شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

دلایل افزایش آرای آقای عارف

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ب.ظ


9 روز دیگر انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود. پس از رد صلاحیت آقای هاشمی و عملکرد متین ایشان در مقابل رد صلاحیت، تعداد قابل توجهی از اصول گرایان منتقد آقای هاشمی به جبهه حامیان ایشان پیوستند. افرادی مانند آیت الله راستی کاشانی، حائری شیرازی، طباطبایی از جمله این افراد هستند. بنده معتقدم که آقای هاشمی با توجه به شرایط موجود و به دلیل اهمیتی که به نظرات مردم قائل بودند وارد صحنه انتخابات شدند و بعد از ادای تکلیف و عدم پذیرش توسط شورای نگهبان با کمال میل نظر شورای نگهبان را پذیرفتند. پس از حذف ایشان موج ایجاد شده در جبهه حامی آقای هاشمی به سه گروه تقسیم شدند، عده ایی از آقای عارف حمایت کردند، عده ای از آقای روحانی و جمع کثیری نیز سکوت را برگزیدند. قبل از شروع تبلیغات نظر سنجی ها نشان می داد که آرای آقای روحانی بیش از آقای عارف است ولی پس از شروع تبلیغات و شناخت بیشتر مردم از کاندیداها آرای آقای عارف افزایش قابل توجهی یافت. این موضوع هم از نظرسنجی های عملیاتی و هم از نظرسنجی های اینترنتی مشهود است(نظرسنجی های اینترنتی به دلیل کاربران خاص قابل اعتماد نیستند ولی مقایسه نظرسنجی های اینترنتی قبل و بعد از تبلیغات در سیما افزایش آرای آقای عارف را نشان می دهد.)

 عمده دلایل آن به شرح ذیل است:

 1- ساده و سلیس بودن سخنرانی های آقای عارف

2- انتصاب با افتخار خود به طور شفاف و مکرر به آقای خاتمی

3- سابقه اجرایی زیاد و مثبت ایشان در 30 سال گذشته

4- موضع گیری قاطع ایشان در عدم پاسخگویی به سوالات توهین آمیز مناظره در سیما

5- پاسخ قاطع ایشان به آقای قالیباف در مورد بی صاحب بودن آلودگی هوا و موضوعات محیط زیست در تهران

6- صداقت در گفتار و رفتار در طرح موضوعات مختلف

7-شجاعت در طرح موضوعاتی مانند لشتباه بودن ورود نظامیان به اقتصاد کشور

8- حظور ذهن قوی در موضوعات به دلیل تیزهوشی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۵
محله پایتخت

نظرات  (۵)

شما جزءطرفداران کدام حزب هستید
پاسخ:
من از طرفداران نظام اسلامی هستم و به نظرم انتخاب عارف ویا روحانی به نفع کشور بود. همین الان هم اثرات مثبت انتخاب آقای روحانی کاملاً مشهود است. وقتی مراجع گرانقدری مانند آیات وحید خراسانی و جوادی آملی از عملکرد آقای روحانی در سازمان ملل اظهار رضایت می کنند.
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۶ محمد علی خوانساری
شما باتعریفتون از این اصلاح طلبها واقغا یک ایثارگرید شهدا هم برای راه اینها رفتند شهید شدند آزادی رفع اختناق - کرسی آزاد اندیشی - ارتباط با آمریکا- جلو گیری از پرونده دار شدن دانشجویان آزاد اندیش حجاب خانما که اینقدر مهمش کردند -  مبارزه با باند بازی جلوگیری از اشرافی گری
پاسخ:
دوست عزیز مبارزه با اشرافیگری را در 8 سال گذشته دیدیم. چرا راه دور می روید چه کسی دم از دوستی با ملت اسرائیل زد. این 8 سال که مردی از جنس مردم و به نام مالک اشتر علی راس کار بود چه بر سر ملت آورد. اختلاس های میلیلری در دولت احمدی نژاد کار چه کسی بود نکند کار هاشمی بود و ما نمی دانستیم ببینم ایران فقط متعلق به آقای جلیلی و طرفدارانش است. در زمان جنگ همه طیف ها در جنگ بودند. بنده اطمینان دارم که شما رنگ و بوی جبهه را به خود ندیده اید. من قبلاً هم نوشتم که شهدا نه متعلق به اصلاح طلبان نه متعلق به اصول گرایان نه و نه متعلق به هیچ طیفی نیست شهدا متعلق به تمام ملت هستند. من برای دلم از شهدا می نویسم. وقتی می بینم افرادی با کمترین آگاهی دم از شهدا می زنند و شهدا را متعلق به خود می دانند دلم می گیرد. اگر شما با هر دیدگاهی در سایتی یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه داشتید من خوشحال می شوم ولی این عین تنگ نظری است که شما بر نمی تابید که در سایتی از شهدا خاطره و عکس نوشته شود ولی آن سایت خلاف دیدگاه شما باشد. چه کسی گفته شهدا به راه اینها رفته اند شهدا برای انقلاب و کشور رفتند. همان چیزی که من هم به آن اعتقاد دارم. 
سلام، میخواستم نظرت راجع به پوشش همسر آقای عارف رو بدونم؛ به نظر شما کسی که نسبت به زن خودش غیرت نداره و زنش رو با مانتو میاره جلو تلویزیون، میتونه نسبت به فرهنگ مملکت احساس تکلیف داشته باشه؟!!

از کی تا حالا انتساب به آقای خاتمی از امتیازات محسوب میشه؟؟!!

سعه صدر ایشون به نظر شما با توجه به جوش آوردنشون در مناظره تا چه حده؟!؟!

و بسیار سوالات دیگه که در همین زمینه ها پا بر جاست؟؟!!
پاسخ:
همسر ایشان استاد دانشگاه هستند و به گفته آقای عارف زمانی که می خواستند ازدواج کنند موضوع مانتویی بودن ایشان را با امام مطرح کردند و امام هم گفته اند در صورتی که حجاب اسلامی را رعایت می کنند حجاب ایشان مورد تایید است. البته آقای عارف گفته اند که زمان ازدواج حجاب مورد علاقه ایشان چادر بوده است. دوست عزیز من متوجه حرف شما نمی شوم غیرت نداشتن یعنی چه؟ من مجدداً تصاویر خانم ایشان را نگاه کردم و هیچ مسئله ایی غیر اسلامی با این اطلاعاتی که در مورد دین اسلم و مذهب شیعه دارم در خانم ایشان ندیدم. چرا همه مسائل را در ظاهر افراد ببینیم. مگر این چند سال که یک رئیس جمهوری که همه حزب الهی ها روی آن قسم خوردند چه گلی به سر ملت زده است. متاسفانه مشکلات فرهنگی ما بیشتر به دلیل فقر و بیکاری است. اگر جوانان به موقع شغل داشته باشند و ازدواج کنند مطمئن باشید خیلی از مشکلات حل می شود.
آقای خاتمی چه بد و چه خوب 8 سال رئیس جمهور بوده شما باید دستاوردهای ایشان در حوزه فرهنگی و اقتصادی و بین المللی را با دستآورد های آقای احمدی نژاد مقایسه کنید بعد بگویید از کی تا حالا با خاتمی بودن امتیازه؟ در هر صورت بنده به شما احترام می گذارم و این حق شماست که از اقدامات افراد مانند آقای احمدی نژاد حمایت کنید. ولی همین بس که در حال حاضر شرایط طوری است کاندیداهایی مانند آقای عارف و روحانی با افتخار خود را منتصب به آقایان خاتمی و هاشمی رفسنجانی می کنند ولی هیچ کدام از کاندیداها خودشان را منتصب به آقای احمدی نژاد نمی کنند حتی آقای جلیلی که به نظر می رسد شعارهایش کپی شعارهای احمدی نژاد است انتصاب خود به ایشان را تکذیب می کنند.
در مورد سعه صدر منظور این نیست که اگر به شما توهین هم شد ساکت بمانید حرکت آقای عارف در آن مناظره که بیشتر به مسابقه شباهت داشت را شجاعت ایشان می دانم و حتی پس از ایشان سایر کاندیداها هم اعتراض کردند. در سایت عصر ایران یک نظر سنجی انجام شد از حدود هشتاد هزار شرکت کننده در نظر سنجی حدود 75 درصد کاربران اقدام صدا و سیما را توهین آمیز دانسته بودند. اگر بنا بود در این مسابقه از بین 8 نفر یک نفر در مسابقه برنده و به عنوان رئیس جمهور به پاستور برود واقعا مسابقه خوبب و جذابی بود. 
سابقه آقای احمدی نژاد با شعارهای ضد سرمایه داری و بازگشت به انقلاب و مقاومت و ساده زیستی مقابل ماست اکنون مشخص شده که در حال حاضر گرایش مردم به شعارهای دهن پرکن و ظاهری مورد پذیرش مردم نیست. مردم شخصی می خواهند که مشکلات را حل کند دیدید که موجی که بعد از ثبت نام آقای هاشمی ایجاد شد و من افراد زیادی را می دیدم که حتی از اعضای ستاد آقای احمدی نژاد بودند و یا به ایشان رای داده بودند و می گفتند که هاشمی فردی کارکشته است حاضر بودند حتی برای ایشان تبلیغ کنند. امروز همه از احمدی نژاد اعلام برائت می کنند حتی آقای جلیلی که با شعارهای ایشان آمده است. بنده به عنوان یک فرد ارزشی و مذهبی در شرایط موجود شعارهای آقای عارف و روحانی و حتی آقای رضایی را با این اوضاع کشور مفیدتر می دانم. نتیجه شعارهای تهاجمی و شعارهایی مانند ورق پاره بودن قطعنامه ها و ساده زیستی چه بوده است من از شعارهای ساده زیستی این را متوجه شدم که از دل دولت احمدی نژاد اختلاس های میلیاردی بیرون آمد و سالانه احمدی نژاد با خود افراد فامیل دوستان را به سازمان ملل می برد. مفهوم تهاجم همین بس که با تحریم ها ارزش پول ما به یک سوم خود رسیده است. یارانه ها هم جای بحث فراوان دارد چند سال پیش که تصمیم گرفته شد به هر نفر 40 هزار تومان ماهیانه بدهند ارزش یک نیم سکه 150 هزار تومان بود و یک لیتر شیر 100 تومان و امروز که یارانه پرداختی به من همان چهل هزار تومان است قیمت یک نیم سکه 700 هزار تومان و یک لیتر شیر 1200 تومان خودتان قضاوت کنید.

۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۵ کلثوم ننه (هادی افسر ولایی)
سلام
خیلی چیزا دستگیرم شد من که شخصا رو این دو تا کاندیدا زوم نکرده بودم ولی خوب با خوندن پستاتون اطلاعات زیادی به دست اوردم
پاسخ:
خوشحالیم که تونستیم اطلاعات مفیدی منتشر کنیم.
۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۹ امیر عظیمی
با نظر شما موافقم چون که من بر اساس نظر بچه های مسجد نظرم روی آقای جلیلی بود ولی با مناظره ها خداوکیلی نظرم عوض شد. البته بین آقای ولایتی و آقای عارف مانده ام کدام را انتخاب کنم. هر چند که اگر همین الان روز رای گیری بود به آقای عارف رای می دادم ولی بعضی وقت ها دچار تردید می شوم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی