شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

شهید اکبر تولایی از خادمین امام حسین در هیئت حضرت ابوالفضل خوانسار بود، به دلیل تخصصی که در سیستم های صوتی داشت همیشه هیئت ابوالفضل از نظر سیستم های صوتی حرف اول را می زد. جالب است در دهه 60 که هیئت ابوالفضل از استاد کریمخانی برای نوحه سرایی  محرم دعوت کرد شهید تولایی مسئول سیستم صوتی بود. در سال 1365 که اکبر در عملیات کربلای 5 به همراه سید اکبر صادقی فرمانده گردان امام سجاد به شهادت رسید فقدان ایشان در هیئت کاملاً آشکار بود. 















یاد محرم های 8 سال دفاع مقدس بخیر. در آن سال ها من تازه وارد دوران نوجوانی شده بودم. یادم می آید رزمندگان یک هیئت سینه زنی داشتند که روش عزاداری آن ها با هیئت ها متفاوت بود. عزاداری آن ها  بسیار بی ریا بود. نمی خواهم هیئت های دیگر را زیر سوال ببرم که هیئت های دیگر نیز نهایت خلوص و بی ریایی داشتند ولی خوب به وضوح من این تفاوت را در آن ها حس می کردم. یادم نمی رود من در سال 1364 13 ساله بودم. چهره افرادی مانند حبیب اله صالحیان، سید اکبر صادقی و دیگر شهدا را در روزهای تاسوعا و عاشورا به یاد دارم. همین هم محلی های خودمان محمود عزیزی و علی مقیمی را نیز به یاد دارم. خدایا گریه های محمود عزیزی در زمان ذکر مصیبت امام حسین و علی اکبر و علی اصغر و حضرت عباس را فراموش نمی کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۸
محله پایتخت

نظرات  (۱۰)

داژان مون با همه اینایی گه اچنده یا فرق داران، مون هم محلیدونان، ایزن گه بم بیداژدین همشهری یگ جورید گنان.
تفرقه سازی از یاچا شروع گنو، شوخیم بکرت. خوش بحال شما که همژ با شهدا مانوسدین.مثلا این روا همژ یاد همسنگریا و عزاداریا زمان جنگ ادکردین.هاما نسل سومیا خا با خومون جی درگیرمین.
هزه آدمای جورواجور با مدل لباس و می ژل بیخوسته ام ادی، بعضیا خا مث اینکه از مین آرایشگاه بومیدنده عزاداری امام حسین.
خدایا بمبخش، ولی دلم از این چیا ویشتر اسیزو،‌چژون کرتی بامون گه یادمون واشو اگه کیسریامون لباس قرمز جیغمون وادپوشت امونوات شمر گنو، حالا مین عزاداریا یگ لباسی وادپوشمین گه فریاد زنو خیلی چیا یادمون واشتی.
خوش بحال شما یگ دورانی اخلاص و صداقت بی ریا دون بدی. دلم پر گنو از بنرهای رنگی ، نگام پر گنو از گناه و شک و تردید، دلم بحمرکو از دورنگی، از ظلم، خلاصه ودجوری حمرتیان. داعام بکردین.
پاسخ:

بو از  امرو بدون بیداژان هم محلی یا وچه محل

من فکر کران به همون می های ژله ایی و لباس های رنگ و وارنگ جی باید بدون کینه و بغض بیکسمین. البته من همیشه از این وضع حجاب و لباس ها ناراحت گنان . چند سال پیش نسبت به اینا خیلی کینم دارت. یکی از شی های قدر مین یکی از مسجدا یکی از همین ظاهر نامناسبا کنار من عزاداریژ کرت. چنان با سوز و گداز عزاداریژ کرت  و اشکژ ریزنا که نوا.

 

بعد از مراسم  باژم درد دل بکرت تازه حالیم گنا چه قلب پاکی دورو و اصلاً این نگاهی که هاما به این ظاهرا دارمین ندورو. انوقت حالیم گنا که من به ظاهر حزب الهی چندی کالام پس معرکو.

در این ایام هاما جی داعا بکردین.

 

سلام بر مدیران وبلاگ پاتخت

 

خدمت شما عرض کنم که ابتکار قشنگی به خرج دادید و انصافاً روش شما بسیار تاثیر گذار بود. کار نو را تحسین می کنم و به روح تمام شهدای اسلام از صدر تا کربلای حسینیو از کربلای حسینی تا کربلای جنوب و غرب کشور  درود می فرستم.

دست مریزاد

پاسخ:
ممنون از این که به ما انرژی می دید.
فقط تند تند داران ورخونونان گه نظر هادان.آخه ماموریتم یاقایی ترو.به برکت این روا بوبام خیلی ویدرو. نزنان داعای که بخچژ روا(اجابت) گنو.
درمورد پستای قبلی جی هم یا نظر هادان.اندی مشکلات درباره اداره مورد نظر هو گه اینا مینژ مخو.
مین پست خصوصی واسدون عرض کران. شواهدژ جی موجودو. امتشناسدین خا. با جسارت تموم اگه هاچینان ساعت ها واسدن بنگاران حالیدونه گنو چه خبرو.
درمورد شهدا و عزاداریژون خا ابی نواتنیو.صادقانه و خالصانه.اما امرو جی بعضیا با همون صداقتژون کار کرنده بخچه امام حسین.
گمون ندکران اونی گه پشت تنیر داغ نونوایید کرو، یا اونی گه پشکل اشترا جعمه کرو ثوابژ از اونایی گه سینه وا زنجیر بیدخوسنده کمترو.
ننان شاید حرفم نادرست بو. اما روا ادینان پیرمردایی گه کنار فلکیه وترسنده و با جون و دل اشک هاتورننده.
شاید جی مون همژ با دید خب بیدکسان.چندیم بنگاشت.
مین عزاداریا هاما جی داعا بکردین.
پاسخ:

حرفدون کاملاً درستو. من فکر کران حتی اونی که زحمت تدارکات ناهار ادکشو و یا همونی که زیر پای هیئت ها تمیز کرو اجرش از او عزا دارا ویشتر جی  بو من هیچ شکی نداران.

همشهری عزیز در مورد اون پیام خصوصیدون جی ویدرو مبارزه ومبارزه و مبارزه بکردین تا اونا عقب نشینی کرنده. اصلاً هنر بعضی از افراد اینو که بقیه مایوس کردنده. شاید اون تقدیرنامه خشک و خالی  واسه همین بو که انگیزه شما  کم کرنده. شما نباید توجه کردین اندی باید تلاش بکردین تا اونا خسته کننده.

به هاما جی داعا بکردین.

 

kholdestan.ir

سلامی چوبوی خوش آشنائی    بر آن مردم   دیده ی روشنائی

 

درودی چونور دل پارســـایــان       بدان شمع خلوتگه پـــارســائی 


مدیر محترم پاتخت هاما مشد دران یاقادون خالی هر کا دردین دوتا زنجیر به یاقاها ما بیخوسدین ( یاحسین) محتاج دعـــــــــــــــــــــــــــا

پاسخ:
دوستان یاقا هاما

هاما جی داعا بکردین

چشم حتما یاقا شما جی زنجیر بیدخوسان.
۱۹ آبان ۹۲ ، ۱۸:۵۵ ابراهیم غضنفری
برادر عزیز خسته نباشی و دست شما درد نکند امیدوارم کارخود را با امید به خدا و استعانت از او همچنان ادامه دهید و  نام و خاطره و راه امام و شهدا  را بتوانیم زنده نگهداریم و توفیق ادامه دهندگان این راه باشیم و همچنان لبیک گو و سرباز مقام عظمای ولایت باشیم
پاسخ:
سلامت باشید. منتظر خاطرات جدید شما هستیم.
این حرف‌های زیبایی که نوشتید درست هستند و متاسفانه سال به سال دربغ ار پارسال شده. ریا هم چاشنی روز افزون تمام عبادات و از جمله عزاداری ها. 
پاسخ:
بله همینطوره. به نظر من قشر با سواد جامعه خیلی بیش از این ها می تونند تاثیر گذار باشند. 
با افتخار تمام لینک شدید دوست گرانسنگ
پاسخ:
ممنون پس گزینش با موفقیت انجام شد.

آخ آخ که من هر وقت میام اینجا انگار که دلم کلی سبک میشه
من که کلی حال میکنم با این شهدای عزیز که یافتند راه مردی ومردانگی رو
هی نگا میکنم به عکس داداش سعیدم که تو تاقچست  و کنار قاب عکسه مامانمه وهی دوباره برمیگردم به این عکس شهیدا نگاه میکنم
 به واسطه رفاقت داداشام با شهدای عزیز خاطره های زیبا و قشنگی تو این مغز گچیم حک بسته
یاد همشون به خیر مخصوصا شهید اکبر تولایی شهید فیروزی -شهید مهدوی -شهید زمانی دوست -شهید منصوری -شهید عباسی و..شهیدایی که هر چی بیشتر اسمشون رو ببرم بیشتر شرمندشون میشم که اونا رفتند وما ماندیم تا عکسشون عمل کنیم ...
پاسخ:
خوش به حالت که اینقدر روحیه لطیفی داری.
اگه بغضی شکست و اشکی جاری شد این عبد عاصی را فراموش نکن.
ای بابا من که روسیاتراز این حرفام ... ولی چشم
شما هم بنده را دعا بفرمایید در این ایام با برکت
هر وقت دلت رفت پیش اربابتون حضرت عباس
همون اربابی که سرمشق شما جانبازای عزیزه
هر وقت دیدی اون دلت داره سوزش میگیره واسه وفای عباس
هر وقت دیدی گونه هات دارند داغ میشند از اشک چشمات
یاد همه کن
یاد این وشکوی سرگردون دیار غربتم کن
پاسخ:
خیلی کارت درسته.

چشم فقط تو هم ما را فراموش نکن

ما را به دعا کاش فراموش نسازند آنان که سیه پوش و عزادار حسینند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی