شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

احتمال کناره گیری جلیلی از انتخابات

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۹ ب.ظ

در آستانه انتخابات، از ستاد حدادعادل خبر رسیده که «برخی بزرگان برای کناره‌گیری سعید جلیلی تلاش‌هایی آغاز کرده‌اند و او نیز در این زمینه استدلال‌های بزرگان را پذیرفته است.» نمایندگان حاضر در ستاد سعید جلیلی خبر را تکذیب می‌کنند.

با این حال صادق زیباکلام، تاکید دارد که حضور ضعیف جلیلی در مناظره‌های اخیر موجب ریزش آرای او شده و طرفداران رادیکال او را ناامید کرده است. این تحلیلگر سیاسی معتقد است: «در فرصت پایانی، گزینه دیگری برای طیف‌های رادیکال اصولگرا باقی نمانده. نه انصار حزب‌الله و نه آیت‌الله مصباح یزدی و جبهه پایداری نخواهند توانست در این زمان کوتاه روی فرد دیگری سرمایه‌گذاری کنند و بدون شک قالیباف، ولایتی، رضایی و حدادعادل نیز گزینه مورد نظر آنان نخواهند بود.»

حضور سعید جلیلی، دبیر شورایعالی امنیت ملی و مسوول مذاکره‌کننده پرونده هسته‌ای در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرده است.

برخی معتقدند اگر او نامزد ریاست‌جمهوری نبود، این‌همه رازهای مگوی انرژی هسته‌ای و نشست‌های پنهانی رو نمی‌شد. اما آنطور که زیباکلام تحلیل می‌کند: «اصولگرایان تندرو، گزینه دیگری جز جلیلی ندارند، جلیلی فتوکپی احمدی‌نژاد است، اما فتوکپی‌ای ناقص. او نفوذ کلام، سخنوری و مدیریت و توانمندی‌های احمدی‌نژاد را ندارد و این فقدان‌ها به‌ویژه در آخرین مناظره، بیش از هر زمان دیگری مشخص شد.»

مجتبی توانگر، سخنگوی ستاد حدادعادل به «ایسنا» گفته است: «برخی بزرگان، رایزنی‌هایی با آقای جلیلی برای کناره‌گیری آغاز کرده و او نیز در این زمینه استدلال‌های بزرگان را پذیرفته است.» او تاکید دارد: «حدادعادل تا پایان رقابت‌های انتخاباتی در صحنه حضور خواهد داشت و به نفع هیچ نامزدی کناره‌گیری نخواهد کرد. کسانی اخبار انصراف حضور آقای حدادعادل را مطرح می‌کنند که منافع خود را با حضور ایشان در خطر می‌بینند.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۰
محله پایتخت

نظرات  (۵)

سلام مجدد

راستی اجماع اصلاح طلبا و کنار کشیدن اقای عارف رو هم تبریک میگم.
پاسخ:
ممنون
سلام مجدد

باز هم بدون تحقیق صحبت کردید...

باز هم بدون تأمل تخریب کردید...


باز هم دقت نکردید:

آقای جلیلی گفت به من اطلاع دادند ردشو زدیم. این که رد ریگی رو زده بودند با همکاری کشورهای پاکستان و افغانستان و ازبکستان بوده.
اما این که در زمان عبور از هوای ایران بخواند بشونندش، شخص ایشون دستور داده بود و همونطور که توضیح دادند فرصت مشورت نبوده.

پس منافاتی نداره که ایشون دستور داده باشند و در عین حال با بعضی کشور ها همکاری شده باشه.

همکاری مربوط به وزارت اطلاعات با این کشور ها برای ردیابی بوده. چرا تخریب میکنید و میگید با شعور ملت بازی میکنند. بهتر نیست کمی بیشتر تحقیقی و تامل کنیم؟؟!!؟؟!

به نظر شما جلیلی تمام مشکلات کشور رو رها کرده؟؟!1 اینم از اون حرفاستا .

تیم اقتصادی جلیلی اگه بهترین تیم نباشه جزو بهتریناست. راست میگی شاید چون وعده های الکی نمیده که خروس قندی بدم و 23 میلیون بدم و 100 روزه حل کنم و ... اینه که فکر میکنید برنامه نداره. اصلاح ساختاری یعنی اصلاح زیربنایی و اصولی. کدوم کاندیدا این طوری فکرمیکنه؟

ریشه یابی مشکلات فرهنگی رو هم که از همه بهتر بیان کرد. به جای توضیح علائم مشکلات فرهنگی، رفت سراغ ریشه : 
سه رکن فرهنگ ساز جامعه مادر ، معلم و امام جماعت است. مگه اخلاق خوب شما از کسی غیر اینهاست؟؟!1

در غرب مادر رو با تفکرات فمنیستی از وظیفه اصلی خودش که تربیت بود به سطح جامعه کشوندند تا کمتر به تربیت فرزندبپردازه. معلم هم که بیشتر کارش شده آموزش به جای پرورش. علیه روحانیت هم که تا تونستند برنامه ریختند. اینه که این همه مشکل فرهنگی پیش میاد.

ببینم بزرگتری القا کننده تفکرات فمنیستی غیر از دولت اصلاحات بود. (برای آشنایی با تفکرات فمنییستی و در عین حال آشنایی با نظر اسلام به کتاب نظام حقوق زن در اسلام شهید مطهری (ره) و کتاب«تأثیر عقاید فمنییستی بر دختران و زنان »  رجوع بفرمایید.)

سیاست خارجی هم که در آیات قرآن نظر کنید برام چند آیه بیارید که خدا دستور سازش با سران استکبار و کفر  رو داده باشه؟ در عوض ببینید جند آیه بر مقاومت و ایستادگی و وعده یاری و تحمل سختی استقامت آمده؟ شما که خودتون ایثار گرید من باید از شما درس مقاومت بگیرم.

درباره مقام معظم رهبری هم خواهشا کتاب ولایت فقیه آقای جوادی آملی رو که همه دلایلی عقلی و هم نقلی و هم عقلی-نقلی اوردند رو ملاحظه بفرمایید. شاید نظرتون عوض بشه.

باز هم خواهش دارم بیشتر تأمل کنید...
پاسخ:
قضاوت با مردم و تصمیم گیری با مردم است. ما هم یک سلول از تن بیکران ملت ایران هستیم.
تیتر اول روزنامه شرق امروز هم بود. در سیاست هر چیزی ممکنه.
پاسخ:
ممنون
سلام مجدد

اشکال آقای جلیلی اینه که یه دوره کامل فقه و اصول خونده، یه دوره کامل اصول عقاید شیعه خونده؛ یه دوره کامل ادبیات و مکالمه عربی و انگلیسی خونده و به این دوزبان مسلط؛ کارشناسی و فوق لیسانس و دکتراشو تو رشته سیاست خونده و از همه مهمتر پای درس اساتید اخلاق یاد گرفته که نباید وعده الکی داد؛ نباید کسی رو تخریب کرد؛ نباید سیاه نمایی کرد؛ نباید بی حرمتی و بی احترامی کرد؛ نباید آبروی کسی رو برد؛ نباید عکس زن کسی رو نشون داد و .....


اینه که فکر میکنید جلیلی خوبی های احمدی نژاد رو نداره و بدی هاشو داره...


99 درصد کسانی که به تجربه جلیلی ایراد میگیرند اصلا نمیدونند وظایف و اختیارات شورای امنیت ملی چیه؟ اصلا نمیدونند خودش چیه؟

هنوز نفهمیدند که دبیر شورای امنیت ملی یه چیزه و رئیس هیأت مذاکره کننده هسته ای یه چیز دیگه است.

هنوز نمیدونند که شورای امنیت ملی معاونت اقتصادی داره ...

و خیلی از ندانسته های دیگه که باعث شده جلیلی رو تخریب کنید یا بدون اطلاع دربارش نظر بدید...


دوستان جلیلی اهل تو بوق و کرنا کردن فعالیتاش نبوده اینه که کمتر میشناسیدش...


توصیه آخر اینه که خوب تحقیق کنید بعد تخریبش کنید که لااقل پیش خدا جواب داشته باشید!!!!


والسلام
پاسخ:
اینها تخریب نیست. این ها گوشه ایی از حرف و حدیثهایی است که وجود دارد. دیشب در فیلم آقای جلیلی آقای طالب زاده گفت در پراید آقای جلیلی متوجه شدم که پایین آوردن هواپیمای ریگی کار آقای جلیلی بود. بعد پراید را نشان داد که آقای جلیلی می گفت آن شب من ساعت 10 به خانه آمدم تلف زنگ زد گفتند همچین موردی است اجازه می دهید ما آن پایین بیاوریم من گفتم به شما خبر می دهم بهبعد از فکر کردن به این نتیجه رسیدم که باید ریگی را دستگیر کنیم زنگ زدم و گفتم دستگیرش کنید . حتی به آقای رئیس جمهور هم نگفتم گفتم وقتی دستگیرش کردند به ایشان می گویم.
قوانین استفاده از حریم هوایی کشور ها می گوید اگر خط هوایی به کشوری اجاره داده شد آن خط خصوصی است و کسی حق ندارد در حین پرواز اقدام نمید. ما قبلاً شنیده بودیم این کار با همکاری پاکستان و ازبکستان و افغانستان و ایران انجام شده است. حتی امریکا هم به دلیل بد نشدن وجه اش با دستگیری ذیگی موافقت کرده بود و ریگی خون آشام یک مجرم( نه متهم) تحت تعقیب بین المللی بود. چرا با شعور مردم بازی می کنند. وزیر اطلاعات گفته بود یکی از شرایط خروج احمدی نژاد از 11 روز خانه نشینی خروج جلیلی از شورای امنیت ملی بود. او گفته جریان انحرافی را او کشف کرد. جل الخالق.
در مورد مناصب جلیلی همه می دانیم که وظایف آنها فرق می کند.
جلیلی همه مشکلات کشور را رها کرده و چسبیده به ولایت مطلقه فقیه و نشر عنوان امام خامنه ایی و ... دوستان ایهت و صلابت رهبری به خدا الفاظ نیست. نفوذ به قلوب مومنین است همان کاری که امام خمینی انجام داد.
سلام مجدد

دوباره شایعه پخش کردید که !!!!!


اولا آقای باقری به شدت تکذیب کرد که آقای جلیلی قصد کنار رفتن داشته باشند، به خصوص که در نظر سنجی ها روز به روز بالاتر اومدند و الان جزو دو سه نفر اول هستند.


ثانیا، آقای حداد عادل انصراف دادند. 

پیشنهاد میکنم از اونجایی که این پستتون به شدت شایعه است، یا حذفش کنید یا اصلاحیه بزنید
پاسخ:

   این صحبت را ستاد آقای حداد منتشر کرده است.   

در هر صورت من نظر شما را تایید می کنم تا بینندگان وبلاگ در جریان نظر شما هم قرار گیرند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی