شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

با انتشار عکس های تعدادی از شهدا در پست قبلی یکی از همرزمان شهید محمود عزیزی خاطره ای تکان دهنده در باره ساعات قبل از شهادت این شهید به صورت پیام فرستاده که اختصاص پستی مجزا به آن ضروری بود.

این جی کل دارایی محمود از این دنیا

یک  خاطره دارم از شهید  محمود عزیزی:  من با این شهید  همسنگر بودم  البته شش هفت نفر از بچه های خونسار در یک سنگر که سقف آن با الوار و خاک  پوشیده شده بود طوری که هنگام خواندن نماز سرمان به الوار ها برخورد می کرد . داخل سنگر هم تعدادی پتو و یک پنگه  بود که به وسیله ی موتور برق هرچند ساعت یکبار  روشن  می کردند. (اواخر تابستان سال 1366)

   اجمالاً اینکه در شب آخر که شهید محمود عزیزی  با ما بود . قبل از فرا رسیدن شب  لباس خود را به وسیله پتوها اتوکرد  . پوتین های خود را چندین بار مرتب  واکس زد  نزدیک غروب خوب به خاطر دارم .با لذتی تمام  مانند دامادی که می خواهد به حجله بــِره   آماده و مرتب به خودش و دوستان عطر می زد . می خندید شادی می کرد
می گفت : "امشی آریسیو"   کلاً آدم شوخ طبع و بسیار زرنگی بود. در حالی که نوار تیرهای مسلسل را به خود می بست 
 می گفت " وَسژونو  با همینا کارژون ساختَو" خدا می دونه آن شب در یکی از شبهای گرم تابستان چه آتیشی به پا کرد نیمه شب بود سنگر از دود خمپاره و صدای توپ ها پر از گرد وخاک شده بود . این شهید آن شب باعث نورانی شدن  منطقه ی فاو و نعل اسبی شده بود . خواب را از چشم همه گرفته بود نزدیک صبح  سر وصدا افتاد لحظاتی من به خواب رفتم . وقتی بیدار شدم  گفتم پس محمود عزیزی  کو؟  دوستان گفتند بیا صبحانه بخور  گفتم مگه نمیاد شیف عوض کنه(آخه فرمانده اون قسمت خط بود). گفتند محمود  رفت خونسار  گفتم یعنی چه؟  گفتند :  یک ترکش کوچوکو به سینه اش اصابت کرد و بردندش عقب.... بعداً به واقیت تلخی برای خودم و شیرین و آرزوی چندساله او پی بردم.

 آری  محمود عزیزی به همین راحتی شهید شده بود.

====

چهل روز بعد

وقتی  به خونسار اومدم که مراسم چهلم محمود عزیزی بود وقتی باچندتا دیگه از بچه ها وارد مجلس شدم  مداح از بلندگو  اعلام کرد  همرزم های محمود عزیزی  دارن وارد مجلس میشند  . مجلس غرق  اندوه و ناله شد.  با خودم گفتم  چه شرمنده هایی اومدند .   حالا می بینم  که زود  دیر شد. آنها رفتند و بار سنگینی رو برای ما جا گذاشتند. آری ما عکس شهدا رو می بینیم  ولی عکس شهدا عمل می کنیم.

صافی و سادگی و صداقت را نزاریم  شهید بشه. صفا و یکرنگی و سعادت را نزاریم  شهید بشه. ایمان و درستی ومحبت را نزاریم  شهید بشه  دوستی و رفاقت وارادت را نزاریم  شهید بشه

......... را نزاریم  شهید بشه


با درج این خاطره یکی از رزمتدگان اصفهانی که با شهید محمود عزیزی همرزم بوده این پیام را برامون فرستاد. ما این پیام را در قسمت پایین این خاطره منتشر می کنیم:

تاریخ دریافت پیام 22 بهمن 1392

 در سال 1365 با محمود عزیزی در گردان یازهرا بودیم، محمود از من و تعدادی از اصفهانی ها  دعوت کرده بود که در زمان مرخصی به خوانسار برویم و ضمن دیدن طبیعت زیبای خوانسار بهترین و گرانترین غذای محلی به نام تامو را برایمان تهیه کند. یک روز ما در یک جمع چند نفره در گردان با آب و تاب در مورد دعوت به خوانسار و غذای تامو  حرف می زدیم و به قول معروف دلمون را صابون می زدیم. یکی از دوستان خوانساری در گوش من گفت می دونی تامو چیست؟ گفتم نه. گفت تامو غذایی برای گاوها است و در واقع به سبوس آب می زنند و به گاوها می دهند بخورند. با شنیدن این حرف کلی سرخ شدم. وقتی قضیه را به محمود گفتم. زد زیر خنده و از این که ما اصفهانی ها را سرکار گذاشته بود کلی خندید. من هم چاره ای نداشتم جز خندیدن.


شهید محمود عزیزی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۲
محله پایتخت

محمود عزیزی

نظرات  (۴۸)

[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]http://sorodehay-tarighat.blogfa.com/
[گل]خوشبختی :ساختگی نیست ، ساختنی است...
[گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

[گل])([گل][گل])([گل][گل])([گل][گل]
ز لیلایی شنیدم یا علی گفت
به مجنون چون رسیدم یا علی گفت

مگر این وادی دارالجنون است
که هر دیوانه دیدم یا علی گفت

نسیمی غنچه ای را باز می کرد
به گوش غنچه کم کم یا علی گفت

چمن با ریزش باران رحمت
دعایی کرد و او هم یا علی گفت

یقین پروردگار آفرینش
به موجودات عالم یا علی گفت

دلا بایست هر دمیا علی گفت
نه هر دم بل دمادم یا عی گفت

به هر روز و به هر شب یا علی گفت
به هر پیچ و به هر خم یا علی گفت

خمیر خاک آدم را سرشتند
چو بر می خواست آدم یا علی گفت

علی در کعبه بر دوش پیمبر
قدم بنهاد وآن دم یا علی گفت

عصا در دست موسی اژدها گشت
کلیم آنجا مسلّم یا علی گفت

ز بطن حوت ، یونس گشت آزاد
ز بس در ظلمت یم یا علی گفت

به فرقش کی اثر می‌کرد شمشیر
شنیدم ابن ملجم یا علی گفت

مگر خیبر ز جایش کنده میشد
یقین آن دم علی هم یا علی گفت
[گل])([گل][گل])([گل][گل])([گل][گل]

پاسخ:
ضمن عرض تبریک میلاد امام اول شیعیان به شما و تمام رهروان آن امام همام، از ارسال شعر زیبای شما سپاسگزارم.
۱۳ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۱۷ ☫۩۩۩ آری چه باک ۩۩۩ ☫
پاسخ:
باز نشد " آری چه باک"
سلام بر شهدا

خاطره بسیار خوب و تاثیر گذاری بود.  این شهدا چهره هایشان خیلی حرف برای گفتن دارد.
شهید محمود عزیزی، شهید علی مقیمی، شهید حسین کاظمی، شهید ناشرالاحکام و ... چه بگویم که در باره شهدا زبان و قلم قاصر است.
پاسخ:
ممنون از اظهار لطفتون
با تشکر نمی شه سایت را زودتر بروز کنید. بدجوری عادتمون کرتی.
پاسخ:
با سپاس از نظرتون
خیلی دوست داریم فعالیتمون را بیشتر کنیم ولی فعلاً امکانش نیست.هم از نظر مطالب و هم از نظر وقت. در مورد مطالب کلی به این و آن التماس می کنیم. البته وظیمونه و افتخار هم میکنیم.
محمود از عزیزترین ودلاورترینهای زمان بود چه کنیم که متاسفانه دنیا وگرفتاریهای ان باعث غفلت رفقای قدیم از دلاور مردان جنگ شده است 
پاسخ:
ممنون آقای رحمانی خواهش می کنم خاطرات و عکس هایتان را بفرستید این وبلاگ با استقبال خوبی مواجه شده بخصوص نسل جوان
به به چه مطلب زیبایی دست شما درد نکنه.  مگر عروسی چیزی جز رسیدن به معشوق است و خوش به حال اونهایی که عشق واقعی رو درک کردند. علامه حسن زاده آملی جمله دارد در کتاب ارزشمند طهارت که لذات نفسانی و در اوج اونها لذات جنسی رشحه ای (=چکه یا قطره ای) از لذت واقعی هستند.
پاسخ:
سلام علی جان به به خوش آمدید.
ممنون از پیام زیباتون
خدا رحمتژون کرو
این پستتون خیلی بدیسا
ننان چوزن بواژان ! نثرش آدم جذب کرو.

پاسخ:
ممنون
از این که به ما انرژی می دید بسیار سپاسگزارم
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۰۰ کامران میرمحمدی
سلام
یه چند وقتی بود گذرم اینورا نیوفتاده بود
چه خبرو اینجا برا ؟!
بخش نظراتت خودش یه وبلاگ شده
چه کار میکنی با خودت ؟!
پاسخ:

کامران کادره پیداد نی خیلی بی معرفته
پره چه کران. 
نظر که هادنده ننان منتشر نکران. 
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۰۸ یا عشق ادرکنی
شما گر پیرو خط امامید
چرا دل بسته میز و مقامید
مرحوم آقاسی


لا حول و لا قوه الا بالله!

در صحیفه امام جلد 11 صفحه 160 نقل است که خبرنگار هفته نامه تایم برای متهم کردن ایشان به بی سوادی و نداشتن تخصص و علم اداره حکومت از ایشان می پرسد:

"شما زندگى خیلى منزوى داشتید، شما اقتصاد جدید و حقوق روابط بین المللى را مطالعه نکرده‏اید. تحصیل شما مربوط به علوم الهى است، شما در سیاست و گرفتن و دادن یک زندگى اجتماعى درگیر نبوده‏اید. آیا این در ذهن شما این شک را به وجود نمى‏آورد که ممکن است عواملى در این معادله (سیاست و حکومت داری)  باشد که شما نمى‏توانید درک کنید؟

امام روحی فداه در پاسخ به آن خبرنگار دست نشانده می فرمایند:

"ما معادله جهانى و معیارهاى اجتماعى و سیاسى‏اى که تا به حال به واسطه آن تمام مسائل جهان سنجیده مى‏شده است را شکسته‏ایم. ما خود چارچوب جدیدى ساخته‏ایم که در آن عدل را ملاک دفاع و ظلم را ملاک حمله گرفته‏ایم. از هر عادلى دفاع مى‏کنیم و بر هر ظالمى مى‏تازیم، حال شما اسمش را هرچه مى‏خواهید بگذارید. ما این سنگ را بنا خواهیم گذاشت. امید است کسانى پیدا شوند که ساختمان بزرگ سازمان ملل و شوراى امنیت و سایر سازمانها و شوراها را بر این پایه بنا کنند، نه بر پایه نفوذ سرمایه داران و قدرتمندان که هر موقعى که خواستند هرکسى را محکوم کنند، بلافاصله محکوم نمایند. آرى با ضوابط شما من هیچ نمى‏دانم و بهتر است که ندانم" ..

در جای دیگری در جلد چهاردهم صحیفه صفحه 161 امام در پاسخ به ادعاهای بنی صدر منفور، که البته در حین تحصیل دوره دکترایش در ینگه دنیا مسئولیتی در نایب رئیسی مجلس و یا شورای عالی امنیت ملی  و یا ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک نداشته (چون اصلا هنوز انقلاب نشده بوده! ) و یکسره مشغول درس و بحث بوده ، به خاطر به رخ کشیدن دکترای خود از یکطرف و پائین تر بودن سطح تحصیلات شهید رجایی از طرف دیگر می فرمایند:

"هى نروید دنبال اینکه رجایى علم ندارد! این عقلش بیشتر از علمش است. و بعضى از شما علمتان بیشتر از عقلتان است"!.

بازم بگم؟ که چه تحقیری کرد امام مدعیان باسوادی را؟ و سالهاست درصدد  انتقام هستند!

بگذار حالا هی سواد نداشته شان را به خاطر در دست داشتن ورق پاره ها و تسلط به زبان انگلیسی به خاطر سپری کردن دوران خون و ایثار و شهادت در آمریکا و انگلیس به  رخ بکشانند!!!


پاسخ:
اول ممنون از پیامتون
دوم فعلاً بنده خیلی خوشحالم که روحانی جای احمدی نژاد را گرفت چون نسبت به احمدی نژاد خیلی انتقاد داشتم.
و اما سوم این که از بی سواد خواندن منتقدان توسط روحانی خیلی ناراحت شدم. دقیقاً ایشان در این موضعگیری از روش احمدی نژاد استفاده کرد که مخالفان را مسخره می کرد و این به شدت مذموم است.
و چهارم این که طرح سبد کالا اصلاً طرح خوبی نبود چون خیلی از واجدان شرایط نگرفتند و خیلی از افراد مرفه گرفتند و روشش هم که دل هر دوست دار نظام را به درد می آورد.
با تمام این انتقاد ها باز هم خوشحالم که به راحتی می توان در روزنامه ها به توافق ژنو انتقاد کرد. در صورتی که در 8 سال گذشته هیچ کس جرات نداشت عملکرد جلیلی را مورد سوال قرار دهد و یا بپرسد در مذاکرات چه گذشته است.  امروز این تابو شکسته است.
ای بابا ببخچدین.
قبلنا نظر که میذاشتی میومد پایین. حالا آخرین نظرات میان بالا.برا همین بود که ندیدم. باور میکنین دیروز تا حالا همش دنبال نظرم و جواب شمام.نه دیگه تصمیمم قطعی شد برای عمل چشمام.
باید ببخشید.
پیر شدیم رفت. ظاهر نشون نده سوتی ها نشون میده بالاخره.
پاسخ:
شما ببخچدین.
چون من یگ مقداری تغییراتم ایجاد کرتی. به خاطر این که چند نفر نظرشون هادابه که نظرات جدید بالا اضافه گنو.

من جمعه شب یه نظر برا شما فرستادم.
منتشر شدشو ندیدم. درسته؟؟؟
پاسخ:
سلام

من تمام نظرات شما را تایید کرده ام فقط نظرات خصوصی شما را منتشر نکردم.
جمعه شب نظری در باره عدم ورود به سیاست داشتید که منتشر کردم.
از شما بسیار سپاسگزارم.

مثل اینکه شما سرت را زیر برف کرده ای و نمی خواهی خیلی از مسایل را بفهمی
اشکال نداره خوش باش اصل اینکه دلت خوش باشه
اصلا میدونی چیه دین از سیاست جدا است
دین یک مساله شخصی است
خوشت اومد خوشحال باش خوشحال باش  خوش باش  چه کیفی مده
پاسخ:
ممنون
سعی می کنیم سرمون را از زیر برف بیاریم بیرون

شما کمکمون کنید.
نه خوشم نیومد چون اعتقاد دارم دین از سیاست جدا نیست. چون که هم در صدر اسلام و هم در انقلایب ثابت شد که حکومت دینی بهترین نوع حکومتی است البته اگر در گذر زمان به جای حکومت دینی، دین حکومتی نشه. 
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۳۰ اسدالله اورعی

این تازه یه گوشه از جریان فتنه هایست که دائما بدنه نظام را از زمان 22بهمن ماه 57  ((حکومت انقلاب اسلامی)) که ارمغان خمینی کبیر (ره)بوده وخون جوانان این مرز بوم بپایش ریخته شده مورد هجمه شده ،من از مناظره ای که در این جا مابین چند دوست صورت گرفته خدا را شکر میکنم من با یک سوال از جناب عزیزی چند کلامی را تقدیم میکنم چرا گفته اید من دیگر از سیاست حرفی نمیزنم این بر خلاف اصلیترین دلیل حرکت حضرت ایت الله خمینیست هرگز از ادامه بحث که مایه اش روشنگری والبته از بین بردن شایعات بی اساس که معمولا توسط شارلاتانهای سیاسی وقت جو در بین افکار عمومی منتشر وتا مرز سکوت عموم وحتی خواص جان میگیرد و باعث حضور قویتر وتکنیکتر خائنین میشود دست بر ندارید ،مگر نه اینکه ما میخواهیم انقلاب را صادر کنیم مگر نه اینکه همه جناحهای موجود در کشور با هر سلیقه رفتاری وفلسفی معتقدند که حرکت های جنبش خواه کشورهای مظلوم جهان نشئه ای از پایداری ما از حکومت اسلامیمان میباشد حالا که جریان امتداد استیلای مظلوم بر ظالم دارد به روزهای امید وارکننده میرسد باید مراقب همه چیز بود وسنگر خون شهدا خالی نماند به همه عزیزانیکه اینجا (چه چپ وچه راست  ویا ....)توصیه میکنم هدفتان از مناظره فقط وفقط خلع سلاح فریبکاران باشد نگذاریم این خلعت قدرتمند ومزین ومرکب از خون شهدا زیر اسبان بی مغز دشمن بشریت لهیده شود (امام حسین پاره  پاره تنش زیر سم اسبانیکه از خود شعور نداشتند یعنی اولئک کلانعام )هر گونه شکست برای این نظام بهمثابه ظلم بیشتر به همه جوامع خواهد بود این را همه میدانیم اما چرا غفلت میکنم شاید دلیلش کمی حوصله وپائین بودن استانه  صبرست ، شما ببنید روزهای انقلاب از ابتدا تا هماکنون چطور مصائبی به این کشور که وارد نشد من ازبین همه آن مصائب که شامل ترور ،اختلاس ، جنگ،تحریم .......تفرقه را بدترین عامل میدانم مواردیهم در این زمینه بوده که هنوز اثراتش نظام اسلامی ما را گاها حساس میکند نمیخواهم ذکری از آن بشود ولی امام خمینی در وصیت نامه اش به آن اشاره ای داشته اند .وجود طرز تفکرات مختلف حزبی منشائش اقتصادیست کدامیک از این حزبهای موجود قصد براندازی را دارند بفرمائید من با الگوی از فرمایش خمینی ان پیرمرد 80 تاد وچند ساله انرژی لازم دریافت کرده ام تا برای اعتلای حق تا اخرین نفس وتا اخرین قطره خونم  وبا گذشت از ابرویم جبران این همه فداکاریهائی که ظرف این چند سال از مردمیکه خونشان را رایگان در اختیار بیماران کشور ومخصوصا خودمن قرار داده بنمایم .من هر چه بیشتر مطالب را خواندم بیشتر ذوق کردم امروز جوانانیکه هرکدامشان در هر پستی باشند میتوانند جرثومه های کثیف جامعه را پالایش وبا فکر الهی خودشان ارایشی در نظام حکومتی ایجاد نمایند که یاد ایام وحدتی بیافتیم که در عین جنگ و وجود مشکلات زیاد مردم شاداب بودند ،مردم عاشق فدا کاری بودند والی........اما اکنون برخی ادمها که شاید شیره جانشان از فساد ولقمه حرام بسته شده اماده ربرو شدن با حضرت بقیه الله  الاعظم  را در سر مبپرورانند کار ازاین نظر بجائی رسیده که  پیشروی بهائیت و وهابیت باید سر لوحه مبارزه ما وهمه قرار گیرد واین اشکالات  ذکر شده در نظرات هریک از شما در برابر این مفتون اصلی یاد حاشیه علیه متن در ذهنم متبادر میشود .البته نرسیدم همه وصایای شهدا را بخوانم سر فرصت میخوانم وانشا اله نظری خواهم داد .باپوزش از اطاله کلامم که بنظر واجب میامد.  

پاسخ:
سلام

با سپاس از شما. دوست ندارم برخی از بازدیدکنندگان از طرح برخی مسائل دل آزرده شوند. متاسفانه یک فرهنگی در جامعه جا افتاده که اینگونه تصور می شود که ارزش ها و شهدا فقط به تفکر خاصی تعلق دارند. دلیل آن هم این است که جناح اصول گرا با تبلیغاتی که کرده تمام ارزش ها را از خود می داند و جناح اصلاح طلب به دلیل کم کاری در ترویج تفکر ارزشی و شهدا همه چیز را به جناح مقابل تقدیم کرده است. جوانان ارزشی هم اگر ببینند یک سایت با تفکر اصلاح طلبی به ترویج فرهنگ شهادت می پردازد بلافاصله موضع گیری می کند نمونه آن مطالب وبلاگ واژه بیدار است که در پاسخ به یکی از پیام های بازدید کنندگان داده است. لذا ما سعی می کنیم به خاطر جلوگیری از تنش های احتمالی کمتر در باره موضوع سیاست مطلب بنویسیم. یکی از دوستان به صورت خصوصی نوشته بود که سیاست در همه سایت ها مانند نقل و نبات وجود دارد ولی مطالب در باره شهدا به خصوص شهدای خوانسار کمیاب یا اصلاً نیست. پس درباره شهدا و دفاع مقدس بنویسید و ما را آرام کنید.
روح همه شهدا شاد باد.
پاسخ:
ممنون
از اینکه برخیا اچنده یا و هی نظر سیاسی هادنده حرصم برنچو.
بخدا شهدا مال هیچ خط و ربطی نبودند. اصلا تو این وادی ها نبودن.بدا به حال اونایی که نام شهدا رو دارن یدک میکشن و من نمیدونم یه روزی واقعا چی میخان جواب بدن.
نمیخام جانماز آب بکشم و بگم خیلی خوبم، نه.اما بدجوری زیر بار بی عدالتی دارم له میشم. فقط خدا کمکمون کنه.
حالمان بد نیست غم کم میخوریم
کم که نه هر روز کم کم میخوریم
پاسخ:
ممنون

من ابی هیچی در باره سیاست واننویسان.
چون که برخی ها فکر کرنده سرقفلی سیاست و شهادت و همه چی مال اوناو.
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۵۲ ماض بی نیاز
سند بیارین که احمدی نژاد گفته تیم قبلی خیانت کرده؟!
چرا تو سال هشتاد وهشت به فکر این وحدت نبودین!؟
تو این جا یه متنی دیدم از یک کارگردان که چه حرفها به رییس جمهور قانونی سال 88 در حضور فایزه خانوم نگفتن!
تو روز نه دی جمعیت چند میلیونی چی میگفتن؟!
زمان  فتنه 88وهابی ها و صهیونیست ها به اسم از چه کسی حمایت میکردن!
یعنی شما میگین علت اینهمه فتنه و اشوب گفتن این جمله بوده پسرای اقای ... و... در این کشور چیکار می کنن!
علت این جو آرام پذیرفتن شکست در انتخابات تو سط رقبایی که برخی آنها را متهم به تندروی و.. م کردند ،است

شما چرا تهمت های این 8 ساله علیه دولت وشخص رییس جمهور سابق رو نمیبینین!
چرا آقای هاشمی بعد از شکست سال 84 از احمدی نژاد به خدا واکذار کردند ...!
اون زمان هم تهمت بود!

هیچ قدرتی نمیتونه این انقلاب زمین بزنه غیر از قدرت طلبی وعافیت طلبی و دنیا گرایی مسولین مخصوصا روحانیت
اینها عین جملات امام خمینیه!
در ضمن شما هم به منتقدین لقب تندرو و.. ندهید
 الان بین مردم شهرتون برین میفهمین دیدگاهشون نسبت به دولت چیه؟!
البته این دولت 4 سال از عمر این نظام داره وباید کمکش کرد
و حتما کمکش خواهیم کرد
ما مثل برخی ها نیستیم
که وقتی نتیجه انتخابات مراد میل  مون نباشه شورش و.. راه بندازیم
و بعد مدعی بشیم که طرف مقابل تندرو هست!
برخورد برخی دوستان با علیرضا افتخاری ، فیلم اخراجی ها  ارغوان رضایی و محمدرضا شریفی نیا ، مریلا زارعی و لیلا اوتادی و علیرام نورایی ، قلاده های طلا نشون میده کی  رفتارش چطوره!؟
فلسفه هر کس در عملش هست نه در سخنانش!
دقت کردین تو نظر قبلی من به 99 درصد مطالبم جواب ندادین!؟
مثل تئوری داماد لرستان واردوکشی خیابانی وقاعده بسیار ساده ریاضی ۱۳<۲۴!
ای وای کلیپ دیالمه!!

خوشحال میشم مصداق دروغ های احمدی نژاد بفرمایین!!؟
این تئوری حجاریان بود که گفته بود اونقدر بگین احمدی نژآد دروغ گو است که اگه بگه ماست سفیده مردم بگن سیاهه!
البته خدا جای حق نشسته!

ضمنا مسئله مردم نه اصواگراست نه اصلاح طلب!!
فکر کنم شما مطالعه نکردین در زمان دولت اصلاحات در نشریات رسمی کشور چه اهانت هایی که به مقدسات نشد!؟

پاسخ:
دوست عزیز این آخرین پاسخ من به مسائل سیاسی است لطفاً نظرات دوستانی مانند زندانی را بخوانید. به احترام به اون نظرات سعی می کنم کمتر وارد وادی  سیاست شوم.

سال گذشته دولت اعلام کرد رشد اقتصادی کشور 5/4 درصد است. امسال اعلام شد رشد اقتصادی طی دو سه سال گذشته منفی بوده است. مسئولین آمار کشور از تحت فشار بودن برای ندادن آمار صحیح سخن گفتند.
آمار نرخ بیکاری نیز توسط دولت قبلی خیلی پایین گزارش می شد
در مورد متهم کردن دولت قبلی به خیانت هسته ای کافی است یک سرچ در گوگل انجام دهید تا سخنرانی احمدی نژاد در سال 1387 یا 1386 که به دولت قبلی و تیم هسته ای اتهام خیانت زد را ببینید. همین چند روز پیش دکتر سید حسین موسویان یک مصاحبه با بهار نیوز داشته و گفته خانواده من تحمل شهادت برادرم در جبهه برایشان خیلی سخت نبود ولی اتهامی که به من زدند خیلی سخت تر بود.

دیگر حتی المقدور وارد سیاست نمی شوم. 
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۰۴ ماض بی نیاز
سید محمد خاتمی : شهادت می دهم در انتخابات 88 تقلبی روی نداد


توضیح لازم نیست
مشخصه چه کسانی در برابر رای ملت اردو کشی خیابانی کردند(به تعبیر دکتر روحانی)کردند
وقتی با قاعده بسیار ساده ریاضی ۱۳<۲۴ روبرو شدند برآشفتند و سینه تنگشان طاقت تحمل رای مردم را نیافت و فریاد " تقلب . تقلب" شان در بی بی سی و "وی او ای" پیچید.

زهرا رهنورددر بی بی سی ؛ منطق درخشان جنبش را با ابداع گزاره " مگر می شود لرها به دامادشان رای نداده باشند "!! رادر تاریخ عقلانیت جهان ثبت کرد

هیچ دروغی از کسی که سابقه ی" تقلب تقلب ابطال انتخابات "! را در کارنامه دارد
بعید نیست .


و بقیه هم بمونه برای آیند

این حتما دانلود کنین سخنرانی تاریخی شهید دیالمه دراره آقای موسوی و خانم رهنورده
شما هم که به شهدا علاقه مند
با تشکر و ارزوی موفقیت!
اینم لینک
http://www.aparat.com/v/Ontvj

پاسخ:
احمدی نژاد در اون انتخابات تخلفات زیادی انجام داد.
از توزیع سیب زمینی و تراول بگیر تا افزایش حقوق کارمندان در طرح خدمات مدیریت کشوری.
 همون حرف هایی که رقیب های او در انتخابات سال 1388 از بی قانونی و دروغ های او می زدند بعد از 3 سال یعنی از سال 1391 توسط حامیان سابقش زده شد. من در قضایای سال 1388 در طرف دعوا را مقصر می دانم. دیدید که  آتش از بگم بگم ها در مناظره معروف شروع شد و انتخابات را احمدی نژاد دو قطبی کرد. تهمت هایی که به برخی از افراد مانند آقایان هاشمی، ناطق و ... زد فضا را به شدت خراب کرد. به قول علی مطهری اگر در آن سال دو طرف دعوا با هم محاکمه می شدند شاید اون قضایا اتفاق نمی افتاد. فقط این را به شما بگویم که وقتی فردی مانند روحانی که در سالیان گذشته توسط احمدی نژاد به خیانت در قضایای هسته ایی متهم شده و از طرف اصول گرایان ساکت فتنه لقب گرفته با اختلاف بیش از 12 میلیون رئیس جمهور می شه و جالبه همون آقایا خاتمی و هاشمی از اون حمایت می کنند خیلی چیزها باید براتون روشن بشه. در همین خونسار روحانی چند روز قبل از انتخابات ستاد می زنه ولی آقایان جلیلی و رضایی و قالیباف از دو تا سه هفته قبل. با این وجود روحانی رای خوبی در خوانسار می یاره. این هم می دونیم که پایگاه اصول گرایان در خوانسار و شهرهای کوچک بسیار قویه.
معلوم می شه که شما نتونستید مردم را با این جنس حرف هایی که در پیامتون هم اوردید اقناع کنید.
قضایای سال 1388 و عملکرد احمدی نژاد دیگه گذشته بیایید به آینده فکر کنیم. بیایید از تندروی های گذشته درس بگیریم. مردم را به دو جریان اصول گرایان و فتنه گران تقسیم نکنیم. از همه جناح ها در حکومت استفاده کنیم. زمان خیلی حساسه. وهابیون و القائده اییها برنامه گسترده ای برای ما شیعیان دارند. به عراق و سوریه و لبنان و افغانسان نگاه کنید. در عراق جنگ فرقه ای شروع شده. برخی ها در حال شروع این جنگ فرقه ای در سیستان و بلوچستان هستند. اگه تا حالا موفق نشدند شاید همین خون شهدا و اقتدار نظام بوده است. انتخابات اخیر فرصت خوبی برای وحدت ملی فراهم کرده است و علیرغم این که دولت دست اعتدال گرایان و اصلاح طلبان افتاده ولی سایر قوا یعنی قضایه و مجلس دست اصول گرایان است. مطالعه تاریخ بعد از انقلاب نشون می ده زمانی که تمام جناح ها در قوا بوده اند شرایط بهتر بوده است.
دوست عزیز 8 سال دفاع مقدس به حدی روشن و حماسی است که حتی ضد انقلاب خارج نشین و سلطنت طلب ها هم از آن به نیکی یاد می کنند. پس بیاییم روی اصولی مانند قانون اساسی، انقلاب اسلامی، نظام، ولایت فقیه، حضرت امام(ره)، رهبری نظام، شهدا و ... که فصل مشترک و مورد قبول همه ما است وحدت ایجاد کنیم. خاتمی چه خوب و چه بد چهره ای ملی است که حامیان زیادی هم در داخل کشور دارد. آیا بهتر نیست بجای سوزاندن از او استفاده بشه. همانطور که شما به احمدی نژاد علاقه دارید میلیون ها انسان هم به خاتمی علاقه دارند. پس بهتره در این شرایط حساس به وحدت فکر کنیم. 
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۳۵ وشند خوسار

رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نکته اشاره داشته اند که «وصیت نامه شهدا را بخوانید...» این توصیه در کلام گهربار حضرت امام خمینی(ره) نیز دیده می شود. در این مجال فرصتی دست داده تا با هم مروری داشته باشیم بر گزیده ای از صد وصیت نامه...
وصیت نامه شهید محمود احمدی
دست ازاین ماه تابان [امام خمینی] برندارید که روزنه ی امید مستضعفان جهان و ایران است. پیرو خط امام که همان خط حزب الله است باشید.

وصیت نامه شهید غلامحسین ارباب رشید
"
با مردم برخورد اسلامی داشته باشید، در راه اسلام و قرآن قدم بردارید و مواظب باشید که شیطان باعث دوری شما از خدا نگردد."

وصیت نامه شهید حسین برهانی
-
ای ملت بدانید امروز مسئولیتتان بزرگ و بارتان سنگین است و باید رسالتتان را که پاسداری از خون شهیدان است انجام دهید و تنها با اطاعت ازروحانیت متعهد و مسئول که در راس آن ولایت فقیه می باشد و امروز سمبل آن امام بزرگوار امت قادرید این راه را ادامه دهید.
-
خواهرانم! در تربیت فرزندانتان بکوشید و حجاب را رعایت کنید، زهراگونه زندگی کنید.....
-
سفارشم این است، مردم! به یاد خدا و روز جزا باشید پیرو ائمه اطهار باشید، که .....
-
مردم! امام زمان (عج) را فراموش نکنید. مردم! دنباله رو روحانیت باشید که چراغ راه هدایتند.....
از امام اطاعت کنید که عصاره اسلام است، او را تنها نگذارید که نماینده حجه بن الحسن (ع) است. 10/5/1362

وصیت نامه شهید ناصر بختیاری
...
من خودم را لایق نمیدانم که در جواب ندای هل من ناصر ینصرنی به امام کبیرمان لبیک بگویم... ولی از امام (ره) می خواهم که مرا دعا کند تا بلکه نزد خداوند مورد قبول واقع شوم و به درجه ای که در نهایت شهادت است برسم.
...
خدایا شکر می کنم که مرا آزاد آفریدی تا آزاد فکر کنم تا بتوانم بندگیت را به جای آورم.
خدایا! شکر تو را که مرا پاسدار انقلاب خمینی ات قرار دادی تا اینکه بتوانم خونم را فدای حسینت بکنم.
خدایا! شکر تو را که مرا از این نعمت انقلاب سرخ خمینی برخوردار نمودی و به آن درجه ای رساندی که لیاقتش را نداشتم. ...آگاه باشید که در این برهه از زمان مسئولیت سنگینی بر دوش دارید. شما پاسدار خون های ریخته شده برای اسلام عزیز هستید و باید شما عزیزان پیام خون شهیدان و شعار آنها را با کار و کوشش در راه خدا به جهانیان صادر نمائید، و ثابت کنید که می توانیم در پناه اسلام غیر وابسته به ابرقدرت ها باشیم و به شعار بهشتی مظلوم و دیگر شهدا تحقق بخشیم و ندای مظلومانه امتمان را به گوش تمام مستضعفان جهان برسانیم تا اینکه لرزه بر اندام پوسیده مستکبران داخلی و خارجی بیندازیم...
و مستضعفین خود تصمیم بگیرند و حاکم روی زمین باشند همانطوریکه که خداوند به بندگانش وعده داده است:
"
و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین..."
تا اینکه مقدمه ای برای ظهور مهدی (عج) و افراشته شدن پرچم لااله الاالله در جهان باشد.

وصیت نامه شهید مجید پازوکی
"
درود بر امام امت، نایب بر حق امام زمان (عج) حضرت امام خمینی که هرچه داریم از وجود با برکت ایشان است که اسلام و امت اسلامی را بعد از هزاروچهارصدسال دوباره زنده نمود. قدر امام را بدانید و خالصانه پیروش باشید، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی امانت الهی هستند وظیفة همه ما پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است. صلاح دنیا و آخرت ما در پیروی از ولایت فقیه می باشد.فعالانه در مسائل انقلاب و اجتماع شرکت نمایید. حضور گسترده و آگاهانة مردم ضامن انقلاب و اصول آن است. در نماز جمعه شرکت کنید و شعائراسلام را زنده تر کنید".

وصیت نامه شهید مرتضی بهرامیان
از برادران و خواهران می خواهم که این نهضت را حفظ کنید و در راه صدور آن از هیچ کوششی دریغ نکنید و مگذارید بار دیگر دست جنایتکاران شرق و غرب در شما مسلط گردد و خونهای هزاران شهید از دست برود. در نمازهای جماعت و جمعه با جدیت شرکت کنید. با وحدت و اطاعت از مقام رهبری و پیروی از دستورات اسلام و پاسداری جدی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن توطئه های استکبار را خنثی و نقش بر آب کنید.

وصیت نامه شهید محمود دایه علی
بسم الله الرحمن الرحیم
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیا عند ربهم یرزقون گمان مبرید کسانیکه در راه خدا کشته می شوند، مرده اند بلکه زنده اند و نزد خدا روزی می خورند. من محمود دایه علی وصیت نامه ی خود را به نام خدا و در راه تداوم انقلاب اسلامی به رهبری زعیم عالیقدر امام امت خمینی روح خدا شروع می کنم، ای مردم مسلمان و مستضعف ایران این انقلاب را به رهبری امام امت ادامه دهید ما ملت ایران خیلی خون داده ایم که این انقلاب به پیروزی برسد نکند که از رهنمودهای امام سرپیچی کنید و امام را تنها بگذارید او نایب امام زمان (عج) است. نگذارید خون این شهیدان پایمال شود ما هرچه خون بدهیم انقلابمان پایدارتر می شود، این آمریکائی خائن با کمک منافقین دارند شاخ و برگ این نهال انقلاب را می ریزند ما باید نگذاریم که این ابرقدرتها، واسطه های داخلی آنها به این انقلاب ضرور زیان برسانند. اگرچه همه را بکشند ما باید تا آخرین قطره ی خونمان را به پای این نهال انقلاب بریزیم و آن را آبیاری کرده و رشدش بدهیم. در زمان امام حسین (ع) امام را تنها گذاشتند حالا که امام خمینی راه او را می رود ما نباید اورا تنها بگذاریم. از خانواده ام می خواهم که خط امام را ادامه دهند و از مادرم می خواهم برادرهایم را در بسیج شرکت دهد تا اگر روزی به شهادت رسیدم بتوانند ادامه دهنده ی راه من باشند. از برادرهایم می خواهم که بعد از من اسلحه را به دوش بگیرند و خون خودشان را به پای درخت اسلام بریزند تا درخت اسلام بارورتر گردد. هرکس امام را قبول نداشته باشد و سر قبر من بیاید به خون تمام شهیدان خیانت کرده است. پدر و مادرم! ما امروز در زمان امتحان هستیم چون در جبهه وجود دارد حسینی و یزیدی و من راه حسین را انتخاب کرده ام شما هم از فرصت استفاده کنید و به جبهه حسین بپیوندید. در هر کربلائی امام حسینی وجود دارد و حسین امروز با خمینی است. در وجود امام عزیز دقت کنید و با شناخت کامل راه او را ادامه دهید؛ مادرم می دانم که در انتظار آمدن من هستید و هم اکنون دعا می کنی اما حرف من به برادرانم این است که یکی یکی به جبهه های حق علیه باطل فرستاده شوند؛ من برای آنها طلب پیروزی بعد از شهادت می کنم. دوستانم در پیروزی ما در این جنگ هیچ شکی نداشته باشید این سخنان را به عنوان یک شهید می گویم که اگر وحدت خودمان را از دست بدهیم و امام را تنها بگذاریم به خون تمام شهیدان خیانت کرده ایم و خدا شما را نمی بخشد. فقط در خط امام حرکت کنید و بدانید بهترین تسلیت برای من انتقام گرفتن خون تمام شهیدان است....

وصیت نامه شهید سید جمال دربان فلک
ای امت حزب اللهی! اسلام مکتب انسان سازی است و انقلاب اسلامی با رهنمودها و رهبری صحیح امام امت (خمینی بت شکن) می رود تا جهانی شود و تمامی ابرقدرت ها را نابود کند و انقلاب را به صاحب اصلی اش امام زمان (عج) تحویل دهد پس بر همه شما وظیفه شرعی است که در هرکجا که باشید از اسلام و جمهوری اسلامی دفاع کنید..... از ولایت فقیه و روحانیت مبارز اطاعت و پشتیبانی کنید که هردو ضامن پیروزی و پشتوانه اسلام هستند".

وصیت نامه شهید صفر علی داوودی
"
مادرم سلام این فرزندت را از کردستان غریب و مظلوم بپذیر، اینجا کسی را جز خدای بزرگ و ملائک نداریم مادرم برای ما دعا کن".

وصیت نامه شهید ولی الله چراغچی مسجدی
مسلم و تسلیم هستم و شهادت می دهم به خداوند "حی لا یموت واحد، رحمان و رحیم و .... محمد (ص)، بهترین برگزیده از یک صد و بیست و چهار هزار رسولش و علی (ع) وصی بر حقش و یازده فرزند علی (ع) از فاطمه (س) که همگی برحقند و اما تنها حجت خدا مهدی(عج) است که به انتظار فرمان ظهورش (نگران از انسانیت) نشسته است.
قال الحسین (ع) "ان الحیاه عقیده و الجهاد و لیمحص الله الذین آمنوا و یمحق الکافرین"
درود خدا به امام عزیزم که ما را آگاهی بخشید و در هر فرصت برای پاک کردن زنگار نیتها پرداخت تا فقط برای خدا باشیم و رحمت خدا بر شهداء باد که به ما آموختند چگونه بهتر رفتن را .

وصیت نامه شهید سید کریم حسینی
بارالها به جبهه آمدم تا تکلیف خود را ادا کنم و از من راضی باشی، اما افسوس که نتوانستم مأموریت خود را به نحو احسن انجام دهم که به تو نزدیکتر شوم و از من راضی باشی. همسر عزیزم از بچه ها به خوبی نگهداری کن و آنها را در راه فراگیری علم و دانش یاری نما و مرتب آنها را به مساجد ببر تا فرد مفیدی برای جامعه ی ما باشند.

وصیت نامه شهید بهرام حق نجات
خدایا از تو می خواهم که مرا یاری کنی تا در راه تو قدم بردارم همانطور که خداوند می فرماید هرکسی در امور بر خداوند توکل نماید.او برایش کافی است و حال اگر بنده گام در راه جهاد با کفار گذاشت هرگونه سرنوشتی که پروردگارش برای او تعیین نماید تفاوتی ندارد ما می رویم تا وظیفه خود را انجام دهیم و نتیجه آن برای ما مهم نیست که چه بر سر ما خواهد آمد انشاالله که خداوند قبول نماید.

وصیت نامه شهید حسین حدادی
سلام بر مهدی (عج)
سلام بر نایبش امام خمینی ،سلام بر شهیدان و درود بر تمام مسلمین جهان، مادر وپدر عزیزم اگر شهید شدم برایم گریه نکنید چون من خود می خواستم و وظیفه ام بود. خدا من را به شما داد وظیفه شما بود که مرا تربیت کنید و کردید ،پس ناراحت نباشید .پیام من به ملت ایران این است که با گروهک های منافق بجنگید و نابودشان کنند و راه شهیدان را ادامه دهند. پیام من به دولت این است که امام و شخصیت های مملکتی را از هر نقطه حفظ کنند تا ریشه آمریکا کنده شود . تمام ملت باید گوش به فرمان امام باشد زیرا که نائب امام زمان است .امیدوارم که تا به حال گناهی کرده ام خدا مرا ببخشد و مرا جزء یاران امام زمان گرداند....
عاشقم عاشق روی مهدی
شیفته ام شیفته روی مهدی
ای صبا از سر کوی مهدی
برمشامم برسان بوی مهدی

وصیت نامه شهید بهنام خرم بخت
"
خدایا! تو را به حسین قسم می دهم که ما را از فیض شهادت محروم نفرما، پدر و مادرم از شما می خواهم که بعد از شهادت من برای من گریه نکنید، بلکه به مظلومیت آقا اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا فکر کنید دوستان و آشنایان و دانش آموزان شما را به شهدای کربلا قسم می دهم که یک لحظه از فرهنگ جهاد و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر غافل نباشید، که اگر خون شهدای کربلا و پیام زینب (س) نبود، امروز اسلام و قرآن در عالم پیشرفت نمی کرد در پایان از همه شما حلالیت می خواهم و از شما تقاضا دارم که امام عزیز را تنها نگذارید..."

وصیت نامه شهید محمود خادم سیدالشهدا
...
باور کنید که شهادت از عسل شیرین تر است اگر در بطن کلمه شهادت بروید متوجه خواهید شد که چقدر کشته شدن در راه خدا شیرین است. برادرم احمد روح من در انتظار فداکاری توست تو مانند یک مسلمان واقعی زندگیت را وقف خدمت به اسلام کن.

وصیت نامه شهید محمود اعتصامی
به دستورات امام خمینی (ره) عمل کنید، به مسایل معنوی و حضور در نماز جمعه اهتمام فراوان داشته باشید و از زنان و مردان جامعه می خواهم به حدود الهی و فرامین اسلام و قرآن عمل نمایند.
پدرجان یک چیز از شما می خواهم شما در حقم دعا کنید که به آرزویم برسم.

وصیت نامه شهید سید حسین روح الامین
ای عزیزان از مال دنیا دست بردارید و به خدا فکر کنید، ما از خاک آمده ایم و به خاک بازمی گردیم، هرچه هست، دست خداست و هرچه صلاح او است همان است، خداوند در این دنیا بسیار آزمایش خواهد کرد. این نعمتها را برای آزمایش ما قرار داده است مواظب باشیم که از این آزمایشات سربلند بیرون بیائیم. ای دوستان به دنبال شناخت اسلام بروید اگر اسلام را شناختید، اگر امام (ره) را شناختید، به آنچه که می خواهید می رسید، به خدا فکر کنید و به فردای قیامت، به آن آتش جهنم و نعمتهای خدا در بهشت، دست از مال دنیا و هواهای نفسانی بردارید...ای مردمی که در صحنه هستید به گلزار شهدا بروید و از این عزیزان درس بیاموزید. و فرزندان خود را چون اینان بزرگ کنید، در نمازجمعه ها مرتب شرکت کنید، نه فقط به عنوان یک نفر حاضر در نماز به خطبه ها گوش کنید راه و روش اسلام را یاد بگیرید و سعی کنید در سیاست دخالت کنید و ببینید در مملکتتان چه می گذرد.
من نمی دانم چه بگویم چون می دانم دنیا هیج ارزشی ندارد و تنها سفارشم این است که دست از یاری امام (ره) برندارید و در جنگ شرکت کنید به مستضعفین کمک کنید و دست نوازش بر سر آنان بکشید....

وصیت نامه شهید حمید رشیدی
...
آیا مردم چنین پنداشته اند که به صرف اینکه گفته اند ایمان آورده ایم رهاشان کنند و بر این دعوی امتحانشان نکنند؟
ای کسانیکه ایمان آورده اید جهت چیست که برای جهاد در راه خدا به خاک زمین دل بسته اید؟آیا راضی به زندگی دنیا عوض حیات آخرت شدید به متاع دنیا در پیش عالم آخرت اندک و ناچیز است.پس ار عرض سلام بر حسب وظیفه ای که می باشد چند سطری به عنوان وصیت می نویسد البته وصیت نامه شهید همه مانند بهترین نوشتجات عرف است و چیز تازه ای برای نوشتن ندارم بنده با عقیده کامل بدین راه قدم گذاشته و به کمال آگاهی آن را دنبال کرده ام.از آنجا که دنیا محل امتحان است و در این چند روز زندگی که به لحظه ای می ماند انسان به بوته آزمایش گذاشته می شود.اگر بخواهیم عاقبتمان سعادتمندانه باشد باید از این آزمایش سرافراز بیرون آئیم با هم موجب سرافرازی خود و هم خداوند باشیم که خداوند به بندگان پاکش مباهات می کند و خوشا به حال شهیدان که می فرمایند بالاتر از هر چیزی، چیزی مگر اینکه کسی به مسلخ عشق رفته و شهید شود که بالاتر از آن چیزی نیست.برادران و خواهران خدا را شکر کنید که در این عمری که خدا گرفته اید شاهد چنین تحویل عظیمی بودید. قدر این انقلاب را بدانید و از آن مراقبت کنید و به متاع قلیل دنیا دل نبندید که شما را منحرف و بر زمین می زند .
قانون اساسی و نظام این جمهوری که گفته و خواسته شهیدان، نگهداری و پاسداری از آن بوده را سبک نشماریم و گرامی بدارید واقعاً شرم دارد که این شهدا را ببنیم و ولی مدافع این انقلاب نباشیم .اگر خود را آماده کرده ایم باید بدانیم که آخرت خود را فروخته ایم واگر در این دنیا قدری پایبند به د?ن خود بودیم، بهره را در آخر خواهیم بود و اگر دین نداریم لااقل باید آزادمرد بود ... این بنده در طول عمر خود نتوانستم هیچ خدمتی انجام دهم و در اعمال خودم عمل مثبتی ندیدم و فقط کوله باری از گناه بر دوش دارم که می دانم فقط شهادت در راه او اگر مقبول گردد می تواند این گناهان را بشوید و امید داشتم که در طول این زندگی بتوانم هرچقدر کم و کوچک خدمتی کنیم تا لااقل کمی از وظیفه ای که به دوش داریم و وظیفه هر انسانی اگر بخواهد آزاد باشد و سعادتمند یاری دین است انجام داده باشم اما افسوس که خود را خیلی بدهکار می بینم و واقعاً در جا زده ایم و حال که خود در صف مجاهدین فی سبیل الله جا زده ام می خواهم خداوند به آبروی این سلحشوران نظر خودش را از ما راضی گرداند و از او می خواهم مرگم را شهادت راه خودش قرار دهد ... چند خواسته دارم که می خواهم اگر ممکن بود رعایت شود اگر خداوند ما را قبول کرد و مهر بازگشت نزد هیچ خواسته ای از دولت و مردم نداشته باشند.....دوم صبر پیشه کنند و طریق حضرت زینب (س) را پیشه کنندو سوم اینکه از دوستان به خصوص دوستان نزدیک می خواهم ... از کسانیکه با آنان رابطه داشته ام حلالیت بطلبند...

وصیت نامه شهید جواد جلیلی
بسم الله الرحمن الرحیم
درود خداوند متعال بر تو باد ای رهبر عالی قدر و بزرگوار سلام شهیدان ایران ...حسین جان! جوانان ما در جبهه ها به یاد تو سینه های خود را جلوی گلوله های سبک و سنگین قرارمی دهند و جان خود را می دهند پروردگارا من می دانم تو ما را خلق کردی و تو به ما جان داده ای....خداوندا مرا یاری کن اگر تو یاری نکنی یاوری جز تو ندارم و ای مردم مسلمان این خون پاک شهیدان است که پیچ و خم قلاب را صاف و هموار می کند که شاید با ریخته شدن این خونهای پاک کسانی که در نادانی هستند بهراه الله نماینده شوند و از شما مردم مسلمان و دوستان و آشنایان تقاضا می کنم که با انقلاب به حالت سستی برخورد نکنید انقلاب هدف بزرگی را دنبال کرده است و از شما می خواهم که جلوگیری از فرزندان خود نکرده و بگذارید راهی راه می خواهند بروند و اگر کسی مانع از رفتن فرزندش به جبهه های جنگ شود به خدا قسم مسئول است..... خدایا تو را شکر می کنم که به من قدرت تشخیص حق از باطل را دادی و خدایا تو را شکر می کنم که رهبرم را شناساندی که به من چنین پدر و مادری دادی خدایا تو را شکر می کنم که مرا در نادانی نمیراندی مادر عزیزم می دانم که شما را اذیت کردم و برای شما نتوانستم فرزند خوبی باشم.... بعد از مردن من حجله ای برای من مگذارید چون درنزد خدا هیچ ارزشی ندارد گل بر سر قبرم نیاورید چون این گلها بعد از 2 یا 3 روز پلاسیده می شوند مرا در بهشت زهرا (س) دفن کنید.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
58/4/1361
جواد جلیلی

وصیت نامه شهید ناصر جام شهریاری
...
و تو ای خدای بزرگ کمکم کن که جزء هدایت یافتگان باشم و نصرتم ده که با دشمنان دین تو ستیز کنم. ...ای مسلمانان از همه قشر بدانید که وظیفه شرعی است که از ولی امر مسلمین اطاعت کنید. ...خدایا یاریمان کن تا از اماممان پیروی کنیم، و در خط امام که همان خط اسلام است، باشید. ...ای ملت بیدار ایران هوشیار باشید و نگذارید تاریخ تکرار شود، حال که جنگ به نفع جمهوری اسلامی ایران پیش می رود، همانهایی که با امام علی (ع) گفتند که مالک را برگردان، ما با قرآن نمی جنگیم، (در اینجا هم این کار را نکنند) متأسفانه همین کار را کردند. ...قرآن و اسلام در ایران پیاده می شود، (اجرا می شود) نه در حزب بعث صدام. ...آری در زمان دودمان ننگین پهلوی سرمان در لاک خودمان بود، و هیچ توجهی نداشتیم، که بر ما و مکتب ما چه می گذرد و باز خداوند بر ما منت نهاد و رهبری از سلاله محمد (ص) خمینی این مرد بزرگ، مرد با تقوا، این اسلام شناس واقعی را ولی امر و رهبر و پیشوای ما کرد. ...ای آمریکای خونخوار که خون همه محرومان در سراسر گیتی به دست تو و یا جیره خوارانت می ریزد، به یاری حق و همت امت اسلامی دیگر عمرت به پایان رسیده است و تو را در جهان که رسوایی رسواتر خواهیم کرد.تو که هر روز در جنوب لبنان و السالوادور خونها می ریزی و سازمان حقوق بشرت در خواب خرگوشی فرو رفته است.

وصیت نامه پرویز خیامیان
درود به رهبر عزیز ،قلب ملت ایران به نام الله در هم کوبنده ظلم و ستم. به نام خدائی که به ما شعور داد تا خوب را از بد و زشت و پلید را از زیبا تمیز داده و یکی را انتخاب کنیم. تقاضا دارم دخترم (صفورا) تا کلاس ششم ابتدایی فقط و فقط درس اسلامی خوانده و بعد قرآن یاد بگیرد و کاملاً اسلامی تربیت شود که این بزرگترین آرزوی من است. از همسرم و خانواده ام تقاضا دارم اگر در راه شهید شدم در مرگ من گریه نکنند بلکه شادی بکنند تا روح من شاد گردد، اگر شهید شدم جنازه مرا در اصفهان دفن کنید. فرزند مرا نزد امام امت رهبر کبیر انقلاب، پدر عزیزم خمینی بت شکن ببرید تا دست برکتش را به صورت او کشیده و برای آنها دعا نمایند، والسلام ،پایدار ارتش جمهوری اسلامی ایران، پاینده ایران، و برقرار باد جمهوری اسلامی ایران.

وصیت نامه شهید اکبر چاجی
برای اسلام و انقلاب تبلیغات زیادی بکنید تا ندای اسلام و اسلام طلبی به اقصی نقاط جهان برسد در اشاعه و گسترش فرهنگ اسلامی تلاش لازم را بنمایید و از هیچ کوششی دریغ نکنید همیشه گوش به فرمان امام امت و مسئولین کشور باشید".

وصیت نامه شهید سید عباس جولایی
....
برادرانم! به ریسمان الهی اعتصام کنید و آن را رها نسازید ،هرچه به کلاس بالاتری از ایمان برویم درسهایمان مشکل می شود و درس امتحانات مشکل تر و شیطان هم تلاشش بیشتر می شود. مبادا پس از چند صباحی تحمل درد و رنج و زحمت در راه خدای بزرگ به دره نیستی سقوط کنیم، قرآن زیاد بخوانید و سعی کنید زمانیکه خداوند با شما صحبت می کند ترجمه تحت اللفظی آن را بدانید .تقوا تقوا اساس کار است اگر تقوا نباشد اکثر عبادات به خاطر غیر خدا می شود، نماز را طوری بخوانید که بدانید با خدا چه می گویید مبادا عباداتمان بندی باشد که ما را از راه سعادت بازدار بدین واسطه که فکر کنیم خیلی آدم خوبی هستیم عبادات ما باید پله ای برای صعود ما به درجات و کلاسهای بالاتر باشد.

وصیت نامه شهید هدایت الله ثمرمند
"
اینجانب براساس عقیده ای که نسبت به اسلام و مکتب شهادت دارم با عزمی راسخ و اراده ای آهنین عازم جبهه شده ام.تا دین خود را نسبت به اسلام ادا کنم چون موقعی که شهادت باعث سعادت ماست، افتخار شهید شدن در راه اسلام را داریم"

وصیت نامه شهید حسین ثامنی
ای مسئولین توجه داشته باشید امروز مسئولیت حفاظت از خون شهیدان در درجه اول به عهده شماست مبادا بین صحبت و رفتارتان با این ملت شهیدپرور با مقامات بالاتر فرق کند. خود را عاقل و متعهد و حافظ اسلام و دیگران را بدخواه و جاهل ندانید، در خود بیشتر دقت کنید، مبادا جلوی خدمت مخلصان را بگیرید.
دقت کنید با نیروهای مخلص بسیج جزء با منطق و دلیل به هیچ زبان دیگر سخن نگوئید.
شرمنده دوستان شهیدم و درگه حق تعالی.
28/12/63

وصیت نامه حسین ترک
از مردم شهیدپرور می خواهم که همیشه در صحنه باشند ،ابرقدرتها بدانند مردم ایران همیشه در صحنه هستند و نمی گذارند که خللی بر جمهوری اسلامی وارد شود. ابرقدرتها بدانند که ما مردم ایران با جان و دل انقلاب را پذیرفتیم و آن را تا پایان جان حفظ خواهیم کرد. من از مردم می خواهم رهبر و ولی فقیه را تنها نگذارند و به دستورات ایشان عمل کنند.از خواهران خود می خواهم که حجاب اسلامی را رعایت کنند و از برادرانم هم می خواهم که ادامه دهنده راه شهدا باشند و از پدر و مادرم هم می خواهم که اگر می خواهند برای من گریه کنند برای غریبی امام حسین (ع) گریه کنند.

وصیت نامه شهید نادر پوربندری
بر شما جنگ و جهاد واجب شد در حالی که این فرمان بر شما گران و سنگین و مورد کراهت شماست، ولی بدانید که چه بسا چیزی را که ناگوار و مکروه می دانید در حقیقت به نفع شماست.بالعکس شما می پندارید که شهیدان راه خدا مرده اند نه، بلکه زنده به حیات ابدی هستند و در نزد پروردگارشان متنعم خواهند بود.

وصیت نامه شهید رحیم ترکان
مردان و مؤمنان بزرگ خدا کسانی هستند که به عهد و وفا پیمان بستند و حتی به بهترین درجه یعنی شهادت رسیدند و اینجانب سوگند یاد می کنم که سعادت خویش را نمی یابم مگر در پیمودن خط خونین اباعبدالله الحسین (ع) که راه تمامی شهدای انقلاب اسلامی است .
پدر و مادر عزیزم بدانید و مطمئن باشید که امروز در راهی جاودانه گام نهادم که انتهای آن حضرت بقیه الله الاعظم قرار دارند ،انسان باید از دنیا و زندگی پر مشقت آن که موجب می شود انسان غرق در گناه بشود رهایی پیدا کند و راه جهاد در راه خدا را پیش گیرد ولیکن جهاد در راه خدا باید حسین گونه باشد مردم شهیدپرور تقو را فراموش نکنید و تقوا پیشه کنید، پیرو خط ولایت فقیه باشید و هر کاری می کنید فقط برای رضای خدا باشد. اخلاص در عمل پیشه کنید انشاالله خداوند ما را در زمره شهدای صحرای کربلا قرار دهد و ما را با حسین بن علی (ع) محشور گرداند .
در پایان از همه آشنایان و دوستان و همکلاسیها حلالیت می طلبم.

پاسخ:
ضمن سپاس حقیر به این اعتقاد دارم که حضرت امام (ره) چه قبل از انقلاب و چه حین انقلاب و چه بعد از انقلاب و چه در زمان دفاع مقدس مدیریت بی نظیری بر قلوب مردم و جوانان داشتند. روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۳۱ من مدیر وبلاگ

با سلام  ودرود

با   این آدرس  درخدمت شما  برا ی ثبت دائم  وبلاگ  وسایت هستیم.


http://blagfa.a-w.ir/
___________________

موفق باشید  وپیروز[گل]

پاسخ:
چشم
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۳۰ وشند خوسار
||َثبیسلیسرهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نکته اشاره داشته اند که «وصیت نامه شهدا را بخوانید...» این توصیه در کلام گهربار حضرت امام خمینی(ره) نیز دیده می شود. در این مجال فرصتی دست داده تا با هم مروری داشته باشیم بر گزیده ای از صد وصیت نامه...
وصیت نامه شهید محمود احمدی
دست ازاین ماه تابان [امام خمینی] برندارید که روزنه ی امید مستضعفان جهان و ایران است. پیرو خط امام که همان خط حزب الله است باشید.

پاسخ:
با سپاس امیدوارم همه با هم با وحدت کامل طوری عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۲۵ وشند خوسار

انقلاب اسلامی ایران رویداد تاریخی عظیمی بود که توسط ملت ایران با رهبری پیشوای بزرگ و شجاع خود حضرت امام خمینی(ره) به وقوع پیوست و مسیر و گقتمان جدیدی در تاریخ ایجاد کرد.انقلابی که همگان را به اصل خود متوجه نمود و به اصالت خود آگاهی بخشید.انقلابی که در همان بدو پیروزی مذلت و ضعف بیگانگان به همراه داشت و عظمت و اقتدار را به ارمغان آورد. انقلابی که تحولی بنیادین در عرصه اجتماعی،سیاسی و اقتصادی ،گفتمانی(به نام حق)و بر پایه(عدالت)و در راستای (حفظ رزشهای انسانی و اسلامی)،ظرفیت تمدن سازی را با بهره گیری از اسلام به فعلیت رساند و امروز به فرموده رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) با پیشرفت های چشمگیر و روز افزون نظام اسلامی به عنوان یک الگوی هویت بخش و عزت آفرین در مقابل چشمان ملت های مسلمان قرار دارد.

ایران امروز با صلابت و استحکام و استقلال خود قدم در عرصه رقابت با قدرت های جهانی برداشته است و با یک جهشی بزرگ و پرتابی در دست یابی به دانش و علوم جدید و کسب رتبه های برتر در فناوری های استراتژیک همچون هسته ای،زیست فناوری،هوافضا،سلول های بنیادین، پزشکی ،نانو تکنولوژی و... ضمن وجود تحریم ها و کارشکنی های دشمنان سبب حیرت جهانیان شده ،و از طرفی نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در برخی کشورها قدرت و اقتدار نظام اسلامی را بهره داشته و آن را همخوان کشورهای اثرگزار در امور مختلف معرفی کرده است.

این مسائل موجب شده تا دشمنان علی الخصوص امریکا و رژیم صیونیستی از هر طریق ممکن در صدد ایجاد مانع در برابر روند این حرکت پرشتاب و عمیق بردارند که نمونه بارز آن را سخنان سخیف رئیس جمهور و وزیر امور خارجه امریکا پس از توتفق نامه ژنو در برچیدن تاسیسات هسته ای ایران و در نهایت کند نمودن و قطع مسیر حرکت مشاهده نمود ولی تلاش مسئولین در عمق بخشی الگوی اسلامی عزم راسخ دانشمندان و فرهیختگان کشور در نهضت علوم و فناوری که ریشه در عقاید اسلامی دارد و همراهی عظیم مردمی که همواره با حضور در عرصه های مختلف و مناسبت های ویژه ای همچون انتخابات،مناسبت های دهه فجر ، راهپیمایی 22 بهمن و...داشته اند هرگز به دشمنان اجازه نخواهد داد با ایجاد این موانع خللی در این حرکت ثمر بخش بوجود آید.

امید است در ترویج عرصه های مختلف اقتصادی اسلامی ،فرهنگ اسلامی نیز شاهد این شکوفایی و بالندگی باشیم همانطور که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند:آرزوی نهایی وقتی است که اسلام به همه ابعاد و همه احکامش در ایران پیاده شود و پیروزی بالاتر آن در همه اقمار عالم،اسلام حکومت کند. 

 

 

ویژگی های انحطاط جامعه ایران قبل از انقلاب اسلامی ایران

 

1 . بی توجهی به ارزش های دینی و مذهبی و مبارزه با هویت فرهنگی و باورهای مردم

 یکی از عوامل اصلی بروز انقلاب و سقوط رژیم شاه، تلاش در نادیده گرفتن و زیر پا گذاشتن ارزش ها و سنت های دیرین مذهبی بود. رژیم شاه به ارزش ها، سنت ها و معتقدات جامعه که عمیقاً ریشه مذهبی داشتند، نه تنها بی اعتنا بود، بلکه به طرق مختلف سعی در از بین بردن ارزش های مسلّط بر جامعه و جایگزینی آنها با ارزش های بیگانه با جامعه داشت! «شاه به دنبال پدرش، تاریخ قمری را لغو و تاریخ شمسی را به رسمیت شناخت و با این کار، اهانت به شرع مقدس اسلام نمود و تاریخ شمسی را نیز به تاریخ شاهنشاهی مبدّل ساخت و سعی در تبدیل تعطیلی روز جمعه به روز یکشنبه، احیای سنن زردشتی و یهودی و مسیحی و احیای خرافات»در این راستا صورت گرفت.

2. گسترش فساد و ابتذال در جامعه

؛ ایجاد مراکز فحشا و فساد در جامعه، بی بندو باری، استفاده ابزاری از زنان و استفاده از آنان در فعالیت های اجتماعی نامناسب، تشکیل مجالس عیش و نوش، تبلیغ اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی و ایجاد مراکز قمار، برپایی جشن های سلطنتی مبتذل با هزینه های گزاف و تبلیغات بسیار در این راستا صورت می گرفت.

 این مراسم پرخرج به منظور پیوند دادن هر چه بیشتر تاریخ ایران به دوران باستان پیش از اسلام «و ارضای بخشی از خصوصیات روانی شخص شاه و تأمین منافع اطرافیانش و نیز ایجاد تصویری از ثبات و اقتدار برای دوستان خارجی وی بود؛ امّا این برنامه ها در تقابل کامل با روحیات، منافع و عقاید مردم بود و با تداوم این برنامه ها، نفرت و انزجار مردم نسبت به خاندان پهلوی به اوج رسید».

3. فساد دستگاه اداری کشور

«فساد و رشوه خواری بر سیستم اداری حاکم بود و بوروکراسی شدید سبب شده بود که دستگاه اداری، کارآیی و توان اجرایی خویش را از دست داده، سبب نارضایتی مردم شود.

4- شکاف طبقاتی و فقدان عدالت اجتماعی

 اگر چه با بالارفتن قیمت نفت، قدرت پولی و اقتصادی رژیم افزایش پیدا کرد، ولی عدم وجود برنامه های عمرانی و اقتصادی صحیح، بر نارضایتی ها افزود. عقب افتادگی، محدودیت قشر عظیمی از مردم، نبود فضای آموزشی و بهداشتی مناسب، بی سوادی، عدم حمایت از تولیدات داخلی از شاخصه های شکاف طبقاتی آن زمان بودند.

 

 

5- وابستگی کامل به بیگانگان

 «تکیة رژیم شاه به رضایت قدرت های بیگانه، به ویژه انگلیس و آمریکا بود. نفوذ انگلیس و به دنبال آن آمریکا در دستگاه اداری و نظامی و حتی پلیس مخفی، عمیق و غیر قابل انکار بود و در واقع، شاه تاج و تخت خود را مدیون آنها می دانست و دوام و بقای آن را نیز وابسته به حمایت آنها می دید. به دنبال اصلاحات ارضی شاه، که طرح آن توسط دولت آمریکا در زمان «کندی» ریخته شده بود، ایران از جهت تأمین مواد غذایی، وابسته به خارج گردید. «این وابستگی به بیگانگان، علاوه بر این که سبب تسلط بیگانگان بر منابع اقتصادی، به ویژه نفت شد، موجب شد قدرت های بزرگ، به ویژه آمریکا تلاش کنند تا از راه اشاعة فرهنگ مبتذل غربی و وارد کردن تکنولوژی و وسائل لوکس، زمینة انحطاط و گسترش سیاست مصرف گرایی و وابستگی همه جانبه را فراهم نمایند».

این ویژگی ها سرانجام منجر به نارضایتی شدید مردم شد و انقلاب اسلامی با هدف احیای ارزش های اسلامی و تقویت تمدن اسلامی و ترویج اخلاق و معنویت، در جامعه شکل گرفت که در برخی زمینه ها، پس از انقلاب، موفقیت های شگرفی حاصل شد و در برخی زمینه ها نیاز به تلاش بیشتری است.

ویژگی های انقلاب اسلامی ایران
صاحبنظران سیاسی، ویژگی های متعددی را برای انقلاب اسلامی ایران ذکر نموده اند که برخی از مهم ترین آنها عبارتند از:
۱ - اسلامی بودن
۲ -اتکاء به پشتوانه قوی مردمی
۳ -عدم وابستگی به قدرت های استکباری شرق و غرب
۴ - رهبری همه جانبه امام راحل
۵ - سرعت انقلاب به نسبت سایر انقلاب های دیگر ملل
۶ - پافشاری بر اهداف و آرمان های تعیین شده و ...
اهداف انقلاب اسلامی ایران
انقلاب اسلامی ایران به جهت تحقق اهدافی مقدس صورت گرفت. اهدافی که، تماما معنوی و ارزشی و منطبق بر ارزش ها و تعالیم شریعت پاک نبوی اسلامی بودند. از جمله:
۱-  براندازی حکومت سفاک و جبار پهلوی
۲ - ایجاد جمهوری اسلامی ایران
۳- حاکم نمودن ارزش ها و مقررات و احکام دین مبین اسلام
۴ - برچیدن مظاهر فساد و تباهی
۵ - قطع نمودن دست استعمارگران از ذخایر طبیعی کشور
۶ - حمایت و امید دادن به سایر مسلمانان وممالک مظلوم و مستضعف جهان و ...
نتایج و دستاوردهای انقلاب اسلامی در 35 سال گذشته

پاسخ:
سلام

ممنون از زحمتی که کشیده اید و این مطالب را فرستاده اید.
حتما بخون خیلی قشنگه پسر فقیری که از راه فروش خرت و پرت در محلات شهر، خرج تحصیل خود را بدست میآورد یک روز به شدت دچار تنگدستی شد. او فقط یک سکه ناقابل در جیب داشت. در حالی که گرسنگی سخت به او فشار میاورد، تصمیم گرفت از خانه ای تقاضای غذا کند. با این حال وقتی دختر جوانی در را به رویش گشود، دستپاچه شد و به جای غذا یک لیوان آب خواست. دختر جوان احساس کرد که او بسیار گرسنه است. برایش یک لیوان شیر بسیار بزرگ آورد. پسرک شیر را سر کشیده و آهسته گفت: چقدر باید به شما بپردازم؟ دختر جوان گفت: هیچ. مادرمان به ما یاد داده در قبال کار نیکی که برای دیگران انجام می دهیم چیزی دریافت نکنیم. پسرک در مقابل گفت: از صمیم قلب از شما تشکر می کنم. پسرک که هاروارد کلی نام داشت، پس از ترک خانه نه تنها از نظر جسمی خود را قویتر حس می کرد، بلکه ایمانش به خداوند و انسانهای نیکوکار نیز بیشتر شد. تا پیش از این او آماده شده بود دست از تحصیل بکشد. سالها بعد... زن جوانی به بیماری مهلکی گرفتار شد. پزشکان از درمان وی عاجز شدند. او به شهر بزرگتری منتقل شد. دکتر هاروارد کلی برای مشاوره در مورد وضعیت این زن فراخوانده شد. وقتی او نام شهری که زن جوان از آنجا آمده بود شنید، برق عجیبی در چشمانش نمایان شد. او بلافاصله بیمار را شناخت. مصمم به اتاقش بازگشت و با خود عهد کرد هر چه در توان دارد، برای نجات زندگی وی بکار گیرد. مبارزه آنها بعد از کشمکش طولانی با بیماری به پیروزی رسید. روز ترخیص بیمار فرا رسید. زن با ترس و لرز صورتحساب را گشود. او اطمینان داشت تا پایان عمر باید برای پرداخت صورتحساب کار کند. نگاهی به صورتحساب انداخت. جمله ای به چشمش خورد: همه مخارج با یک لیوان شیر پرداخته شده است. امضا دکتر هاروارد کلی زن مات و مبهوت مانده بود. به یاد آنروز افتاد. پسرکی برای یک لیوان آب در خانه را به صدا در آورده بود و او در عوض برایش یک لیوان شیر آورد. اشک از چشمان زن سرازیر شد. فقط توانست بگوید: خدایا شکر... خدایا شکر که عشق تو در قلبها و دستهای انسانها جریان دارد. آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه..
پاسخ:
ممنون
فکر کنم قضیه شهرام خان جزایری هم در دولت فعلی بود!
اختلاس فاضل خداداد در دولت فعلی بود!!
اقای رحیمی هنوز متهمن نه مجرم بابا شما که حقوق دانید نه سرهنگ
چرا قبل از اثبات چیزی تهمت می زنید
خب بعد از اثبات با آقای رحیمی هم برخورد کنند!(انشالله با جناب جونیور هم برخورد می کنند)!!
و اما قضیه زنجانی

زنجانی خود معترف است اولین محموله دلارهای دولتی که از مرحوم نوربخش ـ دولت کارگزاران ـ گرفته و در بازار آزاد فروخته است، روزانه 17 میلیون تومان برایش سود داشته و او با آن پول‌ها در میرداماد، یک دفتر اداری خریده است.

وی می‌گوید: «زمانی که در تهران سرباز بودم، آقای هاشمی‌رفسنجانی برای بازدید به آنجا آمدند، گفتند تعدادی سرباز برای ریاست‌جمهوری، بانک مرکزی و جاهای مختلف انتخاب کنند. وقتی به عنوان سرباز به بانک مرکزی رفتم گفتند شما باید به‌عنوان راننده، آقای نوربخش را جابه‌جا کنید. حدود 5 ماه از سربازی‌ام مانده بود. من در دفتر آقای نوربخش کار ثبت نامه‌ها را انجام می‌دادم، بعد هم رانندگی آقای نوربخش را می‌کردم. بعد از خدمت  آقای نوربخش 4-5 جا را انتخاب کرده بود و برای کنترل بازار به آنها دلار می‌داد تا در بازار پخش کنند. دلار 300 تومان بود و همه می‌گفتند دلار می‌خواهد هزار تومان شود. مردم می‌رفتند شب تا صبح در صف بانک‌ها می‌خوابیدند تا دلار بگیرند و در بازار بفروشند.آقای نوربخش به من گفت شما هم بیا در این مجموعه‌هایی که دارند دلار تزریق می‌کنند و 4 یا 5 نفر بودند، کار کن. اولین روز 17 میلیون دلار ارز در بازار توزیع کردم و اولین کارمزد من هم 17 میلیون تومان (2دهه پیش) بود.

با آن پول هم یک دفتر در میرداماد (خیابانی که بانک مرکزی نیز همان جاست) خریدم. هر روز دلار می‌گرفتم و در بازار می‌فروختم.

( درباره عکس با هاشمی و خاتمی و روحانی)من پیش این آقایان رفتم تا جایزه بگیرم... تا حالا سه چهار بار آقای هاشمی را از نزدیک دیده‌ام. بعد از انتخابات خدمت ایشان رفتم و توضیحی درباره کارهایم به ایشان دادم. بیشتر از 8 سال است که عکس ایشان در اتاقم هست.»

بنابر همین اظهارات زنجانی می‌بینیم وی از محل دلالی دلار ـ تفاوت نرخ دلار رسمی با نرخ دلار آزاد ـ در دولت سازندگی، اصلاحات و البته احمدی‌نژاد به درآمد هنگفتی رسیده است.

خواهشا هم شهدای عزیز و حضور مردم در راهپیمایی رو جناحی نکنین!

به نظر من کسایی که به برخی رفتارهای رییس جمهور ازجمله کم سواد نامیدن

منتقدین و .. تو روز بیست ودو بهمن با پلاکارد و..اعتراض کردند بهتر بود این کارو نمی کردند چون این روز یه جشن ملیه!!

 مشکل بنده بیشتر مخالف با رفتارهای دوگانه هست
اگه خواستین با مثالهای کاملا مشهود می گویم
وگرنه به جناح بازی اعتقادی ندارم!


پاسخ:
دوست عزیز با پاسخی که داده اید مشخص کرده اید که کاملاً جناحی هستید. بابک هر جا رشد کرده در دولت پاک دست ها به نام بسیجی اقتصادی از نظام طلبکار هم شده است چون که گفته من برای کشور این پول ها را جابجا کرده ام. قبلاً خیلی از اقتصاد دان ها گفته بودند تحریم فساد آور است. چه گروهی بیشتر از شهدا سو استفاده می کند اصلاً زمانه طوری شده که اگر هر کسی غیر از تفکر اصول گرایی نامی از شهدا ببرد به شدت  با انتقادها مواجه می شود. حرف من این است که هیچ دولتی مصون از اشتباه نیست. خود من از منتقدین آقای هاشمی بوده ام ولی با تبلیغاتی که در مورد دولت احمدی نژاد شد انتظار نمی رفت این همه فساد در دورانش اتفاق بیافتند اصلاً او امده بود تا فساد را ریشه کن کند ولی رکورد دار فساد شد.
اما در مورد رحیمی با شما موافقم که او متهم است ولی دوست عزیز در مورد دیگران هم همین را به دوستانتان بگویید رعایت کنند. مثلاً دوستان شما خواستار اعدام خاتمی و ...  می شوند لطفاً به دوستانتان بگویید رحیمی به دادگاه می رود و محاکمه می شود ولی خاتمی و ... حتی متهم هم نشده اند. متاسفانه دوستان شما از بالا تا پایین قانون و ... را فقط برای همسایه می خواهند.
ماشهدا را جناحی نکرده ایم. خیلی آرزو داشتم کاری که ما کرده ایم یکی از اصول گرایان انجام می داد. متاسفانه فرهنگ غلطی در جناح اصول گرایان حاکم شده که همه چیز را به نفع خود تفسیر می کند.
مثلاً روحانی تا قبل از انتخابات ساکت فتنه است ولی بعد از انتخابات عضو جامعه روحانیت مبارز می شود. اصول گرایان اینقدر آزادی دارند که در روز 22 بهمن می توانند با سخنان و عملکرد دولت مخالفت کنند ولی آیا در 8 سال گذشته این آزادی عمل به مخالفان احمدی نژاد داده شد؟ به نظر من پویایی جامعه در آزادی شهروندان در چارچوب قانون است. اگر به رسانه ها آزادی داده شود تا انتقاد کنند و قوه قضایه رسانه ها را محدود نکند فساد ریشه کن می شود. یکی از دلایلی که فساد در دولت احمدی نژاد بیشتر بود همین مماشات قوه قضایه بود.
به نظر من روحانی در دو جا اشتباه کرده یکی این سبد کالا و دیگه هم کم سواد دانستن منتقدان توافق هسته ای.
اعتقاد دارم که با این تجربه 8 ساله و با این تهمت هایی که احمدی نژاد در مورد دولت های گذشته و اتهام خیانت هسته ای که زد آقای روحانی باید درس عبرت می گرفت و چون خودش آن شرایط سخت غبارآلود بودن فضا را مشاهده کرده بود نباید حتی همین کم سوادی منتقدان را هم مطرح می کرد. به جز آن جماعتی که توافقنامه دکان کاسبی اقتصادی را برای همیشه برایشان جمع کرده افراد زیادی وجود دارند که به خاطر اعتقادشان توافق را قبول ندارند. حامیان توافق باید در فضایی آراد و منطقی دلایل خودشان را بگویند و دلایل رد مخالفان اعتقادی را هم بشنوند.
حرف من این است آیا این اجازه در 8 سال گذشته به مخالفان منش احمدی نژاد در مواضع هسته ای داده شد تا نظراتشان یا اعتراضشان را اعلام کنند. به طور حتم نه
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۵۸ لطفا دقت کنیم

امید حسینی در آهستان نوشت؛

«اکثریت مردم به هیچ جناحی تعلق ندارند. اگر مردم ایران، جناحی بودند، جناحی فکر می کردند و جناحی تصمیم می گرفتند، ما نباید شاهد تغییرات سیاسی پی در پی در کشور خود می بودیم. مردمی که به احمدی نژاد رای دادند، همانهایی بودند که چند سال قبلتر به خاتمی رای داده بودند. مردمی که به روحانی رای دادند، همانهایی بودند که به احمدی نژاد رای داده بودند و این داستان همچنان ادامه دارد.

عدم درک صحیح این مساله، باعث تحلیلهای غلط در شناخت مردم و جامعه می شود. اینکه تصور کنیم مردم بخاطر قبیله اصلاح طلبان یا اعتدالیون نخبه سالار، به راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، شکوه بیشتری داده اند، یک توهم بیش نیست و هرکسی هم که چنین ادعایی داشته باشد، یا متوهم است و یا عمدا خودش را به توهم زده!

مردم ایران، چون صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند، نیازی به دعوت آقای روحانی و حامیان باسواد دولت ایشان برای شرکت در راهپیمایی نداشتند. آنهایی که امروز حضور خود را در بوق و کرنا کرده اند و به همین علت بر سر مردم و انقلاب منت می گذارند، همانهایی هستند که در چند سال گذشته، بخاطر رای مردم به کسی غیر از قبیله خود، با نظام و انقلاب و مردم قهر کرده بودند. همانهایی هستند که راهپیمایی های شکوهمند ۲۲ بهمن را به عرصه تقابل با انقلاب تبدیل کرده بودند! همانهایی هستند که مسیرشان را از مردم جدا و چند روز بعد از ۲۲ بهمن به خیابان می آمدند اما حالا برای زمینه سازی جهت بازگشت بی سر و صدای خود به صحنه سیاسی، دم از وحدت می زنند و شکوه مردمی راهپیمایی امسال را به حساب خودشان می گذارند! پس منتظر باشید تا جلوه های این توهم را در تیتر روزنامه ها و رسانه های این قبیله ببینید. (این یک نمونه)

البته ما از بازگشت مجدد این آدمها به دامان ملت (اگر واقعا صادق باشند) ناراحت نیستیم. جای ما را که تنگ نمی کنند. ولی این چه بازگشتی هست که منتش را بر سر ملت می گذارند؟ اگر مردم به دعوت اینها به صحنه آمده بودند که باید شعارهای دوست داشتنی همانها را سر می دادند! حضور مردم را باید از نوع شعارهای خودشان تفسیر کرد نه از روی دغدغه های ذهنی آدمهای سیاسی.

اگر راهپیمایی امسال شکوه بیشتری داشت، بخاطر دعوت نخبه هایی نیست که هر روز به شعور ملت توهین می کنند، بلکه بخاطر این است که مردم شرایط کشور و دنیا را می بینند. می فهمند که در عرصه سیاست داخلی و بین المللی چه می گذرد. از توهین های مکرر شیطان بزرگ به ملت ایران ناراحتند. می بینند که زبان گویایی برای پاسخ قاطع و محکم به این همه توهین، در دهان مسئولین فعلی کشور وجود ندارد. می شنوند که منتقدان را بی سواد و خودشان را استاد دانشگاه می دانند! می فهمند که اگر به استادی دانشگاه باشد، آمریکایی ها از همه استادترند که علوم سیاسی و روابط بین الملل را دانشمندان آنها به دنیا صادر کرده اند؛ اما ژست ها و اداها و افاده های نخبه های ما را ندارند! می دانند که پاسخ مشت، مشت است نه لبخند!

مردم همیشه می فهمند. چه به شما رای بدهند، چه رای ندهند. چه نظرسنجی بگذارید چه نظرشان برای شما مهم نباشد! خلاصه اینکه فعلا بتازید، دور نیست که حباب ت

پاسخ:
ضمن احترام به این نظر در این که مردم حضور گسترده تری در 22 بهمن امسال داشتند شکی نیست ولی خوب همچنان که آقای حسینی نظر و تحلیل خود را دارند دیگران هم می توانند نظر و تحلیل خود را بدهند. به نظر من با ثباتی که طی این چند ماه در وضعیت اقتصادی بوجود آمده و با تعاملی که دولت در این چند ماه با دنیا داشته و با رفتار مودبانه دولت به طور حتم مردم امیدوار تر شده اند. شعار اکثر مردم استقلال آزادی و جمهوری اسلامی و مرگ بر استعمار و استکبار است و آن شعارهای تندروها در مورد اعدام این و آن در داخل نیز با اقبال مردم مواجه نشد.
بر خلاف نظر ارائه شده من فکر می کنم دعوت نخبه ها تاثیر داشته است. به نظر من نخبه ها می توانند تاثیر زیادی داشته باشند. منتهی نخبه ها تاثیرشان در جامعه در شرایط اعتدال است. در شرایطی که افراطی گری وجود داشته باشه نخبه ها هم سکوت می کنند مثل 8 سال گذشته.
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۳۸ منیره کامران
مرغ عاشق باقفس ایمن چه کار هرچه قفس ویران تر مرغ عاشق آزادتر
بازگو ای شهید که آزادی تودربدن پاره پاره نهفته است
بال باز کن وبه گلستان کبریایی خداوند عروج کن که جای توبر زمین ماندن نیست
پاسخ:
ممنون خانم کامران همیشه نوشته های شما ماهرانه و دنیایی حرف برای گفتن دارد.
ســــلامــــ[لبخند]
آپــم...
خوشحال میشوم بیاید...
موفق باشید.
پاسخ:
چشم
حتماً سر می زنم.
حجت اله عرفانیان خوانساری
نقش ونگاره همه عالم محمد است قلب رابشکافی نیمی محمدو نیمی علیست مثل سیب که ستاره 5 تن است 5 انگشت داری به دست این نشانه پنج تن است 14 بند انگشت داری به دست این نشانه 14 معصوم شیعه است با سلام در گوگل بنویس عکس نام محمد علیست و زیباترین نام محمد و علی را ببین از هر طرف محمد علی خوانده میشود یا بنویس اسلامه حق245اسلامه حق 245 یعنی علی 110+135 فاطمه = 245 فاطمه و علی اسلامه حق میباشند پیامبر فرمود فقط یک فرقه اهل نجات است به ابجد قرآنی فرقه 385 شیعه 385 فقط فرزندان علی و فاطمه اهله نجات هستند شیعیان فاطمه صلوات الله علیه  و دشمنان فاطمه ظالم 971 - 430 مقصر = 541 +430 مقصر = 971 ظالم به دست میآید لعنت خدا بر ظالم و مقصر عالم 541 قاتلی 541 لعنت خدا بر دو دشمن فاطمه کسانی که فاطمه را به شهادت رساند 310+231= 541 لعنت الله علیه ظالم و مقصر عالم  
"امشی آریسیو"    و  " وَسژونو  با همینا کارژون ساختَو"  یعنی چه؟؟

ما که متوجه نشدیم.
پاسخ:
ببخشید این ها اصطلاحات خوانساری هستند:

امشی آریسیو یعنی امشب عروسیه

وسژونو با همینا کارژون ساختو یعنی کافیه با همین ها کارشون ساخته است.
آنهایی که رفتند کار حسینی کردند، آنهایی که ماندند باید کار زینبی بکنند.

یا حسین     یا حسین    یا حسین
پاسخ:
 چه زیبا این قسمتی که شامل حال ما می شود:

آنهایی که ماندند باید کار زینبی انجام دهند
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۰۶ رزمنده لشکر 27 محمد رسول الله
دو سه روزی است که به وبلاگ شما می آیم.
جنس مطالب شما با خیلی وبلاگ ها فرق می کنه. و افرادی مانند من را که تشنه این مطالب است آرام می کنه.
به عنوان برادر کوچکتر به شما توصیه می کنم فضای وبلاگ را از سیاست دور نگه دارید. چون که ممکنه برخی افراد شما را به ناچار وارد مسیر دیگری بکنند.
سعی کنید همین فضای خاطرات و تصاویر را حفظ کنید.
در پیام ها دیدم که اتهاماتی زده اند به شما به نظر من وارد پاسخ گویی نشوید. هر انسان عاقلی به راحتی می تواند متوجه شود که اتهامات بی اساس است. نگذارید شما را وارد جنگ زرگری کنند.
التماس دعا
پاسخ:
ممنون از پیام دلگرم ککنده شما
چشم سعی می کنیم تحمل خودمان را بالا ببریم و حتی الامکان پاسخ ندهیم.
با تشکر از شما به دلیل خاطره ها و عکس های زیبایی که منتشر می کنید.
می خواستم خاطره ای از یک خوانساری به نام احمد حافظی برایتان بنویسم. احمد حافظی اهل روستای رحمت آباد خوانسار بود و در سال 1362 در عملیات والفجر 2 به شهادت رسید. این شهید آرپی جی زن ماهری بود. احمد همیشه به شوخی به ما می گفت پدرم کت می دوزد و به همه ما قول داده بود که ما را به رحمت آباد ببرد و پدرش برایمان کت بدوزد. بعد از شهادت او و برگشتن از جبهه برای عرض تسلیت به روستای رحمت آباد رفتیم. انجا بود که متوجه شدیم پدر او کت می دوزد ولی کت های او مخصوص الاغ ها است یعنی همان پالون معروف.
باور کنید هنوز هم که هنوز است آرزو داشتم احمد زنده بود ما را به رحمت آباد می برد و پدرش برایمان کت می دوخت. آری بچه ها اینگونه با هم صمیمی بودند. شوخی های رزمندگان به جای خود. نیایش، دعا و ارتباط با خدا به جای خود در جبهه ها انجام می شد. آشنایی رزمندگان به مدت نیم ساعت چنان آن ها را صمیمی می کرد اگر کسی نمی دانست فکر می کرد آنها برادر تنی هستند و سالیان سال است که با هم آشنا هستند.
پاسخ:
خیلی ممنونم. در پست بعدی این خاطره منتشر می کنم. منتظر خاطرات بعدی شما هستیم.
خدایا مارا با شهدا محشور گردان
پاسخ:
انشاء الله
خیلی ماهردین اول اشک ادم برنتاردین. بعدژ با حال گیری از اصفهانی ها کلی خنده به لبمون ورگرندین.

خاطریه واقعاً محشر به مخصوصاً او قسمت آریسی و تامو خیلی باحال به.
نمونزونا مین جبهه ها جی اندی شوخیژونه کرت با هم.
پس احتمالاً موضوع فیلم لیلی با من است جی واقعی به.
پاسخ:
ممنون

هیچ مهارتی ندارمین همه این رویدادها اتفاقیو.
اول من عکسام منتشر کرت. 
یکی از همرزم های محمود اون خاطریژ برسنا واسه هاما.
هاما خاطریمون منتشر کرت.
اون اصفونیه خاطره دومیژ برسنا
هاما جی منتشرمون کرت.

پس این ارتباطی که بین خونساریا و اصفونیا هست مسبوق به سابقه.عاااااااالیه.
جدای از شوخی تحت تاثیر قرار گرفتم.
ممنون از انتشار خاطرات.
توی این زمانه هرکی به هرکی این خاطرات کمی آدمو آروم میکنه.
پاسخ:
با سپاس از شما

بله این اصفهانی ها خیلی .... هستند.
خوشحالیم از این که باعث آرامش بیشتر مومنین می شویم.
پره این محمود خیلی زبل به. اندی شوخ و فرز به که نواژ یادژ بخیر چندی زی این جوون های پاکمون فراموش کرت.
پاسخ:
ممنون
متاسفانه همینطوره که شما می گید من هم همین احساس شما را دارم و از اون ها شرمنده ام.
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۱۵ خـــُلـــِدستان

خـــُلـــِدستان===kholdestan.ir



مستفیض شدم   خدمت برسیم  برادر  خسته نباشی


  فکر نکنید  نخوندم  همه رو خوندم 


 بعضی  جاها  غلط املائی داشت اگه ممکنه رفع یا تصحیح کنید


موفق وپیروز باشید

پاسخ:
ممنون

چشم حتماً دوباره می خونم.
لطفا درباره خادم ملت دکتر احمدی نژاد عدالت را رعایت فرمایید
با تشکر

پاسخ:
اول سپاس از ارسال پیامتون.
دوم این که به نظر من احمدی نژاد خوب عمل نکرده چون که در این 8 سال فساد اداری بیداد می کرد شما قضیه فرار رئیس بانک ملی، پرونده معاون اول دولت و پول شویی بابک زنجانی را ببینید بعد قضاوت کنید.
سوم این که همین خدمت گذار ملت مورد نظر شما در این 8 سال از سخیف ترین عبارات برای رقبای سیاسی خود استفاده کرد. اصلاً فرهنگ دروغ گویی و تهمت در زمان ایشان به اوج خود رسید.
چهارم این که اگر در انتخابات بعدی ایشان دوباره تفکراتش مورد اقبال مردم مواجه شد ما سعی می کنیم سکوت کنیم مثل این 8 سال.
پنجم منظور از عدالت چیست که ما باید در مورد ایشان رعایت کنیم. 
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۳۰ رزمنده گردان یازهرا(س)
با سلام

از رزمندگان اصفهانی گردان یازهرا(س) لشکر 14 امام حسین هستم. محمود را خیلی دوست داشتم و او همیشه ما اصفهانی ها را سرکار می گذاشت البته ما هم ناراحت نمی شدیم.
من نمی دانم مسئول این سایت کیست ولی هر کسی که هست همین که توانسته در این فضا نظرها را به خودش جلب کنه هنر کرده. دیشب یک جا مهمانی بودیم. یکی از جوانان حاضر در مهمانی شروع به تعریف از وبلاگ شما کرد با هم رفتیم و وبلاگ را باز کردیم دیدم شهدایی مانند محمود و سید سعیدو حسین و حبیب و علی مقیمی معروف به علی ساک پر آجیل خونساری را می شناسم. تصمیم گرفتم بعد از راهپیمایی پیغام بگذارم. با ورود خاطره ای از محمود را خواندم و اشک در چشمانم جمع شد. 
ام خاطره ای از با محمود عزیزی بودن

محمود ما را دعوت کرده بود که وقتی به مرخصی رفتیم ما را به خوانسار ببرد و بهترین غذای خوانساری ها به نام تامو به ما بدهد. یک روز ما در گردان در مورد خوانسار رفتن غذای تامو خوردن داشتیم با آب و تاب حرف می زدیم و به قول معروف دلمون را صابون می زدیم. یکی از خوانساری ها به ما گفت می دانید تامو چیست من گفتم نه او گفت تامو سبوس آب زده برای گاوهاست. کلی سرخ شدم. وقتی قضیه را به محمود گفتم زده بود زیر خنده و از این که ما اصفهانی ها را سرکار گذاشته بود خوشحال بود.
پاسخ:
ممنون دوست عزیز بسیار سپاسگزارم.
به نظر من زمان خودش همه چیو روشن میکنه وهرکی خودش میتونه قضاوت کنه که عملکرد هر دولتی چی بوده البته همشون نیتی جز پیشرفت ایران نداشتند حالا هر کدوم با یه روش پس شما میتونی قضاوتو به خودجوونا بسپاری دیگه تلاش برای عوض کردن عقیدها لازم نیست نمونش همین امروز که مردم وحدتشونو به رخ دشمن کشیدند شاید به ظاهر یکی مخالف باشهو یکی موافق ولی پاش که بیفته به عمل همه باهم متحدند.البته این نظر منه که از سیاست بیزار شدم.نظر شمام محترمه.
پاسخ:
ممنون از اظهار نظرتون.
من این را می خوام بگم که با کمی درایت مسئولین شکاف ها کم شد و امروز مردم نسبت به چند سال گذشته حضورشون خیلی با نشاط تر و پر معنا بود.
دعا کنیم فقط شرمنده بزرگان دین و شهدا نشیم.
نه هستم اتفاقا مرتب سایتتونو چک میکنم ولی وقتی میبینم بعضی از پستاتون وارد سیاست میشه حوصلم نمیگیره نظر بدم ازش رد میشم دلیلش فقط همینه
پاسخ:
ممنون
به هرحال امیدوارم خدا بهمون کمک کنه تا طوری رفتار کنیم که همیشه افراد ارزشمندی مانند شما حامی مطالبمان باشید.
باید کمک کنیم شکاف سیاسی بوجود آمده بین مسئولین و مردم در سال 1388 جای خودش را به وحدت بده.
به خدا قسم من فقط هدفم اینه که این نگاه منفی که برخی از جوانان مومن نسبت به برخی جناح های سیاسی به خصوص اصلاح طلبان دارند را مثبت کنم. همین و بس
وگرنه در این دنیا هیچ چیزی برای من ارزش نداره فقط و فقط در حسرت دیدار با شهدا به سر می برم. وقتی می بینم برخی از مردم به دلیل عملکرد منفی برخی مسئولین بدبین می شند. خیلی دلم می گیره و شرمنده شهدا با اون خلوصشون می شم. به خودم می گم که در روز قیامت با چه رویی من به چشمان شهدای عزیزی مانند مجتبی کافی، سعید نیکوصفت، سید سعید میرباقری، محمود عزیزی، علی مقیمی و ... نگاه کنم. آیا آن ها از من نمی پرسند بعد ما چه کار کردی؟

سلام  


فکر نمی کردم  خاطره ی من رو   یک  پست کنید  . دست مریزاد


  به وشکو  عزیز  سلام  می رسونم ..  چشمام  پـــُر اشک  شده


نمی تونم  بنویسم .  اذت بردم از حسن انتخابتون ...وبلاگ شما


با توجه به این که امروز 22بهمن بود . حالا بعد از راهپیمائی


ی   روضه  می چسبید .. حال کردم  به من  خیلی چسبید


 انگار  سبک شدم  جای شهدا جالی  ولی مردم امروز


ایجا که من دیدم  سنگ  تموم گذاشتند دست همشون درد نکنه


 اما  ی  پیغام برا   مسئولین دارم   حالا که  بطور ناشناس اومدم 


 از مسئولین میخوام   شماهم سنگ تموم  بزارید  جای دوری نمیره


    خدا اجرتون بده   ما همه خواهر وبرادریم   قدر همدیکه رو داشته باشید



     ازمن گفتن  خیلی زود دیر میشه!!!!!

پاسخ:
سلام
خدا قبول کنه
امسال همه جا مردم سنگ تموم گذاشتند و در جشن پیروزی انقلاب شرکت کردند.
حاطره شما خیلی قشنگ بود و حرفه ای نوشته شده بود. منتظر خاطرات بعدی شما هستم.
کاش خودتون را معرفی می کردید. البته فقط برای دست اندرکاران سایت.
التماس دعا
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۱۴ اسدالله اورعی
اصا این پاتختیا اخلاقشون اینه که پتو زیاد با خوشون ور میداند تا زیر پاشون نرم باشه اگه نه بگو اخه آم محمود تو یه نفری این همه پتو میخای چه کنی .پیعه از دست شما پاتختیا .(شوخی با شهدا )
پاسخ:
من این مطلب شما را به حساب رقابت منجر به پیشرفت پاتختی ها و رباطی ها می گذارم. و جواب شما را نمی دم چون مهمان هستید. پیعه بیخودی آقاله خودت را ناراحت نکن چون هاما پاتختی ها بلدمین چه جوری پتو بدزدمین.
تازه این پتو دزدیه جی خومون برملامون کرت.

من خیلی خوشحالان که شما حالدون ویدر گنو.

۲۲ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۱۱ اسدالله اورعی
اول به یک نکته بسیار زیبا در این خاطره اشاره کنم وان کوتاه نویسی اما با اثر گذاری بالا من مسوئلیت وبلاگ ایثارگران را داشتم والانهم دارم اما شما اقای عزیزی بمراتب بهتر از در این زمینه فعالید باید با اقا ابوطالب وحاج ابراهیم واقا داوود این موضوع را در میان بگذارم تا اگر بشود مدیر بخشی اطالاع رسانی ان وبلاگ سراسر عاشقانه را شما بدست بگیرید .
در مورد محمود من خودم بسیار هاج و واجم نمیدونم چه بایدبگم ولی کیف میکنم از اینکه دیگران زبان خوبی برای نقل وتجزیه وترکیب اخلاقی این ادم را به خط قلم میاورند .من با احترام به خون شهدا یک درخواست دارم در مورد جانبازانی  که الان در قید حیات هستند نیز مطلب بنویسید اینان شهیدان زنده اند من جزئ این دسته هستم اما حرفم چیز دیگریست شما ودیگران بدانید که بنده در طول این چند سالی که با بیماری شیمیائی دست وپنجه نرم میکنم فقط وفقط انچه که واقع وحضرت عباسی خوشحال وامید وارم میکند ارتباطاتیست که با این قبیله دارم این قبلیه یعنی یک نفر اما همه یکنفرند هیچکس برای دیگری تفوقی ندارد از اکبر اعرابی هر چه بگوئید کمست از .........نام نمیبرم این یکی رو گفتم چون خصلتا اگر قبول کنه که مشارکتی در این زمینه داشته باشه خود نقطه قوتیست تا امثالهم (جانبازان وازادگان )وارد بر این جولانگاه شرف ومجد گوئی بهترین دوران طلائیمان شویم وهمه را از ان روزگار مطلع سازیم .ممنون
پاسخ:
ممنون آقای اورعی از این افراد من با یکیشون قبلاً ارتباط داشتم ولی الان کمتر. خوشحال می شم شما رابط این ارتباط بشید و مطالب را بگیرید و بفرستید.
خدمتتون عرض کنم که چند وقت پیش سایت خوانسار نیوز وبلاگ ما را معرفی کرده بود و یکی از مطالب ما را منتشر کرده بود به حدی بازدید زیاد بود که الان هم به عنوان دومین مطلب بازدید سایت خوانسار نیوز به مدیریت آقای خسرو دهاقینه.
این را می خوام بگم که مردم و جوانان تشنه دیدن و شنیدن حقایق جنگ هستند.
همین خاطره را هم به خدا من نمی دانم کی برامون فرستاده و خیلی دوست داشتم اون شخص نام خودش را می نوشت ولی خوب مصلحت دیده نگه کیه.
از حضور شما هم استقبال می کنم و ما خاک کف پای شما هستیم. منتظر همکاری شما و سایر مردان بارانی زنده هستیم.
کم و بیش با اجازه شما از مطالب خوب وبلاگ ایثارگران استفاده می کنم.
تا اونا بودند همه چی خوب بود ولی بعد از اونا دیگه صداقت و پاکی هم شهید شدند...!!!

این جملیه که بژونواتی "امشی آریسیو "منژ ود جوری آتیش بینا ...
پاسخ:
محمد جون دقیقاً من جی از همین جملیه خیلی بسیزایان.

آخه این خاطریه توسط یکی واسم بومی ننان کبو وقتی ورمخوند خیلی منقلب گنایان.
محمد گودرزی

خیلی خاطره قشنگی بود. از برادر ایشان حاج احمد عزیزی مه خیلی هم شوخ طبع هستند خاطره بنویسید.
پاسخ:
ممنون از اظهار نظرتون.
حتماً با ایشان مطرح می کنیم. اگه اعلام آمادگی داشته باشند با افتخار این کار را انجام می دهیم.
خوشابراحوالش براش شهادت مثل عروسی ورسیدن به معشوقش بوده بدابه حال ما که مرگ برامون انگار جدایی از معشوقمونه که همین دنیاست واقعا خدا عاشقای خودشو گلچین کردو به خودش رسوند
پاسخ:
سپاسگزارم. بهاره خانم کم پیدا هستید. کمتر نظر مدهید.
ممنون از این که ما را با حال و هوای دوران جنگ آشنا می کنید. این را باید اعتراف کنم که به عنوان یک جوان هیچ وقت نتونسته بودم با این دوران آشنا بشم. ولی همین حال و هوایی که شما در وبلاگ بوجود آوردید باعث شد من با قسمتی از رشادت های ایثارگران آشنا بشم. البته خود ما هم مقصر هستیم منتظریم همه چیز در اختیارمون قرار بگیره و خودمون تلاش نمی کنیم. ولی شما با این خاطرات و عکس ها حداقل روی من تاثیر خوبی داشتید.
پاسخ:
خوشحالیم که رضایت شما را جلب کرده ایم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی