه داشتین.امکان داره سازنده وبلاگ خودشو معرفی کنه.
من نوه ی برادر شهید مجتبی کافی هستم .
روحش شاد یادش گرامی...
پاسخ:
سپاسگزارم از نظر لطفی که دارید. 
مهم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهداست که حقیر به عنوان همرزمان شهدا و یکی از جانبازان شهر سعی دارم انجام دهم.
خواهر محترمه اجازه بدهید ناشناس بمانم.
التماس دعا
بهترین درود وسلام نثار آن عزیزانی که عازم جبهه های نبردبودند وآن عزیزان سنگر نشینی که در آن وضع خاص از حق ومیهن واسلام دفاع کردند.
پاسخ:
ممنون مجید جان
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۴ هم رزم دایی سعید دشتی
ایا می دانی همرزمهای دائی عزیز شما چه شهدا وجانبازانی هستند؟شهید رشول حقی برادر جانباز ابرهیم جدیدی -شهید ابراهیم احمدی-ودیگر کسانی که از بچه های مر کزشهر هستند که این افراد استخوان بیخ حلق یک سری ها می باشند ضمنا بقیه همرزمان را در اینده معرفی می کنم
پاسخ:

  رزمنده عزیز خیلی دوستت داریم.

در این ایام ما را هم دعا کنید.    

۰۴ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۶ خواهر شهید
شهدا شمع محفلند اگر توسط بعضیها شمعشان را خاموش نکنند-
پاسخ:
ممنون از نکته سنجی شما

هم رزم دائی جانم،سلام

خوش به سعادت خوبانی چون شما و آن عزیزان که حقیقتا زنده اند،

متاسفانه می دانم که بعضا نقل هایی ازاینگونه صحبتهای آن محله و این محله وجود دارد،وچقدر این نگرش ها آزار دهنده و بدوی است،ازباب سلیقه ای رفتار کردن بعضی حضرات نیز کم و بیش مطلعم،بدین جهت پیشنهاد می کنم در راستای اعتلای نام و یادشهداوخدمت به خانواده شهدا وجانبازان و ایثارگران،مجمع جانبازان وایثارگران که در تهران فعال و در راستای خدمت رسانی،با شخصیتهای عالی نظام جلسات می گذارند ودر تقدیم لایحه و...تاثیر گذارند،هماهنگی بیشتری داشته باشید،دبیر مجمع سردارآزاده وجانبازعلی اکبرتابیده چی می باشند.اگر تمایلی به هماهنگی ویا دیدار وگفتگو برای حل وبیان مشکلات این عزیزان دارید،بفرمائید تا با ایشان هماهنگی های لازم را انجام دهم.

پاسخ:
رونوشت به همرزم عزیز جهت رویت و پاسخ 
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۹ محله پایتخت
هم رزم و هم محلی عزیز پیام خصوصی شما دریافت شد. لازم به یادآوری است که آن دو فردی که شما از آنها نام برده اید در مورد برخی از بچه های محل که از سابقه جبهه بسیار بالای برخوردارند نیز نظر مساعدی ندارند و حتی شنیده ام که در مورد یکی از جانبازانی که چند نوبت مجروح شده و در تهران ساکن است گفته اند از اصول نظام منحرف شده است. چرا چون که آن جانباز نسبت به برخی اقدامات مسئولین معترض است. من کاملاً شما را درک می کنم و کلاً هدف اصلی از طرح این سایت هم همین است که جدا از این اشخاص چه دیدگاهی دارند ما زحمات آنها را پاس بداریم. انشاء الله در اولین فرصت و در صورت مهیا بودن شرایط موضوع را به طریقی مناسب و از باب امر به معروف و نهی از منکر و به صورت کلی با آن افراد مطرح می کنیم. ای کاش مواردی از رفتارهای آن افراد و نا بری را به صورت خصوصی مطرح می کردید تا دست ما برای طرح آن ها باز باشد. ذکر این نکته ضروری است این فضای مجازی می تواند برای رفع کدورت ها بسیار مفید باشد. باز هم می گوییم که مطمن باشید حرف های خصوصی شما به جایی درز نمی کند. حتی اگر نامتان را هم ببرید ما آن را محفوظ نگه می داریم. 
فرزند جانباز عزیز جناب سعید دشتی -شهید مسلم رمضانی هم رزم بنده بوده یکی دونفر از بچه های پاتخت که یکی از انان رزمنده هم می باشد جالبه بدانید این دونفر بین شهدا ورزمندگان وایثارگران فرق می گذارند کسانی که بله قربانگو این دونفر باشند بهترین خانواده شهید ورزمنده وجانباز هستند این دونفر که نمی خوام به احترام این سایت که مربوط به این اقشار هست را فاش کنم به اطلاعتون برسانم که رزمندگان وایثارگران فلان محله با فلان محله از نظر این اقایون خیلی فرقشه-انقدر این دو نفر نان بری کردند که گفتنش در ست نیست
پاسخ:
جناب همرزم عزیز
لطفاً به احترام شهدا از بیان اختلافات خودداری کنید.
من نمی دانم منظورتان چه کسانی است. ای کاش به صورت خصوصی برایم مطلب را باز می کردید و ایمیل می دادید تا با شما درد دل کنیم.
مطلب شما در شبکه وبلاگستان شهرستان خوانسار درج گردید. درپناه حق
پاسخ:
با سپاس از نوآوری شما

کجــــــــــــــــــــــــــایید ای شهیدان خدایی/بلاجویان دشت کربلایی/

کجــــــــــــــــــــــــــایید ای سبکروحان عاشق/پرنده ترزمرغان هوایی

 

فقط یک کلمه می گم یاد وخاطره شهدا هیچ وقت کهنه نمی شه بلکه باید الگوی واقعی همه باشه.

پاسخ:
واقعاً همینطوره ما که واقعاً جای خالیشون را حس می کنیم.

بزرگوار، فضائل وسجایای اخلاقی شهداوبزرگان برای سرلوحه زندگی، مسلمامایه خیر وبرکت وانشاا...عاقبت به خیری است.حتماکه بایدیادوخاطره افلاکیان مستدام باشد،برادرم غرض ازعرایضم تک بعدی نبودن است،اینکه مثلابحث ازدواج آسان، پیگیری مشکلات ورفع معضلات در حد امکان ،پرسش وپاسخ مسئولین برای رفع موانع فردی و اجتماعی شهروندان،نیزباشد،بهتراست.مثلاصفحه ای برای موادمخدرو اثرات تخریبی آن برای آگاهی دادن به نوجوانان و جوانان درست کنید،ودیگرمعضلات اجتماعی.حقیر،آرزوی سربلندی وطن رادارد.

پاسخ:
چشم  حتماً

جناب ناشناس،بنده سعیددشتی فرزند رزمنده بسیجی وجانباز شیمیایی محمدتقی ،ومادرم،خواهرشهید مسلم رمضانی وجانباز70%مرتضی رمضانی،ورزمنده اکبررمضانی هستم. عرایضم راباقاطعیت اعلام می کنم که تمام کسانم ودیگردلسوزان این آب و خاک در دهه 60وظیفه خودرابه بهترین شکل انجام دادند،امروزوظیفه ماصرف گفتن رشادت های آن عزیزان نیست،وظیفه ماتلاش و همت مضاعف برای رفع مشکلات ودغدغه های شهروندان وآبادکردن ورفع معضلات شهرمان است.شهدامظلومندنه ازباب مقام و جایگاهشان،بلکه ازناشناسانی  که اهتمام به رفع اشتغال ومرتفع کردن موانع جوانان برای تشکیل خانواده ودادن انگیزه وامید وپویایی برای زندگی سالم و پرنشاط ندارند،انسانهای متعالی وخودساخته که درکسوت تلاشگران وبسترسازان فرهنگ وهنراین مرزوبوم جهادکردندنیزحق عنوان شدن درنامگذاری معابردارند،شهرستان سالمندان استان،نیازبه ایجاد ورفع موانع کار وتولید،فضای پرنشاط علمی ورزشی وخدمت رسانی درمانی دارد،ناشناس این دغدغه دهه 90 است.دارالمومنین اگرنتواندجوانان پسرودخترش رابه ازدواج وسلامتی روح وجسم سوق دهددارالغیرالمومنین خواهد شد.ناشناس شک دارم که زاویه 8 سال دفاع مقدس رادرک کرده باشی.

پاسخ:
رونوشت به ناشناس

سعید عزیز تو این دنیای بزرگ مجازی حالا یک وبلاگ هم مثل ما برای دلش یک چیزهیی از اون 8 سال بنویسه چه اشکالی داره. حتی فرض کنیم ما تو اون 8 سال گیر کردیم. دوست عزیز شما که باگوشت و پوستت اونا را درک می کنی خوب اجازه بده چند نفر را هم که علاقه به مطالب این 8 سال دارند حرفشون را بزنن. در ضمن از ت درخواست داریم هر گونه مطلبی که شمل دغدغه های بحق شما هم است برامون بفرست تا با کمال میل منتشر کنیم. با توجه به باز بودن تعداد کاراکترهای اظهار نظر شما مطالبدر مورد معضلات شهر را بفرست تا ما هم اونها را به اسم خود شما به صورت مطلب اصلی پست منتشر کنیم. دغدغه های شما واقعاً بجاست و جوانانی با این احساس مسئولت را باید از نظراتشون استفاده کرد. ولی خوب ما هم مثل شما یک شهر وند معمولی هستیم و بس.

یکی از رفتارهایی که دیگه خیلی کم بین جوانهای امروزی دیده میشه سربه زیر بودن و حیاست
یادش به خیر عصرهای روزهای بلند تابستون وقتی توی حیاط مینشستیم شهید کافی وقتی می خواست برای نماز مغرب وعشا بیاد لب چشمه و وضو بگیره نگاش که به ما می افتاد یا برمیگشت و یا یه جوری با حیا و سر به زیری می اومد تا لب چشمه و وضو میگرفت که ما همش نگران بودیم که نیفته
در صورتی که همین کاراش باعث شد که ملکوتی بشه و جزء عرشیان

چهره ی نورانی و ملکوتیش هنوز در ذهنمه ...
پاسخ:
با سلام

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، انتشار این خاطرات می تونه یک تلنگری به نسل جوان باشه.  
آقای دشتی

در برخی سایت ها رد پای شما را دیدم شما ظاهراً از قشر ایثارگران دل خوشی نداری.
این چه حرفی است که می زنی. یعنی چه تو دهه 60 گیر کردی. در خوانسار نیوز دیدم که به حق از نامگداری معابر به مشاهیر و ادیبان دفاع کردی و از تاریخ گفتی. خوب برادر من مگر این 8 سال جنگ تاریخ ما نیست. نکند این 8 سال رمان است که به آن تاخته ایی.
چه اشکالی دارد یک سایت محلی به آن بپردازد. چرا اینقدر تنگ نظر خوب شما هم وباگی با نام وادشت یا بیدهند و یا .... درست کن و از همان چیزی که دغدغه داری بنویس.
اگر مطالب را مرور کنی می بینی که در این سایت از جناح سیاسی که بسیجیان با آن مخالف هستند دفاع شده نکنه فکر می کنی این هم ترفند سایته. در هر صورت شکی ندارم که شما با 8 سال جنگ زاویه داری. من می گویم هم ادیب خوانساری محترم است و هم آن جوانی که در سن 15 الی 25 سالگی همه چیز خودش را برای دفاع از کشور گذاشت. نمی گویم دفاع از اسلام که سنسور حساس تو فعال شود. در هر صورت ناجوانمردانه است که ما این قشر مظلوم را اینگونه بزنیم. آن از پایگاه های بسیج که به دلیل ناتوانی نمی توانند از شهدا و ایثارگران دفاع درستی کنند. این می شود که شما به آنها حمله می کنید. مگر نامگذاری معابر با نام مفاخر شهر که کاری بجاست ماندن در سال های دور نیست پس چرا از آن دفاع می کنید. کمی انصاف داشته باشید. امروز شهدا مظلومند. مظلوم تر از هر زمان چون آنهایی که سنگشان را در دوایر دولتی به سینه می زنند برای محکم کردن قدرتشان است. به قول جانباز شیمیایی هنرمند بزرک رضا ایرانمنش که اخیرا گفته بود وقتی در بیمارستان بستری می شویم مسئولین فقط برای گرفتن عکس یادگاری پیش ما می آیند. این عملکرد همین می شود که مردم عامه مثل شما نسبت به این قشر بدبین شوند. نگاهتان را اصلاح کنید.
پاسخ:
رونوشت به آقای دشتی
برادر،این سایت پاتخت نیست،این سایت پایگاه مقاومت بسیج،این سایت شماتودهه 60گیرکرده،سراسر سایت شماراگشتم از مشکلات وبیان راهکار برای رفع معضلات شهر،مطلبی یافت نمی شود،درخواست و توجه دادن مسئولین به گرفتاریهای شهروشهروندان وپیگیری مطالبات ایشان،وظیفه شماست.شهدامقامشان عالی است وخدمت خویش را انجام دادند.امروز که نوبت ماست بهتر است وظایفمان را بشناسیم و برای خدمت به مردمان و رفع دغدغه های آنان کوشا باشیم.

توسایتتون چه خبره؟!!چقدرمباحث آزاردهنده،تخریب و..!!شهدا که راه و هدفشان مشخص بود،ماامروزراه وهدفمان را درک کنیم.بیاییم برای آبادی و آبادانی شهرمان تلاش کنیم.

پاسخ:
ببخشید می شه مشخص کنید کدام مطالب آزار دهنده و تخریب کننده بوده است.

با سلام

پاسخ خوانساری ساکن پایتخت

دوستان عزیز بیایید از این فضایی که در سایت بوجود آمده استفاده کنیم.

من مروری بر پیام های زیر مطالب داشتم.

متوجه شدم که عده ایی از بازدید کنندگان سایت همان جوانان ده 50 و 60 هستند که از این که خاطراتشان منتشر می شود خوشحالند.

عده ای جوانان تشنه نشر حقایق جنگ که از این کار استقبال کزده اند و عده ای بدبین که همه را با یک چوب می زنند. اگر من از یکی از رزمندگان مطلبی نوشتم چرا با توهین پاسخ می دهید. اصلا فرض کنیم آن فرد همان طوری باشد که شما گفته اید آیا باید سابقه خوب حضورش در جنگ را نادیده گرفت. به هر حال کاری نکنیم همین آب باریکه نشرآثار آن دوران هم بسته شود.

من می دیدم که عده ای از بازدید کنندگان به سیاسی نوشتن سایت اعتراض کرده بودند و مدیریت سایت چه خوب جواب داده بود و به آرامی با فضای سیاسی فاصله گرفت. البته معنی دار رنگ وبلاگ را به رنگ بنفشدر آورد ولی مطالب خود را از سیاست دور کرد.

بیایید تحمل خود را بالا ببریم. بیایید توهین نکنیم. بیایید فضای معنوی تصویر یک شهید را معنوی نگه داریم. بیایید همدیگر را دست داشته باشیم. بیایید کینه ها را دور بریزیم.

در این ماه پر فیض و برکت من علد عاصی را هم دعا کنید. دعا کنیم شهدا دست ما را بگیرند. دعا کنیم شرمنده شهدا نباشیم.

پاسخ:
ضمن سپاس فراوان رونوشت به خوانساری ساکن پایتخت
غ  . زیاد جدی نگیرید خدا همه را به راه راست هدایت کند
پاسخ:
رونوشت به غ عزیز
اقای مسوول سایت منظور این مخاطب محترمتون چی بود یعنی چی توی این نظرات اسم خاصی از کسی نبود ایشون منظورشون با کی بودمن این حرف زشتشونو بی احترامی به شهید میدونم این حرفشون چه ربطتی به این صفحه داشت
پاسخ:
اسم یکی از افراد زنده در عکس دسته جمعی را برده بود و اون مطالب را درباره ایشون نوشته بود. خیلی جدی نگیرید. در این راه ما با افرادی هم روبرو هستیم که درک درستی از وقایع زمان جنگ ندارند. هیچ شکی نیست که شهدا برگزیدگان بودند و در میان رزمندگان کسانی بودند که اکنون زنده اند و رفتار درستی ندارند. ما باید سعه صدر  داشته باشیم.
افرادی که سنشان به جبهه نمی رسید و یا اصلاً بعد از جنگ متولد شده اند ممکنه نیاز به آگاهی سازی داشته باشند وظیفه ماست که آنها را با خود همراه کنیم. هنر نیست که میان خودمان از هم به به و چه چه کنیم مهم اینه که دیگران را که نسبت به ما ذهنیت خوبی ندارند به مرور زمان نظرشان را مثبت کنیم. امروز شهدا به نمادی تبدیل شده اند که حتی ضد انقلاب خارج نشین هم از آنها تمجید می کنند. در هیچ جنگی در تاریخ ایران نبوده که قسمتی از خاک کشور جدا نشود. ولی در جنگ 8 ساله حتی با وجود حمایت غرب از عراق و علیرغم یک انقلاب نوپا و ارتشی که بعد از انقلاب شرایط مناسبی از نظر مدیریتی نداشت ما تونستیم با شجاعت شهدا و خون آنها آن کار را انجام دهیم که اکنون ضد انقلاب هم ناگزیر به احترام به شهداست.
باز هم از این همه خوش سلیقه گیتون تشکر میکنم اینکه وصیتنامه رو به پایین عکس اضافه کردیدرو میگم خیلی خیلی سپاسگزارم
پاسخ:
تمام اینها به خاطر اینه که یک کمی از سنگینی راه شهدا که بر دوشمونه کم کنیم. همین و بس. تنها جایی که می توان طلب کار بود همینه که شما از من ناشناس برای مایه گذاشتن برای شهدا طلب کار باشید. هر چند که من مسئولیتی نداشته باشم. 
خونساری ساکن پاتخت ! توجه کن " امام خمینی «ره» : نگویید انقلاب برای ما چه کرد بگویید ما برای انقلاب چه کردیم . به جای تهمت به دیگران به اعمال خودمان توجه بیشتر کنیم بهتر است.
پاسخ:
رو نوشط به خوانساری ساکن پایتخت عاجزانه می خوام که به هم تهمت نزنیم. تمرین کنیم به هم احترام بگذاریم.
ناشناس محترم ما که متوجه نشدیم شما چی میگیدو منظورتون با کی بود ولی خواهشا در صفحه ای که عکش شهدا هست بحث رو سیاسی نکنیدو حرمت شهدارو نگه دارید
پاسخ:
من اسم را نقطه چین کردم چون که باید اخلاق را حفظ کنیم.
باسلام وخسته نباشید می خواستم یک پیشنهاد خدمتون عرض کنم اگر در وبتون یک آلبوم از همه شهدا بگذارید واقعا عالیه . با تشکر از شما
پاسخ:
سلام
ضمن تشکر از اظهار نظرتون این امکان وجود ندارد چون فضایی که در اختیار ماست این امکان را نمی ده. فقط این مژده را بدم که ما تا اطلاع ثانوی فقط عکس های شهدا را منتشر می کنیم. اگه مشکلی پیش نیاد روزی یک عکس را منتشر می کنیم. انشاء الله بعد از یک سال یک آرشیو کامل از عکس شهدای خوانسار در اینترنت داریم و شما به راحتی می تونید با نوشتن عکس شهید دلخواهتون در گوگل عکس اون را هر جا که هستید داشته باشید. ضمناً مجید جان من راحت تونستم عکس ایشون را باز کنم احتمالاً سرعت اینترنتون پایینه

شهداشمع محــــــــفل بشریتند.         (امام خمینی"ره")

شهید مجتبی کافی از جمله شهدای واقعا مظلوم و گمنام است .این شهیدوالامقام دراواخر عمرش به درجه فرماندهی رسید اما چون می دانست باید نزد محبوبش برود ازقبول این مقام خودداری کرد . خاطره ای که از ایشان به یادم مانده این است که وقتی از سپاه به منزل می آمد از استفاده از اموال سپاه مثل لباس و... دقت می کرد واین نمونه ای از تقوای ایشان بود .سرانجام دربهمن ماه سال 64 به لقای محبوبش رسید.

پاسخ:
قابل توجه همه ما ای کاش مسئولینی که ادعای ادامه دادن راه شهدا را دارند و هزاران سمینار در این خصوص برگزار می کنند سمیناراشون را به سمت ادامه دادن راه شهدا با نگاه به زندگی معنوی این عزیزان می بردند.
شهید مجتبی کافی چون در سپاه بودن وقتی برای کاری که مربوط به سپاه بود وسیله نقلیه سپاه دستشون بود هیچوقت از این وسایل برای کارهای شخصیشون استفاده نمیکردندوبراشون بیت المال خیلی اهمیت داشت  انشاالاه دست ماروهم بگیرن این بزرگواران
خوانساری ساکن پاتخت

قای ناشناس یک روزی ....  رزمنده بود امروز منافق صفت شده وکارش نان بری شده می گی نه بروسئوال کن
پاسخ:
مجبور شدم اسم را پاک کنم. دوستان لطفاً اسم افراد را نبرید اینجا فقط یک سایته که با محدودیت می خواد در درجه اول یاد و خاطره شهدای خوانسار و در درجه بعد در باره محله پایتخت بنویسه. از ما انتظار نداشته باشید که اسم افراد را ببریم "خوانساری ساکن پایتخت" عزیز برادر من هم از آن شخصی که اسم بردید دل خوشی ندارم. چون چند جایی علیه من هم صحبت کرده ولی خوب اخلاق و ادب اجازه نمی ده که در این فضا بهش توهین کنم. اصلاً اگه من هم مثل اون باشم فرق من با اون چیه. 
بخشی از وصیت نامه شهید مجتبی کافی....پروردگارامیخواهم یادگاری بنویسم اما هر چه فکر میکنم چیزی ندارم که کاغذ را سیاه کنم زیرا انچه را میخواهم بنویسم عزیزانی که ما را معلم بودند نوشتندو رفتند اما به هر حال ما هم بمقدار یک قطره در این دریای عظیم می چکانیم وخود را شریک مینماییم تا شاید مورد رحمت و لطف قرار گیریم...از شما خواهران وبرادران میخواهم قران را بخوانید وبه ان عمل کنید که این وصیت همه شهیدان است از شما میخواهم هر قدم که اماممان برمیدارد شما جای ان را پر کنید و بدانید که پیروزی حتمی است...و اما پدرومادر عزیزم از خداوند برای شما طلب صبر میکنم و بدانید که فرزندتان نه تنها از بین نرفته بلکه تازه بوجود امده ودر کنارتان هست لیکن شما نمیدانید..عزیزان از شما میخواهم هر بار نوار مقام شهیده شیخ انصاریان را گوش کنید تا بلکه تصلی قلبتان گردد...من در پایان از همه مردمان و اشنایان عزیزم طلب امرزش میکنم واز انها میخواهم اگر خدای ناکرده کوچکترین خطایی از بنده حقیر سرزده به بزرگی خودببخشندومارا مورد عفو خود قرار دهند.......
پاسخ:
ضمن تشکر از شما من این قسمت از وصیتنامه را که بسیار پرمعنی است به پایین عکس اضافه کردم.
خیلی خیلی ازت ممنونم واقعا نمیدونم چجوری تشکر کنم اصلا فکر نمیکردم به این سرعت پیگیری بشه اجرت با خود شهیداین از همه جیز بهتره
پاسخ:
شهدا به گردن همه ما حق دارند وظیمو انجام دادم و خوشحال از این که یک دوست مومن را خوشحال کردم.

مجتبی کافی یک بسیجی واقعی بود. رزمنده ها تعریف می کنند در جمع هایی که ایشان حضور داشت اگر در غیبت و یا پشت سر کسی حرفی زده می شد که در جمع حضور نداشت ایشان سریع موضع گیری می کرد. این شهید فردی متین و خوشرو بود به طوری که رفتارش طوری بود که به دلیل پختگی فکر می کردند سنش خیلی بیشتر از 18 سالگی است.
شهدا دست ما را بگیرید به خدا شرمنده ایم.
این کار انتشار عکس کاری نو است امیدوارم در این ماه مبارک شهدا دست همه ما را بگیرند به خصوص شما که در این مظلومیت شهدا پیش قدم شدید.
پاسخ:
یاد و خاطره همه شهدا گرامی باد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی