شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

مراسم تنفیذ رئیس جمهور یازدهم در حالی عصر امروز برگزار شد که بر خلاف سنت 16 ساله برای اولین بار رئیس جمهور پیشین حکم تنفیذ ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت را قرائت نکرد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، اگر به مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب ملت در سال های 76 و 84 رجوع کنید، ملاحظه خواهیم کرد که رئیس جمهور پیشین متن حکم تنفیذ ریاست جمهوری رئیس جمهور منتخب که از سوی رهبر معظم انقلاب نوشته شده است را قرائت می کند، اما امسال شاهد رویداد جدیدی در مراسم تنفیذ بودیم.

عصر امروز محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین، حکم تنفیذ حسن روحانی رئیس جمهور یازدهم را قرائت نکرد بلکه این وظیفه بر عهده حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری گذاشته شد.

اگرچه حجت الاسلام محمدی گلپایگانی در سال های 80 و 88 هم حکم تنفیذ ریاست جمهوری، روسای جمهور را قرائت کرده است، اما سنت مرسوم در روی کار آمدن روسای جمهور جدید این بوده است که رئیس جمهور قبلی، متن حکم تنفیذ برای رئیس جمهور جدید را قرائت کند.

پیشتر در سال 76 و 84 به ترتیب آیت الله هاشمی رفسنجانی، حکم تنفیذ ریاست جمهوری سید محمد خاتمی و خاتمی نیز حکم تنفیذ ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد را قرائت کردند و حتی در سال 76 هاشمی رفسنجانی پیش از قرائت حکم تنفیذ، دقایقی را به سخنرانی پرداخت.

احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران امروز فقط میهمان مراسم تنفیذ بود و نه تنها سخنرانی نکرد بلکه وظیفه ای برای قرائت پیام رهبر معظم انقلاب برعهده نداشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۳
محله پایتخت

نظرات  (۸)

پره من خیلی خوشحالان که دوباره یگ آخوندی رئیس جمهور گنو

آخه اصلاً خاطره خوشی از یک این که یگ کت شلواری رئیس جمهور کنو نداران . اون از بنی صدر و احمدی نژاد که واقعاً خرابژون کرت.
اون جی از شهید رجایی که با این که خیلی آدم کار بلد و خبی به ترورژون کرت.
پاسخ:
خاب این جی یگ تحلیلیو .
آخه بنده خدا انقد ناراحت بود ولب بغض

خوب معلومه که با این حالش نمیتونست متن رو بخونه ...


آدمیزاد چی چی بو پاتختی عزیز ...؟؟؟!!!
پاسخ:
واقعاً چی چی بو این آدمیزاد
تو میتونی
پاسخ:
به قول حاج محمود احمدی نژاد میشود و می توانم.

پره اندی اذیت نکر داران یگ خبر خبی منتشر کران.

وسدو بش افطار کر و به هاما جی داعا بکر 
اره به نظر من تحملت زیاد شده دیگه به شدت اون اولا موضع نمیگیری ولی افسوس بعضی دیگه انتقاد میکنن ولی انتقاد پذیر نیستند
پاسخ:
 از این خبرتون خیلی خوشحال شدم امیدوارم بتونم ادامه بدم.
سلام، 

هر چه بوده تمام شده و فقط باید از گذشته درس گرفت. از امروز باید به یاری رئیس جمهورمان حجت السلام دکتر روحانی بشتابیم. اگر هم نقدی هست بدون اهانت و کاملا دلسوزانه عنوان بشه.

شما دوست پایتختی حتی از مراسمی که به این زیبایی انجام شد با کنایه مینویسی. 

ولی بدانید از تفرقه ما دشمن سود میبرد.



پس من و شما دوست پایتختی باید با اتحاد در برابر مشکلات داخلی و خارجی کشورمان بایستیم و به حل آنها بیاندیشیم.


ولی باز میگم کاریکاتور کار خوبی نیست از هر کی که میخواد باشه.
پاسخ:
خیلی کارت درست اخوی دوستد داریم حالا من یک سوال دارم شما با این اعتقادات محکم و با این تدین چرا از عنوان BBC برای خودت استفاده می کنی. من همه را دوست دارم به کشورم عشق می ورزم و یک ذره خاک کشورم را با هزاران کشور اروپایی و آمریکایی عوض می کنم ولی خوب نظرم این است که انتقاد و همین کاریکاتور برای انتقاد و انبساط خاطر خیلی خوب است. من نظرم این است که از همه مسئولان باید انتقاد کرد. البته نه با فحش و ناسزا . نوشتم شما به همین روزنامه کیهان نگاه کنید و سرمقاله های دو سه ساله گذشته آن را بخوانید تا متوجه شوید فحش و ناسزا یعنی چه.
از این که به ما افتخار می دهید و با نظراتتان زینت بخش سایت ما هستید خیلی خوشحالم. و خوشحال تر از این که هر چه بیشتر زمان می گذرد حس می کنم آستانه تحملم از انتقادات بالتر می رود. امیدوارم که از نظر کاربران هم این گونه باشد و کاربران هم حس کنند آستانه تحملم بیشتر شده است.
به نظر شما چرا آقای هاشمی برای تنفیذ حکم آقای احمدی نژاد از جای خود بلند نشده است ولی برای اقای روحانی بلند شده است؟
پاسخ:
آقای هاشمی از آن مناظره بین موسوی و احمدی نژاد به شدت دلگیر بودند و ترجیح دادند در مراسم تنفیذ نروند.


 واما پاسخ به مطلب خصوصی یک فرهنگی گرامی
دوست گرامی من شخصی که شما از او نام برده اید دخل و تصرفی در سایت ندارد. البته این را بگویم که ما با ایشان ارتباط داریم و حتی موضوع خاطره را برای درج در سایت با ایشان در میان گذاشتیم. ایشان در وبلاگ ایثارگران خوانسار هم همکاری داشت ولی به دلایلی از آنجا هم کنار کشید. ولی مطمئن باشید که امور این وبلاگ توسط شخص دیگری مدیریت می شود.
این تغییر تامل نداره، احمدی نژاد بلایی نبوده که سر مملکت نیاره
پاسخ:
رونوشت به حامیان احمدی نژاد
انصافاً جای آقای خاتمی این سید جلیل القدر و مظلوم خالی بود.
انشاء الله آقای روحانی همانطوری که در تبلیغات و اولین پیامش بعد از انتخاب به حق از ایشان نام برد از ظرفیت های ایشان به خصوص در سیاست خارجی استفاده کند. روحانی باید بداند بخش بزرگی از ارائش مدون خاتمی، هاشمی، عارف، سید حسن خمینی و ناطق نوری است.
پاسخ:
حقیر این پیام را به دلیل رسالت آزادی انتشار نظرات منتشر می کنم  مانند سایر پیام ها به خصوص پیام های bbc و غریبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی