شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

دوستان این تصویر از آیت الله هاشمی و دکتر روحانی در جبهه های غرب است. ببینید و قضاوت کنید و نظر بدهید. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۹
محله پایتخت

نظرات  (۴)

۱۱ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۴ بشری عبد الرحیمی
شهید دکتر سید عبدالحمید دیالمه: آنچه که ما از ابتدای انقلاب فاقد آن بودیم و چوب آن را می خوریم،این است که افراد را درست نمی شناختیم و آگاهی اتز مواضع آنها نداشتیم.
امام خمینی:میزان در هر کس حال فعلی اوست
کسی که می گوید ما با اسرائیل سر جنگ نداریم نمی تواند رهرو امام و شهدا باشد....
پاسخ:

دوست عزیز من به نظر شما احترام می گذارم ولی این را بگویم که حضرت محمد عبدالله هم اگر می خواست از این تفکر استفاده کند اکنون در دنیا به جای بالای یک میلیارد مسلمان شاید 2000 نفر مسلمان شده بودند.

خبری در سایت ها خواندم که اسراییل از رفتن احمدی نژاد اظهار تاسف کرده است و گفته در این 8 سال با انکار هولوکاست و توجه به دولت ایران ما از زیر بار فشارها خارج شدیم. راستی احمدی نژاد انتخاب شما یا من بود. آیا با همین تفکر به دنبال خلق احمدی نژاد دیگری به نام جلیلی نیستید.

۱۱ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۹ مردمان رباط
دوست عزیز این حافظه نزدیکتان خیلی فرارست اقای الف -ع جانباز سرفراز نظام در چند نظر قبلی این دوست مشترکمان را شناختیم همانی که شما از وی گاه گاهی انرژی میگیرید واز تجربیاتش استفاده میکنید .
شما حال وهوای مشوشی دارید این نظر منه .دیگه این بحث را ادامه نخواهم داد حالا دیگه برم پست جدیدتو بخونم ببینم اونجا چه حماسه ای کردید .
در اینجا اسمی از یک روحانی بردید که من در محله ای  در تهران بدنیا امدم که تمام سریات وروش زندگی این روحانی را میدانم البته نه من بلکه همه همحلیها از خودش و هم از خانواده اش  لذا این تفسیر بالا را اصلا از بنیادش قبول ندارم ومتاسفم که شما بدون آگاهی حوزه علمیمیه را هزینه میکنید بر حذر باشید .
پاسخ:

 در مورد مشوش بودن من هر چه می خواهید بگویید و اما در مورد نظر حجه الاسلام  طباطبایی می توانید نامه ایشان به سید حسن و خانم مصطفوی را در روزنامه آفتاب یزد چهارشنبه 8 خرداد ببیبند. نامه فرزند آیت الله جوادی در عصر ایران قابل دستیابی است.

دوست عزیز شما از ما خواستید وارد انتخابات شویم  ما هم علیرغم میل باطنی و با انرژی که از سخنام عارف و روحانی گرفتیم وارد شدیم کمک کنید ادامه دهیم.

آخر همه ارزشی ها پشت حداد، جلیلی، قالیباف و ولایتی جمع شده اند. با این حمایتی که ما از روحانی و عارف کردیم باور کنید چون شهدا در قباله ارزشی ها هستند همه چیز ما زیر سوال می رود. ببخشید ما آن موضوع را فراموش کرده بودیم

عزیز برادر سلام
خیلی حوصله حرف زدن در این موردا رو ندارم
متاسفانه دوره ای شده که تشخیص حق از باطل خیلی خیلی سخت شده و متاسفانه بازار هم تخریب و هم تمجید داغه داغه ...!
نمیشه کسی رو پیدا کنی که فقط وفقط از جهت رضای خدای متعال بیاد حرف بزنه وهر کی هر حرفی میزنه بیشتر به فکر منافع خودشه تا رضای خدا!
فقط ناراحتیم از اینه که ارزشها و احترامهای گذشته زیر سوال رفتند
ناراحتیم از اینه که وقتی به تایید شده ی خودشون رای میدیم یه مشت خس و خاشاک میشیم !
و اون زمانم کسی ازمون دفاع نمیکنه وحالا امیدشون بازم به ماست ...
نمیدونم
برای ایران واین انقلاب خونهاریخته شده و خون دلها هم نیز بسی خورده شده فراوون
واقعا حیفه که با منم منم بودنها و منیتهامون بخوایم ارزشهارو زیر سوال ببریم

فقط دعا میکنم عاقبتمون به خیر بشه و به قول خومون فقط اندانی واسه خدا قدم ورگیرمین


پاسخ:
دوست عزیز سلامی به گرمی آفتاب سوزان اواخر بهار

ممنون از اظهار نظر زیبایتان
در ضمن شما را در پیوندها قرار دادم ببخشید از قلم افتاده بودی
۰۹ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۶ مردمان رباط

سلام کمی از دست شما که با نام مقدس شهدا امدید به میدان و انگونه مرا ونامه پر از درد م را به منظر همه گذاشتید دلخورم خوب کاری نکردید برای اینکه به عمق کار انهدامیتان پی ببرید لطفا عین ماجرا را برای دوست مشترکمان نقل کنید وببینید ایشان چطور شما را نهیب بزنند باورکنید خوبکاری نکردید من خودم سر فرصت موضوع را در صورتیکه از جانب شما گفته نشود خواهم گفت 

در مورد عکس خیلی کار قشنگیکردید خبحرف من همین بود اینم یه نوع تبلیغ میتونه باشه اینهمه قشقرق بپا کردن نداره .

در هر صورت من اقای روحانی را از شخصییتهای با نفوذ در دنیا میدانم وتا به اکنون از وی چیزه بدی نشنیده ام حتی شایعه واین نشان میدهد ذکاوت در عمکردهایش دارد که تا به اکنون ودر این فضای ملتهب کسی جرئت بد گوئی از ایشان را ندارد .حداقلش اینه که من چیزی نشنیده ام .

البته این نظرم را بنمایش بگذارید یادتان نرود .

پاسخ:
عزیز جان برادر ناراحت نباشید. ما بنا نداریم فعلاً از کسی حمایت کنیم بلکه فقط می خواهیم افرادی را که مظلوم واقع می شوند با تعهد اخلاقی که داریم از مظلوم حمایت کنیم. امروز مظلومیت آیت الله هاشمی رفسنجانی بر همه ثابت شده است. وقتی که مراجع قم از آیت الله موسوی اردبیلی و صانعی و بیات گرفته تا آیت الله راستی کاشانی و بیت آیت الله جوادی آملی که دارای گرایش های مختلف هستند از ایشان حمایت می کنند وقتی بیت حضرت امام و بیت آیت الله منتظری هم از آقای هاشمی حمایت می کنند و اعلام می کنند به او ظلم شده این ملاک خوبی برای تشخیص مظلوم است. وقتی که شخصی مانند حجه الاسلام و المسلمین طباطبایی که استاد اخلاق است و زمانی در لیست آقای احمدی نژاد وارد مجلس شد هم برای دلجویی به دفتر آقای هاشمی می رود و از نامه سید حسن خمینی در حمایت از آقای هاشمی دفاع می کند خوب باید به عمق فاجعه ایی که رخ داده تاسف خورد. آری آیت الله هاشمی با فشار مردم، برای مردم وارد صحنه شد و اینگونه از او استقبال شد. آری هاشمی کسی است که از انتخاب شدن و نشدن نمی هراسد هاشمی کیسه بوکس نظام شده گاهی اصلاح طلبان تند رو او را زیر سوال می برند( انتخابات مجلس ششم) و پس از آن گروهی بی ریشه به نام حامیان احمدی نژاد به او ناسزا می گویند جالب است امروز همان گروه های حامی احمدی نژاد پشت سر یک جانباز جمع شده اند و همان حرف ها را می زنند. بحث من این است با این شوک رد صلاحیت به نظر می رسد خود نظام هم علاقه ایی به شرکت مردم  در انتخابات ندارد. بحث این است که مگر می شود جنتی 88 ساله و یزدی 84 ساله برای هاشمی که حدود 10 سال از آنها کوچک تر است، به دلیل سن زیاد او را رد کنند. بحث این است که با این اوضاع بوجود آمده ما نمی توانیم چگونه و با چه روشی مردم را با این شور و شوقی که نسبت به آقای هاشمی ایجاد شد و با رد صلاحیت سرکوب شد را دعوت به شرکت در انتخابات کنیم. وقتی شورای نگهبان شوق ایجاد شده را با رد صلاحیت به ماتم تبدیل می کند خوب به نظر شما چه کنیم.
ما این تصاویر را برای این که غصه هایمان کمتر شود منتشر کردیم.
و اما در مورد نامه نیز من نمی دانم دوست مشترکمان کیست که خودمان خبر نداریم در هر صورت اگر تاثیر نامه شما همین انتشار عکسی که می بینید باشد پس باید خوشحال باشید. چرا انتشار یک نامه را شما انهدام می بینید در صورتی که در وبلاگ رباطی ها شما وارد بحث انتخاب شده اید. التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی