شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

دیروز عطر یاس 50 غواص شهید شهرمان را بهشتی کرد

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ب.ظ
8shohada
ظهر روز پنج شنبه پیکر 50 شهید غواص خط‌شکن و گمنام فضای شهر را عطرآگین کرده و حال و هوایی آسمانی آفریدند.

مردم شهیدپرور خوانسار با حضور پرشکوه و آغوش گرم این معراجیان ملکوتی را بدرقه کردند، در این میان خانواده شهدا به چشم می‌خوردند که بوی عزیزانشان را استشمام کرده و با شبنم دیده این بزم را همراهی‌ می‌کردند.

همچنین در این میان جوانان شهر به چشم می‌خوردند که شراب معنویت مستشان کرده بود و با شهدا تجدید پیمان می‌کردند، آری که آنها چه زیبا قمار عاشقانه کردند و یکه‌تاز میدان دلدادگی شدند.

 50 غواص خط‌شکن و گمنام با عبور از شهرستان های اران و بید گل، کاشان و گلپایگان ظهر پنج شنبه مهمان مردم شهید پرور خوانسار شدند. 
یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد. آن ها خط شکنان گران یونس بودند که در عملیات کربلای 4 به تاریخ  5 دی ماه 1365 در منطقه اروند رود به خط دشمن زده بودند و به دلیل لو رفتن عملیات توسط بعثی های تکفیری اسیر و با دست های بسته زنده به گور شده بودند و اکنون پس از 29 سال با پیامی نو به کشور بازگشته اند. 
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۵
محله پایتخت