شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)

این سایت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان دفاع مقدس طراحی شده است.

شاهدان خوسار(خوانسار)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندها

شب های قدر در جبهه ها

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۴ ب.ظ

دل نوشته های یک رزمنده خوانساری 

اولین بار که در جبهه رفتم، مصادف با شب قدر ماه پر فیض و برکت رمضان بود.

شب قدر به اتفاق چندین تن از هم رزم هایم، به محل برگزاری مراسم احیا رفتم.
از مجموع ۳۵۰ نفر افراد گردان، فقط بیست نفر آمده بودند.تعجب کردم.
شب دوم هم همین طور بود. برایم سؤال شده بود که چرا رزمنده ها برای احیا نیامده اند، نکند خبر نداشته باشند.

جالب بود اون بیست نفر هم همه افرادی بودند که تازه به اون گردان اعزام شده بودند من جمله خود من. کنجکاو شده بودم پس بقیه بچه های گردان چکار می کنند. به دلیل کنجکاوی و فضولی که از کودکی در ذات من بود از محل برگزاری احیا بیرون رفتم. پشت مقر ما صحرایی بود که شیارهای زیادی داشت.
به سمت صحرا حرکت کردم، وقتی نزدیک شیارها رسیدم، دیدم در بین هر شیار، رزمنده ای رو به قبله نشسته و قرآن را روی سرش گرفته و زمزمه می کند. چون صدای مراسم احیا از بلند گو پخش می شد، بچه ها صدا را می شنیدند و در تنهایی و تاریکی حفره ها، با خدای خود راز و نیاز می کردند. باور کنید صحنه زیبایی در آن تاریکی شب و آسمان صاف و راز و نیازهای رزمندگان بوجود آمده بود. من هم مانند دیگر رزمندگان در گوشه ای نشستم و به راز و نیاز پرداختم. آن شب حس عجیبی به من دست داد که تا آن زمان هرگز چنین حسی نداشتم. بعد از مدتی ما به خط رفتیم و در عملیات تعدادی از همان رزمندگان شهید شدند. در آن مدتی که در گردان بودم می دیدم رزمنده های قدیمی تر به برخی از همرزمهایشان می گفتند نور بالا می زنی. بعد از عملیات تازه متوجه شدم که رزمنده های دارای صفت نوربالا همان هایی هستند که احتمال شهادتشان زیاد بود. من خودم دو نفر از آن ها را که به صفت نوربالا زدن مشهور بودند پیکرشان را در کنار خاکریزها دیدم. آری اون ها شهید شده بودند. 


اعزام فروردین ماه سال 1363 به جبهه ها آن شخصی که نشانه دار شده برادر آزاده و جانباز اکبر رسولی نسب( اعرابی) است. سمت چپ او شهید علی مقیمی و فردی که سمت چپ عکس کلاه به سر دارد شهید جلا رنجبر است. فرد ایستاده در سمت راست تصویر با لباس نظامی شهید سید مهدی میرمحمدی است. شهید کمال امینی نفر دوم نشسته از چپ همان شخصی که عکس امام( ره) بر سینه دارد. 

دلنوشته های برادر جانباز استوار اسداله اورعی برای این عکس
عکسه خودشه همچیزو میگه حتی برای اونئیکه اون روز گارا نبودند ؟لابد میپرسید چطور این حرفو میزنی؟! 
خب منم پاسخشو میدم ،به این دلیل هیچ دوستان امروزی نمیتونم این خلق وفا داری از همدیگرو داشته باشند چه اینکه بخاند عکس ازش در بیاند .ایم خوش آن بود که با جمع شهیدان سپری شد .نه نمخام اعتراضی به جوونا داشته باشم اتف قا برعکس میخام جنب وجوشی را بوجود اورم .ولو برای یه عکس باشه اینم میدونم که ممکنه افرادی رو بشه دید که از قدیما هستند اما امروز فقط روسیاهی شون نقله مثه خوده منه مدعی .جدا میگما من اطمینان به چنتا چیز در مورد خودم ندارم مثلا نمیدونم همه حرفام درسته باشه یا نه ،نمیدونم همه فکرام درسته یا نه ،نمیدونم همه دوسم دارن یا نه ،و خیلی چیزای دیگه .............اما از شهدا براتون بگم مثلا همین کمال امینی یا جلال رنجبر (ماکارونی)اینقد من با اونا شوخی میکردم که بدفعه همین جلال یه قوری ابه داغو ریخت روم که همه از خنده مرده بودند به پیغمبر خودمم خندم گرفته بود اخه من اذیتش کردم واون هی میگفت عسداله ولمونه کر یا نه وقتی بژدی افاده ندکرو قوری او داغژ سزژیرش کرت ری کلم .کمال امینی رو  هر وقت میدیدمیش میگفتیم پسر کجا بیدی (با لفظ بیندی ) داش محمد وداش احساند اومده بیدن  ببیندت خلاصه دنیائی بود برا خودش ظرفیتها ی امروزی نمتونه اون صحنه ها رو خلق کنه ولی معتقدم از بین نرفته ساختارش عوض شده با ید اون سوراخو پیدا کرد .تا جوونا رو بشه باهاشون حال کرد ،باور کنیم میشه .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۶
محله پایتخت

نظرات  (۱۸)

گول ظاهر من رو نخورید (در بیان چند سطر اولتون)
در بیان سطر آخرتون : من هم به شما احساس خیلی نزدیکی دارم هم محلی

پاسخ:
گول ظاهر را نخورده ام. دلم این را بهم می گه. همیشه به دلم اطمینان داشته ام.
در اینکه این مقاله را در پست قرار دهید نیاز به مجوزی از سوی من نیست ولی اگر چنین قصدی داشتید با یاد همه شهدا مخصوصا ،شهید صادق علی احمدی ارسال کنید چون این پسر دلیر در ایام ماه مبارک رمضان در محور جاده خندق (محور عملیاتی بدر )با زبان روزه شهید شد.روحش شاد 

با عرض ادب به پیشگاه پروردگار عالم .

در قرآن چندین یار وبه طرق مختلف حاکمیت خدا بر کل عالم بیان شده ایاتی که ممکنست از نظر شباهت کلمات هم خانواده نبوده ولیکن از نظر معانی مترادف یکدیگرند.

در موضوع شناخت ومعرفی صاحب عالم یعنی خداوند ،قران تنها مشخصه بی واسطه است ، البته در این ارتباط به کتبی مانند تورات وانجیل وزبور وصحف حضرات پیامبران ادیان مختلف نیز که تنها مبلغ برخی از مسایل بودند میبایست اشاراتی نمود.

اما این مقاله  قصد دارد دراین رابطه وبرای محکومیت صهیونیست واستکبار جهان خوار که مزاحم آسایش تمام فرق دینی ودر کل همه بشریت شده چند کلامی را با استناد از این کتب یعنی (تورات ،انجیل،زبور ،وصحف)مطلب درخوری  را ارائه دهد تا نسبت به مردم بی دفاع سرزمینهای غزه ،سوریه ،عراق ،افغانستان ،پاکستان ،لبنان ،مصر،بحرین ،سومالی واکثر کشورهای مظلوم قاره افریقا (که حتی در شناخت از خود نیز در محاصره ی شدیدند )....وهمینطور کشور تازه آزادشده اریائی ایران اسلامی (جمهوری اسلامی ایران )ایفا نقش کند .لازم میدانم عرض کنم من تابه الآن که مشغول تحریر این بیانیه هستم هیچگاه کتب ادیان مقدس را نه دیده ام ونه خوانده ام(حتی تحریف شده  را)البته از گروهای مختلف جامعه ونشریاتی در این راستا چیز مختصری میدانم که در این جا از ان استفاده ای نمیکنم لاکن حرفهای من همه برخاسته از معجزه عالم امکان یعنی کتاب قران شریفست که توسط شریفتربن بشر در هر عوالمی از عوالم ممکن وغیر ممکنه است ابلاغ شده ،آن عوالم انجائیکه  که از فهم من واکثر بشر دور و دورست والبته لزومی به ان نیست که مثل منی بخواهد بدان نزدیک شود چرا که وظیفه مشخصست ومبین واین امکان نباید به همه بشر داده شود چرا که برخی نشان دادند که اگر مستولی بر ممکنات الهی شوند طاقت انرا نداشته وسقوط میکنند وهمان طور که دیگر کتب قبلی خداوند عالم را به تحریف کشیدند چه بسا که در مورد این معجزه نیز چنان میکردند .وبشردر صورتیکه به آنمتمسک نشود تا ابد در ظلمت وتاریکی محض بسر میبرد همان تاریکی که امروز گریبان صهیونیزم را گرفته ،مگر نتانیاهو کیست غیر از یک مخلوق خدا ومگر آن کودکی که بواسطه جهل مرکب ومکدر امثال نتانیاهو در خون خودش میغلطد کیست ؟ مظلومترین بندگان کنونی عالم بشریت چرا باید در چنگال گرگهای پست دون مایه قرار گیرند ؟اینان مگر ارباب جهانند ؟کی این مقام را به انان داده ؟غیر ازخالی کردن صحنه مبارزه تمام قد علیه این جرثومه کثیف که البته  ما ایرانیها این غفلت را نداشته وبخوبی وارد صحنه شدیم وهنوز هم هستیم وتا پیروزی کامل ایستاده ایم ، ازانجائیکه خداوند نیز وعده نابودی انان را در همه کتبهای مذکور بیان نموده و امروز همه بشر به اوضاع نا مناسب وحاکم در جهان کنونی قصد تلنگر زدن دارد و دیگر کار بجائی رسیده که تقریبا میتوان گفت سرتا سر کره زمین بطور یکپارچه مخالف حضور این ولد نا مشروع هستند ، آرزوی ابر مردی چون خمینی و یارانش بود این حرکت را ما در دفاع مقدس که روبروی عراق ایستادیم به ظهور رساندیم ،ما قصد جنگ با عراق را ندارشتیم هدف ما هنوزهم چون همیشه جنگ با ریشه فتنه است نه با استین بر آمده ها نبرد ما در جنگ نه با مردم ساده لوح عراق وگروهای دست نشانده کلکی بود که هم بر ما وهم بر کشور عراق تحمیل شد (صدام دست نشانده صهیونیست ).

چه خوبست در این جا مطلبی که ممکنست کمتر بدان اشاره شده در حد امکان بیان شود ،هرگز وهیچگاه مپندارید که ما ایرانیان در طول جنگ (یعنی جوانان عزیزمان )از همه ظرفیت خود وبه قصد یه جنگ نظامی روبروی عراق کشور همسایه ،محل حکومت علی ابن ابی طالب ،ایستادیم،چون ماجنگجوی نبودیم ولی از جنگیدن با خود ریشه اصلی فتنه (امریکا واسرائیل )حذری نداشتیم ما در مقابل عراق فقط دفاع کردیم والبته جانانه ولی خب متاسفانه تلف شدن خیلی از بهترین جوانانمان ثلمه بزرگی به نه تنها ایران که میتوان گفت به خاور میانه وارد کرد .  به همه شهدا قسم میخورم اگر چنانچه چنین قصدی در ذهن حضرت امام حاکم بود بدانید که ایشان میتوانست از جوانان خود بخواهد که به طرفه العینی عراق را تصرف کنید، نمونه بارز ان نبردهای عملیاتی را در نظر بگیرید که در آن صرفا بیرون راندن عراقیها مد نظر بوده هم امام دستور لازم را داده وهم جانانه وارد بر عرصه نبرد میشدیم ودر همان لحظات اول عراقیها پا به فرار میگذاشتند بگذریم ،ما برای همیشه مترصد فرصتی بوده وهستیم تا از جانب حق فرمان اوجب واجبات از بین بردن اسرائیلست صادر شود ، انوقتست که همه خواهند دید اصحاب ابابیل با اصحاب فیل چه خواهند کرد (احساسات که نیروهایش را اموزش روحی داده ،در مقابل عقلی که همه فعالیتش در فکر ساختن ابر رایانها وموشک وتانکست چه کوبنده نفس ظالمین را به شمارش میاندازد وتا نابودیشان یک پارچه ویک نفس استوارند ) لذا اولین گام برای ایجاد چنین همبستگی لازم مابین همه بشریت ،معرفی نمودن دشمن اصلی بود وحضرت امام با یک تاکتیک بسیار هوشمندانه روز قدس را معرفی تا بشریت که بر اساس ایات الهی بعضا نسیان وفراموش کار میشود هیچ گاه در شناخت اسرائیل دچار التقاط نگردد ومبارزه با این افراد قلیل شهرک نشین امریکازاده را پیش نیاز هر نوع همنوع دوستی وایجاد فضای ارام والبته آزادی مطلق دینی وایدئولوژی متناسب با هر 5کتب اصلی فراهم شود .که اگر چنین شود مسلما همه بشریت به تکمیل بودن قران در روش زندگی معتقد شده وانروز روزیست که قدس در دست همه وقبله اول واخر همه بشریت خواهد بود تا انروز هر قدسی را مقدس بداریم .

شاید با مقدمه ای که تقدیم شد سوق افکار بر این بود  که بنده حقیر قصد دارم کتب مقدس ادیان را به چالش در اورم لاکن در ادامه دیدید  که من خواستم بگویم حتی اگر این کتب که متاسفانه تحریف شده اند نیز همینک مورد توجه قرار گیرد حکایت اتحاد را پیشرو خواهیم داشت وتمام قصد استکبار صهیونیست بر این موضوع استوارست که این قصه پیش نیاید ولی زهی خیال باطل ،چون مسیحیان نیزمنتظر مسیحند وآن مسیحا نفس میاید . 

مرگ بر اسراییل ...

مرگ بر ظلم وستم وخونخواری ...
پاسخ:
درود بر انسان های آزاده. انشاء الله روزی فرا برسد که همه انسان ها جدا از نژاد و کشور و دین اجازه هیچ جنایتی را در هیچ جای این کره زمین ندهند.
هیچ میدونستید بیان خیلی گیرایی دارین . بهتون تبریک میگم 
وقتی هم که با عکس و موضوع شهدا همراه باشه بیشتر از هر وبلاگ دیگه آدمو جذب میکنه
فکر میکنم با آدمای این عکس خیلی فاصله دارم ، خیلی

پاسخ:
نسبت به سطر اول نظرتون نظر نمی دم چون که به خود من بر می کرده. اما در مورد سطر آخر نظرتون به شدت با اون مخالفم. چون که تو این دنیای پر مکر و حیله و این محیط خراب هر کس بتونه به معنویات فکر کنه معجزه کرده. 
و شما هم از همون هایی هستی که خیلی کارت درسته. در ضمن وقتی عکست را تو وبلاگ دیدم. حس کردم خیلی بهش نزدیکم. 
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۹ خوانسار هاست
سلام هم شهری!
ما به پاس خدماتی که شما تو فضای مجازی به خوانسار و خوانساری کردی یه مژده بهت بدیم البته شاید شما قبول نکنی!!! خوانسار هاست یک وبسایت ارائه دهنده هاست(فضای میزبانی در اینترنت)هستش که قسط داره سایت های خوانساری رو بجای استفاده از سایت های ارائه دهنده غیر بومی به خودش جذب کنه!همچنین تصمیم گرفته تا به پاس قدردانی از فعالترین وبلاگ ها اونها رو با هزینه بسیار بسیار ناچیز به سایت تبدیل کنه! سایت نسبت به وبلاگ امکانات فوق العاده بیشتری داره.ما با دریافت تنها 20 هزار تومان شمارو باهمون آدرس ولی بدون نام سرویس وبلاگ دهی(مثلا آدرس وبلاگتون میشه:www.patakht.ir) ما علاوه براین براتون کارای دیگه هم میکنیم که مشروط به استفاده از وب سایت ما یا همان خوانسار هاست هست.یه جورایی جایزه استفاده از هاست.
جایزه سایت خوانسار هاست:
100 پیامک تبلیغاتی بامتن دلخواه شما به تفکیک سن ، جنس ، شغل ، اپراطور مورد استفاده(همراه اول و ایرانسل و...) شهر و ... .برای سفارش یا کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکیkhansarhost@gmail.com  ایمیل کنید.
شب مردان خدا روز جهان افزوز است ...
پاسخ:
سپاس
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۳:۰۱ مناظره داغ خوانساری ها
مناظره داغ
پاسخ:
چشم حتماً سر می زنم
عکس خیلی قشنگیو.

صفا، صمیمیت، یک رنگی، سادگی، شادی، صداقت و ... نمی دونم والا تازه دارم یک چیزایی در مورد جنگ ایران و عراق متوجه می شم. آخه همش فکر می کردم مثل ماها که کله شقی می کنیم و به دلیل مخالفت با پدر و مادر از خونه چند روزی می زنیم بیرون اون جوون ها هم به همین دلیل و همچنین به دلیل این که برند انرژیشون را تخلیه کنند به جبهه می رفتند ولی خوب این مطالب و این عکس ها اسناد خوبیست و خلاف باورهای مرا ثابت می کنند.
پاینده باشید.
پاسخ:
واقعاً همینطوره دوست عزیز من.
خوشحالیم که شما دوستان خوب از مطالب استفاده می کنید.

ما را هم دعا کنید.
۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۸ نگاه و نشان
عکسه خودشه همچیزو میگه حتی برای اونئیکه اون روز گارا نبودند ؟لابد میپرسید چطور این حرفو میزنی؟!
خب منم پاسخشو میدم ،به این دلیل هیچ دوستان امروزی نمیتونم این خلق وفا داری از همدیگرو داشته باشند چه اینکه بخاند عکس ازش در بیاند .ایم خوش آن بود که با جمع شهیدان سپری شد .نه نمخام اعتراضی به جوونا داشته باشم اتف قا برعکس میخام جنب وجوشی را بوجود اورم .ولو برای یه عکس باشه اینم میدونم که ممکنه افرادی رو بشه دید که از قدیما هستند اما امروز فقط روسیاهی شون نقله مثه خوده منه مدعی .جدا میگما من اطمینان به چنتا چیز در مورد خودم ندارم مثلا نمیدونم همه حرفام درسته باشه یا نه ،نمیدونم همه فکرام درسته یا نه ،نمیدونم همه دوسم دارن یا نه ،و خیلی چیزای دیگه .............اما از شهدا براتون بگم مثلا همین کمال امینی یا جلال رنجبر (ماکارونی)اینقد من با اونا شوخی میکردم که بدفعه همین جلال یه قوری ابه داغو ریخت روم که همه از خنده مرده بودند به پیغمبر خودمم خندم گرفته بود اخه من اذیتش کردم واون هی میگفت عسداله ولمونه کر یا نه وقتی بژدی افاده ندکرو قوری او داغژ سزژیرش کرت ری کلم .کمال امینی رو  هر وقت میدیدمیش میگفتیم پسر کجا بیدی (با لفظ بیندی ) داش محمد وداش احساند اومده بیدن  ببیندت خلاصه دنیائی بود برا خودش ظرفیتها ی امروزی نمتونه اون صحنه ها رو خلق کنه ولی معتقدم از بین نرفته ساختارش عوض شده با ید اون سوراخو پیدا کرد .تا جوونا رو بشه باهاشون حال کرد ،باور کنیم میشه .
اون عکس اقا تقیه اورعی درست حدس زدین .
پاسخ:
ممنون عسداله بدون پاسخ دل نوشته شما را به پست اضافه می کنم.
بله .هلا حالیم گنا.
خدا اینشالام با صلحا محشورژون کرو.
خودون کادردین؟؟؟؟؟؟
کدومایدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتی مین پاتخت ادگردان چشمام دنبال یگ آشنایی ادگردو، اما ننان کبو.
اگه یکی یگ لبخندی بیخوسو گمونه کران شماییدین.
پاسخ:
پس بدونشناسا
من مین این عکس بیدر نیان. من بارها شمام با مانیدون بدی و از کناردون رد گنایان ولی خواب لبحند بیندخوسان. چون خیلیا مین پاتخت و خوسار دنبال من درنده. چند وقت پیش مین یگ جمعی که ویشترژون وچه های جبهه هیدنده جمع کنیدمین. باور کردین شاید حدود نیم ساعت در باره وبلاگژون اتنگاشت. البته مین این به اونژ بیدوات کار توو و اون به اینژ بیدوات کار توو. من خنده بژ گفتیدان. 
باور کنین با عکس هایی از این مناطق خیلی گریه کردم. تنها یه جمله میشه گفت:
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
حتماً ما را هم مشمول دعاهای خود قرار داده اید.

اون که سمت چپ اکبر رسولی نسب هاکو عبداله پرخانو. همون که تا دو سه سال پیش کیژ تپه تلویزیون به.

امشب شب قدره...
التماس دعا.
پاسخ:
محتاجیم هم محلی.

ما را فراموش نکنید. به خصوص برای خارج شدن مسلمانان جهان از این شرایط اسفناک دعا کنید. غزه، عرلق، سوریه، لبنان، پاکستان، افغانستان و ...
دیشب داشتم پیش خودم فکر میکردم که آیا هنوز مردانگی و غیرت و عزمو اراده و شجاعت و دلیری وووو   وجود دارد یا خیر ؟آیا اگر خدا ناکرده دوباره جنگی آغاز بشود کسی هست که مردانه جلوی دشمن باستد و مردانگی خود را به رخ دشمنانش بکشد / تمام این سوالها بادیدن روزه خوران به ذهنم رسید یادم هست شبهای احیا اگر از ساعت 9 الی 9 ونیم کسی دیر تر به مسجد جامع میرفت باید با التماس جایی پیدا میکرد ولی دیشب که به احیا رفتم کلا 17 نفر بودیم به هرکی گفتم گفت من خوابم میومد  و به همین دلیل این سوالها برایم پیش اومد و جوابی که به آن رسیدم این بود که خداحافظ غیرت مردانگی عزت شجاعت دلیری مردانگی ایمان ایستادگی استواری ووووو
پاسخ:
این جملات زیبا نشون می ده که  خیلی کارت درسته. مخصوصاً با اون کاری که در مورد پول ها انجام داده بودی. به یکی از رزمنده ها گفتم که شما شصت هفتاد میلیون پول را به بانک برکردونده ایی اون گفت که شاید اگه من بودم این کار را نمی کردم. به هر حال کاری که تو کردی به نوعی جهاد اکبر بود( مبارزه با نفس) ولی کار رزمنده ها جهاد اصغر بود. البته این را هم بگم که موقع تصمیم گیری برای رفتن به جبهه و گذشت از دنیا و مال و منال جهاد اکبره ولی خوب خود جنگیدن جهاد اصغره.
عاقد دوباره گفت : وکیلم ؟ ... پدر نبود
ای کاش در جهان ره و رسم سفر نبود
گفتند : رفته گل ... نه گلی گم ... دلش گرفت
یعنی که از اجازه بابا خبر نبود
چندین بهار منتظرش بود و برنگشت
آن فصل های سرد که بی درد سر نبود
ای کاش نامه ای ، خبری ، عطر چفیه ای
رویای دخترانه او بیشتر نبود
عکس پدر ، مقابل آیینه ، شمعدان آن روز
دور سفره به جز چشم تر نبود
عاقد دوباره گفت: وکیلم ؟ ... دلش شکست
یعنی به قاب عکس امیدی دگر نبود
او گفت: با اجازه بابا ، بله بله
مردی که غیر خاطره ای مختصر نبود...
پاسخ:
بسیار زیبا بود. 
شهدا عشقند... آرامش الان رو مدیون مردونگیاشونیم! همش فکر میکنم مردم غزه چی میکشند دلشون لک زده واسه یه لحظه آرامش.. چیزی ک برای ما عادی شده برای اونا آرزوست
خاطره زیبایی بود کجایند مردان بی ادعا؟! یجا خوندم عکس شهدارو میبینیم اما عکس شهدا عمل میکنیم! ای کاش..............
پاسخ:
همشهری گرامی در این آیام ما را فراموش نکنید.
به نظرم نفر اول سمت راست نشسته؛ آقای تقی اورعی باشند. درسته؟! شاید آقا اسدالله بدونند.


آخرین دلبستگی انسان در این دنیا بدنشه و ارتباط روح با بدن یعنی «جان». رزمنده جان برکف شب قدر قرآن سر میگرفت. یعنی نهایت آزادگی...

نه تنها باید گفت شهدا شرمنده ایم؛ بلکه رزمنده ها، آزاده ها؛ برادران جانباز؛ شرمنده ایم...
پاسخ:
بله درسته. ایشان آقا تقی اورعی هستند.

دوست عزیز خود رزمنده های جا مانده از قافله هم احساس شرمندگی می کنند.
التماس دعا
مرا اسب سفیدی بود روزی ...!!!

التماس دعا ....
پاسخ:
ملتمس دعا هستیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی