شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

شهیدان امینی

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷ ب.ظ

شهیدان احسان و منصور امینی برادر بودند.






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۱
محله پایتخت

نظرات  (۴)

باز هم که دل بی قرار ما را بی قرار تر کردی که عزیز ...!

شهیدهای عزیز و گلهای لاله واژگون

میدونی اینا با هم در چه چیز شریکند

در پر پر شدن وقشنگیشون والبته عمر کمشون

ولی البته که ماندگارترینند ........
پاسخ:
اون ها خدایی شدند و ماندگار.

چرا از شهدای روستای ویست مطلب نمی نویسید. 
پاسخ:
حتماً می نویسیم حقیقتاً اسامی آن ها را نداریم اگه داشتیم منتشر می کردیم. ما مدیون همه شهدای کشور هستیم. به خصوص خوانسار و آن هم ویست خوانسار که نمره اش بیست است.
ضمن تشکر از انتشار عکس های شهیدان امینی باید بگم که عکس گلستان کوه هم فوق العاده بود خیلی قشنگ بود. به سایت مردمان رباط بروید چند عکس از پارک آبی اتریش گذاشته وقتی که به عکس گلستان کوه نگاه کردم جذابیت عکس های اتریش از بین رفت.
عصر جمعه و متعلق به آقا امام زمان برای سلامتی ایشان صلوات
پاسخ:
التماس دعا
سلام
 با عرض ادب شما جزئ دوستانی هستید که در حواشی گردشم در حوزه فضای مجازیه خوانسار بنظر من خوش در خشیده اید اما همانطور که میخواهم عرض کنم من نیز به نوبه خودم با در نظر گرفتن یسری مسایل قرار دارم وارد به این محیط شلوغ بی معنی بشم اماقبل از آن از شما ودیگرانیکه برایشان این دستخط را گذاشتم باید کاری کنیم بعضی از این سایتای بی محتوا برن کنار چیه ور داشتند اینجا رو الکی شلوغش کردند بنظرم چل چو ،کمش،سایت همسر شما ،منیره کامران،اطلس درمواردی،خبرنیوز اگر چنانچه باتومی عمل نکنه ،وشکو،مردمان رباط،ویه چندتای دیگه ابقی رو باید اصلن وبدون توجه در بایکوتی قرار گیرند تا بدانند که در اینجا جائی ندارند ونبایستی موجب تلف کردن اوقات عالمان این حوزه شوند البته الان یادم اومد از سایت اقای صاحبی نیز بعنوان یکی از سایتهای خوب وبسیار با تمدن اشاره کنم (پرنده میداند )(علی اقا ببخشیداشتب شد)..نظرتون چیه بگید وپاسخ بدین
پاسخ:
دوست عزیز سلام

احتمال می دهم که شما به دلیل سیاست اصلاح طلبانه سایت ما و پرنده می داند نسبت به این دو سایت نظر مساعد دارید. در هر صورت من ضمن اظهار خوشحالی از این که سایت ما مورد قبول شما واقع شده ولی با ادب و احترام اعلام می کنم که سایر سایت ها هم مدیران محترم و با فکری دارد که در حیطه هایی که ورود می کنند نسبتاً موفق هستند. قبول دارم همین چلچو خوب موفق شده افراد زیادی را جذب کنه شما از طریق نظرات می توانید به راحتی متوجه شوید. و همچنین سایت وشکو که دو سه هفته پیش یک کاریکاتور منتشر کرد که تا کنون حدود 90 نفر نظر گذاشته اند.
من فکر می کنم هر سایتی که با احترام مطالبش را منتشر می کنه و مخاطب خاص خودش را داره محترمه. اصلاً واضح تر بگم همین که انسان دست به قلم می شه( البته امروز دیگه قلمی وجود نداره و در واقع می شه گفت دست به تایپ می شه) مطمئن باشید خدا بهش عنایت داشته که در این مسیر قرار گرفته. 
دوست عزیز در این مدت که ما از آقایان روحانی و عارف حمایت می کردیم فحش و ناسزای زیادی شنیدیم وقتی که وارد همان وبلاگ های ناسزا گو می شدیم باور کنید لابلای فحش ها و ناسزاها هم خیلی چیز برای یادگرفتن بود. پس باید تحمل مان را بالا ببریم و اگر شما فکر می کنید برخی وبلاگ ها محتوا ندارند با گذاشتن پیام کمک کنید من که استقبال می کنم. باز هم متشکرم که به ما انرژی دادید. نظرتان در مورد عکس های شهدا چیست.
هدف ما این است که به مخالفان بفهمانیم که ارزش ها و رشادت های جوانان را متوجه شده ایم و آن ها را ارزش ملی می دانیم و در مورد ارزش های ملی همه ایرانیان مشترکیم ولی در مورد نحوه کشور داری و تعامل با دنیا اختلافی عمیق با آقایان اصول گرایان داریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی