شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

شب های قدر با شهدای سید خوانسار 6

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۹ ق.ظ


شهیدانی که در ذیل این مطلب تصاویر آن ها را منتشر کردیم در سید بودن آن ها شک داریم. میان فامیل های میرشفیعی، ذوالفقاری و غضنفری افرادی هستند که سید نیستند. خیلی تلاش کردیم در انتشار عکس شهدای سید دقت لازم به عمل آید ولی موفق نشدیم اطلاعات دقیقی کسب کنیم. به هر حال ما تصمیم گرفتیم آخرین سری عکس ها را منتشر و در مورد سید بودن آنها منتظر پیام شما باشیم. شما عزیزان در صورتی که از سید بودن این شهدای گرانقدر اطمینان دارید با نظرات خود ما را در اصلاح مطلب این پست یاری نمایید.










موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۰
محله پایتخت

نظرات  (۱۹)

سلام من فامیل نزدیک به شهید سید سعید غضنفری هستم. ایشون سید هستند

پاسخ:
سلام علیکم


بسیار سپاسگزارم. 
سلام و رحمة الله.
omid.shahrezaie.114@gmail.com
سلام.
بنده خواهر زاده شهید حمیدرضا غضنفری هستم.
در خدمتم.
Omid.Shahrezaie.114@Gmail.com
پاسخ:
سلام
درود بر شما 

اگر زندگینامه، وصیتنامه، عکس ها و خاطره ای از این شهید دارید به ایمیل mohammadamir1388@yahoo.com بفرستید تا ضمن کامل کردن آرشیو به مرور آن ها را منتشر کنیم.
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۶ معصومه محمدخانی
سلام.شهید حمیدرضا غضنفری دایی منه و سید نیستند ولی مادر بزرگوارشون مرحومه سید عذرا غضنفری سید بودند.روحشون شاد
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۴ معصومه محمدخانی
سلام.شهید حمیدرضا غضنفری دایی منه و سید نیستند ولی مادر بزرگوارشون مرحومه سید عذرا غضنفری سید بودند.روحشون شاد
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۲ معصومه محمدخانی
سلام.شهید حمیدرضا غضنفری دایی منه و سید نیستند ولی مادر بزرگوارشون مرحومه سید عذرا غضنفری سید بودند.روحشون شاد
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۶ معصومه محمدخانی
سلام.شهید حمیدرضا غضنفری دایی منه و سید نیستند ولی مادر بزرگوارشون مرحومه سید عذرا غضنفری سید بودند.روحشون شاد
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۸ معصومه محمدخانی
سلام.شهید حمیدرضا غضنفری دایی منه و سید نیستند ولی مادر بزرگوارشون مرحومه سید عذرا غضنفری سید بودند.روحشون شاد
سلام. لطفا آدرس جی میل بنده رو به اطلاع کسانیکه در مورد شهید حمیدرضا غضنفری اطلاعات میخوان برسونید.  تشکر.
سلام. خدا قوت. بنده حقیر خواهرزاده شهید حمیدرضل غضنفری هستم. آدرس جی میل هم گذاشتم. در خدمتم. التماس دعا. یاعلی.

سلام من ازبستگان شهید حمیدرضا غضنفری هستم ایشان  مرحومه مادرشان سیده بودند درضمن  ازمریم می خواهم با ایمیل من تماس داشته باشد

سلام به مریم  من ازبستگان شهید حمیدرضا غضنفری هستم  جی میلم رانوشتم خواستم بیشتر شمارابشناسم
با سلام 
شهید حمید رضا غضنفری  نوه ی عموی من است و مادرشان سید است در ضمن من دلم می خواهد از خواهر زاده ها و اقوام نزدیک ایشان خبر داشته باشم چون چند سالی است انها را ندیده ام اگر می شود ایمیل اقا امید را برایم بفرستید
ممنون
پاسخ:
خواهرم من آشنایی زیادی با این خانواده ندارم. از بازدید کننده ها تقاضا دارم در صورتی که اطلاعاتی دارند ارسال نمایند تا برایشان بفرستم.
متاسفانه امید آدرس ایمیلش را اعلام نکرده است.
شهید حمیدرضا غضنفری سید نیست. مادر ایشان یعنی مادر بزرگ بنده سیده بودند که سال پیش از دنیا رفتند. خدا بیامرزدش.
پاسخ:
اتفاقاً در مورد سید بودن برخی شهدا شک داشتیم. به هر حال ممنون از اظهار نظرتون
خدا ایشان را بیامرزد.
سلام. شهید حمید رضا غضنفری دایی منه. روح همه شان شاد. ممنون که یاد شهدا را زنده نگه میدارید. امام حسین نگهدارتان. یا علی مدد.
پاسخ:
سلام آقا امید

یک شخصی به اسم مریم که از بستگانتون است ایمیلتون را خواسته، اگه امکان داره در همین پست اعلام کنید.
شهید سید حمید رضا جلیلی را نزدید
پاسخ:
ببخشید نمی دانستم ایشان سید است همین الان تصویر معنوی ایشان را در این پست اضافه می کنم. ممنون از تذکرتان. 

منتظر رهنمودهای بعدی شما هستیم.
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۵۵ محمد عزیزی
دیروز نیم ساعتی در این سایت تمام عکس های شهدا را دیدم. خوب تعداد زیادی از آنها را می شناختم. از محمود عزیزی بگیر تا، محمد رضا عزیزی، ابراهیم فتاحی، علی و محسن مقیمی، گودرزی، اکبر صادقی، طالب صادقی، محمد مهدوی، عی ناشرالاحکام، عباس میرباقری، سعید میرباقری، سیدجواد سید صالحی و ... بعد از دیدن عکس ها خیلی به فکر فرو رفتم. چه دورانی در دهه 60 و 70 اشتیم و امروز چقدر از آرمان هامون فاصله گرفتیم. واقعاً کم کم داریم آن 10 سال اول انقلاب را فراموش می کنیم. یک رنگی، صداقت، ایمان، مهربانی، کمک به هم نوع و ... جای خود را به چه چیزی داده است. من که خجات می کشم از بیان صفات امروز که خودم که شاملش می شوم. چهره ها را نگاه کنیم واقعاً شرمنده نیستیم. ای کاش در این سایت درباره رفتار مردم در سال های 1357 تا 1368 نیز مطلب نوشته می شد. تا نسل های امروزی متوجه می شدند که آن سال ها چه جامعه ایده الی داشتیم.
پاسخ:
دوست عزیزی به مطلب خوبی اشاره کردید بی صبرانه منتظر ارسال خاطرات شما و سایر دوستان هستیم.
شهیدان  زنده اند  الله اکبر

به خون آغشته اند الله اکبر
پاسخ:
و در پاسخ شما:

کجائید ای شهیدان خدای

بلا جویان دشت کربلایی

کجایید ای سبک بالان عاشق

پرنده تر ز مرغان هوایی

سلام

طاعات و عبادات قبول

فکر می کنم حمید رضا غضنفری سید نیست. ایشان پسر خواهر آیت الله غضنفری امام جمعه فقید خوانسار هستند. یعنی مادرشان سید است ولی فکر کنم پدرشان سید نیست.
پاسخ:
ممنون

کاش با اطمینان می نوشتید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی