شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

آخرین تحلیل انتخاباتی

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۵ ق.ظ


در این دوره انتخابات مردم در میان گزینه های موجود به راحتی می توانستند انتخاب کنند.آقای روحانی به نمایندگی از دو دولت سازندگی و اصلاحات به میدان آمده بود. آقای جلیلی تاکید بر سیاست های موجود داشت و نقطه قوت خود را در سیاست های هسته ایی با نام  مقاومت و ایستادگی اعلام کرده بود. بقیه کاندیداها هم سیاست بینابین را انتخاب کرده بودند و  هم دولت سازندگی و اصلاحات و هم دولت عدالت محور احمدی نژاد را نقد می کردند. علیرغم تمام محدودیت های ایجاد شده برای کاندیداهای اصلاح طلبان  پس از رد صلاحیت آقای هاشمی یک فراز و نشیب قهر و اشتی  توانستند در انتخابات پیروز شوند.

امروز رقابت ها تمام شده و دوره جدیدی در تاریخ جمهوری اسلامی گشوده شده است. این انتخابات تاثیر زیادی در بازگشت شور و نشاط در جامعه داشت. صحنه هایی که شب گذشته از خوشحالی جوانان در خیابان ها مشاهده شد باید توسط مسئولین به فال نیک گرفته شود. در شرایطی که سو مدیریت و تحریم ها امان مردم را بریده حضور مردم در خیابانها و پخش شیرینی و شربت و اظهار شادی جوانان پدیده مبارکی است که نویدبخش شروع دوره ایی سرشار از امید و موفقیت است. همه طیف های کشور باید کمک کنند تا آقای روحانی موفق به انجام  این امر مهم شود. آقای روحانی نیز باید از تمام ظرفیت های کشور برای انجام اصلاحات و شعارهای انتخاباتی خود استفاده کند. کاری که متاسفانه دولت احمدی نژاد انجام نداد. ملت ایران با هیچ احدی چک سفید امضا نکرده و نخواهد کرد.

 

مدیر وبلاگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۶
محله پایتخت

نظرات  (۱)

همه برایم دست تکان دادند
اما کم بودند دستانی که تکانم دادند
دوست و دست بسیار است
ولی " دست دوست " اندک

به امید تغییر شرایط کشور

تحلیلتان خوب بود.

در این مدتی که در این وبلاگ مطالب را می خوانم متوجه شده ام که شما شخصی معتدل و اصول گرا هستید ای کاش همه اصول گرایان مثل شما بودند. به عنوان یک جوان ایرانی وقتی می بینم فردی مذهبی اینقدر واقعگرا است و برای آزادی مخالف خود ارزش قائل است لذت می برم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی