شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

گفته ها و نکته ها

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۵ ب.ظ


صادق زیبا کلام در روزنامه بهار نوشت: جدا از نتیجه این انتخابات می‌خواهم از مطالبات امشبم بگریم. من یک پراید قدیمی دارم. دوست دارم این پراید را برای چند ساعت به آقایان هاشمی‌رفسنجانی، محمد خاتمی، حسن خمینی و حسن روحانی قرض بدهم.

فقط چون دست‌ فرمان هاشمی از بقیه آقایان بهتر است، امیدوارم او پشت فرمان بنشیند. این آقایان به عنوان اولین اقدام روحانی به‌عنوان رییس‌جمهور امشب با یک دسته‌گل و یک جعبه شیرینی بروند دیدار آقای عارف برای تشکر از او. این چهار نفر باید از محمدرضا عارف، از طرف ملت ایران تشکر کنند.

تاریخ درباره نقش محمدرضا عارف در خلق این پیروزی قضاوت خواهد کرد. البته آقایان نباید خیلی مزاحم عارف و خانواده‌اش شوند. پس از تشکر از عارف باید پراید من را هم برگردانند چون آخر شب‌ها که خلوت است، با پرایدم مسافربری می‌کنم.

این عمل چیزی به ارزش عارف اضافه نمی‌کند، تنها قدر این آقایان را اضافه می‌کند. عارف به نسل جوان،‌ دوم خردادی‌ها، اصلاح‌طلبان و اصولگرایان یاد داد که احترام گذاشتن به نظر جمعی می‌تواند چه قدرتی را به مردم بدهد.

 

بهترین تیترهای امروز روز نامه ها

در میان تیترها ، تیتر "هوا ، معتدل شد" – روزنامه قانون – و تیتر روزنامه اعتماد (شیخ امید) را می توان قابل توجه دانست.

همین طور عنوان "جیغ بنفش " روزنامه تماشا (اشاره به رای اغلب ملی پوشان فوتبال به حسن روحانی).

از عناوین جالب دیگر این بود : "ایران ، سراسر روحانی شد" (روزنامه ابرار) یا "باز آمد امید " که روزنامه شرق برپیشانی نشاند.
در میان عناوین مختلف اما بیشترین ذوق مطبوعاتی را هفته نامه امید جوان به خرج داد: "در قفل در ، کلیدی چرخید" که برگرفته از شعر مشهوری از احمد شاملو است : "رقصید بر لبانش لبخندی / در قفل در کلیدی چرخید ".

جالب این که امید جوان در روتیتر خود تغییر کوچکی در شعر داده و آورده است :" رقصید بر لبان مان لبخندی " .

" کلید" ، نماد حسن روحانی در تبلیغات و مبارزات انتخاباتی بود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۶
محله پایتخت

نظرات  (۴)

امیدوارم که این کلید قفل مشکلات رو باز کنه
پاسخ:
ما هم امیدواریم با حضور آگاهانه ملت علیرغم جو رعب و وحشتی که وجود داشت باعث بشه مشکلات حل بشه.
سلام
چند وقتیه که سر میزنم اما اثری از نام شهدا نیست!! نمیدونم چرا این وبلاگ که ارادت خاصی به شهدا پیدا کرده بود وارد جریانات دیگه ای شد... لطفا مثل سابق مطلب بذارید روح ما بیشتر تشنه تفکرات اون سری آدماست، ممنون
پاسخ:
شهدا نماد مقاومت ملت ما در مقابل دشمنان هستند همانطور که حضور مردم در انتخابا نظام را بیمه کرد ما هم با همان حسی که در زمان دفاع مقدس داشتیم در این انتخابات برای شکستن جو یاس و ناامیدی وارد میدان شدیم انشاء الله وبلاگ دوباره به شهدا هم خواهد پرداخت. این مدت به دلیل شرایط ویژه انتخابات ما باید مباحث انتخابات را مطرح می کردیم.
پیروزی اعتدال مصلحانه بر شما هم مبارک
پاسخ:
من هم به شما تبریک می گویم. به خصوص جشنی را که مردم به صورت خودجوش در کل کشور گرفتند.
!!!!
واقعا زیبا کلام پراید سواره و مسافر کشی هم میکنه!!!!!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی