شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

شب های قدر با شهدای سید خوانسار 4

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۳ ب.ظ










خدایا در این روز 21 رمضان که مصادف با شهادت امام اول شیعیان جهان است از تو می خواهیم که به حق محمد و ال محمد و پیروان آن حضرت عزت را برای مسلمین جهان ارزانی داری. خدایا تو را سپاس می گوییم که در این ماه رمضان به ما توفیق انتشار تصاویر بهترین جوانان کشورم که جان خود را برای دفاع از کشور تقدیم حق نمودند، را عطا کردی.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۷
محله پایتخت

نظرات  (۷)

۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۵ رزمنده سابق و دردمند امروز

با رزمندگان هم مصاحبه کنید و در مورد رزمندگان هم بنویسید.

پاسخ:
انشاء الله در آینده در صورت مشارکت این قشر عزیز
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۶ مجید پایتختی( تهران)
من در بازار تهران کار می کنم همکارانم خوانساری هستند. امروز صبح به مقازه یکی از آنها رفته بودم دیدم کامپیوتر مغازه روشن و در حالی که به عکس ها نگاه می کرد قطرات اشک بر صورتش جاری بود دلیلش را پرسیدم دیدم عکس یکی از  همکلاسی های های شهیدش را نشان داد خواستم بگویم کار بزرگی کردید.
پاسخ:
ممنون دوست عزیز  از اظهار لطفتون
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۲ امیر عباس گودرزی

سلام

 

چرا  شهدای محله پایتخت عکس علی گودرزی فرزند حاج جواد که چند سال مفقود بود را منتشر نکردید. خیلی ناراحت شدم خیلی دوست دارم عکس عمومی شهیدم را در اینترنت ببینم.

پاسخ:
ضمن تشکر حقیقتاً عکس شهید گودرزی را نداشتیم. پی گیری کردیم ولی هنوز موفق به دریافت آن نشدیم  اگر دریافت کردیم سریعاً منتشر می کنیم.
بی برو برگشت دوست داریم پاتختی عزیز ...

حالا که چه محله بالایی باشی و چه محله پایینی
تا زور نگی و تا زور نباشه اموراتا نمیگذره ...!

ایام به کام. کاری بسیار خوب انجام دادید. حقیقتاً اولین بار است که من چشمم به عکس برخی از شهدا می خورد. شهدای گلستان شهدا، بوستان شهدا و گلزار شهدا را کم و بیش با عکس هایشان آشنا هستم ولی شهدای روستایی و همچنیم شهدای محلات و بابا سلطان و هرستان و قودجان و تیدجان را ندیده ام چون که به مقبره آنها نرفته ام. درخواست دارم در صورت امکان شهدا را به تفکیک محله هم معرفی کنید.
پاسخ:
اگر دوستان زحمت معرفی شهدای محلات را داشته باشند و ما هم وظیفه  انتشار عکس ها، شاید شدنی باشد ولی قبول کنید تنهایی انجام این کارامکان پذیرنیست. ولی ارسال اطلاعات توسط همشهری ها کار ما را آسان خواهد کرد.
شهید مهدوی وشهید ناشر پسر دایی و پسر عمه بودند
پیشنهاد میکنم این شهیدهای عزیزی رو هم که با هم فامیل هستند رو معرفی کنی تا بدونیم وقتی اسم دفاع از ناموس و وطنمون ایران پیش اومد فامیلی و قبیله ای و برادر با برادر رفتند واسه دفاع ...
رفتند تا از خودشون بگذرند واسه وطنشون واسه عزت و افتخار
نه مثل حالا که عزت وشرف رو میدیم واسه یه ذره مال دنیا..
افسوس وافسوس...
پاسخ:
من در جریان ارتباط فامیلی شهدا نیستم. ولی خوب به خاطر شما هم که شده و کلاً به این دلیل که حرفات یک جورایی تاثیر گذاره و اصولاً محله بالایی ها تاج سر ما هستند و شما که دیگه نگو و نپرس،  فردا شب ضمن انتشار عکس شهید مهدوی دوباره عکس ناشر الاحکام را هم منتشر می کنم. این را هم بدانید که شهید مهدوی شوهر خواهر شهید سعید غضنفری بوده ولی من از سیادت شهید سعید غضنفری مطمئن نیستم. به خاطر همین عکس برخی از شهدا مانند ذوالفقاری ها و برخی میرشفیعی ها که از سیادت آنها اطمینان ندارم را فعلاً منتشر نکردم تا مطمئن بشم. از آقا خسرو دهاقین هم طلب یاری کردم که هنوز پاسخی دریافت نکرده ام.
پایتختی عزیز ممنوم که در این ماه مهمانی خدا چشمان ما را به جمال زیبای این شهید های گرانقدر روشن نمودی

یواش یواش داریم یادمون میره که چی بود و چی شد ، تا این جوری شد ...!!!

خدا عاقبتت رو ختمه به خیر کنه

شهید عزیز محمد مهدوی جز سادات محترم ریسان هستند که من با این که کودک بودم ولی ایشان را هرگز فراموش نمیکردم
یکی از افتخارات من این است که داداش ابراهیم و داداش سعیدم دوستان عزیز و خوبی داشتند که برخیهاشون شهید شدند ومن هم با اینکه بچه بودم ولی از این دوستی ها بهره هایی برده ام
مثل شهید مهدوی که انسانی بود برای خودش ...

اینجوری که داری پیش میری گمون کنم آبمون با هم توی یه جوب نره وا...!
بنده خدا مومن عزیز چرا هی همش هم محلیای خودت رو و محله پایینی هارو میزاری تو وبلاگت
بابا شهیدا همشون عزیزند و گرانقدر
یه کم بیا بالاتر محله بالا هم شهید داشت عزیزم ...
تو هم مثل بعضی ها بین شهدا هم داری پارتی بازی میکنیا ...
پاسخ:
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات اگه دقت کرده باشی من عکس سادات را از همه محله ها حتی روستاها منتشر کردم عکس علی ناشر الاحکام جزو اولین شهدای سید بود. 
من رابطه خانوادگی شهدا را نمی دانم ولی خوب اگه سند مطمئنی به دستم برسه حتما منتشر می کنم.
انشاء الله فردا شب شهید مهدوی و سایر شهدای سید هم عکشون منتشر می شه.

اما یک شوخی: محله بالایی ها همیشه به ما زور گفته اند حالا یک بار کار دست ما افتاده ها.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی