شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۶ ب.ظ



رمضان ها در محله پایتخت حال و هوای دیگری دارد. مردم محله نذری های  خود را به مسئولین مسجد هی دهند. هر روز بعد از نماز عشا سفره افطاری  ساده و بی ریا تهیه می شود و روزه داران در مسجد افطار می کنند. صفا و صمیمیت در مسجد واقعاً غیر قابل توصیف است. افطاری ها شامل نان و پنیر و خرما، بعضی روزها آش و ... است. از همه همشهری ها تقاضا دارم دعوت بدون تکلف ما را بپذیرند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۸
محله پایتخت

نظرات  (۸)

در این ماه خوبیها ومهربانیها در لحظاتی که دستانتان آسمان را نشانه میرود وشکو را نیز یاد کنید

حیف که خوانسار نیستم وگرنه حتما یک شب این افتخار را به خود میدادم که به مسجد شما بیایم ولی شما عوضش مرا یاد کنید
اینجا نماز جماعت مغرب وعشا در بیشتر مساجدش بعد از افطار است در مسجد ما ساعت 9:30 شب شروع میشود و دیگر از آن شور واشتیاقهای مساجد خوانسار خبری نیست
یادش به خیر مسجد آمیر عظیم و حاج آقا مرتضی علوی و مسجد رییسان وحاج آقا مهدوی که نوجوانیم یا این مسجد بودم یا آن مسجد
پاسخ:
واقعاً یادش بخیر
التماس دعا.
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۷ مردمان رباط

سلام برادر پاتختی ماه رمضان رسید، ماه آشتی ،ماه کنار گذاشتن سیاست ، بیشتر وبیش از پیشتر التماس دعا دارم .برای رفع ابهام ،این سوال شما راپاسخ میدهم ولی اگر چناچه بازهم سوالی بود بگذارید تا بعد از اتمام ماه مبارک خدمتتان خواهم بود البته بشرط زنده بودن.

دوست عزیزم ازاینکه مرا تشویق نمودید بابت  پذیرفتن اشکالاتم خیلی ممنونم اما مگر راه دیگری هست خیر انسان جایز الخطاست، مثل همین الانیکه شما به خطا رفته اید من تمام آنچه را بدان اشاره نمودید خطاب به اقای ناشناس نوشتم بله بازهم میگویم طرز بیان ایشان مرا بیاد فردی بنام سعید غ انداخت این یک فرضیه است که حتی ممکنست خودم ردش کنم ولی فعلا همین فکر را دارم ومن بقول شما انقدر جرئت پس گیری حرف اصیلم رادارم چه برسد به این حرف که خودم گفته ام فرض کرده ام .

شما سندی بیاورید که من بنده حقیرناچیزانقلاب، به شما ویا کسی چنین حرفی زده باشم انگاه پس ازاتمام ماه رمضان انشاله پاسخگوخواهم بود

جناب عزیزی من خیلی به شما علاقه دارم چراکه تنها وبلاگی بودید که درمدت ایام داغ انتخابات به خوبی عمل کردید واتفاقا ازکسیکه طرفداری نمودید رای آورد این پیروزی برشما وبرمن وسایرمردم ایران خوش باد من همانطور که قبلا هم گفته ام به اقای روحانی رای ندادم لاکن فرد مورد نظرمن با ایشان دراستاندارهای انقلاب ونظام نوین جهانی هم بالند وبرایم جای افتخارست اگر رئیس جمهور مردمی از این شخصیت در کابینه اش استفاده کند در آن روز من نام ان شخص را خواهم گفت .بقول جناب دکتر روحانی وحدت سرمایه پیروزی بر همه توهمات است انشاله بحق این ماه پر برکت وبحق خون شهدا همه دلخوش از اینده شویم ومزه اتحاد را دوباره دریابیم .من اگر باعث کدورت دل شما شده ام خواهش میکنم بحرمت خون شهدا مرا ببخشید خدانگهدار .

پاسخ:
مردمان رباط عزیز عین پیام شما در مطلب مشروح سخنان خاتمی در جمع دانشجویان که برای ما فرستادید و اکنون در زیر همان مطلب هم وجود دارد.

""مرا جناب عالی کامنتی را که من خصوصی برای شما نوشتم ودر آن قید کردم بین خودم وخودتان باشد بر ملا نکردی حالا دایه مهربانتر از مادر شدی چطور ما را برای دیدن نظرات علیه اصولکرایان دعوت به سایتهای مختلف میکنی اگر راست میگوئی که البته خلافش رانشان داده اید همه نظرات را چاپ ونشان بده شما تا همه جا نظام را زیر سوال بردی حالا دلت برای گروه اصول گراها سوخته شاید داری با افکر بازی میکنی لابد الان پیش خودتون فکر میکنی اصولیهای خوانساری امشب دیگه خواب ندارند چرا که شما مثلا ........از این بازیها بیا بیرون اقای خاتمی که خودش جواب نداد شما هم که مدعی دفاع از اون را داری جواب نمیدی چرا میزنی تو خاکی من دارم میگم اقا همه این مسائل رو رها کنیم بیا مثل قبل وحدت را مایه کار قرار بدیم .نذلر ادم از کروبی یه دوتا حرف بزنه که منجر به ...........

به فکر ابادانی باش با خراب کردن همدیگر بدان که نیازی به ابادانی نخواهد بود

هرچه بود گذشت تو نیز بگذر در این پیچ بزرگیکه من اعتراف دارم همه قصه  را نه شما ونه من ونه امثال من وشما  نمیدانیم گناه را از دیگران به خود نیفکن خیلی ها سر این قصه ها جهنمی شدند مراقبت باید کرد  تکلیف را با لجاجت مخلوط نکن .

امام (ره) در اواخر عمرشان پرونده شخصیتی را از ریئس قوه قضائیه میخواهد که نزد حضرت ایشان ببرند خود فرد مورد نظر نیز که شهرت فالنژ امام خمینی را به یدک میکشید ماجرائی پیدا کرد که برای حل وفصلش خود حضرت امام وارد صحنه شدند چرا باید کار به جائی برسد که همت کشور را در جهت تخریب ویا تضعیف کسی قرار بدهیم .

خاتمی وهاشمی خود بلدند که چگونه اگر لازم بود از خود دفاع کنند شما چرا خودت را آزار میدهی 

ایرادکه من به شما انرا وارد میدانم اینست که پاسخ به سوال را فراموش میکنید

ایا من ودیگران میخاهیم همه گوش به حرفمان دهند یا جنابعالی 

سیاست ورزی در مواقع لازم برهمه واجبست نه الان که اقای روحانی عزیز اعلام کرد بس است رها کنید وحدت را مثابه کارتان قرار دهید

راستی چرا شما به حرفها وروشنگریهای ریئس جمهور منتخب مردمی توجه ندارید راستی اقای خاتمی خطاب به مردم چه چیزی را اکنون مایه اصلی پیشرفت کشور دانسته ممنون""

رمضان شما هم مبارک و التماس دعای فراوان
پاسخ:
ما هم ضمن تبریک التماس دعا داریم.
۱۹ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۴ امیر شوکتی
یادم میاد زمانی که کمتر از 15 سال داشتیم برای این که هنگام افطار به ما هم زولبیا بدهند روزه می گرفتیم. اون موقع ها ما اگه پولی داشتیم می رفتیم هله هوله می خریدیم و دزدکی می خوردیم. زمان افطار هم که تظاهر به روزه داری می کردیم و زولبیا می خوردیم. آجیم( مادرم) خیلی هوامو داشت و چای می داد. زولبیا می داد. آش می داد. وقتی که به سربازی رفته بودم یک روز به مادرم قضیه را گفتم. جارو را بر داشت و دنبالم کرد.
راستی چرا خودتون را معرفی نمی کنید. به نظر می رسه از میرباقری ها باشید. درسته
پاسخ:
نه من میرباقری نیستم. به موقع معرفی می کنیم.
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۶ من خودم هستم

سلام

طاعات قبول انشالله

ای کاش از سفره های زیبای افطاری ماه مبارک هم تصاویری در سایت قرار می دادید دیشب شنیدم تعدادی جوانهای محل زیلو و فرش آوردند در حیاط پهن کردند خانم ها مسجد را غبارروبی کردند تا پذیرای مهمانان ماه خدا باشند.

امیدوارم در پایان ماه مبارک همه ما لیاقت شستن دل و قلب خود را در چشمه زلال رمضان پیداکرده باشیم و با پاکی به استقبال عید فطر برویم

التماس دعای فراوان

پاسخ:
ما هم التماس دعا داریم.
از افطاریهای مسجدها تو ماه رمضون خیلی خوشم میاد. واقعا سنت قشنگیه
پاسخ:
واقعاً سنت خیلی خوبیه
به نوبه خودم حلول ماه مبارک رمضان را تبریک می گویم. از تصمیم شما در تغییر نام سایت به دلیل ناراحتی برخی افراد تعجب کردم. انگار در این دنیای اینترنت تازه کارید باید  باید دنده اتان پهن باشد. به همین آقایان مخالف بنگرید. همه جا را با فحش و ناسزا پر کرده اند. اینقدر امر برشان مشتبه شده که علاوه بر داشتن هزاران وبلاگ و سایت در تخریب دیگران به یکی دو وبلاگ منتقد هم رحم نمی کنند و شروع به ناسزا گویی در پیام ها می کنند. من اگر جای شما بوذم پیام های توهین آمیز را منتشر نمی کردم.
پاسخ:
ضمن سپاس از ارسال نظر ولی من فکر می کنم باید پیام ها را منتشر کرد تا روحیه خود عمار پنداری این جماعت آشکار شود. البته من فقط برای یکی دو روز نام سایت را عوض کردم و چون تعداد افراد خواهان تغییر نکردن نام سایت بیشتر بود دوباره به نام اصیل با کمی تغییر برگشتم.
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۵:۱۹ مردمان رباط
سلام راستی عجب حال وهوائی داره اتفاقا مردم رباطیم همینطور یند . خداکنه بتونم یه شب بیام خوانسار بهر حال روزهای خوبی در پیش برای ما دعاکن . 
پاسخ:
مردمان رباط عزیز تشکر از حضورتان. دوست داشتم بدانم کجا ما نظام را تخریب کرده ایم. خیلی نارحت و دلگیرم اگه امکان داره حتماً به صورت خصوصی اغلام کنید تا جبران کنم. بنده به نظام و انقلاب علاقمندم. این را از انتشار عکس های شهدا و رزمندگان شاید متوجه شده باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی