شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

نکاتی در مورد انصراف دکتر عارف

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۴ ق.ظ

 

بعد از کش و قوس های فراوان امروز صبح دکتر محمد رضا عارف به توصیه آقای خاتمی از کاندیداتوری انصراف داد. حقیر از شنیدن این خبر خوشحال نشدم. چونکه انتخاب اول من ایشان بود. دکتر عارفی فردی با سابقه اجرایی طولانی، منظم، دقیق و با اخلاق بود. این موضوع از سابقه اجرایی ایشان و همچنین از فعالیت منظم و دقیق ستادهای ایشان به راحتی قابل تشخیص بود. به جرات بگویم من از انصراف ایشان خوشحال نیستم ولی به چند دلیل از آن حمایت می کنم.

1- دکتر عارف درشرایط سختی وارد انتخابات شد و در شرایطی که صدا و سیما به مناسبت های مختلف تصویر آقای خاتمی را شطرنجی و ایشان را از عقبه فتنه معرفی می کرد، به شدت از ایشان و تفکر اصلاح طلبی دفاع کرد. امروز آن جو امنیتی شکسته و با کمترین هزینه اصلاح طلبان به یکی از اهداف خود که بازگشت به فعالیت های اجتماعی است رسیده اند.

2- مناظره آقای دکتر عارف با سایر نامزدهای محترم باعث شفافیت و بر ملا شدن خیلی از مسائل شد. به خصوص مناظره با آقایان جلیلی و قالیباف.

3- وفا به عهدی که آقای دکتر عارف با ملت و آقای خاتمی بسته بود و عمل به آن طی یک روند دمکراتیک کمک زیادی به نهادینه شدن مردم سالاری و اخلاق گرای در طیف اصلاح طلب خواهدشد.

4- طیف وسیعی از اصول گرایان منتقد مانند علی مطهری با انصراف آقای عارف از آقای  روحانی حمایت خواهند کرد ولی اگر آقای روحانی انصراف می داد این طیف از آقای ولایتی حمایت می کردند.

5- بر اساس نظر سنجی ها وضعیت آقای روحانی بهتر بود.

در این شرایط باز شدن جو سیاسی کشور و مشارکت بالاتر هم میهنان دو هدفی است که بنده از آن بسیار خرسند هستم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۱
محله پایتخت

نظرات  (۲)

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی دکتر جلیلی به خود دعوت نمی‏کند؛ به گفتمان دعوت میکند‎
پاسخ:
آقای آقا تهرانی دارای گرین کارت آمریکا هستند و چندین سال در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی در آمریکا زندگی کردند و چه سختی ها که نکشیندند.
آفرین بر شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی