شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها





















موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۰
محله پایتخت

نظرات  (۴)

۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۴۸ علی اکبر محسنی
بسمه تعالی شاید ما نمی دانیم ما رفته ایم ما گم شده ایم!!اما جانبازان هر روز زنده تر می شوند و هر روز پرواز را مرور می کنند...تا شاید ما بفهمیم چقدر به انتهای زمین سقوط کرده ایم...چقدر از آسمان فاصله گرفته ایم !!!
پاسخ:
دوست عزیز سپاسگزارم.
پاسخ مفت آبادی

این حرف هایی که میزنی چقدر بهش اطمینان داری.
علی مطهری در مجلس حرف های قشنگی زده اون گفته که باید احمدی نژاد، کروبی و موسوی باید با هم محاکمه بشند. به نظر من هم همین طوره. من که از برنامه های تلویزیون در این چند روز واقعاً حالم بهم خورد. از یک طرف می گویند نباید به رسانه های بیگانه توجه کرد چون حرف های مغرضانه می زنند. از طرف دیگه همش در این چند روز در باره فتنه به حرف های همین بیگانگان استناد کردند. من که گیج شده بودم که واقعاً کی راست می گه کی دروغ ولی همین که مردم در انتخابات به روحانی که فتنه گرانی مثل هاشمی و خاتمی ازش حمایت کرده بودند، رای دادند متوجه شدم که مردم تحت تاثیر این تبلیغات نیستند. ساست ها نوشته بودند روز دوشنبه دانشجویان در میدان فلسطین به مناسبت 9 دی گرد هم آیی داشتند و بنا بود سردار نقدی سخنرانی کنه ولی فقط 300 نفر جمع شده بودند و سردار هم سخنرانیش را لغو کرده بود. گاهی وقت ها این تبلیغات اثر معکوس داره.
الان نگرانی من معیشت زن و بچه و خلاص شدن از مستاجریه و بس. اگه روحانی بتونه من را در رسیدن به این هدف ها یاری کنه دستش را می بوسم. دیگه از شعار هم خسته شدم به خصوص از شعاری دروغ احمدی نژاد.
پاسخ:
با سلام

لطفاً کمک کنید سایت را از این فضای تهمت و بداخلاقی خارج کنیم.
۱۱ دی ۹۲ ، ۲۰:۳۳ مفت آبادی

علی کاکلکی  که با شارت کورتم مصاحبه ای مفصل داشته، معتقد است که موسوی و کروبی دنبال براندازی بودند و به همین دلیل ازآن جا که براندازی نظام اسلامی از مصادیق «افساد فی الارض» است، حکم این دو اعدام است.

رییس بخش ویژه  همچنین در مورد در حوادث ۸۸ نیز اظهار داشت: دشمن به مقدسات ما هجوم می آورد و دقیقا نقطه ای را می زنند که موتور محرک است، موتور محرکی که حرف آخر را می زند امام حسین (ع) است. بر این اساس آن ها از مقدمات شروع کردند و به نماز و... حمله کردند و آخرین نقطه این بود که روز عاشورا بیایند و بگویند این حرف های مسخره! را جمع کنید و شال سبزی بیاندازند و آب جو بگذارند و بگویند که ایستگاه صلواتی است! یعنی شکستن این قضیه که البته همان روز سیلی اصلی را از مردم خوردند. آن ها به نقطه ای ضربه زدند که اگر می گرفت، توفیق مطلب پیدا کرده بودند.

وی با بیان اینکه سنگینی جرم قتل و کشتن یک نفر به اندازه حرکت برای براندازی نیست، تصریح کرد: قرآن فرموده است: «الفتنه اشد من القتل»، فتنه یعنی اقدام برای براندازی نظام حق از قتل بالا تر است. اینکه یک نفر را بخوابانید و گردنش را ببرید، بد ترین کار و گناه بزرگی است اما قرآن فرمودند که فتنه از آن هم بد تر است. اعلام کمیته صیانت از آرا، اعلام پیروزی و اعلام تقلب، پازل براندازی را کامل کرد، یقینا آمده بودند که براندازی کنند.

وی همچنین اظهار داشت: به آقای موسوی گفتند که اگر دوباره انتخابات شود و رای نیاوری، چه می گویی؟ گفت دوباره می گویم تقلب شده! پس این کار ها برای رییس جمهور شدن نیست، بلکه برای براندازی است. هنگامی که ثابت شد این ها دنبال براندازی بودند، اصلا نباید دنبال جرم دیگری باشیم. براندازی، «افساد فی الارض» است و آن حکم «اعدام» دارد و حکم قطعی و شرعی این دو فرد اعدام است. دیگر نباید دنبال جرم باشیم که این آقا چرا دروغ گفته یا اگر امکان براندازی نبوده، جرم ها را یک به یک بررسی می کنیم. اصلا این نباید باشد؛ کار این ها براندازی نظام است.

پاسخ:
سوال:
اگه این حرف هایی که این روزها زده می شه درسته خوب سوال کنید چرا این افراد محاکمه و اعدام نمی شند؟
سوال دیگه اینه که اون هایی که حرمت روز عاشورا را شکستند و آب جو صلواتی پخش کردند چرا دستگیر و محاکمه نشدند حداقل از طریق سیما به مردم معرفی می شدند. 
باید بگم این حرف هایی که به استناد به قران گفته می شه فتنه از قتل بالاتر است جالبه بدانید یزید هم به استناد به همین آیه بیت امام حسین را قتل عام کرد. جالبه یزید هم امام حسین را شورشی می دانست. 
از این پس هر کسی را که خودتان تشخیص دادید داره فتنه می کنه به استناد به این آیه قران وسط خیابان سر ببرید.؟؟؟؟
خواهش می کنم دیگه از این مطالب نفرستید چون توهین و تهمت و افتراست و من منتشر نمی کنم. 
اما در مورد ایستگاه صلواتی آبجو که از کشفیات آقای طائبه، و تازه بعد از 4 سال از آن وقایع توسط این استاد فتنه شناس کشف شده،  حجه الاسلام رسول جعفریان که محقق به نامی هم است و معمولاً تحقیقات دینی بدون هیاهوی هم انجام داده و اصلاً سیاسی هم نیست و از نظر مرتبه علمی اصلاً با امثال تائب و روانبخش و رسایی و شجونی هم قابل مقایسه نیست در سایت خبر انلاین پاسخ جالبی به مطالب کذب طائب داده که  من اینجا می آورم.:
گروه سیاسی-رسانه‌ها: حجت‌الاسلام رسول جعفریان، مورخ و کارشناس مذهبی یادداشتی با تیتر «فقط روحانیون بخوانند!» در خبرآنلاین نوشته که در ادامه می‌آید:
مهدی طائب: فتنه‌گران در عاشورای 88 آبجوی صلواتی توزیع می‌کردند!!
مهدی طائب: فتنه‌گران در عاشورای 88 آبجوی صلواتی توزیع می‌کردند!!
وقتی مرحوم شریعتی نوشت که تا کنون امضای یک روحانی پای هیچ قرارداد استعماری نیامده است، از واقعیتی سخن گفت که پایه و اساس آبروی روحانیت بود. این نه فقط برای او، بلکه معلوم همه تاریخ بود که اکثریت روحانیون در سختی‌ها در کنار مردم بوده‌اند، اما شیرینی کار به این است که تا به آخر در کنار مردم بمانند. در حال حاضر، رسانه‌ها اخبار سخنان ائمه جمعه را طوری منعکس می‌کنند که برخی مخاطبان تصور می‌کنند گویا دستورالعملی برای گفتن حرفهای مشخصی به آنان داده می‌شود. اصلا این طور نیست، و من دلم نمی‌خواهد این را قبول کنم، هرچند نمی دانم چطور این وضعیت را برای خودم توجیه کنم! گاهی هم این طور توجیه می‌کنم که به هر حال هر قشری نیاز به راهنمایی دارد.

اما نکته اینجاست که برخی حرفها، هرچند ممکن است جماعتی را خشنود سازد، اما عده‌ای را که بیشتر از جوانان هستند، دور می‌کند. این درست است که در کنار جاذبه، دافعه هم باید باشد، اما حقیقت، این نسل جوان، آن قدر از ما فاصله گرفته که فکر می‌کنم دیگر دافعه بس است، باید به فکر جاذبه باشیم. سیمای مقدس، وقتی متمرکز روی مسأله‌ای می‌شود، به اندازه کافی برای ایجاد دافعه تلاش می‌کند؛ در مقابل، بهتر است ما روحانیون، کاری کنیم که این جوانان را بیش از این از خود دور نکنیم. اگر حرف‌های ما به گونه‌ای باشد که نه تنها در جهت جذب آنها نباشد، بلکه دافعه قوی ایجاد کند، باید پاسخگوی مسؤولیتی باشیم که متوجه ما خواهد بود.

البته این حرف فقط برای ائمه جمعه نیست، بقیه روحانیون، مخصوصا در قوه قضاییه هم، باید مراقب جوانان باشند. در کنار تهدید‌هایی که می‌کنند و شاید برای امنیت لازم است حالا ما چه درک بکنیم چه نکنیم، گاهی حرفهایی در دفاع از حقوق شهروندان و جوانان و حقوقی که روزانه از دست می‌رود بزنند.

مثلا این جمله را بگویند که «ما در مقابل این همه تصادفات که واقعا نوعی قتل عام است، (مثلا) علیه رئیس پلیس یا ... اعلام جرم می کنیم». این سخن تعداد زیادی را خشنود و این تصور را به آنان القاء خواهد کرد که علمای قوه قضائیه، به فکر جان مردم بیچاره که روزانه و مظلومانه در تصادفات کشته می‌شوند و گاه در اتوبوسهای آتش گرفته می‌سوزند، هستند.

حال بفرمایید گفتن این جمله که «در سال 88 آبجوی صلواتی توزیع می‌کردند» آن هم از سوی یک روحانی که مرتب در سیمای جمهوری اسلامی ظاهر می‌شود، چه حکمی دارد؟ آیا از آن حرفها نیست که فاصله ایجاد می‌کند (آیا عقیده شما هم مثل من است؟)

روحانی محترم دیگری هم که اتفاقا امام جمعه هستند گفته‌اند: «زمانی که شاه از سفر امریکا بازگشت پس از آنکه بیست سال نفت ایران را به امریکا داد از طرف اوقاف سه هزار روحانی انتخاب شدند تا از شاه استقبال کنند.» واقعا سه هزار روحانی؟ این هم که امام جمعه یک شهر مهم بلکه مهم‌ترین شهر بگوید «تحریمها اقتصاد غرب را فلج کرده است» چه انعکاسی در ذهن یک جوان ممکن است ایجاد کند. ما باید حداقل عرض می‌کنم حداقل فهم را برای مخاطبین خودمان از میان جوانان قائل باشیم و تصور نکنیم اینها بچه هستند و هنوز بزرگ نشده‌اند.

خدا را شکر که حالا یک روحانی آمد که لااقل بتواند در حرف زدن ادب را مراعات کند، ان‌شاءالله که در سبک و سیاق زندگی و مدیریت هم بتواند مجری احکام خدا و مدافع حقوق مردم همه مردم نه بخشی از آنها باشد. (بی‌زحمت آدرس جملات را با سرچ در گوگل پیدا کنید).
۱۱ دی ۹۲ ، ۱۷:۱۸ محمد جواد
زیباست واقعا زیباست.....................
پاسخ:
ممنون محمد جوتد جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی